Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 14 augustus 2016, 16:06   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.695
Standaard Brussel: Canadese journaliste filmt maar wordt weggestuurd

Minister Jambon krijgt veel steun van de Brusselse burgemeesters en politiekorpsen, die allemaal liegen dat er daar geen problemen zijn ...

Bewijs: de blonde Canadese journaliste wordt "aangemaand" door enkele "medeburgers" om het af te bollen.

Proficiat aan onze eigen televisiezenders om de realiteit zo lang verborgen te kunnen houden.

https://www.youtube.com/watch?v=2sWaBeucCbw

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 14 augustus 2016, 23:50   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.913
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Minister Jambon krijgt veel steun van de Brusselse burgemeesters en politiekorpsen, die allemaal liegen dat er daar geen problemen zijn ...

Bewijs: de blonde Canadese journaliste wordt "aangemaand" door enkele "medeburgers" om het af te bollen.

Proficiat aan onze eigen televisiezenders om de realiteit zo lang verborgen te kunnen houden.

https://www.youtube.com/watch?v=2sWaBeucCbw

.
Stuur het filmpje naar uw vriendje, de Theo.
Skobelev is offline  
Oud 14 augustus 2016, 23:59   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Minister Jambon krijgt veel steun van de Brusselse burgemeesters en politiekorpsen, die allemaal liegen dat er daar geen problemen zijn ...

Bewijs: de blonde Canadese journaliste wordt "aangemaand" door enkele "medeburgers" om het af te bollen.

Proficiat aan onze eigen televisiezenders om de realiteit zo lang verborgen te kunnen houden.

https://www.youtube.com/watch?v=2sWaBeucCbw

.
Weet je dat nu pas?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 15 augustus 2016, 08:18   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.695
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Stuur het filmpje naar uw vriendje, de Theo.
Dat zou redelijk dom zijn. Hij heeft het eerst naar mij gestuurd. Niet naar mij alleen natuurlijk, maar toch ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 augustus 2016, 08:30   #5
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Minister Jambon krijgt veel steun van de Brusselse burgemeesters en politiekorpsen, die allemaal liegen dat er daar geen problemen zijn ...

Bewijs: de blonde Canadese journaliste wordt "aangemaand" door enkele "medeburgers" om het af te bollen.

Proficiat aan onze eigen televisiezenders om de realiteit zo lang verborgen te kunnen houden.

https://www.youtube.com/watch?v=2sWaBeucCbw

.
Canadese "journaliste" die geen Frans kent?
Weinig nieuws in dat filmpje. De paar geïnterviewden zijn duidelijk niet van de snuggersten. Typisch is ook het "jaja" wanneer een buitenstaander een vraag stelt, waarmee ze duidelijk maken dat ze het ook niet goed weten en dus maar een antwoord geven waar ze niet veel verkeerd mee kunnen zeggen.

Flauwe "journalistieke" bijdrage aan deze wereld waar we niets nieuws te weten komen, niet de moeite om een topic voor op te starten.
djoebidoebidoe is offline  
Oud 15 augustus 2016, 08:49   #6
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.692
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Canadese "journaliste" die geen Frans kent?
Weinig nieuws in dat filmpje. De paar geïnterviewden zijn duidelijk niet van de snuggersten. Typisch is ook het "jaja" wanneer een buitenstaander een vraag stelt, waarmee ze duidelijk maken dat ze het ook niet goed weten en dus maar een antwoord geven waar ze niet veel verkeerd mee kunnen zeggen.

Flauwe "journalistieke" bijdrage aan deze wereld waar we niets nieuws te weten komen, niet de moeite om een topic voor op te starten.
Akkoord voor het gehalte van deze "reportage" maar Frans wordt slechts door 30 procent van de bevolking gesproken en dan nog geconcentreerd in de provincie Québec, in Toronto bv spreekt bijna niemand Frans.Het is bovendien een sterk verschillend Frans met veel andere woorden en tongvallen. I
Gipsy is offline  
Oud 15 augustus 2016, 08:58   #7
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Akkoord voor het gehalte van deze "reportage" maar Frans wordt slechts door 30 procent van de bevolking gesproken en dan nog geconcentreerd in de provincie Québec, in Toronto bv spreekt bijna niemand Frans.Het is bovendien een sterk verschillend Frans met veel andere woorden en tongvallen. I
't Is zelfs geen Frans naar Franse normen, tabarnak!
Mo ventoch, beetje zoals Nederlands zich verhoudt tot West-Vlaams.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 15 augustus 2016, 09:03   #8
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.715
Standaard

Voor 't overige: deze 'nieuws' topic starten? Huh?

Schoof had vandaag een noodlanding van de Heilige Geest?
Of zijn Heksie/Pervische maakte tijd voor een komkommer.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:25   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.695
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
...
Flauwe "journalistieke" bijdrage aan deze wereld waar we niets nieuws te weten komen, niet de moeite om een topic voor op te starten.
Mijn welgemeende verontexcuseringen.
De volgende keer dat ik een draad wil starten, zal ik voorafgaandelijk uw toestemming vragen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:26   #10
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.844
Standaard

dat weten we nu toch al jaren, ok het is erg, maar waarom daar nu nog mee afkomen?
HOUZEE ! is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:44   #11
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Dergelijke filmpjes zijn dikwijls ook alleen maar gemaakt om hits op YouTube mee te scoren.

En sharia scoort redelijk goed.
Christus niet.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be