Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juli 2007, 15:08   #1
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard Gewone moslim versie 2

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolsjewiek
Even testen of onze maatschappij helemaal verdorven nazistisch is:

Mag iemand, die gewoon moslim is, extremisme afraadt en bestrijdt, volledig geïntegreerd is en totaal niet voor overlast zorgt, in Europa wonen?
Ik zou de vraag een beetje willen veranderen:

Mag iemand die gewoon moslim is, volledig geïntegreerd is (of lijkt te zijn) , in de gezondheidszorg werkzaam is, en totaal niet voor overlast zorgt (op het eerste zicht), in Europa wonen?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 15:23   #2
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik zou de vraag een beetje willen veranderen:

Mag iemand die gewoon moslim is, volledig geïntegreerd is (of lijkt te zijn) , in de gezondheidszorg werkzaam is, en totaal niet voor overlast zorgt (op het eerste zicht), in Europa wonen?
Mja , Groot-Brittanie weet nu ook dat moslims niet te vertrouwen zijn hé ...
Zelfs een dokter niet ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 3 juli 2007 om 15:24.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 17:33   #3
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik zou de vraag een beetje willen veranderen:

Mag iemand die gewoon moslim is, volledig geïntegreerd is (of lijkt te zijn) , in de gezondheidszorg werkzaam is, en totaal niet voor overlast zorgt (op het eerste zicht), in Europa wonen?

NEEN! Moslims horen niet in Europa thuis.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 17:41   #4
An Arkos
Minister
 
An Arkos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Berichten: 3.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
NEEN! Moslims horen niet in Europa thuis.
Joden ook niet, communisten ook niet, homo's ook niet, feministen ook niet en walen zéker niet.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 19:51   #5
gladiator
Burgemeester
 
Geregistreerd: 8 september 2006
Berichten: 506
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Joden ook niet, communisten ook niet, homo's ook niet, feministen ook niet en walen zéker niet.

Mestkevers verzamelt u! We hebben een nieuwe leider!
gladiator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 22:05   #6
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvarek Bekijk bericht
Mestkevers verzamelt u! We hebben een nieuwe leider!
Gebruik dat woord niet. Daardoor lijkt u even achterlijk als hen te zijn.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 23:02   #7
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Joden ook niet, communisten ook niet, homo's ook niet, feministen ook niet en walen zéker niet.

Heu, ik ga niet akkoord wat betreft die feministen en Walen. De commu' s en de homo' s hangt van het individu af.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 03:48   #8
Zonlicht
Lokaal Raadslid
 
Zonlicht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Locatie: Willebroek en Brussel
Berichten: 324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
NEEN! Moslims horen niet in Europa thuis.
Tuurlijk wel.
Zonlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 08:45   #9
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik zou de vraag een beetje willen veranderen:

Mag iemand die gewoon moslim is, volledig geïntegreerd is (of lijkt te zijn) , in de gezondheidszorg werkzaam is, en totaal niet voor overlast zorgt (op het eerste zicht), in Europa wonen?
Die "in de gezondheidszorg werkzaam is" en die ik hierboven in bold gezet heb, houdt mij bezig.
Times Online
July 4, 2007

Could a doctor really be a bomber? Well, yes

Of all the detail about the bomb plots over the weekend, the fact that the perpetrators seem to be linked by their medical training has caused the most consternation. How can a doctor want to kill, and an NHS doctor at that? How can anyone working in the National Health Service, that quintessentially British institution, not only not feel British, but actually hate Britain?

Even to ask the questions is to misunderstand to a degree what the National Health Service is: not, in fact, the essence of Britishness but to a large extent foreign. Nearly four in ten doctors registered to work in the UK (they are not necessarily all working here) qualified overseas, in 150 countries from as far afield as Ecuador and Ethiopia, Somalia and Singapore. By far the highest number are the 27,558 who qualified in India, but the list includes 6,634 who qualified in Pakistan, 2,581 in Egypt, 1,985 in Iraq, 819 in Bangladesh, 488 in Iran, 155 in Malaysia, 64 in Afghanistan and even 5 in Indonesia.
http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle2022884.ece
Ik weet niet hoe de situatie in België is, maar stel me eerlijk de vraag wat ik moet doen als ik merk dat ik zou opgenomen worden in een kliniek waarin de vrienden, broeders en zusters van die dokters aktief zijn.
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 4 juli 2007 om 08:45.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 11:39   #10
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Joden ook niet, communisten ook niet, homo's ook niet, feministen ook niet en walen zéker niet.
Laat mij het anders stellen: horen Nazi's in Europa thuis?
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 11:41   #11
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Die "in de gezondheidszorg werkzaam is" en die ik hierboven in bold gezet heb, houdt mij bezig..
En dan die moslimverpleegsters die onze ouderlingen moeten gaan verzorgen ten gevolge van de vergrijzing! Onze arme ouderlingen!
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 12:11   #12
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Die "in de gezondheidszorg werkzaam is" en die ik hierboven in bold gezet heb, houdt mij bezig.
Times Online
July 4, 2007
Could a doctor really be a bomber? Well, yes
Of all the detail about the bomb plots over the weekend, the fact that the perpetrators seem to be linked by their medical training has caused the most consternation. How can a doctor want to kill, and an NHS doctor at that? How can anyone working in the National Health Service, that quintessentially British institution, not only not feel British, but actually hate Britain?
Even to ask the questions is to misunderstand to a degree what the National Health Service is: not, in fact, the essence of Britishness but to a large extent foreign. Nearly four in ten doctors registered to work in the UK (they are not necessarily all working here) qualified overseas, in 150 countries from as far afield as Ecuador and Ethiopia, Somalia and Singapore. By far the highest number are the 27,558 who qualified in India, but the list includes 6,634 who qualified in Pakistan, 2,581 in Egypt, 1,985 in Iraq, 819 in Bangladesh, 488 in Iran, 155 in Malaysia, 64 in Afghanistan and even 5 in Indonesia.
http://www.timesonline.co.uk/tol/com...cle2022884.ece
Ik weet niet hoe de situatie in België is, maar stel me eerlijk de vraag wat ik moet doen als ik merk dat ik zou opgenomen worden in een kliniek waarin de vrienden, broeders en zusters van die dokters aktief zijn.

