Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2011, 16:24   #1
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard Dubbele nationaliteit

Waarom vindt u het kunnen/niet kunnen dat bepaalde mensen een dubbele nationaliteit bezitten. Geef me enkele goede redenen waarom iemand maar 1 nationaliteit mag hebben. Of meerdere nationaliteiten eventueel.

Geef je mening!


(Mensen die offtopic reacties plaatsen of de boel komen verzieken weten bij voorbaat dat we hun reacties kunnen missen als koude pap.)
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 16:28   #2
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Het is uiteindelijk slechts een vodje papier.

Een kind dat Belgische ouders heeft en geboren is in Amerika is bv Belg en Amerikaan.

Het biedt enkele voordelen, maar het lijkt me geen reden om op basis daarvan te discrimineren.
{edit} en onwettelijk trouwens.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)

Laatst gewijzigd door Alboreto : 11 juni 2011 om 16:28.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 16:32   #3
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ik weet helemaal niks over de wettelijke bepalingen in België en als Belg over de dubbele nationaliteit en ik zou het graag weten, of het voor mij mogelijk is als Belg de Spaanse nationaliteit aan te nemen en daarbij de Belgische te behouden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 16:34   #4
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik weet helemaal niks over de wettelijke bepalingen in België en als Belg over de dubbele nationaliteit en ik zou het graag weten, of het voor mij mogelijk is als Belg de Spaanse nationaliteit aan te nemen en daarbij de Belgische te behouden.
Vandaar deze draad. Iemand die het weet mag gerust reageren.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 16:41   #5
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Het is uiteindelijk slechts een vodje papier.
Dat klopt. Een waardevol stukje papier voor bepaalden. Voor anderen dan weer een stukje papier van geen betekenis.

Citaat:
Een kind dat Belgische ouders heeft en geboren is in Amerika is bv Belg en Amerikaan.
Vreemd, dus als jij met uw vrouw naar Afrika reist en je vrouw bevalt daar dan is je kindje een Afrikaan?
Citaat:
Het biedt enkele voordelen, maar het lijkt me geen reden om op basis daarvan te discrimineren.
{edit} en onwettelijk trouwens.
Volledig mee eens.

1 van de redenen waarom ik deze topic open is omdat ik me oprecht afvraag wat mensen hebben tegen een iemand met een dubbele nationaliteit.
Overigens zag ik dat mijn vreemd paspoort vervallen is. Als ik hem nu binnen breng in het Marokkaanse consulaat krijg ik 'em pas over 2 of 3 maanden terug. Als ik naar het stadhuis ga en mn Belgische aanvraag/verleng. Krijg ik 'em over 2 weken normaal gezien. Dat rood paspoortje heeft zn voordelen.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 17:11   #6
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waarom vindt u het kunnen/niet kunnen dat bepaalde mensen een dubbele nationaliteit bezitten. Geef me enkele goede redenen waarom iemand maar 1 nationaliteit mag hebben. Of meerdere nationaliteiten eventueel.

Geef je mening!


(Mensen die offtopic reacties plaatsen of de boel komen verzieken weten bij voorbaat dat we hun reacties kunnen missen als koude pap.)


Voor mij mag men meerdere nationaliteiten hebben. Ik zou niet weten waarom niet.
Het is mogelijk (volgens mij maar normaal) dat je je identificeert met je land van afkomst, en met je nieuwe thuisland.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 17:19   #7
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Belgen mogen nu ook meerdere nationaliteiten hebben. Vroeger moest je je Belgische nationaliteit opgeven als je een andere wou aannemen.

