Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 26 mei 2006, 11:54   #221
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Een mens kan van naam veranderen.
Lost niets op. Als ze dan hun naam veranderen en op sollicitatiegesprek mogen komen, worden ze toch niet aangenomen omdat ze een kleurtje hebben.
Edina is offline  
Oud 26 mei 2006, 11:58   #222
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Zij zullen echter niet de oplossingen krijgen die ze verwachten als het VB aan de macht komt.
Beter een poging tot oplossing naar het VB-model, dan de verrottingsstrategie die de zelfverklaarde democratische partijen tot nu toe volgden. De schade van hun non-beleid is al niet meer te overzien.
Maar gelukkig kan de multiculliefhebber zijn couscous aan een schappelijke prijs blijven eten. De collateral damage die zijn multicultureel egoisme veroorzaakte, hoeft hij slechts minimaal te vergoeden. Het grootste deel van de overlastkosten wordt via belastingen 'herverdeeld', m.a.w. afgewenteld op de anderen.
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:14   #223
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Al 13.000 ondertekenaars!

13.000 people can't be wrong!! 8)

But 1.000.000 idiots can
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:18   #224
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Al 13.000 ondertekenaars!

13.000 people can't be wrong!! 8)

But 1.000.000 idiots can


13.000 op 5.000.000 zelfverklaarde anti-racisten, da's 0.26 % : van een afgang gesproken !
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:22   #225
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
13.000 op 5.000.000 zelfverklaarde anti-racisten, da's 0.26 % : van een afgang gesproken !
Knorretje-logica.

Heb altijd geweten dat jij niet de slimste van de klas was....

By the way, is anti-racist in jouw ogen ook al een scheldwoord? Vreemd.... Ik dacht dat reageren tegen racisme normaal was, maar bon.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:27   #226
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

QUOTE]
Knorretje-logica.

Heb altijd geweten dat jij niet de slimste van de klas was....
[/quote]

Ik kan nochtans tellen : jij durft dat niet eens.

Citaat:
By the way, is anti-racist in jouw ogen ook al een scheldwoord?
Waar heb ik dat geschreven? Ben je weer aan 't hallucineren Khonnor?
Ben je nu nog altijd niet verlost van al die stemmetjes die je hoort ?
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:31   #227
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht

Ik kan nochtans tellen : jij durft dat niet eens.

Waar heb ik dat geschreven? Ben je weer aan 't hallucineren Khonnor?
Ben je nu nog altijd niet verlost van al die stemmetjes die je hoort ?
Ok, je kan tellen (je hebt de kleuterschool dus afgemaakt), maar cijfertjes interpreteren is er net iets te veel aan, maar goed.... 13.000 ondertekenaars op twee weken vind ik wel een veelzeggend signaal.

Ter vergelijking. Het als neutraal vermomde VB-petitietje van christelijk vlaanderen om de asielzoekers uit kerken te houden haalt op een maand tijd immers nauwelijks 2.000 stemmen, waarvan min 20% VB-mandatarissen.

En vervolgens weer het typische knorretje geblaat. Mensen uitschelden omdat ze tussen de regeltjes lezen wat er werkelijk staat in haar van haat doordrongen postjes. Knorretje is immers een volbloed-raciste en haat alles wat tegen haar simplistische logica en haar van demagogie en racisme doordrongen wereldje ingaat.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 mei 2006 om 12:33.
Khonnor is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:33   #228
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ok, je kan tellen, maar cijfertjes interpreteren is er net iest te veel aan, maar goed.... 13.000 ondertekenaars op twee weken vind ik wel een veelzeggend signaal.
is uw signaal onder of boven de kiesdrempel?
born2bewild is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:34   #229
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
is uw signaal onder of boven de kiesdrempel?
Maakt niet uit pipo, het gaat hier om een petitie, niet om verkiezingen...

ik stel voor dat jij een petitie opstart om je recht om racistisch te zijn te verdedigen. Er zal veel volk naar komen kijken...
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 mei 2006 om 12:35.
Khonnor is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:34   #230
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ok, je kan tellen, maar cijfertjes interpreteren is er net iest te veel aan, maar goed.... 13.000 ondertekenaars op twee weken vind ik wel een veelzeggend signaal.

