Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie de schoofzak? | |||
1 | 0 | 0% | |
2 | 0 | 0% | |
3 | 0 | 0% | |
4 | 0 | 0% | |
5 | 1 | 20,00% | |
6 | 0 | 0% | |
7 | 1 | 20,00% | |
7.5 | 0 | 0% | |
8 | 1 | 20,00% | |
8.5 | 2 | 40,00% | |
9 | 0 | 0% | |
9.5 | 0 | 0% | |
10 | 0 | 0% | |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
30 januari 2008, 19:20 | #81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doet mij denken aan het volgende: waarom hebben Waalse maagden tepels, bijna zo groot als pannekoeken? Omdat de Waalse kindjes bij hun geboorte al zoooo'n groot bakkes hebben. Citaat:
Natuurlijk, ik ben geen krimineel hé .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
30 januari 2008, 19:40 | #82 | ||
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
30 januari 2008, 21:35 | #83 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb maar één nadeel. Naast enkele voordelen.
Ik drink (bijna) niet; Ik rook niet; Ik pleeg geen overspel; maar ik lieg helaas nogal veel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
2 februari 2008, 11:25 | #84 |
Staatssecretaris
|
enquete de schoofzak
De vraag is simpel hoeveel punten krijgt de schoofzak?
|
2 februari 2008, 12:07 | #85 |
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dat de schoofzak veel te weinig interesse heeft gekregen
Hoedanook heeft hij toch de moeite gedaan om toch tijd vrij te maken, waarvoor dank
2 februari 2008, 15:54 | #86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De zeven is dan ook een dikke zeven moet ik toe geven
2 februari 2008, 16:05 | #87 |
Vreemdeling
|
elk week end , een lekker pakje frieten met stoofvleessaus
|
2 februari 2008, 18:12 | #88 |
Secretaris-Generaal VN
|
Mo 't s mee alle plezier gedaan, beste vriend !!