Een dochter is in een land geboren dat territorium als nationaliteitsprincipe aanhaalt. België kijkt naar de ouders. Dus vroeger was ze Belg maar tegelijk illegaal Belg. Enfin, het is een hele soep nationaliteiten, om over enkele en dubbele achternamen nog maar te zwijgen: wetten die elkaar tegenspreken, ambtenaren die je van hier naar daar en terug verwijzen. 'K weet niet of het de laatste 15 jaar echt veel verbeterd is op dat gebied. Belgen die in het buitenland wonen hebben bijna allemaal Kafka-verhalen over die thema's, zeker als het over kinderen en echtgenotes en zo gaat.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 17:19   #8
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik weet helemaal niks over de wettelijke bepalingen in België en als Belg over de dubbele nationaliteit en ik zou het graag weten, of het voor mij mogelijk is als Belg de Spaanse nationaliteit aan te nemen en daarbij de Belgische te behouden.
Als Belg kan je geen andere Europese nationaliteit aannemen, en tegelijkertijd je Belgische behouden. Dat hebben de Europese landen jaren geleden onderling besloten. Je mag wel Fransman, Duitser of Engelsman enz worden, maar dan moet je je Belgische identiteit opgeven.
Je kan wel bvb Amerikaan, Australiër of Chinees worden, én Belg blijven.
Marrokkanen blijven Marrokkanen, ongeacht welke andere nationaliteit zij aannemen in één of ander opvangland. Voor de Marrokkaanse overheid is dat van geen enkel belang. In feite kunnen ze daar dus niks aan doen, die Marrokkanen. Wat ze echter wél kunnen doen, is hun hier geboren kinderen NIET gaan aangeven op het Marokkaans consulaat, enkel op de Belgische burgerlijke stand, en dat zouden dan échte Belgische burgers zijn. MAAR, dat doen ze dus niet...Er zijn hier familie's Marrokkanen die hier reeds 4 generaties leven, en nog steeds hun 2 de paspoort gaan afhalen op het Marrokkaans consulaat. Die mensen noemen zich nog steeds trots Marrokkanen, en kijken op de Belgen neer...Belgische papieren betekenen maar één ding voor hen : de mogelijkheid om vanalles te krijgen, geld, sociale woningen, en meer moois...
Wat de Belgische regering moet doen, is een wet stemmen, dat Niet-Europese vreemdelingen onmogelijk Belg kunnen worden, én hun oorspronkelijke nationaliteit behouden. En dat hier geboren kinderen Belg zijn als ze Belgische ouders hebben en anders niet, en in geen geval aanspraak kunnen maken op de Belgische nationaliteit, ook al leven ze hier heel hun jeugd, en leven hun ouders hier al 20 of 30 jaar.
Een andere wet moet stippelen dat buitenlandse misdadigers het land uitgezet kunnen worden, na hun straf uitgezeten te hebben.
Op die simpele manier kunnen we de grote meerderheid van het crimineel geboefte dat ons land teistert, en de plaats pakt van onze Eigen Gangsters in het gevang hier wegjagen.
België zal dan al een stuk aangenamer worden om te leven. Best van al pakt men de zaken zo aan op Europees niveau.

Laatst gewijzigd door den dinges : 11 juni 2011 om 17:22.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 17:21   #9
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Belgen mogen nu ook meerdere nationaliteiten hebben. Vroeger moest je je Belgische nationaliteit opgeven als je een andere wou aannemen.
Nog een knieval die ze hebben gedaan om het bvb de Marokkaan naar de zin te maken. Dat hebben ze enkel en alleen gedaan om de Marokkaan Belg te kunnen maken.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 17:55   #10
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Wat de Belgische regering moet doen, is een wet stemmen, dat Niet-Europese vreemdelingen onmogelijk Belg kunnen worden, én hun oorspronkelijke nationaliteit behouden.
Ik dacht dat men die dubbele nationaliteit net had mogelijk gemaakt. In ieder geval is een Boliviaanse vriendin van me nu Belg geworden. Ze is met een Belg getrouwd maar wou haar Boliviaanse nationaliteit niet opgeven. Het koppel woont in Bolivia. Het koppel kan dus nu zonder problemen de grootouders van de kinderen gaan bezoeken in België. Europa doet steeds vervelender qua visas namelijk.

Gelukkig mogen Belgen nu ook twee nationaliteiten hebben zou ik zeggen. Anders zouden ze gediscrimineerd zijn ten opzichte van andere landen waar het hebben van twee nationaliteiten geen probleem is. Je moet het probleem niet enkel bekijken vanuit de hoek van immigratie naar België.

Er is nood aan een internationale wetgeving om discriminaties uit te sluiten.

Citaat:
En dat hier geboren kinderen Belg zijn als ze Belgische ouders hebben en anders niet, en in geen geval aanspraak kunnen maken op de Belgische nationaliteit, ook al leven ze hier heel hun jeugd, en leven hun ouders hier al 20 of 30 jaar.
Als je aantoont dat je wil blijven en geen crimineel bent zie ik niet in waarom er geen procedure zou mogen bestaan om Belg te worden na een aantal jaren.

