Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 mei 2005, 19:43   #21
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
Wie is Asgard?
Ik heb zo'n vreemd vermoeden dat je dat al weet, zelfs je schrijfstijl lijkt op hem.
Majah, als je zegt dat je hem niet bent dan neem ik dat voorlopig gewoon aan.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 20:26   #22
Stubaf.
Banneling
 
 
Stubaf.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: FHK
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Antwoord jij maar eerst op mijn vraag.
Quod erat demonstrandum.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 20:35   #23
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Die immigrant (sinan) en de overbodige "linkse" (Pietje) zijn gaan klagen bij de moderatie. De postings van Asgard waren soms wat fel en die foto's waren erover. De logica van op een discussieforum de mensen die effectief iets te zeggen hebben te bannen en langs de andere kant de nutteloze posters van oneliners - duizenden berichten met elk maar één slecht geschreven zin - te behouden ontgaat me eerlijk gezegd.
dat je op dit forum (dat wemelt van Blokkers en ander rechts gespuis) deze twee epthetons gebruikt (die een zeer negatieve bijklank bij de meeste forumbezoekers oproept) gebruikt zegt genoeg over jou discusieerstijl. Louter op de man spelen, louter zaken insinueren, zonder het echt bij naam te noemen, louter een sfeertje scheppen.
Sinan123, genade en zegeningen zij met hem, is een Turkse Nederlander. So? Dat maakt zijn kijk, op de politiek misschien net dat boeiender, en zijn bijdragen net dat origineler dan de honderdste kloon van onze huisnazi Sunshine-Heydrich-Asgard-Generaloberstvonstorch etc.
Dat Pietje een Linkse is (geen "") is algemeen geweten. Dat hij overbodig is? Blijkbaar denkt de moderatie daar anders over. En Als hij jou stoort schat, zoek dan een forum op waar ons Pietje niet komt.
En als vakbondsdelegé ben ik ervan overtuigd dat hij zich inzet voor zijn makkers op de werkvloer. daarvoor verdient hij mijn respect. Stoort u dat, tja, brute pech dan.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 20:45   #24
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Die immigrant (sinan) en de overbodige "linkse" (Pietje) zijn gaan klagen bij de moderatie.
Ik heb idd de doodsbedreiging van "Asgard" tav "Sinan123" gemeld bij de moderatie. En blijkbaar vond die moderatie het niet "overbodig" om de nodige maatregelen te treffen, waarvoor dank, trouwens. Die doodsbedreiging behoort dan waarschijnlijk wel tot jouw "vrije meningsuiting". Pech voor jou dus. 8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 1 mei 2005 om 20:46.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 20:52   #25
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Punt 1: Ik heb niet bij de moderatie geklaagd, na de doodsbedreiging (zo zag ik het) van Asgard. Als Pietje het initatief voor me heeft genomen dank ik hem hiervoor.

Stubaf zever a.u.b niet over zaken waar je niks over weet.

Punt 2: De postings van Pietje zijn kort, maar krachtig.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
dat je op dit forum (dat wemelt van Blokkers en ander rechts gespuis) deze twee epthetons gebruikt (die een zeer negatieve bijklank bij de meeste forumbezoekers oproept) gebruikt zegt genoeg over jou discusieerstijl. Louter op de man spelen, louter zaken insinueren, zonder het echt bij naam te noemen, louter een sfeertje scheppen.

Sinan123, genade en zegeningen zij met hem, is een Turkse Nederlander. So? Dat maakt zijn kijk, op de politiek misschien net dat boeiender, en zijn bijdragen net dat origineler dan de honderdste kloon van onze huisnazi Sunshine-Heydrich-Asgard-Generaloberstvonstorch etc.

Dat Pietje een Linkse is (geen "") is algemeen geweten. Dat hij overbodig is? Blijkbaar denkt de moderatie daar anders over. En Als hij jou stoort schat, zoek dan een forum op waar ons Pietje niet komt.

En als vakbondsdelegé ben ik ervan overtuigd dat hij zich inzet voor zijn makkers op de werkvloer. daarvoor verdient hij mijn respect. Stoort u dat, tja, brute pech dan.
Hartverwarmend, Thanks guys 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 21:31   #26
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
dat je op dit forum (dat wemelt van Blokkers en ander rechts gespuis) deze twee epthetons gebruikt (die een zeer negatieve bijklank bij de meeste forumbezoekers oproept) gebruikt zegt genoeg over jou discusieerstijl. Louter op de man spelen, louter zaken insinueren, zonder het echt bij naam te noemen, louter een sfeertje scheppen.
Sinan123, genade en zegeningen zij met hem, is een Turkse Nederlander. So? Dat maakt zijn kijk, op de politiek misschien net dat boeiender, en zijn bijdragen net dat origineler dan de honderdste kloon van onze huisnazi Sunshine-Heydrich-Asgard-Generaloberstvonstorch etc.
Dat Pietje een Linkse is (geen "") is algemeen geweten. Dat hij overbodig is? Blijkbaar denkt de moderatie daar anders over. En Als hij jou stoort schat, zoek dan een forum op waar ons Pietje niet komt.
En als vakbondsdelegé ben ik ervan overtuigd dat hij zich inzet voor zijn makkers op de werkvloer. daarvoor verdient hij mijn respect. Stoort u dat, tja, brute pech dan.
Mooie posting.
Bedankt voor de interesse in miijn bijdragen.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 22:44   #27
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Punt 1: Ik heb niet bij de moderatie geklaagd, na de doodsbedreiging (zo zag ik het) van Asgard. Als Pietje het initatief voor me heeft genomen dank ik hem hiervoor.
Stubaf zever a.u.b niet over zaken waar je niks over weet.
Punt 2: De postings van Pietje zijn kort, maar krachtig.
Zoals zijn ... ?

Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 22:48   #28
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
Eigen volk is immigratiegolf meer dan beu

TUCSON - Burgers in het diepe zuiden van de Verenigde Staten zijn de illegale immigratiegolf vanuit Mexico meer dan beu. Sinds kort maken zij op eigen initiatief langs de grens jacht op Mexicaanse gezinnen, die huis en haard hebben verlaten en op zoek gaan naar een betere toekomst in het welvarende Amerika.

Het omstreden ’Minuteman project’ telt alleen al in Arizona 1500 leden en overal langs de landsgrenzen schieten lokale branches uit de grond. Het initiatief wordt met name omarmd door ultrarechtse krachten, die vinden dat de grenspolitie de afgelopen jaren schromelijk tekort is geschoten.

Gedurende de eerste twee weken van april werden zo’n 2500 illegalen opgepakt in de 40 kilometer lange woestijnstrook tussen Naco en Douglas, dat grenst aan Mexico. De gewapende burgerwachten patrouilleren vooral ’s nachts in hun terreinwagens getooid met grote Amerikaanse vlaggen. Op grond van de Amerikaanse wet zijn ze bevoegd een illegaal aan te houden. Ze mogen daarbij echter geen geweld gebruik en het ’slachtoffer’ dient meteen te worden overgedragen aan de lokale autoriteiten.

Dat het er echter niet altijd zachtzinnig aan toe gaat bij een ’burgerarrest’ bewijst het groeiende aantal Mexicanen dat de afgelopen weken in plaatselijke ziekenhuizen moest worden behandeld voor diverse verwondingen. De leiding van het ’Minuteman project’ ontkent het gebruik van geweld echter in alle toonaarden.

„Dat zijn allemaal wilde verhalen vanuit Washington”, zegt woordvoerder Grey Deacon. „De federale overheid kan het niet verdragen dat een stel oma’s en opa’s op klapstoeltjes er binnen enkele weken in geslaagd is de grenzen te sluiten.”

President Bush is evenwel een andere mening toegedaan. Hij kwalificeerde de „klapstoelmilities” onlangs als „vigilantes”, een negatieve benaming voor radicale of criminele burgerwachten. Toch heeft Washington opvallend weinig ondernomen tegen de opmars van deze ontevreden burgers. Hoewel de Democratische minderheid schreeuwt om actie, zijn de Republikeinen verdeeld over de kwestie.

De ethischconservatieve vleugel ziet wel wat in het burgerinitiatief dat werd geboren uit de ’eigen volk eerst’-gedachte. Wetten zijn er immers om gehandhaafd te worden en dat geldt ook voor immigratiewetgeving. De Republikeinse senator Wayne Allard uit Colorado heeft zelfs geopperd de burgerwachten de status van hulpsheriff te geven.

De meer pragmatische (en opportunistische) Republikeinen, met Bush aan hun zijde, zien in het afremmen van de illegale stroom immigranten een forse aderlating voor het Amerikaanse bedrijfsleven. Het is publiek geheim dat veel bedrijven zonder de goedkope krachten uit Mexico niet kunnen voortbestaan.

Feit is wel dat nooit eerder zoveel illegalen de Verenigde Staten proberen binnen te komen. Volgens schattingen staken vorig jaar meer dan 1,1 miljoen illegale immigranten de grens over tussen Mexico en Arizona. Uit Texas, New Mexico en Californië komen gelijksoortige geluiden.

In door grote werkloosheid geteisterde staten, zoals Georgia en Alabama, spreekt de bevolking van een ware plaag aan Mexicanen en illegalen uit Midden- Amerika.

„Je ziet ze overal werken. In de grote kippenboerderijen, de tapijtindustrie en de bouw. ’s Avonds wordt het straatbeeld door ze beheerst”, moppert de 57-jarige bankwerker James Burke, die al drie jaar zonder werk zit.

Bron: De Telegraaf

Waar de overheid tekort schiet, moet het volk het recht in eigen handen nemen. Mocht je dat hier doen dan krijg je beslist het CGKR op je dak want zij kiezen liever partij voor vreemde indringers dan hun eigen volk te beschermen.
Het gaat om de vrijheid van de inlanders tegenover de vrijheid van de indringers. Hoe groter de vrijheid van de indringers, hoe kleiner de vrijheid van de inlanders.

Al de rest is bullshit.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 23:02   #29
Stubaf.
Banneling
 
 
Stubaf.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: FHK
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Het gaat om de vrijheid van de inlanders tegenover de vrijheid van de indringers. Hoe groter de vrijheid van de indringers, hoe kleiner de vrijheid van de inlanders.

Al de rest is bullshit.
Amen to that.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be