Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2016, 16:14   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.692
Standaard Is het hakenkruis een Europees Symbool? (research topic)

Miaauw, miaauw, namastiaauw Rechtsneukende Europese forum tijgers,

De vraagstelling in deze topic is:

Is het hakenkruis een authentiek Europees volks, en/ of raciale (White Power, neonazi) symbool??


Symbolen zijn hoe dan ook ooit door een of andere gek gefantaseerd en op den duur geevolueerd tot politieke en/of religieuze relikwieen.

Denk aan het kruis, van het blanke christendom wat leidde tot de hele Koloniale Holocaust met ruim 600 miljoen doden en slaven, allemaal niet blanken en niet ariers van niet Europese origine.


--------------- zie dit incident:

Gent verbiedt politieke en religieuze symbolen in trouwzaal stadhuis na incident

Incident met vlag van Grijze Wolven doet Gent regels verstrengen
27-04-16, 12.02u - Dieter Bauwens - Bron: De Gentenaar, eigen berichtgeving

http://www.demorgen.be/binnenland/ge...dent-bea553e1/

--------------------------
massa psychologie van zulke symbolen werkt erg complex en het is toch ook zo dat het een zuiver biologisch fundament heeft, omdat wij mensapen allemaal biologische wezens zijn die leven, en onze primaire behoeften (maslov) zijn identiek.

Hoe kan je nou bewijzen of ontkrachten dat de Swastika, gebruikt in nazi, hitler duitsland 1923 tm 1945 een authentiek Europees symbool is??

Oorspronkelijk komt dit symbool uit de vieszwarte hindoe apen wereld, waar er tientallen miljoenen religieuze symbolen, yantras en murties voorkomen, dus het reservoir daar aan extremistische symbolen is gigantisch.

De originele Hindoeistische Swastika is toch minstens 10.000 jaar oud.

Nou hou de discussie kennis intensief,

vergeet niet dat mannelijke machtssymbolen ook een fallische (zuiver masculien seksuele) dimensie hebben dus de biologische werkelijkheid is erg complex.


----------------- nieuws bericht v de discussie:


Pegida-voorman moet voor rechter komen vanwege hakenkruis
Foto: ANP
Gepubliceerd: 18 augustus 2016 13:45 Laatste update: 18 augustus 2016 13:59

Pegida-voorman Edwin Wagensveld moet op 8 september voor de rechter komen. Tijdens een toespraak bij de Stopera liet hij een hakenkruis zien.

De gemeente had van tevoren laten weten dat nazisymbolen verboden waren. Wagensveld werd gearresteerd.

Het Openbaar Ministerie heeft de voorman van de Nederlandse tak van de anti-islambeweging een transactievoorstel gedaan. Per brief is hem een voorstel gedaan van een boete van 250 euro, maar hij weigert dat te betalen.


http://www.nu.nl/algemeen/4309014/pe...akenkruis.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2016, 20:50   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.692
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ok ok geen enkele reactie

zijn er geen intelligentere symbolen die Pro White Race zijn en een beetje normaal?? OF een symbool dat zuiver, inheems Europees/ germaans is om beschaafd white Cock power te symboliseren??

Adolf Hitler was misschien een doodgewone linkse blankenhater, want diep in zijn hart was hij een zionist die alleen wilde dat Zion moet herrijzen na zijn dood en hij stierf als joods fundamentalistische martelaar in theorie.

ik ben zelf een viesbruine, lagere kaste, afro koelie aapje en ik wil het hogere, superieure, slimmere, groter geschapen blanke ras beter begrijpen.

zonder blanken was er nu geen beschaving op aarde en alles begon toch in Hitler duitsland als je het zuiver technocratisch bekijkt.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 augustus 2016 om 20:52. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2016, 20:58   #3
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2016, 22:15   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.692
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

nou dit is zeker nuttig voor deze hele discussie.

thierry baudet is een heel extreem rechts fenomeen, maar het is jammer dat hij zo krampachtig politiek KUT correct schrijft en men hem nu een leugenaar noemt. Zielig voor hem als HOgere, superieure, sterke, potente, lange, blanke Superintelligente heteroman.

