Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 mei 2024, 21:44   #81
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.636
Standaard

Wat is er in 2012 gebeurd dat De Wever er zo rancuneus over is? Een of ander stadsbestuur?
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2024, 22:10   #82
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.636
Standaard

De Wever en Rousseau: het leven is toch wel duur geworden, zeker de skivakanties!

De Wever: ik heb 3000€ moeten betalen voor skipassen, waar gaat dat naartoe, ze pluimen de Middenklasse.

Hoe wereldvreemd kan je zijn?
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2024, 06:01   #83
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De Wever en Rousseau: het leven is toch wel duur geworden, zeker de skivakanties!

De Wever: ik heb 3000€ moeten betalen voor skipassen, waar gaat dat naartoe, ze pluimen de Middenklasse.

Hoe wereldvreemd kan je zijn?
Ik zag laatst een kop met 'Cate Blanchett vindt zichzelf middenklasse' (met bijna 100 miljoen dollar op de rekening) ...

Nu ja, gaan skiën is/was echt wel middenklasse. In de lagere school gingen we zelfs op sneeuwklasse. Onze ouders spaarden zich daarvoor de kleren van het lijf.) Geen idee of dat nu nog gebeurt na de massale import van armoede en het wegkwijnen van de middenklasse.

(Conclaaf heb ik niet gezien. Ik doe hier en daar een partijprogramma open en verschiet me dan een bult omwille van het verschil tussen de framing en de werkelijkheid. Er gaan er nog veel verschieten bij de regeringsvorming.)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 25 mei 2024 om 06:09.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2024, 11:33   #84
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.472
Standaard

Tom Van Grieken in Het Conclaaf tegen de rest: "Ja wat voor signaal sturen jullie naar de kiezer? Ge kunt stemmen wat ge wilt, we doen gewoon voort!"

Waarna er een korte stilte valt en ze gewoon voort doen in overdenken om hun gelijk over te brengen aan de kiezer.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2024, 17:04   #85
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De Wever en Rousseau: het leven is toch wel duur geworden, zeker de skivakanties!

De Wever: ik heb 3000€ moeten betalen voor skipassen, waar gaat dat naartoe, ze pluimen de Middenklasse.

Hoe wereldvreemd kan je zijn?
De Wever middenklasse? Met al zijn cumuls? Nie swaanse!
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2024, 12:17   #86
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.550
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Wever middenklasse? Met al zijn cumuls? Nie swaanse!
Zijn loon is begrensd, dat werd u al 100 keer verteld. Ofwel leest u niet, ofwel negeert u het. Wat is het

De Wever zal iets van een 8k netto per maand hebben. Hogere middenklasse dus en lachwekkend weinig voor de uren en dagen die hij klopt. Meteen ook de reden waarom er zo weinig kwaliteit terug te vinden is in de politiek. Capabele mensen verdienen immers veel meer in de privé.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be