En vervolgens weer het typische knorretje geblaat. Mensen uitschelden omdat ze tussen de regeltjes lezen wat er werkelijk staat in haar van haat doordrongen postjes. Knorretje is immers een volbloed-raciste en haat alles wat tegen haar simplistische logica en haar van demagogie en racisme doordrongen wereldje ingaat.

13.000 ondertekenaars op twee weken vind ik na de door de rode media aangezwengelde hetze wel een heel pover signaal.

En vervolgens weer het typische Khonnor geblaat. Mensen uitschelden omdat ze lezen wat er werkelijk staat in zijn van haat doordrongen postjes. Khonnor is immers een volbloed-politieke - racist en haat alles wat tegen zijn simplistische logica van nuttige linkse idioot en zijn van linkse demagogie en simplismen doordrongen wereldje ingaat.
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:35   #231
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Maakt niet uit pipo, het gaat hier om een petitie, niet om verkiezingen...

ik stel voor dat jij een petitie opstart om je recht om racistisch te zijn te verdedigen. Er zal veel volk naar komen kijken...
Waarom ben je in ge gat gebeten? Ik stelde een vraag en daarom ben ik racist? Nu had ik toch wel just die petitie ondertekend zeker? Wil dat zeggen dat de ondertekenaars dan allemaal racisten zijn?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 mei 2006 om 12:36.
born2bewild is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:36   #232
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
13.000 ondertekenaars op twee weken vind ik na de door de rode media aangezwengelde hetze wel een heel pover signaal.

En vervolgens weer het typische Khonnor geblaat. Mensen uitschelden omdat ze lezen wat er werkelijk staat in zijn van haat doordrongen postjes. Khonnor is immers een volbloed-politieke - racist en haat alles wat tegen zijn simplistische logica van nuttige linkse idioot en zijn van linkse demagogie en simplismen doordrongen wereldje ingaat.
Wow knor, ik zie dat je de ctrl + F functie op je computerke gevonden hebt.

Slim hoor!!

By the way, antwoord eens op deze vraag: Vind jij het normaal om racistisch te zijn? Want dat haal ik wel uit je postjes...
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 mei 2006 om 12:36.
Khonnor is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:38   #233
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Waarom ben je in ge gat gebeten? Ik stelde een vraag en daarom ben ik racist? Nu had ik toch wel just die petitie ondertekend zeker? Wil dat zeggen dat de ondertekenaars dan allemaal racisten zijn?
Oh, misschien de aard van je reactie.

Trouwens, als je toch zo wantrouwig staat tegenover die petitie, waarom dan ondertekenen?
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:38   #234
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
De vraag was : licht de verrijking voor onze gemeenschap toe die aan deze hordes Noord-Afrikaanse gelukszoekers en profiteurs wordt toegeschreven.

Ik eet ook graag couscous, maar daarom hoeven er geen ganser bergdorpen uit de Rif ingevoerd te worden.
Ik kan de ingredienten of de voorverpakte couscous-maaltijd kopen in de Delhaize.
Idem dito voor de muziek, de boeken, etc.
Trouwens hoeveel van die mensen zijn actief en baten een winkel uit? En hoeveel hangen er in de hangmat van onze sociale zekerheid (uitkeringen allerhande)?