Ja tientallen miljoenen, uitgehongerde, krasse, lage kaste Hindoemeiden uit Indiase slums zouden het liefst even snel binnen 14 dagen lekker ruw, diep en droog zwanger geneukt willen worden door deze thierry baudet.

uit BAK file archief:

============== [wfor1340:46]

[17.08.2016]
Thierry Baudet weet niet wat democratie is
Thomas Colignatus


op 17 08 2016 at 15:42 schreef Mario:
Wat een open deur: “Thierry Baudet weet niet wat democratie is”.
Da’s bijna net zoiets als een zekere auteur die een stukkie schrijft over een bepaald continent en dan zo maar de originele bevolking vergeet te vermelden, kwel soerprijs. Dat vodje van Martin Bosman is vast, inmiddels, ergens bij een Ramsj te verkrijgen, voor een Euro’tje, ofzo.
Uit niets blijkt dat beiden ook maar iets van ‘de democratie’ begrepen hebben; gogoWikipowâh: https://nl.wikipedia.org/wiki/Democratie
Types als Baudet hebben niets met enig democratisch vorm, aangezien dat, mensenrechten enzo, voor hen enkel maar ‘lastig is’, en derhalve moet daar afstand van genomen worden.
Ga ik nu even het artikel lezen. ;-P
@Thomas E/ 13:56: “Ik ben oorspronkelijk een alpha..”
lawl.

op 17 08 2016 at 16:37 schreef Marcus:
Sterk wetenschappelijk stuk. Feiten zijn voor Baudet en co. irrelevant. Het draait bij hen om valse beeldvorming, framing, misleiding en leugens. Baudet is geen wetenschapper. Baudet is niet eens een spindoctor.
Goede politieke spin is een (gunstige) draai geven aan de waarheid. Liegen is geen spin. Liegen is alleen maar liegen. Baudet is een leugenaar.
Media die dergelijke figuren een platform geven maken zich schuldig aan het verspreiden van desinformatie en complottheorieën die onze vrijheden, democratische instituties en rechtsstaat ondermijnen.


op 18 08 2016 at 13:42 schreef dewanand:
Thomas Colignatus schrijft:
‘Respect voor wetenschap
Deze discussie stagneert sinds 1990. Bijzonder teleurstellend is dat ook de jongere generatie zoals Thierry Baudet (1982) en Vincent van der Noort (1980) “ondanks” hun opleiding onvoldoende respect voor wetenschap tonen. ‘
—- antw Wieroe, dewa aapje:
N1: ja mooi, welkom terug Thomas CC, wetenschap moet overwinnen, want dat is de massieve kern van de blank/ westerse cultuur, beschaving, technologie, economie en industrie. Perfect gemiaauwt, Wieroe heeft ervan genoten.
N2: Wieroe vindt wel dat er respect moet zijn voor de inheemse (blanke) Arisch, Hollandse mensapen omdat die het lekkerste kattenvoer maken. Dus daarom geeft Wieroe knipoogjes en kopjes aan een rechtse neuker zoals Thierry Baudet, Fuhrer in spe van de aankomende Republiek der Nederlanden.
N3: ach, vrijheid van miaauwen is ook een recht van rechtse kontneukers, dus ook het gebalk van rechts is noodzakelijk, om de blote kakafonie van de 200 soorten in de Multikukeluku mooier te maken.
N4: Nederland blank houden kan misschien toch liever op simpele wijze (KISS) met goedkope witte verf van Gamma, zo bekijkt Wieroe het als professor in de katten wetenschap.

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-793816
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2016, 22:31   #5
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.374
Standaard

Blijkbaar oorspronkelijk niet, komt meer uit uw regio?
Citaat:
De swastika, ook wel bekend als het hakenkruis, is een symbool in de vorm van een kruis met aan alle uiteinden een haak. Het is een in de loop van de geschiedenis vaak gebruikt symbool. Zo is het het heiligste teken uit het hindoeïsme en jaïnisme en wordt het ook gebruikt in het boeddhisme.
+ vervolg

https://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 21:39   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.692
Standaard

kunnen de blanke europeanen dan niet liever het hakenkruis afzweren en een ander white power symbool kiezen dat inheems is en veel authentieker???

vb
Keltisch kruis.

de vele runen tekens

iets dat echt inheems is in europa uit de oudere germaanse cuturen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2016, 21:47   #7
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
kunnen de blanke europeanen dan niet liever het hakenkruis afzweren en een ander white power symbool kiezen dat inheems is en veel authentieker???

vb
Keltisch kruis.

de vele runen tekens

iets dat echt inheems is in europa uit de oudere germaanse cuturen.
Het overgrote deel v.d. Europeanen heeft het hakenkruis al LANG afgezworen.
We hebben geen nieuw symbool nodig !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 00:14   #8
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.019
Standaard


Niet Nazi


Wel nazi


Airconditioning
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 00:24   #9
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ok ok geen enkele reactie

zijn er geen intelligentere symbolen die Pro White Race zijn en een beetje normaal?? OF een symbool dat zuiver, inheems Europees/ germaans is om beschaafd white Cock power te symboliseren??

