Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 mei 2024, 08:10   #181
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.702
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wij geven onze dochters ook pepperspray en een mes mee, met de kennis waar vitale organen te raken.
Als die fascisten oorlogsmisdadigers opnemen als nieuwe burgers, moet ge soms "buiten het boekje" treden.
Ze kan die pepperspray ook gebruiken tegen iemand die haar LGBTQ wensen wil verbieden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 08:12   #182
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ja nen dode komt ge wel al eens tegen, allee ja , niet dat die zelfstandig op wandel gaan natuurlijk.

Een kennis ging zo met haar hond wandelen, die vond er ook ene in t veld, afrekening van de maffia, (was in het buitenland) Ja dan slikt ge wel eens natuurlijk.

Ik heb alleen nog maar een uiteengereten lijk op de sporen zien liggen, Maar dat was in frussels vaneen, dat was niet meer herkenbaar als mens, dat maakt het draaglijker.

Dat was raar, ge ziet daar wat hompen liggen waar ze geraakt was, en dan kijkt ge voor u en ziet ge allemaal brokskes liggen tussen den overweg. Was die nu eerst nog om stoofvlees geweest naar den beenhouwer ? Maar dat is ook raar he, eerst naar den beenhouwer gaan en dan besluiten van in t station onder den trein te springen.
Vies om te zien hè? Ge wandelt gewoon wat over straat en hoppa een dode.
Wij kennen zo ook iemand die voor de trein is gesprongen, zijn hoofd vonden ze eerst niet. Brrrr

De dood is vies om als levende te aanschouwen. Zeker als ge ze riekt en het lijk en de tapijt een symbiose werden met maaien en vliegen.
Volgens mij went dat nooit, die geur volgt u dagen erna.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 08:13   #183
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.702
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is niet te geloven welke ‘gevaren’ mensen zichzelf aanpraten.
Het is een raar fenomeen... In dat reservaat naast Antwerpen (Schilde) zijn ze zelfs bang dat de invasie gaat starten via de tram.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 08:19   #184
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ze kan die pepperspray ook gebruiken tegen iemand die haar LGBTQ wensen wil verbieden.
Die fase is al lang voorbij en het zijn allemaal vriendjes nu.
loof den Heer.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 08:21   #185
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.792
Standaard

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 08:44   #186
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Vies om te zien hè? Ge wandelt gewoon wat over straat en hoppa een dode.
Wij kennen zo ook iemand die voor de trein is gesprongen, zijn hoofd vonden ze eerst niet. Brrrr

De dood is vies om als levende te aanschouwen. Zeker als ge ze riekt en het lijk en de tapijt een symbiose werden met maaien en vliegen.
Volgens mij went dat nooit, die geur volgt u dagen erna.
Ja dat laatste is vooral wansmakelijk. Ik moest zo lang geleden regelmatig bij de brandweer interventies doen, ... (ja die hebben soms ook al eens hulp nodig) en dan geraakt ge al eens met die mannen aan de klap.

Zo ene die een paar weken aan een koord heeft hangen rijpen, is niet tof om los te maken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2024, 08:48   #187
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja dat laatste is vooral wansmakelijk. Ik moest zo lang geleden regelmatig bij de brandweer interventies doen, ... (ja die hebben soms ook al eens hulp nodig) en dan geraakt ge al eens met die mannen aan de klap.

Zo ene die een paar weken aan een koord heeft hangen rijpen, is niet tof om los te maken.
Dus sluit die kinders op om ze de wereld te besparen
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
Denk aan den IJzertoren!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be