Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juli 2011, 19:20   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Standaard Intrinsieke waarde van Nederland? gezocht.

hallo allemaal,

Iedereen weet wel wat het Bruto Nationaal Produkt is (BNP GDP, ook anders PPP). Maar er is nog een ander begrip om de echte waarde van een heel land mee aan te duiden. Ik las ooit hierover iets in Frankrijk en dat heet de intrinsieke waarde van een land.

Intrinsieke waarde Nederland is dus iets als het bedrag dat bijvoorbeeld China zou moeten betalen om heel Nederland, exclusief de mensen en dieren op te kopen. Dus waarde van alle roerende en onroerende goederen. Niet ontgonnen grondstoffen in bodem horen hier niet bij geloof ik. Staatsschuld en buitenlandse schulden van volk en staat kan je ook hierbij rekenen. Ik weet niet of je het intellectuele kapitaal ook hiertoe moet rekenen. Ook de waarde van alle bedrijven hoort hierbij geloof ik, want China zou ook hiervoor flink wat geld moeten betalen.

Weet iemand hier iets over?
Eigenlijk heb ik de intrinsieke waarde van een heleboel landen nodig om een soort berekening te maken van de gemiddelde investeringskosten om iemand in een dergelijk land te huisvesten. EEA heeft te maken met een nieuw futuristisch plan van mij, mbt etnische zuiveringen in EU.

Mijn hollandse Hindoe kat, Wieroe heeft deze informatie wel harder nodig omdat hij nu kontakten heeft met de Chinese geheime dienst. Volgens Wieroe hebben deze Chinezen nu vergevorderde plannen om Nederland op te kopen, totaal te ontvolken en hier 16,7 miljoen Han Chinezen neer te zetten.

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 6 juli 2011 om 19:20. Reden: tikfoutje
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2011, 19:42   #2
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Dewanand, jij en die kat van je zijn hilarisch.

Ik lach me steeds een breuk met die Surinamers, ik moet daar dringend eens naartoe!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2011, 19:53   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Standaard

ja jackie,

suriname is wel spotgoedkoop en heeft laagste intrinsieke waarde van alle landen van de wereld, zonder al die hete zwarte meiden en hindoehoertjes he. Als je flink spaart dan kan je wel die 17000 surinaamse maagdelijke hindoemeiden opkopen uit suriname en voor je laten baren.

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2011, 19:56   #4
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja jackie,

suriname is wel spotgoedkoop en heeft laagste intrinsieke waarde van alle landen van de wereld, zonder al die hete zwarte meiden en hindoehoertjes he. Als je flink spaart dan kan je wel die 17000 surinaamse maagdelijke hindoemeiden opkopen uit suriname en voor je laten baren.

dewanand
17000?

Is dat niet wat weinig voor 15 dagen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2011, 20:06   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Standaard

17000/15= 1133,333 hindoemeiden die je dan per dag moet afwerken. Zouden al die maagdenvliezen van deze hindoemeisjes je niet pijn doen in je eikel?

Mohammed pakte 40 meiden per dag.
Krishna had 16000 Gopi's in zijn rijk in de stad Dwarka voor zijn hele leven.

NOU, pas maar op dat radicale hindoes dit niet lezen en jou tot de profeet verklaren van de HIndoes met je superpotentie. Moslims kunnen kwaad worden omdat je hun pedofeet beledigt.

als je meer maagdelijke hindoemeisjes wil dan moet je maar naar india gaan, want daar zullen er nu wel 200 miljoen van zijn, exclusief de minderjarige he.

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 19:53   #6
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
hallo allemaal,

Iedereen weet wel wat het Bruto Nationaal Produkt is (BNP GDP, ook anders PPP). Maar er is nog een ander begrip om de echte waarde van een heel land mee aan te duiden. Ik las ooit hierover iets in Frankrijk en dat heet de intrinsieke waarde van een land.

Intrinsieke waarde Nederland is dus iets als het bedrag dat bijvoorbeeld China zou moeten betalen om heel Nederland, exclusief de mensen en dieren op te kopen. Dus waarde van alle roerende en onroerende goederen. Niet ontgonnen grondstoffen in bodem horen hier niet bij geloof ik. Staatsschuld en buitenlandse schulden van volk en staat kan je ook hierbij rekenen. Ik weet niet of je het intellectuele kapitaal ook hiertoe moet rekenen. Ook de waarde van alle bedrijven hoort hierbij geloof ik, want China zou ook hiervoor flink wat geld moeten betalen.

Weet iemand hier iets over?
Eigenlijk heb ik de intrinsieke waarde van een heleboel landen nodig om een soort berekening te maken van de gemiddelde investeringskosten om iemand in een dergelijk land te huisvesten. EEA heeft te maken met een nieuw futuristisch plan van mij, mbt etnische zuiveringen in EU.

Mijn hollandse Hindoe kat, Wieroe heeft deze informatie wel harder nodig omdat hij nu kontakten heeft met de Chinese geheime dienst. Volgens Wieroe hebben deze Chinezen nu vergevorderde plannen om Nederland op te kopen, totaal te ontvolken en hier 16,7 miljoen Han Chinezen neer te zetten.

dewanand
Ik heb daar wel eens iets over gelezen. Ik geloof dat je dan ongeveer 3.000 miljard EUR moet neertellen. Maar ik kan er een factor of wat naast zitten.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 20:09   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Standaard

namaste hollander,

wil je mij vertellen in welk boek je hierover iets heb gelezen en in welk jaar? Wie was de auteur.

ik ga het kadaster bellen, want via hen zou ik de totale waarde van alle onroerende goederen in nederland kunnen krijgen.

zou deze info bij het CBS te vinden zijn?

de totale intrinsieke waarde van heel Nederland wil ik delen door het aantal legale inwoners, om zo de intrinsieke waarde te vinden per inwoner. Ook met andere landen moet ik dit doen, en dan kan ik beter begrijpen hoeveel het echt kost om iemand hier te voeden, te huisvesten en te laten werken of vegeteren in bijstand. Heb ik nodig om immigratie van ongewensten te bestrijden met harde cijfers.

mail mij die links of informatie snel.
thanks

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be