Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Bekijk resultaten enquête: CD&V-NVA bedriegt kiezers, op wie zou je stemmen als er nu verkiezingen zouden zijn??
Kartel CD&V-Nva 13 15,85%
Lijst De Decker 10 12,20%
Open VLD 9 10,98%
Vlaams Belang 38 46,34%
Groen 4 4,88%
SPA 3 3,66%
Andere partij 5 6,10%
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 18 oktober 2007, 09:51   #81
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Verbelziekte Vlaamse psyche.
Volgens mij heeft België alleen maar geprofiteerd van en zeer perfide ingespeeld op wat al eerder bestond.
Kortaf is offline  
Oud 18 oktober 2007, 09:59   #82
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.032
Standaard

Verbelziekt wat er in aanleg al was dan, maar wel verbelziekt en zeker niet vervlaamst of vernederlandst.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 oktober 2007, 10:10   #83
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Volgens mij heeft België alleen maar geprofiteerd van en zeer perfide ingespeeld op wat al eerder bestond.
en actief geïnfecteerd dmv de KBS ! manmanman, daar zou iemand eens een doctoraatsstudie aan mogen wijden !
Anna List is offline  
Oud 18 oktober 2007, 23:16   #84
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Mag ik ook antwoorden? Ik stem ook op open VLD
Die "open" is gewoon een truuk om niet te moeten toegeven dan vivant in vld is opgenomen. Een beetje zoals de "germinal" van Beerschot. Niks om u druk over te maken.

En ik blijf erop stemmen om verschillende redenen. Ze zullen wel fouten gemaakt hebben, net zoals iedereen, en als je die naar voor schuift dan zal ik ook wel zeggen "dat is schandalig". Maar het komt op de big picture neer. Het totaal rapport. En dat is verdomd positief. Nog nooit zoveel belgen aan het werk, staatschuld naar omlaag, de ethishe wetten die ze erdoor kregen (homo - euthanasie - abortus).

Regeren is moeilijk, Je maakt altijd onderaan slachtoffers, en bovenaan profiteurs. En slachtoffers zullen altijd klagen en profiteurs zullen altijd als schandalig worden beschouwd. Spijtig. Als je met alles rekening houdt, met elke uitzonderingssituatie, dan heb je weer regelneverij en kunnen ze daar weer op reclameren. Goed zal het nooit zijn.
Daarom kijk ik alleen naar het totaal resultaat, en ik durf niet te klagen uit vrees dat ik anders mij zou moeten schamen tot achter mijn oren.
Uw volste recht er zo over te denken. Natuurlijk zullen er altijd plus en minpunten te vinden zijn en hoewel het, denk ik, bij alle, zoniet toch bij de meeste partijen, zo het geval zal zijn, is het dat hypocriete boerenbedrog waar mee zij bij het blinde gedeelte van de bevolking goed scoren, wat bij mij het meeste van alles stoorde. O.K, ze hebben een paar gocheltrukjes gedaan en een wit konijntje uit de hoed gehaald waardoor er minder werklozen zijn maar hun verhaal van minder belastingen is voor de armen van geest, en dat wit konijntje is eigenlijk ook maar een geblondeerde kat als we het op de keper gaan beschouwen. De arrogantie van sommige personen zoals met name een zekere Degucht, doet voor mij helemaal de deur dicht. De bedrieglijke manier waarop ze de vlamingen verkocht hebben bij de vorming van hun regering," toen dat ze hun regering vormde was dit met de belofte van een onverwijlde splitsing BHV, die zou volgen na de regeringsvorming destijds", is gewoonweg haatroepend. En wat dat" OPEN " betreft, klopt uw verklaring ook niet waaruit blijkt dat U waarschijnlijk eveneens stemt op iets waarvan U niet weet wat het te betekenen heeft.
Garry is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be