Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 7 oktober 2006, 01:13   #241
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht

Verbazingwekkend hoeveel helderzienden het VB telt!
Hoe komt het dat wij dat niet weten?
Folders in de vuilbak gekiept? Gaan kotsen toen FDW in beeld kwam? Hoe zou het toch komen dat je niet weet wat FDW als programma heeft?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 oktober 2006 om 01:13.
Jazeker is offline  
Oud 7 oktober 2006, 05:10   #242
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit ging over Doel als ik het goed voorheb.

De Wase afdeling was tegen de ontruiming van Doel, de Antwerpse afdeling voor het Deurganckdok.

De Wase afdeling van Groen! was voor het behoud van Doel, de Vlaamse afdeling was voor het ontruimen van Doel (de originele inwoners moesten weg, zelfs al waren ze in de zeventig jaar oud, Groen! is nu volop voorstander van het innemen van die huizen door illegalen).

De Wase afdeling van gelijkwerke andere partij was tegen het verdwijnen van Doel, de Vlaamse of federale afdelingen voor.

Janssens had gelijk: De Spa hebben zowel op RO als op LO gezegd dat de Doelenaars konden oprotten.
ik ken de standpunten van de andere partijen over doel niet, maar het vlaams blok over de uitbreiding van zaventem, dat is ook zo'n lachertje. inconsequentie tot en met. zelfs de politici die niet uit de omgeving kwamen spraken elkaar tegen.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 7 oktober 2006, 07:50   #243
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Lekker de boel onbestuurbaar maken. Leuk hé?
Al de mensen die dan hun wedde een jaar niet gaan trekken van het gemeentebestuur en al zijn diensten zullen je eeuwig dankbaar zijn.
Eeuwig en drie dagen.
Waarom onbestuurbaar? De andere partijen zijn alleen verplicht om het cordon te doorbreken, meer niet.

Waarom zouden mensen trouwens hun 'wedde' mislopen?
Dimitri is offline  
Oud 7 oktober 2006, 08:04   #244
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
ik ken de standpunten van de andere partijen over doel niet, maar het vlaams blok over de uitbreiding van zaventem, dat is ook zo'n lachertje. inconsequentie tot en met. zelfs de politici die niet uit de omgeving kwamen spraken elkaar tegen.
Het is niet omdat men in Gent speelstraten wil, dat dit ook in Evergem moet he!.
Het gaat hier werkelijk om GEMEENTE politiek.
De Gentse afdeling zal heil zien in het uitbreiden van de Kluizendokken. Want dat zal een meeropbrengst betekenen voor Gent.
Evergem zal tegen de uitbreiding zijn, want dan moeten er onteigeningen gebeuren op Evergems grondgebied, en de lasten van het werkverkeer, gebeuren dan ook op Evergems grondgebied. De banen zullen moeten hersteld worden door de Evergemse burger. De belastingsopbrengst van de industrie van de Kluizendokken, gaat wel naar de stadskas van Gent. Dus ziet u de tegenstrijdige belangen? Al naar de kant van waar men woonachtig is, heeft men verschillende visie's.
Daardoor zal er ook een verschil zijn van standpunten binnen een de parijafdelingen!
Het zou niet schoon zijn dat men om de partij, een uitverkoop doet van zijn eigen gemeente. (dan hoeft men zels geen gemeentebestuur meer in deze gemeente, de groten zullen wel alles overnemen�*
fernand is offline  
Oud 7 oktober 2006, 09:14   #245
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Folders in de vuilbak gekiept? Gaan kotsen toen FDW in beeld kwam? Hoe zou het toch komen dat je niet weet wat FDW als programma heeft?
Ikke kotsen van FLUP
Man: ik ben zijn trouwste fan!
Hij is beter dan Geert Hoste, beter Nigel WIlliams, beter dan WIm Helsen SAMEN!

Vermits ik aan zijn lippen hang en elke stommiteit die hij debiteert savoereer, zijn spreek en spastische bewegingsstijl heb geanalyseerd en er curssusen over samenstel: mij beschuldigen te kotsen bij het zien van mijn IDOOL? Jamiais!

Maar naast een onmiskenbaar komisch talent, zijn gigantische Chapliniaanse onkraakbaarheid, zijn hoog Guust Flater gehalte is er niets met de inhoud fout!

Deze gebruikt hij enkel als "vulling". Het gaat hem bij hem niet om inhoud maar om de VORM. Hij probeert zijn "typetje" er mee geloofwaardigheid te geven: "de eeuwige underdog", de mislukte sjofele gast die door iedereen wordt aangepakt omdat hij dom is en een hoog "Oliver Hardy én Stan Laurel"-gehalte heeft!

Zo gebeurt het al eens dat hij in Antwerpen zegt: "We gaan de bruinen naar de randgemeenten sturen, zotdat ze hier niet Allemaal op één hoop zitten te koekeloeren: Stem VB!". En de dag nadien gaat hij dan naar zijn Heks, de boze heks van Schoten, en daar zegt hij (volledig binnen zijn schitterende parodie van de schlemiel blijvende) "We gaan er voor zorgen dat er hier geen vreemdelingen komen, er zijn er geen maar om zeker te zijn dat ze er niet komen: Stem VB!".

Dit is natuurlijk niet logisch, maar dat geeft niet: Hij doet dat op een SCHITTERENDE mandier! Hij speelt de rol van gelsagen hond, gepromoveerd gendarm, lokaal genie, koning van de bedelaars en de vliegen zo schoon dat ik er niet goed van word.
Maar kotsen van FLUP Gij zijt niet goed zeker!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 oktober 2006 om 09:17.
ericferemans is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be