Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 november 2020, 18:54   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.622
Standaard Justitie, politie, politiek en een rechtse betoger

Het is hier al zo erg als in Amerika.

titel: Politie-inval met getrokken vuurwapens bij rechtse Vlaming
https://reactnieuws.net/2020/11/07/i...chtse-vlaming/

Citaat:
Het was een opmerkelijk beeld bij de grote manifestatie onlangs van het Vlaams Belang op de Heizel tegen de Vivaldi-regering: een man reed mee in een grote pick-up-truck, met een Duitse adelaar op de achterkant gekleefd en een grote vlag met Odalrune er bovenop. De man is actief in de kleine rechtse actiegroep ‘Vlaams Legioen’. De pers schreeuwde moord en brand, en beweerde dat de man rondreed met ‘nazisymbolen’. Dat was flauwekul, zoals we toen ook schreven.

De persheisa bracht de man blijkbaar in het vizier van gerecht en politie, want vrijdagmorgen om 5 uur in de morgen deed een bijzonder team van de politie een spectaculaire inval in zijn huis. Ze hadden gewoon even kunnen aanbellen, maar de deur werd kapot getrapt, en met getrokken revolvers werd de woning ingestormd. Luidkeels werd de man aangemaand naar beneden te komen uit de slaapkamer – wat uiteraard rustig gebeurde, de getrokken vuurwapens nodeloos op hem gericht. ‘Een huiszoekingsbevel kreeg ik niet te zien, ik werd meteen afgevoerd’, zo klinkt het. ‘Het hele huis werd doorzocht, maar er werd niets gevonden; ik heb niks illegaals in huis. Er werden nodeloos wat vernielingen aangericht, zoals een tafel. Mijn laptop en telefoon werden in beslag genomen; daar was het blijkbaar allemaal om te doen.’

Een mens zou dan verwachten dat als zo’n spectaculaire arrestatie wordt verricht, er dan ook een verhoor volgt wegens één of ander misdadig feit – maar dat kwam er niet. ‘ Om 11 uur werd ik gewoon weer vrijgelaten. Er werd me niets gevraagd, en ook niets ten laste gelegd. Ik las daarna in de pers dat het zou gaan om ‘racisme, wapens en bedreigingen’. Kras dat men zoiets zegt aan de pers, maar niet aan degene om wie het gaat… Ik uit geen bedreigingen, en heb niks met wapens. Bij ‘racisme’ gaat het blijkbaar enkel om mijn rechtse mening. En daarvoor word ik dan met zo’n machtsvertoon gearresteerd? Ik denk toch dat sommige mensen teveel Amerikaanse films gezien hebben.’
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2020, 19:46   #2
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.035
Standaard

Schitterend initiatief van de politie. Hopelijk doen ze dat nu bij iedereen die extreemrechtse symbolen draagt. Ik denk daarbij aan Belgen die om onbegrijpelijke reden met Turkse vlaggen of stickers op hun wagens rondrijden, aan vrouwen die met hoofddoeken rondlopen, aan mannen met baarden die in lange kleden rondlopen, aan groepen mensen in zwarte maatpakken of jurken met rare flosjen aan de oren of pruiken op het hoofd, aan mensen die in kimono's of schotse rokken rondlopen een aan mensen die met tricolore vlaggen zwaaien.

Minister van indoctrinatie, collaboratie en dwang Bart Somers heeft nog werk aan de winkel om te bestuderen waar men overal moet binnenvallen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2020, 19:58   #3
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.444
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is hier al zo erg als in Amerika.

titel: Politie-inval met getrokken vuurwapens bij rechtse Vlaming
https://reactnieuws.net/2020/11/07/i...chtse-vlaming/
Flauwekul !
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2020, 20:10   #4
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Flauwekul !
Verklaar!
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2020, 20:56   #5
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Flauwekul !


'Alternative facts'


De forumwoordvoerder van N-VA citeert de laatste tijd nogal graag vanuit de beerput van extreem rechts...

Het lijkt erop dat hij aan het radicaliseren is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2020, 22:11   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'Alternative facts'


De forumwoordvoerder van N-VA citeert de laatste tijd nogal graag vanuit de beerput van extreem rechts...

Het lijkt erop dat hij aan het radicaliseren is...
Als kritisch observeren wat de staat uitvoert, gelijk staat met radicaliseren, dan zijn wij geen vrienden meer.

