Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 mei 2024, 09:28   #81
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar tis echt wel tijd om lgbtq terug in de privésfeer te duwen.
Kan je mij ook uitleggen waarom dat in de privé-sfeer geduwd moet worden?

Want hoe ver wil je gaan in dingen verbergen voor kinderen als ze u niet aanstaan?

Ik zie ooit mensen die (in hun gezicht nog wel) getattoeëerd zijn. En ik denk dat als mijn kinderen dat zien ze dat later ook gaan willen. Overal zie je tattoo-shops. Er zijn zelfs tattoo-programma's op tv. Leraars met tattoo's. Politiekers. Mensen op tv...
Gaan we dat dan ook naar de privé-sfeer duwen? Tattoo's buiten verplicht verbergen? Tattoo-shops onherkenbaar en enkel op afspraak?

Heel dat rechtse gedoe begint volgens mij nog geen klein beetje op de PMRC van de jaren '80 te lijken.
Die dachten ook dat ze dingen gingen verbeteren door te verbergen of door er een stickertje op te plakken.
Het omgekeerde was waar. Platen met stickertjes werden net populair.

En de rechtse kudde heeft het niet door maar ze vestigen zelf tegenwoordig vaker de aandacht op LGTB-zaken dan de LGTB-gemeenschap zelf.
Het is ondertussen al lang niet meer de eerste keer dat ik op initiatieven van de LGTB-gemeenschap wordt gewezen door het protest ertegen.
Goe bezig.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 25 mei 2024 om 09:29.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 08:06   #82
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.472
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Kan je mij ook uitleggen waarom dat in de privé-sfeer geduwd moet worden?

Want hoe ver wil je gaan in dingen verbergen voor kinderen als ze u niet aanstaan?

Ik zie ooit mensen die (in hun gezicht nog wel) getattoeëerd zijn. En ik denk dat als mijn kinderen dat zien ze dat later ook gaan willen. Overal zie je tattoo-shops. Er zijn zelfs tattoo-programma's op tv. Leraars met tattoo's. Politiekers. Mensen op tv...
Gaan we dat dan ook naar de privé-sfeer duwen? Tattoo's buiten verplicht verbergen? Tattoo-shops onherkenbaar en enkel op afspraak?

Heel dat rechtse gedoe begint volgens mij nog geen klein beetje op de PMRC van de jaren '80 te lijken.
Die dachten ook dat ze dingen gingen verbeteren door te verbergen of door er een stickertje op te plakken.
Het omgekeerde was waar. Platen met stickertjes werden net populair.

En de rechtse kudde heeft het niet door maar ze vestigen zelf tegenwoordig vaker de aandacht op LGTB-zaken dan de LGTB-gemeenschap zelf.
Het is ondertussen al lang niet meer de eerste keer dat ik op initiatieven van de LGTB-gemeenschap wordt gewezen door het protest ertegen.
Goe bezig.
Gewoon concrreet: Staat en seksualiteit gescheiden zoals staat en religie gescheiden is.
Het is niet aan de staat andermans kinderen te onderwijzen in seksuele geaardheden en seksuele identiteiten.
De bestuiving van de bloemtjes is voldoende, wat uitgebreid kan worden tot de hele seksuele daad die tot een zwangerschap en een geboorte leidt.

Er zijn mensen binnen onze diversiteit die genderideologie liever niet door mensen van deze tijdsgeest laten onderwijzen. Hou het maar bij de stof die geen social constructs vereist van een bende waarvan 4 op 5 lijden aan genderdysforie en een bende politiek correct hetereoseksuelen die zich moreel goed willen voelen met het thema.

In België zijn wij gedwongen voor thuisonderwijs te kiezen om hen van deze dwaalleren te sparen, omdat het zich zelfs in de christelijke scholen wist binnen te dringen. De enige vrijheid die ons nog rest is een complete segregatie.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : Vandaag om 08:12.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 09:25   #83
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.916
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Iets gerelateerd. De Vilvoorde vrijzinnige "yarnbombers" hebben de grote luifel op de markt voorzien van allerlei "gehaakte" vlaggen/posters. 1 van die vlaggen is dus een regenboogvlag.

Die wordt dus regelmatig gevandaliseerd. De VRT meld het toch 1 keer.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 10:23   #84
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Wordt dat gedaan?
Het zou kunnen eh, maar ik stel me daar toch vragen bij.

Jij beweert dus dat men het in de kleuterklas al heeft over "transgender" en "biseksueel"...

Heb je daar ook bronnen of bewijzen van?



Ik denk niet dat iemand kinderen wil doen twijfelen aan het normaal zijn van "man versus vrouw". Ik denk dat men hen wil duidelijk maken dat "man versus vrouw" niet het enige normaal is.

Wat ga je trouwens doen? Tegen kinderen vertellen dat hun mama en papa niet normaal zijn?
Mij lijkt dat overdreven en ik heb er tot nu toe ook geen aanwijzingen voor.
Naam: IMG_20240601_112130.jpg
Bekeken: 15
Grootte: 413,8 KB
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 10:26   #85
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.650
Standaard

Wat bedoeld wordt met die periods van 'boys' maakt de translobby duidelijk in haar propaganda:

Naam: 0_-6M_khSXKTfMdE-i.jpg
Bekeken: 13
Grootte: 138,5 KB
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 14:37   #86
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Waar lees jij dat dat over kleuterscholen gaat?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be