Adolf Hitler was misschien een doodgewone linkse blankenhater, want diep in zijn hart was hij een zionist die alleen wilde dat Zion moet herrijzen na zijn dood en hij stierf als joods fundamentalistische martelaar in theorie.

ik ben zelf een viesbruine, lagere kaste, afro koelie aapje en ik wil het hogere, superieure, slimmere, groter geschapen blanke ras beter begrijpen.

zonder blanken was er nu geen beschaving op aarde en alles begon toch in Hitler duitsland als je het zuiver technocratisch bekijkt.
Kwam dacht ik al voor ten
tijde van de Romeinen. Maar schiet me nu niet af als dit niet zo blijkt te zijn, ik ben geen geschiedkundige maar Hitler heeft zijn mostaard op veel vlakken bij de Romeinen gehaald zoals ook de Hitler groet, ook deze is afgezien van de Romeinen. Maar er zitten hier op het forum meerdere personen die geschiedkundig zeer goed op de hoogte zijn en die kunnen beamen of ontkennen wat ik hier beweer.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 09:40   #10
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
zonder blanken was er nu geen beschaving op aarde en alles begon toch in Hitler duitsland als je het zuiver technocratisch bekijkt.
Uhmmm... De basis van de beschaving is toch behoorlijk (onafhankelijk van elkaar) gelegd in het Midden Oosten, Oostelijk China en Midden-Amerika. De noordkust van de Middellandse zee is een tijd dominant geweest, en heeft zeker veel bijgedragen, maar bij lange na niet genoeg om te spreken van geen beschaving zonder hen. De West-Europese dominantie begint pas rond 1600 ofzo. Heeft de wereld veranderd, absoluut, maar beschaving in het algemeen bestaat dan al een tijdje.

Tenzij je pas van een beschaving kan spreken als er een bepaald aantal Roma zijn vergast ofzo, in dat geval begint het duidelijk in Hitler Duitsland.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 augustus 2016 om 09:55.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 09:53   #11
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.729
Standaard

't komt van de streek van die geimporteerde zwakzinnige indische gesneden kater die bij uw noorderburen woont, Garry.
Voila.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 augustus 2016 om 09:53.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 17:38   #12
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
't komt van de streek van die geimporteerde zwakzinnige indische gesneden kater die bij uw noorderburen woont, Garry.
Voila.
Mijn noorderburen? even raden. Kan Zwitserland of Oostenrijk of soms Nederland zijn. Hangt er vanaf waar ik mij bevind. Vaticaanstad is het al zeker niet want dat is eerder een zuiderbuur gezien vanuit mijn positie. http://www.ammappalitalia.it/la-storta-roma/

Laatst gewijzigd door Garry : 23 augustus 2016 om 17:51.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 18:09   #13
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
kunnen de blanke europeanen dan niet liever het hakenkruis afzweren en een ander white power symbool kiezen dat inheems is en veel authentieker???

vb
Keltisch kruis.

de vele runen tekens

iets dat echt inheems is in europa uit de oudere germaanse cuturen.
waarom zouden wij white power symbool moeten hebben?
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 18:12   #14
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 18:56   #15
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Er is maar één land in Europa dat echt nazi was en zelfs daar haalden ze nog geen 50%.

Is er geen symbool voor politieke correctheid? Dat is meer Europees.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2016, 17:51   #16
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
kunnen de blanke europeanen dan niet liever het hakenkruis afzweren en een ander white power symbool kiezen dat inheems is en veel authentieker???

vb
Keltisch kruis.

de vele runen tekens

iets dat echt inheems is in europa uit de oudere germaanse cuturen.
Jazeker.

Yggdrasil is de naam van de 'Wereldboom' in de Noordse kosmogonie. De naam laat zich letterlijk vertalen als 'paard van Yggr', oftewel 'paard van Odin', en verwijst naar de felle levenskracht die hem draagt en overal heen voert. Tegenwoordig wordt 'Yggdrasill' (met extra l) geschreven, die staat als uitgang bij de nominatief.

Yggdrasil is de levensboom en kennisboom, het symbool van de eindeloos vertakte vorm van dat wat is. Tegelijk draagt en verbindt hij de werelden als wereldas (axis mundi). Deze toont tegelijk de weg naar het hogere, de weg die de sjamaan volgt om in het gebied van goden en geesten te komen. Hij reikt van de onderwereld dwars door de mensenwereld naar de wereld van goden en helden.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Yggdrasil

De symbolen:



Ook wel:



of:

__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa
vuggie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2016, 11:24   #17
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Mijn noorderburen? even raden. Kan Zwitserland of Oostenrijk of soms Nederland zijn. Hangt er vanaf waar ik mij bevind. Vaticaanstad is het al zeker niet want dat is eerder een zuiderbuur gezien vanuit mijn positie. http://www.ammappalitalia.it/la-storta-roma/
En ik die dacht dat ge dagelijks dat oranje kunstwerk op den dijk van Oostende ging bewonderen?
Ok, dan was ik verkeerd omtrent uw positie. De bedoeling was goed echter.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2016, 19:18   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht

Is er geen symbool voor politieke correctheid? Dat is meer Europees.





__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2016, 19:26   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.357
Standaard







__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be