Zoals ik het verhaal nu lees: men valt met groot wapenvertoon binnen bij die gast, en men vindt .... niets.
Zo'n inval gebeurt dus, heel de buurt heeft dat gezien, maar in de pers lezen we .... niets. Ook geen officiële mededeling van het parket.

Het doet me denken aan de Kucam.
Ongeveer twee jaar geleden: grote tamtam. Maar wat sedertdien?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2020, 22:50   #7
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.308
Standaard

Als die rechtse rakkers ooit de macht grijpen is er een dikke kans dat ze zomaar, gewoon om reden van een sticker op je auto die hen niet bevalt, de politie uitsturen om 's nachts je huis binnen te vallen, zonder huiszoekingsbevel en je zonder verdere uitleg meenemen.
Dat kunnen we niet laten gebeuren, dus moeten we, euh... wel, dat doen, verstaat ge ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 09:53   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als kritisch observeren wat de staat uitvoert, gelijk staat met radicaliseren, dan zijn wij geen vrienden meer.

Zoals ik het verhaal nu lees: men valt met groot wapenvertoon binnen bij die gast, en men vindt .... niets.
Zo'n inval gebeurt dus, heel de buurt heeft dat gezien, maar in de pers lezen we .... niets. Ook geen officiële mededeling van het parket.

Het doet me denken aan de Kucam.
Ongeveer twee jaar geleden: grote tamtam. Maar wat sedertdien?
De lijst is lang, denk o.a. aan het grote strafonderzoek Dries Van Langenhove. Hoe lang loopt dat al?

Want hij had op chat gelachen met een grap...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 09:54   #9
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.444
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Verklaar!
Dit is de domste flauwekul die ik ooit gelezen heb.
1) Iedereen weet dat men voor vlaamsgezindheid niet wordt opgepakt anno 2020, zoals de titel van dit stuk laat uitschijnen. Laat staan dat de speciale eenheden er zouden voor binnenvallen.
2) De foto laat helemaal geen vlaamsgezindheid zien, maar simpel onversneden neo-nazisme.
3) Iedereen weet dat wie niets te verbergen heeft niets moet vrezen ook niet van de politie
4) Omdat de bron rechtstreeks tapt uit de baggerbeerputten van het Vlaemsch Blok.
5) Als men zich echt informeert is de betrokkene onderwerp van onderzoek in een zaak van actief racisme, wapenbezit en bedreigingen.
6) Omdat dit eigenlijk een fait divers is.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 09:56   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.819
Standaard

Iedereen weet...
- lol -
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 09:56   #11
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.444
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als kritisch observeren wat de staat uitvoert, gelijk staat met radicaliseren, dan zijn wij geen vrienden meer.
Dat is niet kritisch observeren !
Dat is gewoon tendentieus leugenachtig !
Dat de politie een stuk neonazi-crapuul in het oog houdt, vind ik als normale burger niet meer dan normaal.

Wie dit stuk nuchter en afstandelijk bekijkt, kan alleen maar besluiten dat de politie doodgewoon haar werk heeft gedaan dat de burger er mag van verwachten.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:25   #12
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Schitterend initiatief van de politie. Hopelijk doen ze dat nu bij iedereen die extreemrechtse symbolen draagt. Ik denk daarbij aan Belgen die om onbegrijpelijke reden met Turkse vlaggen of stickers op hun wagens rondrijden, aan vrouwen die met hoofddoeken rondlopen, aan mannen met baarden die in lange kleden rondlopen, aan groepen mensen in zwarte maatpakken of jurken met rare flosjen aan de oren of pruiken op het hoofd, aan mensen die in kimono's of schotse rokken rondlopen een aan mensen die met tricolore vlaggen zwaaien.

Minister van indoctrinatie, collaboratie en dwang Bart Somers heeft nog werk aan de winkel om te bestuderen waar men overal moet binnenvallen.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:27   #13
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Flauwekul !
Flauwekul... Waarom??? Omdat jouw links bladje de morgen er niets over zegt en luidkeels zwijgt??? Past het misschien niet in hun straatje???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:28   #14
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'Alternative facts'


De forumwoordvoerder van N-VA citeert de laatste tijd nogal graag vanuit de beerput van extreem rechts...

Het lijkt erop dat hij aan het radicaliseren is...
De zogenaamde beerput van extreem rechts die overloopt van de drek van onze officiële zwijg en indoctrinatiemedia???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:29   #15
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als kritisch observeren wat de staat uitvoert, gelijk staat met radicaliseren, dan zijn wij geen vrienden meer.

