Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 5 januari 2009, 10:46   #1
Hamas Strijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 25
Standaard Joden zullen een hoge prijs betalen voor deze gruwelijke misdaden

Dit is hier mijn eerste post, maar lang nog niet de laatste. Het feit dat Hamas “door enkele dwazen” wordt bestempeld als een terroristische organisatie kan het grootste deel van de wereld worst wezen. Hamas is op democratische wijze aan de macht gekomen in Palestina. Het feit dat Hamas nu de septer zwaait in Palestina, is omdat de Palestijnen dit zo hebben gewild. Hamas wordt over de hele wereld toegejuicht en wordt op elke demonstratie gescandeerd.

Indien Hamas als terreurgroep wordt beschouwdt, mogen alle Palestijnen hetzelfde worden genoemd. Ik wordt er ziek van om altijd steeds hetzelfde liedje te horen langs Israëlische kant. De Joden plande deze invastie maanden op voorhand om als doel hun territorium uit te breiden.

*knip*

Wat ons betreft is dit wel uw laatste post. Gelieve de wetgeving te respecteren. Oproepen tot geweld en antisemitisme zijn bij wet verboden!

Laatst gewijzigd door Starfire : 5 januari 2009 om 12:41.
Hamas Strijder is offline  
Oud 5 januari 2009, 10:53   #2
Red_Dog
Schepen
 
Red_Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Locatie: Antwerpen, Dublin
Berichten: 416
Stuur een bericht via MSN naar Red_Dog
Standaard

Waarom zit je nog niet in de Gaza-strook dan ?
__________________
Quis Separabit ?
Red_Dog is offline  
Oud 5 januari 2009, 10:53   #3
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamas Strijder Bekijk bericht
Dit is hier mijn eerste post, maar lang nog niet de laatste. Het feit dat Hamas “door enkele dwazen” wordt bestempeld als een terroristische organisatie kan het grootste deel van de wereld worst wezen. Hamas is op democratische wijze aan de macht gekomen in Palestina. Het feit dat Hamas nu de septer zwaait in Palestina, is omdat de Palestijnen dit zo hebben gewild. Hamas wordt over de hele wereld toegejuicht en wordt op elke demonstratie gescandeerd.

Indien Hamas als terreurgroep wordt beschouwdt, mogen alle Palestijnen hetzelfde worden genoemd. Ik wordt er ziek van om altijd steeds hetzelfde liedje te horen langs Israëlische kant. De Joden plande deze invastie maanden op voorhand om als doel hun territorium uit te breiden.

Indien de mensen onder jullie het nog niet doorhebben. *knip*[/b]
Als u dat Allah-gedoe achterwege zou laten, zou u al een pak geloofwaardiger zijn.
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.

Laatst gewijzigd door Starfire : 5 januari 2009 om 12:41.
E. Gidius is offline  
Oud 5 januari 2009, 10:56   #4
Hamas Strijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Dog Bekijk bericht
Waarom zit je nog niet in de Gaza-strook dan ?
Als zelfs humanitaire hulp niet wordt toegelaten, zullen ze Hamas strijders ook de pas afsnijden.

Of wist je dat nog niet?
Hamas Strijder is offline  
Oud 5 januari 2009, 10:57   #5
Hamas Strijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Als u dat Allah-gedoe achterwege zou laten, zou u al een pak geloofwaardiger zijn.
Waarom zou ik Allah eruit laten, als toch al de ellende in Palestina de schuld van de Islam is?
Hamas Strijder is offline  
Oud 5 januari 2009, 10:57   #6
Red_Dog
Schepen
 
Red_Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Locatie: Antwerpen, Dublin
Berichten: 416
Stuur een bericht via MSN naar Red_Dog
Standaard

Tiens, en ik die dacht dat 'jullie' zo'n fantastische strijders waren ?
Of ga je het houden op winkelruiten ingooien in Antwerpen ?
__________________
Quis Separabit ?
Red_Dog is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:00   #7
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamas Strijder Bekijk bericht
Waarom zou ik Allah eruit laten,
Omdat de Palestijnse strijd de strijd voor een natie is, een nationalistische strijd dus, en geen religieuze.

