Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 september 2006, 12:12   #21
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

door het bestaan van het racistische VB, kan er geen eerlijk politiek debat zijn over migratie en multicultuur; jullie moeten eerst terug allemaal politiek correct stemmen, dan pas kunnen we de vermeende problemen aanpakken.

iets voor een cursus Feremansen ? wat denk je Eric ? (ik heb natuurlijk niet de tijd om een hele cursus uit te werken zoals jij deed).
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 12:26   #22
LeMmOnN
Gouverneur
 
LeMmOnN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Locatie: Barcelona
Berichten: 1.246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis Bekijk bericht
Deze nacht is mijn broer op lokale feestelijkheden in elkaar geklopt door een groep allochtone jongeren. De politie stond er gewoon op te kijken. Hij is kunnen ontsnappen en heeft zich kunnen verschansen in een taverne. De allochtone jongeren vonden het blijkbaar nog niet genoeg, en hebben hem buiten opgewacht. Een 2de keer hebben ze hem aangevallen. Nu met nog meer volk...

Nadien werd mijn broer opgepakt, en meegenomen naar het politiebureau. Ze kennen enkele van zijn belagers, maar doen er totaal niets aan.

Integendeel, hij is de schuldige volgens de politie, want hij heeft al een strafblad, en die jongens nog niet. Dat het strafblad over volledig andere feiten gaat (nl, dronken rijden), doet er blijkbaar niet toe. Hij zal het wel uitgelokt hebben...

Hoelang moeten we dit linkse knuffelbeleid nog ondergaan? Het wordt enkel erger, daar die jongeren nu weten dat er tegen hun niet opgetreden wordt zolang ze geen messteken uitdelen of iemand vermoorden...

Als de politie niet wil/mag ingrijpen, moeten wij dan het heft zelf in handen nemen? Is het abnormaal dat wij vragen dat de daders gestraft worden?

En dan is het ergste dat het er vol volk loopt, en niemand mijn broer komt helpen... De meeste Vlamingen zijn toch echte wormen...

De meeste Vlamingen zijn toch echte wormen?!

Zeker en vast, want anders zouden er 6miljoen Vlamingen op het VB stemmen.

Van het moment dat het VB aan de macht is in een grootstad zul je de politie wel anders te werk zien gaan, daar 90% van de politie op het VB stemt, uit onmacht, onvrede, ...
__________________
Politics is the art of preventing people from taking part in affairs which properly concern them
(Paul Valery)
LeMmOnN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 17:34   #23
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
door het bestaan van het racistische VB, kan er geen eerlijk politiek debat zijn over migratie en multicultuur; jullie moeten eerst terug allemaal politiek correct stemmen, dan pas kunnen we de vermeende problemen aanpakken.


Als we geen problemen hadden, moesten we ze uitvinden
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 19:38   #24
Abiogenesis
Lokaal Raadslid
 
Abiogenesis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Hoeveel keer is je broer al door de flikken van Sint-Niklaas opgepakt, dat ze zijn gezicht al kennen?
Ten eerste, wie spreekt hier over de flikken van Sint Niklaas? Er is een van die agenten dezelfde als met zijn dronken rijden, en zij kennen elkaar van vroeger (dezelfde school weet je wel...) en is dat voorval nog niet zo lang geleden gebeurt... Maar dit zijn eigenlijk totaal uw zaken niet... Als u wilt insinueren dat mijn broer een gangster is, dan zal ik u gerust stellen dat hij niet een van de mannen is die een vrijgeleide heeft gekregen van Onkelinx. Integendeel, als hij dronken rijdt staan ze er direct om hem op te pakken (wat normaal is)... Maar als hij 2 keer op een avond/nacht in elkaar gemept wordt grijpen ze niet in...

Ten tweede is dit totaal irrelevant, mijn broer is nog nooit opgepakt voor een vechtpartij, u vindt het blijkbaar normaal dat iemand in elkaar geslagen wordt en dat er gezegd wordt dat het je eigen fout is omdat je al een strafblad hebt?

Ten 3de blijkt na onderzoek dat de daders wel degelijk al over een strafblad beschikken. Waarom mag dat niet gezegd worden waar iedereen bij is, maar van mijn broer wel? Daarbovenop hebben dezelfde personen de nacht nadien WEER een slachtoffer gemaakt, en heeft de politie WEER NIET INGEGREPEN...Integendeel, toen omstaanders hun hier op attent maakten (mensen vroegen of ze schrik hebben om allochtonen op te pakken...)heeft de politie hun opgepakt voor smaad...(na de knuppel boven gehaald te hebben...)

De verwondingen vallen al bij al nog zeer goed mee, bedankt voor de mensen die een beetje menselijk zijn en niet zoals Ericske achter alles iets moeten zoeken... Hopelijk wordt jij ook eens aangepakt, we zijn nu enkele dagen verder, en mijn broer weet nog steeds niet waarom hij aangevallen werd...Multikul noemen ze zoiets...
__________________
Ik zeg wat op mijn tong ligt.

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 18 september 2006 om 19:45.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:43   #25
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Gewoon even kijken naar de cartoon op deze link en je weet hoe men over je broer denkt:

http://groenrechts.homestead.com/verkiezingen.html

Och ja, ik stem niet op deze partij, maar de standpunten spreken me wel aan.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:33   #26
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pever Bekijk bericht
Als ik mij niet vergis, gebruikt de politie al stunguns en pepperspray!
Ik meen dan ook dat dit doelde op bewapening van de de bevolking, waarmee ik helemaal niet akkoord ga, want de brave burger gaat dit niet aanschaffen, de criminelen daarentegen wel!

De criminelen zijn al bewapend, die gaan heus niet wachten op een wettelijke regeling errond..
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 03:01   #27
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis Bekijk bericht
we zijn nu enkele dagen verder, en mijn broer weet nog steeds niet waarom hij aangevallen werd...
Zo zat?
__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 11:24   #28
Cynical Ice
Lokaal Raadslid
 
Cynical Ice's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2006
Locatie: Gent
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar Cynical Ice
Standaard

Sommige van de reacties hier doen mij echt denken dat zinloos geweld goedgekeurd word... als het maar gepleegd wordt door allochtonen...
Cynical Ice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 11:30   #29
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Het wordt tijd dat iemand eens "HALT" zegt.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:11   #30
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Het wordt tijd dat iemand eens "HALT" zegt.
"Halt"
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be