Zoals ik het verhaal nu lees: men valt met groot wapenvertoon binnen bij die gast, en men vindt .... niets.
Zo'n inval gebeurt dus, heel de buurt heeft dat gezien, maar in de pers lezen we .... niets. Ook geen officiële mededeling van het parket.

Het doet me denken aan de Kucam.
Ongeveer twee jaar geleden: grote tamtam. Maar wat sedertdien?
Niets, totaal niets; maar onze officiële leugenbeesten hebben hun indoctrinatiedoel bereikt... De waarheid is aan hen niet besteed...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:34   #16
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dit is de domste flauwekul die ik ooit gelezen heb.
1) Iedereen weet dat men voor vlaamsgezindheid niet wordt opgepakt anno 2020, zoals de titel van dit stuk laat uitschijnen. Laat staan dat de speciale eenheden er zouden voor binnenvallen.
2) De foto laat helemaal geen vlaamsgezindheid zien, maar simpel onversneden neo-nazisme.
3) Iedereen weet dat wie niets te verbergen heeft niets moet vrezen ook niet van de politie
4) Omdat de bron rechtstreeks tapt uit de baggerbeerputten van het Vlaemsch Blok.
5) Als men zich echt informeert is de betrokkene onderwerp van onderzoek in een zaak van actief racisme, wapenbezit en bedreigingen.
6) Omdat dit eigenlijk een fait divers is.
We kennen dat die 'iedereen weet' en de mensen wordt de grootst flauwekul onder het mom van 'iedereen weet', maar zonder het minste bewijs op de mouw gespeld...
Iedere goede franstalige weet dat een Vlaming maar zo zo is... Verdomme men heeft het hen met de paplepel ingelepeld... Je denkt toch niet dat er ook nog maar ene goede francofoon daar aan twijfelt...
Als bovendien ieder feit dat nog maar die richting uit zou gaan met grote interest en lawaai telkens weer en opnieuw op hun media wordt uigepluisd, terwijl elke misdaad van hun tegen de Vlamingen, en die zijn veel talrijker, in de vergeetput gestoken wordt...
Totaal verrot Belgenland ten top...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:38   #17
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat is niet kritisch observeren !
Dat is gewoon tendentieus leugenachtig !
Dat de politie een stuk neonazi-crapuul in het oog houdt, vind ik als normale burger niet meer dan normaal.

Wie dit stuk nuchter en afstandelijk bekijkt, kan alleen maar besluiten dat de politie doodgewoon haar werk heeft gedaan dat de burger er mag van verwachten.
Fijn en wat is het resultaat van hun werk??? De man in kwestie mag dat niet weten...
Man, man, sinds wanneer zijn extreem rechtse politiemethodes in ons land schering en inslag, ten minste als de man tot de juiste van op voorhand al veroordeelde groep behoort...
Daar waar steeds meer Belgische burgers al lang en terecht voor bevreesd zijn, vinden zij niet de moeite van het onderzoek waard...
Verdomme, is de politie er voor de mensen of zijn de mensen er voor de politie... Idem media, idem politiek???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:48   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'Alternative facts'


De forumwoordvoerder van N-VA citeert de laatste tijd nogal graag vanuit de beerput van extreem rechts...

Het lijkt erop dat hij aan het radicaliseren is...
Een beerput barstensvol met verzwegen waarheden die naar de oppervlakte worden gehaald, dat kunnen de Belgische nationalisten niet verteert krijgen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:52   #19
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een beerput barstensvol met verzwegen waarheden die naar de oppervlakte worden gehaald, dat kunnen de Belgische nationalisten niet verteert krijgen.
2
En hun enige verdediging is dat er geen rekening meer gehouden moet worden want het is, op hun bevel, extreem rechts en alleen extreem rechts die het zegt, ook al zou dan al bijna de helft van de Vlamingen extreem tot uiterst extreem rechts zijn...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 10:56   #20
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als kritisch observeren wat de staat uitvoert, gelijk staat met radicaliseren, dan zijn wij geen vrienden meer.

Zoals ik het verhaal nu lees: men valt met groot wapenvertoon binnen bij die gast, en men vindt .... niets.
Zo'n inval gebeurt dus, heel de buurt heeft dat gezien, maar in de pers lezen we .... niets. Ook geen officiële mededeling van het parket.

Het doet me denken aan de Kucam.
Ongeveer twee jaar geleden: grote tamtam. Maar wat sedertdien?
niets in de Pers?

https://www.hln.be/zutendaal/man-59-...ezit~aaa90340/
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be