Het Palestijnse nationalisme gooit veel mogelijke steun weg door zich te verbinden met een godsdienst. Ik steun de strijd voor een Palestijnse staat, maar verwerp met al mijn vezels de strijd voor een religieuze staat.

Citaat:
als toch al de ellende in Palestina de schuld van de Islam is?
Is dat zo? Was niet mijn indruk.
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 januari 2009 om 11:02.
E. Gidius is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:01   #8
Hamas Strijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Dog Bekijk bericht
Tiens, en ik die dacht dat 'jullie' zo'n fantastische strijders waren ?
Of ga je het houden op winkelruiten ingooien in Antwerpen ?
Heb je misschien liever dat we de Israëlische toer opgaan en uw huis komen bombarderen? Het is niet mij om me te verantwoorden voor de misdaden die gepleegd worden in Palestina. De misdaden die door uw entourage gesteund worden.

Dat jij daar maar eens een uitleg voor geeft.
Hamas Strijder is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:02   #9
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Lijkt op een vrij ordinair provocatietje. Getuigt van een bijzonder beperkt intellectueel vermogen.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:04   #10
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamas Strijder Bekijk bericht
Dit is hier mijn eerste post, maar lang nog niet de laatste. Het feit dat Hamas “door enkele dwazen” wordt bestempeld als een terroristische organisatie kan het grootste deel van de wereld worst wezen. Hamas is op democratische wijze aan de macht gekomen in Palestina. Het feit dat Hamas nu de septer zwaait in Palestina, is omdat de Palestijnen dit zo hebben gewild. Hamas wordt over de hele wereld toegejuicht en wordt op elke demonstratie gescandeerd.

Indien Hamas als terreurgroep wordt beschouwdt, mogen alle Palestijnen hetzelfde worden genoemd. Ik wordt er ziek van om altijd steeds hetzelfde liedje te horen langs Israëlische kant. De Joden plande deze invastie maanden op voorhand om als doel hun territorium uit te breiden.

Indien de mensen onder jullie het nog niet doorhebben. *knip* [/b]
Hitler was ook democratisch verkozen...

Laatst gewijzigd door Starfire : 5 januari 2009 om 12:42.
Another Jack is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:05   #11
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamas Strijder Bekijk bericht
Hamas is op democratische wijze aan de macht gekomen in Palestina. Het feit dat Hamas nu de septer zwaait in Palestina, is omdat de Palestijnen dit zo hebben gewild.
Hitler en zijn nazi's , net als hamas , zijn ook op democratische wijze aan de macht gekomen.
Beide hebben nadien de democratie opzij geschoven, hamas door fatah aan te pakken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamas Strijder Bekijk bericht
De Joden plande deze invastie maanden op voorhand om als doel hun territorium uit te breiden.
Het doel is de raketaanvallen te stoppen, evtl hamas te liquideren.
Waarom zouden de 'joden' zoals u schrijft eerst gaza ontruimen, het joodvrij maken, en dan terug stukken willen aanhechten?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:05   #12
Hamas Strijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Omdat de Palestijnse strijd de strijd voor een natie is, een nationalistische strijd dus, en geen religieuze.

Het Palestijnse nationalisme gooit veel mogelijke steun weg door zich te verbinden met een godsdienst.



Is dat zo? Was niet mjin indruk.
U hebt gelijk over het feit dat dit een nationalistisch strijd hoort te zijn. Maar als ik eender welke nieuwszender opzet, valt er quasie in elke zin het woord Islam in de mond.
Hamas Strijder is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:05   #13
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hitler was ook democratisch verkozen...
En dat is een argument voor wat precies? Wilt u de democratie afschaffen in gevallen ze een resultaat oplevert dat u niet aanstaat?
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
E. Gidius is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:06   #14
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

? dit té kinderlijk provocerend topic lijkt me toch eerder gestart door een israelische fundamentalist die zich voordoet als hamas om anderen toch maar tot antijoodse uitspraken (ipv tegen israel) aan te zetten om ze geband te krijgen.... toch mijn idee hierover.