Uw couscous-verrijking komt de hardewerkende belastingbetaler zeer duur te staan. Van grenzeloos egoïsme gesproken.....
Ik heb nergens gesteld dat jij de multi-culturele samenleving prettig moete vinden of de verrijking ervan moet inzien. Ik vind dat wel heel spijtig voor jou, maar soit. Ik heb ook nergens gesteld dat de multi-culturele samenleving er moest komen voor de verrijking van onze gemeenschap (en ik heb die multi-culturele samenleving al helemaal niet gecreëerd). Ik stel alleen vast dat de multi-culturele samenleving een feit is en IK VIND dat wel degelijk een verrijking. Jij zal er toch mee moeten leren leven, want die multi-culturele samenleving is gewoon onomkeerbaar, of je dat nu prettig vind of niet.

In de multiculturele wijk waar ik woon, zijn er in ieder geval heel veel winkeltjes. Grappig, in een andere topic werd geklaagd dat er teveel allochtone winkeltjes waren en dat die de winkeltjes van de Vlamingen verdrukten en hier wordt betwijfeld dat er veel allochtone winkeltjes zijn. Logica compleet zoek. Veel allochtonen zonder werk vinden geen werk (nogal logisch aangezien velen vinden dat je iemand op basis van zijn afkomst mag weigeren als werknemer) en van degenen die wel werken wordt geklaagd "dat ze ons werk afpakken". Nogmaals logica zoek. Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen profiteurs tussen de allochtonen zitten, maar die vind je ook bij de Vlamingen.

Laatst gewijzigd door Edina : 26 mei 2006 om 12:44.
Edina is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:38   #235
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Wow knor, ik zie dat je de ctrl + F functie op je computerke gevonden hebt.

Slim hoor!!

Leer jij als nuttige linkse idioot nou eerst maar 's tellen.
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:40   #236
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Leer jij als nuttige linkse idioot nou eerst maar 's tellen.
Oh dat kan ik heel goed hoor.

2.000 ondertekenaars op 6.000.000 vlamingskes, da's nauwelijks 0,033% vlamingen die pro de standpunten van het VB en haar mantelorganisatietje christelijk vlaanderen zijn....

En daar, beste knor, heb ik geen rekenmachientje voor nodig 8)
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:43   #237
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Lost niets op. Als ze dan hun naam veranderen en op sollicitatiegesprek mogen komen, worden ze toch niet aangenomen omdat ze een kleurtje hebben.
Toch raar dat al die Spanjaarden, Grieken en Italianen, de eerste generatie gastarbeiders, ook met een 'kleurtje', hier probleemloos aan werk raakten.
athena is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:58   #238
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

niks nieuws onder de feremanse zon: altijd hetzelfde waardeloos gezaag.Ik denk niet dat die multi-flauwe-kul zo onomwendbaar is.Dat daar een einde aan komt hangt in feite enkel van de oorspronkelijke Belgen af(en andere Europeanen, vermits het probleem niet tot België gelimiteerd is). Hoe die in de volgende jaren gaan evolueren...Feremans zegt zelf dat er meer en meer problemen zijn tussen de oorspronkelijke inboorlingen en migranten, al dan niet van de 2de of 3de generatie of vers aangekomen. De generatie van "feremannen" word een dagje ouder. Mensen die op zulke leeftijd gekomen zijn, hebben het soms moeilijk om toe te geven dat ze héél hun leven fout waren, en hun tijd, en die van héél véél andere mensen verknoeid hebben. De jeugd denkt er in elk geval het zijne over, en is blijkbaar heel wat minder wild enthousiast om met steeds meer vreemdelingen te moeten samenhokken.Vooral de onverdraagzame moslims zorgen voor problemen , en ik denk dat het net deze godsdienst is, die hun eigen einde en hun vertrek van in Europa zal bespoedigen...
Als we niet kunnen samenleven moeten we scheiden, zo simpel is dat.En vermits wij reeds thuis zijn, moeten de anderen vertrekken...
carlgustaaf is offline  
Oud 26 mei 2006, 12:59   #239
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
[Edina;1727909]Ik heb nergens gesteld dat jij de multi-culturele samenleving prettig moete vinden of de verrijking ervan moet inzien.
Ik vind dat wel heel spijtig voor jou, maar soit. Ik heb ook nergens gesteld dat de multi-culturele samenleving er moest komen voor de verrijking van onze gemeenschap (en ik heb die multi-culturele samenleving al helemaal niet gecreëerd).
Jij bent er medeplichtig aan. En al wie voor de ongebreidelde import van asielprofiteurs is, is dat ook.
Je draagt een immense vernatwoordelijkheid in de overlast die sowieso gecreërd zal worden door de vers aangespoelde asielprofiteurs.


