Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
|
Discussietools |
26 april 2017, 13:44 | #1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Federale overheid vergoedt imams beter dan katholieke priesters
Dat vind ik wel straf: discriminatie in zijn puurste vorm.
En die kaloten laten dat toe ! Ze zwijgen daarover gelijk vermoord ... titel: Federale overheid vergoedt imams beter dan katholieke priesters link (opgelet: gevaarlijke website voor gevoelige correcten): https://www.vlaamsbelang.org/federal...eke-priesters/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
26 april 2017, 16:40 | #2 | |
Banneling
|
Citaat:
nog wat spartelen in hun wijwatervat ...vol leugens en foefel op zoek naar de laatste smeerlapperij om nog te overleven ... Beke, nog wat vergif spuwen op de voorzitter van Vlaams Belang in Ter Zake met verwijten dat zijn plan niet realistisch lijkt terwijl zijn eigen beerput overloopt langs alle kanten .... Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 april 2017 om 16:46. |
|
1 mei 2017, 08:36 | #3 |
Secretaris-Generaal VN
|
Wonen imams ook gratis ?
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
1 mei 2017, 10:40 | #4 |
Secretaris-Generaal VN
|
Dat denk ik niet.
Maar die mogen wel getrouwd zijn, volgens mij. Dat is eigenlijk ook niet eerlijk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
1 mei 2017, 15:05 | #5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(Sommige priesters wonen ook niet gratis maar krijgen woonpremies (400euro) las ik net.)
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
|
10 mei 2017, 21:17 | #6 |
Secretaris-Generaal VN
|
Woonpremie kan alleen uitgekeerd worden aan een geestelijke bedienaar. Een pastoor bijvoorbeeld.
|
11 mei 2017, 06:57 | #7 |
Minister-President
|
Zou het niet zijn dat de Katho'kes in hun organisatie meer top-heavy zijn?
Maw de Daensen schieten een beetje in ter meerdere financiële glorie van de Vangheluwes |