In Bolivia kan ik na 8 jaar Boliviaan worden: eerst residentsprocedure voor 1 jaar, dan een procedure voor 2 jaar, dan de procedure voor 'permanente resident' en 5 jaar daarna kan je Boliviaan worden. Tijdens die periode dien je wel 3 vierde van de tijd ook effectief in Bolivia aanwezig te zijn, een inkomen te hebben, een woonplaats te hebben, geen strafregister en dergelijke. Nu kan een Belg dus Boliviaan worden zonder af te zien van de Belgische nationaliteit omwille van de Belgische wetgeving. Die versoepeling biedt voordelen voor vele Belgen in het buitenland.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 juni 2011 om 17:58.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 17:57   #11
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Als Belg kan je geen andere Europese nationaliteit aannemen, en tegelijkertijd je Belgische behouden. Dat hebben de Europese landen jaren geleden onderling besloten. Je mag wel Fransman, Duitser of Engelsman enz worden, maar dan moet je je Belgische identiteit opgeven.
Dat is veranderd.
Je kan bijvoorbeeld als Italiaan Belg worden en toch je Italiaanse nationaliteit behouden.
Citaat:
Je kan wel bvb Amerikaan, Australiër of Chinees worden, én Belg blijven.
Dat hangt af van de wetgeving van het land wiens nationaliteit je wil aannemen en je originele nationaliteit.
Citaat:
Marrokkanen blijven Marrokkanen, ongeacht welke andere nationaliteit zij aannemen in één of ander opvangland. Voor de Marrokkaanse overheid is dat van geen enkel belang. In feite kunnen ze daar dus niks aan doen, die Marrokkanen. Wat ze echter wél kunnen doen, is hun hier geboren kinderen NIET gaan aangeven op het Marokkaans consulaat, enkel op de Belgische burgerlijke stand, en dat zouden dan échte Belgische burgers zijn.
Waarom zou je maar echte Belg zijn als je geen andere nationaliteit behoudt.
Dat is toch normaal dat je je blijft identificeren met je land van oorsprong.
Citaat:
MAAR, dat doen ze dus niet...Er zijn hier familie's Marrokkanen die hier reeds 4 generaties leven, en nog steeds hun 2 de paspoort gaan afhalen op het Marrokkaans consulaat. Die mensen noemen zich nog steeds trots Marrokkanen, en kijken op de Belgen neer...
Waarom zou je neerkijken op Belgen als je je eigen afkomst ook behoudt.
Citaat:
Belgische papieren betekenen maar één ding voor hen : de mogelijkheid om vanalles te krijgen, geld, sociale woningen, en meer moois...
Dit is dikke zever. Of je daar recht op hebt hangt niet af van je nationaliteit. dit hangt af van je verblijfsvergunning, en waar je woont en werkt.
Als je vreemdeling bent en je hebt een verblijfsvergunning van onbepaalde duur en je woont hier dan heb je recht op sociale zekerheid e.d. Of je dan wel of niet Belg wordt veranderd niets aan die rechten.
Van waar komt die hardnekkige mythe? Wie heeft je dit wijsgemaakt?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 18:43   #12
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is veranderd.
Je kan bijvoorbeeld als Italiaan Belg worden en toch je Italiaanse nationaliteit behouden.

Dat hangt af van de wetgeving van het land wiens nationaliteit je wil aannemen en je originele nationaliteit.

Waarom zou je maar echte Belg zijn als je geen andere nationaliteit behoudt.
Dat is toch normaal dat je je blijft identificeren met je land van oorsprong.

Waarom zou je neerkijken op Belgen als je je eigen afkomst ook behoudt.

Dit is dikke zever. Of je daar recht op hebt hangt niet af van je nationaliteit. dit hangt af van je verblijfsvergunning, en waar je woont en werkt.
Als je vreemdeling bent en je hebt een verblijfsvergunning van onbepaalde duur en je woont hier dan heb je recht op sociale zekerheid e.d. Of je dan wel of niet Belg wordt veranderd niets aan die rechten.
Van waar komt die hardnekkige mythe? Wie heeft je dit wijsgemaakt?
Maar kan je als Belg ook Italiaan worden, én je Belgische nationaliteit behouden ? Ik denk van niet.
Voor de rest : al die Niet-Europeanen die hier de ezel komen uithangen & profiteren, moet men het onmogelijk maken een Europese nationaliteit aan te nemen, én men moet ze definitief wegjagen na het plegen van misdrijven.
Een enkele Belg die Boliviaan word weegt daar niet tegen op, en heeft met de zaak niets te maken.
Want het probleem is wel degelijk dat je ze niet meer buiten krijgt eens dat ze " Belg " of eender welke Europese nationaliteit hebben, gelijk wat ze ook uitvreten, of uitsteken.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 19:06   #13
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Maar kan je als Belg ook Italiaan worden, én je Belgische nationaliteit behouden ? Ik denk van niet.
Ik denk tegenwoordig wel. Maar ik zou het moeten opzoeken om zeker te zijn.
Citaat:
Voor de rest : al die Niet-Europeanen die hier de ezel komen uithangen & profiteren, moet men het onmogelijk maken een Europese nationaliteit aan te nemen, én men moet ze definitief wegjagen na het plegen van misdrijven.
Dat heeft niets te maken met het onderwerp : "dubbele nationaliteit"
Citaat:
Een enkele Belg die Boliviaan word weegt daar niet tegen op, en heeft met de zaak niets te maken.
Want het probleem is wel degelijk dat je ze niet meer buiten krijgt eens dat ze " Belg " of eender welke Europese nationaliteit hebben, gelijk wat ze ook uitvreten, of uitsteken.
Als ze een verblijfsvergunning hebben van onbepaalde duur smijt je ze ook niet zo maar buiten.