Citaat:
Ik stel alleen vast dat de multi-culturele samenleving een feit is en IK VIND dat wel degelijk een verrijking.
Jij vindt dat inderdaad een verrijking voor jezelf, door een paar belachelijke voorbeeldjes aan te halen die vooral je persoonlijk egoïsme dienen. Wat je niet toelicht, is de zo geclaimde verrijking voor onze maatschappij. Tja, die is er ook niet. Aan een kosten-baten analyse zal de nuttige linkse idioot zich zeker al niet wagen, het ligt immers in zijn aard om de financiële en andere overlast op anderen af te schuiven.
Uiteindelijk blijft die mantra van de verrijking steeds beperkt tot enkele culinaire voorbeeldjes. Zwak toch.

Citaat:
Jij zal er toch mee moeten leren leven, want die multi-culturele samenleving is gewoon onomkeerbaar, of je dat nu prettig vind of niet.
Of course, maar dat neemt niet weg dat de multiculturele maatschappij beter kan ingericht worden. En dat er een halt kan toegeroepen worden aan de invoer van asielprofiteurs en andere vreemdelingen die het land binnenkomen (via familiehereniging & gearrangeerde huwellijken), niet om het te verrijken, maar om er zich in de hangmat van de sociale zekerheid te nestelen, die uiteraard slechts in minieme mate gefinancierd wordt door de nuttige linkse idioten.

Persoonlijk heb ik al op dit forum enkele voorstellen gedaan om de linkse nuttige idioot een volledige verrijking te serveren. M.i. moet het een democratisch recht zijn om zich al dan niet uit te spreken voor of tegen de multiculturele maatschappij via de fiscale aangifte. Op die manier kan men de linkse nuttige idioot volledig laten opdraaien voor het systeem dat hem zo genegen is. Mijn klein vingertje zegt dat de pret er snel vanaf zal zijn.
Is het immers geen wetmatigheid dat de nuttige linkse idioot/egoist de kost en overlast van zijn multiculturele desiderata steeds afwentelt op de andere, en nooit bereid is in eigen beugel te tasten.
Waarom geen systeem instellen dat voorziet dat elke nuttige idioot zich volledige garant stelt voor de kost van de opvoeding, opleiding en levensonderhoud van hun multiculturele import-knuffels.

M.a.w. diegenen die zo schreeuwen om hun multicultureel verrijkende couscous, moeten ook maar 's opdraaien voor het volledige kostenplaatje : de uitkeringen, sociale woningen, de kost van knuffelwerkers, brugwerkers, straathoekwerkers, klasondersteuningswerkers, moskeeën, politieversterking, extra-gevangenissen, etc.
Benieuwd welke linkse nuttige idioot oprecht gaat instemmen om die kost van zijn dure multicultureel verrijkte couscous te betalen.
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:03   #240
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Oh dat kan ik heel goed hoor.

2.000 ondertekenaars op 6.000.000 vlamingskes, da's nauwelijks 0,033% vlamingen die pro de standpunten van het VB en haar mantelorganisatietje christelijk vlaanderen zijn....

En daar, beste knor, heb ik geen rekenmachientje voor nodig 8)
Zeg simpele geest, sinds wanneer zijn de 6.000.000 Vlamingen in ons land allemaal christenen ?
Knorretje is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be