Omgekeerde psychologie he.


Steeds meer mensen , zelfs in de USA , kijken verwijtend naar Israel als de oorzaak van het Palestijns lijden.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.
roodhaar is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:08   #15
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamas Strijder Bekijk bericht
U hebt gelijk over het feit dat dit een nationalistisch strijd hoort te zijn. Maar als ik eender welke nieuwszender opzet, valt er quasie in elke zin het woord Islam in de mond.
U kent allicht de betekenis van de afkorting "Hamas".

Het is Hamas zelf dat overal te pas en ten onpas de islam bijsleurt. De organisatie heeft ook de a-religieuze nationalisten van Fatah met geweld verdrongen. Steek het dus niet op de media.
__________________
  • Er zijn mensen van wie het vals karakter op hun gelaat te lezen staat, en in ons land hebben die zich verenigd in een door u betaalde eigenbelangenvereniging: Open VLD (Kaaiman in De Tijd van 1 juni 2024)
  • Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
E. Gidius is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:11   #16
Hamas Strijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 25
Standaard

Welke raketaanvallen? Heb je het over die paar bommetjes die net over de scheidingsmuur graken? Geloof jij werkelijk dat dit de aanleiding was voor een invasie? Ik heb werkelijk medelijden met u. Israël heeft zowat alle verdagen verbroken die er te verbreken vallen. Onderdrukt de Palestijden al decenia’s...Geloof jij werkelijk nog echt alles wat er u wordt voorgelogen?
Hamas Strijder is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:15   #17
bentje
Parlementsvoorzitter
 
bentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamas Strijder Bekijk bericht
Welke raketaanvallen? Heb je het over die paar bommetjes die net over de scheidingsmuur graken? Geloof jij werkelijk dat dit de aanleiding was voor een invasie? Ik heb werkelijk medelijden met u. Israël heeft zowat alle verdagen verbroken die er te verbreken vallen. Onderdrukt de Palestijden al decenia’s...Geloof jij werkelijk nog echt alles wat er u wordt voorgelogen?
Maar ga dan toch naar daar!
Steun hen, in de naam van Allah!
Ik denk zelfs dat, mocht u uw rekeningnummer op het net zetten, veel mensen u zouden willen steunen voor een vliegtuigticketje

Oh ja, dit even terzijde, maar je topic deed me aan dit denken
__________________

Laatst gewijzigd door bentje : 5 januari 2009 om 11:20.
bentje is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:15   #18
Hamas Strijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 25
Standaard

Ok, Hamas in stijd met Fatah, wat heeft Israël hiermee te maken? Ongetwijfeld zullen ze er wel ergens voor tussen zitten, maar wat heeft dit met hun invasie te maken?

Hamas beschuldigen en verantwoordelijk houden voor wat de Joden nu doen in onaanvaardbaar. Dit is wat de media de buitenwereld hiervan wil doen geloven. Al moet ik wel toegeven, dat meer en meer zenders, het Israëlisch geweld niet kunnen blijven goedpraten.
Hamas Strijder is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:16   #19
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamas Strijder Bekijk bericht
Welke raketaanvallen? Heb je het over die paar bommetjes die net over de scheidingsmuur graken?
Zesduizend sinds de ontruiming van Gaza...
En als het toch maar om onschuldige bommetjes gaat, waarom stopte hamas daar dan niet mee, wegens geen 'effect'?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 5 januari 2009 om 11:17.
stab is offline  
Oud 5 januari 2009, 11:16   #20
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
. Steek het dus niet op de media.
ben het met je eens, maar wat het verbreken van het bestand betreft (aanvallen van een tunnel in Gaza door Israel en doden van Palestijnen) hoor je toch bitter weinig in onze pers. Men laat de Israelis daar gewoon verder over liegen
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.
roodhaar is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be