Ik zou toch zeer graag weten waar jij die mythe vandaan haalde over nationaliteit en rechten op sociale zekerheid e.d..
Het is een hardnekkige mythe die ik op het forum nu en dan lees.
Ik zou graag weten wie dat heeft uitgevonden.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 19:17   #14
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ik heb geen vooringenomen standpunt, maar naar mijn gevoel moet er een vorm van gelijkheid zijn en wederkerigheid

Als de enen een dubbele nationaliteit mogen aanhouden, dan de anderen ook, of omgekeerd, niemand.

De info voor wat de EU-regel betreft is al nefast voor mijn Spaanse nationaliteit.

ivm mijn pensioen moet ik Belg blijven.

Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2011 om 19:23.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 19:20   #15
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
dinges
Citaat:
Je kan wel bvb Amerikaan, Australiër of Chinees worden, én Belg blijven.
Citaat:
artisjok
Dat hangt af van de wetgeving van het land wiens nationaliteit je wil aannemen en je originele nationaliteit.
Sjok, spreek je daarmee Dinges tegen of niet in de specifieke gevallen die hij citeert?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 20:14   #16
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

De invoerders van de snel Belg wet dienden onze wetgeving aan te passen anders zou die snel Belg wet zijn doel voorbijschieten. Zogenaamd om de integratie te bevorderen. Ook werd om diezelfde doelgroep door de bedenkers van de snel Belg wet het cgkr opgericht, het islampromotiecentrum, om de zogenaamde 'islamofobie' te bestrijden. Om de 'integratie' te bevorderen moet de allahtoon zich immers thuis voelen. Zodanig zelfs dat de autochtoon zich niet meer thuis voelt in eigen land maar zich veeleer in marrakech waant. Dat zou het 'jongeren' probleem wel oplossen dachten ze. Bepamper bepamper bepamper. Alles om de expanise van islam maar goed te laten verlopen. Het ging en gaat aldus natuurlijk alleen maar van kwaad naar erger. Kijk maar eens hoe sommigen de dubbele nationaliteit zitte nte verdedigen. Niet toevallig diegenen die vrienden hebben die beweren moslim te zijn.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 11 juni 2011 om 20:15.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 20:16   #17
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

De draad heeft niets te maken met de Islam. So get lost.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 20:18   #18
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Stel je vertrekt als Vlaamse vrouw richting Afrika en daar beval je. Is je kindje dan Afrikaans?
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 11 juni 2011 om 20:27.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 20:19   #19
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De draad heeft niets te maken met de Islam. So get lost.
Het heeft er alles mee te maken. Zonder allahtonen zou er nooit sprake zijn geweest die wetten te veranderen (eveneens de racismewet). Niet moeilijk dat moslims nu kunnen zeggen dat zij de Belgische wetten volgen. Zij zijn immers op hun maat aangepast.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 11 juni 2011 om 20:20.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2011, 20:20   #20
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De invoerders van de snel Belg wet dienden onze wetgeving aan te passen anders zou die snel Belg wet zijn doel voorbijschieten. Zogenaamd om de integratie te bevorderen. Ook werd om diezelfde doelgroep door de bedenkers van de snel Belg wet het cgkr opgericht, het islampromotiecentrum, om de zogenaamde 'islamofobie' te bestrijden.
Smiley, moslim is geen nationaliteit.
Heb jij iets on topic te vertellen?

Laatst gewijzigd door artisjok : 11 juni 2011 om 20:21.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be