Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 januari 2008, 23:42   #1
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard Oude Bug van dubbel plaatsen van reacties terug?

Ik stel vast dat het dubbel plaatsen van reacties terug gebeurt. Vorig jaar toen de grote verandering op dit forum plaats vond gebeurde dit vaak. Tot voor kort gebeurde dit nooit.
Vb je plaatst een reactie, verbetert die achteraf en na het opslaan, staat hij dubbel in een topic.

Hoe komt dit?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 00:29   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik stel vast dat het dubbel plaatsen van reacties terug gebeurt. Vorig jaar toen de grote verandering op dit forum plaats vond gebeurde dit vaak. Tot voor kort gebeurde dit nooit.
Vb je plaatst een reactie, verbetert die achteraf en na het opslaan, staat hij dubbel in een topic.

Hoe komt dit?
Gebeurt enkel indien je meerdere malen, kort na elkaar, op "antwoord versturen" klikt. Anders nooit. Soms moet je inderdaad wat geduld hebben vooraleer je terugkeert naar het forum.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2008, 09:54   #3
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Er is nog een andere situatie wanneer dat kan, zelf meegemaakt/getest, ik kan het niet laten sorry.

Als je een reactie opent om ze te verbeteren en ondertussen, terwijl je dus nog aan het verbeteren bent, verloopt de tijd dat je mag aanpassen, dan post hij het als een nieuw bericht, je zou dit een bug kunnen noemen.

Behalve natuurlijk als ik op het moment dat ik het testte die eerste bug voorhad waarvan sprake, het tweemaal verzenden voor de server geantwoord heeft.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2008, 12:10   #4
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Er is nog een andere situatie wanneer dat kan, zelf meegemaakt/getest, ik kan het niet laten sorry.

Als je een reactie opent om ze te verbeteren en ondertussen, terwijl je dus nog aan het verbeteren bent, verloopt de tijd dat je mag aanpassen, dan post hij het als een nieuw bericht, je zou dit een bug kunnen noemen.

Behalve natuurlijk als ik op het moment dat ik het testte die eerste bug voorhad waarvan sprake, het tweemaal verzenden voor de server geantwoord heeft.
Zullen eens testen
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2008, 18:13   #5
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zullen eens testen
En ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2008, 18:45   #6
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
En ?
Gaat niet als de tijd voorbij is kan je het niet meer posten
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2008, 19:00   #7
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Als je een reactie opent om ze te verbeteren en ondertussen, terwijl je dus nog aan het verbeteren bent, verloopt de tijd dat je mag aanpassen, dan post hij het als een nieuw bericht, je zou dit een bug kunnen noemen.
Dit is geen bug. Dit is puur opzet. Ik vrees echter dat we hiermee terug belanden in de discussie over het wijzigen van zelfgeplaatste berichten.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 8 januari 2008 om 19:01.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2008, 19:05   #8
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Gaat niet als de tijd voorbij is kan je het niet meer posten
Dat vermoedde ik wel. Doet mij denken aan wie te lang treuzelt tijdens de webbanking. Na een tijdje mag je terug inloggen, enzovoort, enzovoort,

Ik vraag mij wel af of de moderatie zich niet liever verschuilt achter de standaardinstellingen van een software-pakket, in plaats van gezien de context ook al eens iets praktisch te willen benaderen. Klantvriendelijkheid.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2008, 21:04   #9
Pieter Vandoorne
Coördinator
 
 
Pieter Vandoorne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2005
Berichten: 990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dat vermoedde ik wel. Doet mij denken aan wie te lang treuzelt tijdens de webbanking. Na een tijdje mag je terug inloggen, enzovoort, enzovoort,

Ik vraag mij wel af of de moderatie zich niet liever verschuilt achter de standaardinstellingen van een software-pakket, in plaats van gezien de context ook al eens iets praktisch te willen benaderen. Klantvriendelijkheid.
Die tijd is geen standaardinstelling van het vBulletin. Die is bewust op een half uur gezet.

Mvg

Pieter Vandoorne
Pieter Vandoorne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2008, 21:17   #10
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dit is geen bug. Dit is puur opzet. Ik vrees echter dat we hiermee terug belanden in de discussie over het wijzigen van zelfgeplaatste berichten.
Je hoeft niets te vrezen Rudy, ik ben geen herkauwer, verre van.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be