Dit wijst in de allereerste plaats op een failliet van het britse onderwijsbeleid - ik heb zelfs de indruk dat dit in vele angelsaksisiche landen niet beter is. Nu over de vraag of er een groot risiko voor de patiënten resp. de maatschappij is dat er steeds meer goed opgeleide gekwalificeerde vreemdelingen in onze maatschappij binnenstromen moet het me toch van het hart dat terrorisme geen vreemde uitvinding is. Ter herinnering WO I begon met een terroristische aanslag (van een europeaan), WOII, het Nazi regime in Duitsland startte met een gefakete terroristische aaslag van een europeaan, jarenlang in de 20ste eeuw en het begin van de 21ste eeuw woedde een nationalistische godsdienstoorlog in het Verenigd Koninkrijk en Ierland zonder dat daar een moslim aan te pas moest komen ! Het is in den vreemde nl. India en Zuid-Afrika waar er "vreedzamere" methodes van politieke opstandigheid moesten getest worden..

Ik geloof niet dat er relatief meer neiging tot geweldadige politieke actie bestaat onder moslims dan onder niet-moslims. Relatief gezzien hebben zowel de moslims als de christenen meer geweldadige oorlogen onder elkaar uitgevochten dan tegen elkaar.

Ergens las ik de stelling dat de grootste tegenslag voor Al quaida en de
retro-moslim variant van religie die zij voorstaan erin zou bestaan dat alle hangende conflicten op een vreedzame wijze geregeld zouden geraken,
op die manier zou hun geweld zich exclusief op de "moslimstaten" moeten richten en zou hun aanhang bij de "gewone moslims" waarschijnlijk smelten als sneeuw in de klimaatopwarming.

Het bestaan van moslims in Europa is zo logisch als het bestaan van koptische Christenen, Assyrische Christenen, Palestijnse christenen enz..
O.a. in Vilnius staan er 500 jaar oude prachtige moskeeën.. niet alleeen arabieren zijn moslims.. er zijn ook Bosniërs, Albanezen, Bulgaren enz..
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 13:07   #13
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
NEEN! Moslims horen niet in Europa thuis.
²
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 13:07   #14
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Joden ook niet, communisten ook niet, homo's ook niet, feministen ook niet en walen zéker niet.
³
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 18:22   #15
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik zou de vraag een beetje willen veranderen:

Mag iemand die gewoon moslim is, volledig geïntegreerd is (of lijkt te zijn) , in de gezondheidszorg werkzaam is, en totaal niet voor overlast zorgt (op het eerste zicht), in Europa wonen?
Na de aanslagen of voor de aanslagen ??
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 18:29   #16
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard "het lijkt weeral op een mop"

Wat is een chirurge die een operatie voert op een voertuig met explosieven?





Een mislukte terrorist, muwahahahaha
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2007, 19:29   #17
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
NEEN! Moslims horen niet in Europa thuis.
Christenen ook niet: die komen uit Israel .
Wat een onzin.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 14:55   #18
brunoildo
Vreemdeling
 
brunoildo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik zou de vraag een beetje willen veranderen:

Mag iemand die gewoon moslim is, volledig geïntegreerd is (of lijkt te zijn) , in de gezondheidszorg werkzaam is, en totaal niet voor overlast zorgt (op het eerste zicht), in Europa wonen?
In het eerste zicht maar er zijn genoeg voorbeelden van moslims die dat leken en daarna bleken ongeschikt te zijn voor europa. bv engeland.
Volgens mij is er tussen de moslims om het eender welke ladder van integratie, te weinig belangstelling of medeleven met bepaalde aanslagen die zich de laatse jaren in europa plaats hebben gevonden. En dat vind ik een ernstige houding. Om die vraag te beantwoorden moet er een moedig debat komen.
brunoildo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 16:17   #19
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brunoildo Bekijk bericht
In het eerste zicht maar er zijn genoeg voorbeelden van moslims die dat leken en daarna bleken ongeschikt te zijn voor europa. bv engeland.
Volgens mij is er tussen de moslims om het eender welke ladder van integratie, te weinig belangstelling of medeleven met bepaalde aanslagen die zich de laatse jaren in europa plaats hebben gevonden. En dat vind ik een ernstige houding. Om die vraag te beantwoorden moet er een moedig debat komen.
Is dat niet door de aanhoudende oorlog(en) in de derde wereld landen, en dat die frustratie hoger ligt bij de meeste landen uit de derde wereld ??

Ik denk dat het antwoord een beetje verder ligt dan enkel de oorzaak te zoeken binnen de grenzen van wat we het westen noemen ?!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2007, 16:33   #20
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Christenen ook niet: die komen uit Israel .
Wat een onzin.
Jij bent hier kennelijk de racist, ik niet. De Moslim ideologie is schadelijk, of ze nu wordt beleden door Hollanders, Arabieren, Perzen etc...
De vraag was of Moslims thuishoren IN EUROPA en daar is maar één juist antwoord op, neen dus.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be