Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 januari 2003, 23:26   #21
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
Beste Mustapha,Toen er nog geen allochtonen waren, pikten ze er eentje binnen hun eigen groep uit die als pispaal moest dienen
?
Ah ja? Hebt u het over heksenvervolging of zo? Dat was dan wel 500 jaar geleden maar een rechtgeaarde Islamiet leeft nog in die tijd, maar ze willen wel alle consumptiegoederen hebben die de Westerse honden hebben uitgevonden, liefst zonder ervoor te moeten werken. Hun goed recht hoor, en onze veel te lakse wetgeving laat dat allemaal toe, maar dan moeten ze gvd niet beginnen mekkeren over racisme en zo, als het hier echt zo'n hel was dan zouden ze niet allemaal naar hier willen komen.
Aan uw naam te zien bent u van de vrouwelijke kunne. Trouw maar eens met zo'n allochtoon dan zult ge kunnen proeven van die prachtige cultuur(mooie tanden hebben ze wel tot hun 30ste, dat is waar).
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 23:41   #22
Eva123
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 januari 2003
Berichten: 236
Standaard

Vlaanderen 72

Hi, hi, normaal spreek in inderdaad niet tegen randdebielen, maar... euh, jij gaat er eigenlijk van uit dat je een randdebiel bent.

En wat draait er, afgezien van het racisme, dan vierkant?
Zijn jullie ooit wel eens tevreden. Er moest verandering komen, er is verandering gekomen en nu is het weer niet goed. Geef toe, ontevreden zijn is je hobby of sterker, je obsessie.
België is het vierde meest welvarende land ter wereld. Als jullie het voor het zeggen krijgen, dan zakken we naar de 40ste plaats. Dat zal jij wel leuk vinden, want dan kan je je favoriete hobby, ontevreden zijn, terecht beoefenen.

Tja, jullie lijken allemaal wel erg op mekaar, vind je nu ook niet.

De islam is helemaal geen gevaar voor het Westen. Wij maken ons eigen gevaar, onze paranoïa is het gevaar, maar om dat te kunnen zien moet je een lange neus hebben.
Het Vlaams Blok is het grootste gevaar. Niet de beste van de klas voor geschiedenis, zeker.

De moderne islam is gewoon een leidraad om beter, gezonder en beschaafder te leven, zo'n beetje als het moderne christendom, maar dat spuw je waarschijnlijk ook uit.

Ik hoop ook dat er geen oorlog komt, maar ik hoop ook dat onze wereld genoeg regenererende krachten heeft om het conflict alsnog te ontmijnen. Wil je eigenlijk wel weten waar islam voor staat en wil je de dingen ook wel eens vanuit de invalshoek van de Arabieren bekijken? Ik vermoed van niet. Gewoonlijk zijn die blokkers verslaafd aan haat en oh wee, pak hen die obsessie niet af, want dan worden ze pas woest. De rol van de allochtoon beperkt zich daarin tot schimpschijf.

Je schrijft: "Al zijn er spijtig genoeg mensen zoals jij die wereldverbeteraartje willen spelen en niet verder kijken dan hun neus lang is."

Juist jong, help de wereld maar naar de bliksem. Dat is wat we vandoen hebben.

Je schrijft: "En tussen haakjes ,jij zult zeker niet willen weten waar ik je naartoe zou sturen."

Thank you, you make my case.
Eva123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 23:59   #23
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Vlaanderen72, hebben ze vandaag weer aan je pikje getrokken?

Ik hoop dat de inburgeringscursus er niet door komt, want dan zit je toch diep in de shit!
Herlees je eerste reactie eens, om van te schreeuwen man!
Zoveel fouten...en dat van een blokker.
Wat Eva schrijft over intelligentie van Vb'ers wordt enkel maar bevestigd door de schrijfwijze van Vlaanderen72.
Misschien een tipje: schrijf eerst uw tekst in Word(spellingscontrole) en doe dan een copy-past naar hier...

Afin, nu gaan ik feesten met mijn Vlaamse vrienden die tenminste nog de factor 'respect' kennen.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 00:03   #24
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva
De moderne islam is gewoon een leidraad om beter, gezonder en beschaafder te leven, zo'n beetje als het moderne christendom, maar dat spuw je waarschijnlijk ook uit.
Gezonder leven met dynamiet rond uw pens om ongelovigen op te blazen! Ge komt dan wel in de hemel waar de venten 35 jaar zijn en de maagden 18! Een goeie ruil, geef toe.
Ja dat moderne christendom is idd iets voor mensen die hun eigen debiliteit nog niet hebben "ge-out".
Ach kom, lees de berichten van de piano eens en dan kunt ge zelf zwijgen want die heeft dat allemaal al verteld.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 00:09   #25
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
(copy-past

Afin, nu gaan ik feesten .
-copy-paste
-enfin, nu ga ik feesten

Laat de Duvels aanrukken! Mag dat wel van de Profeet? Feesten met Ongelovigen?
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 00:45   #26
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Olala evake wat een eer ze heeft haar zegje tegen me gedaan.
Ze geeft zelfs haar troetelnaampje weg :randdebiel ,oh hoe schattig.
Heb jij geen ogen in je kop ,ben jij ziende blind ?!
Wat loopt er hier eigenlijk niet vierkant,en dat racisme en racist dat zijn woorden die veel meer te onpas dan te pas worden gebruikt.
Dat blijkt ook nu weer eens te meer.
Welke verandering is er gekomen?!
Jup, ja dat wel, al van de jaren 60 is er verandering gekomen en niet steeds in de positieve zin zoals nu blijkt.
Belgie het vierde welvarendste land begot daarom dat er nog zoveel mensen armoede hebben !
Dat ze eerst eens voor het eigen volk zorgen en dan over de grenzen heen kijken.
En dat we op elkaar lijken is een goede zaak dan zijn er toch nog serieuze mensen in dit apenland.
De islam is WEL een zeer groot GEVAAR zelf voor het nu nog vrije westen.
Dat zal spijtig genoeg snel blijken ,en sneller dan je denkt.
Het vlaams blok godzijdank dat de partij bestaat ,ziet dat wel in, en maakt hopelijk de mensen wakker voor het geen voor de deur staat.
Moderne islam jup sweet dreams.
Ik ben katholiek, en spuw daar helemaal niet op das pure godslastering.
Als de islam eerst es beter zou vinden waar wij voor staan ,en onze invalshoek bekijkt dat zou er al beter op trekken, dan dat wij dat in hun plaats zouden doen en naar hen kijken.
Mens waar hou jij je mee bezig .
En voor de wereld naar de bliksem te helpen heb je mij niet nodig JONG want dat kan jij zo te zien goed in je eentje.
En musti se :aan mijn besneden pikje trekken zal moeilijk gaan omdat ik er geen heb.
Geen paniek die inburgeringscursus komt er ,het stemmen aantal van het blok verhoogt toch.
En wat moeten ze dan doen juist paniekvoetbal en maar achter de kont van het blok aanhuppelen.
Ach ja ,fouten schrijven, wie zonder fouten is werpe de eerste steen nietwaar.
En jij hebt dus spellingscontrole nodig want anders doe je hetzelfde.
AFIN wat is dat trouwens voor iets?!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 13:34   #27
sigrid
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 november 2002
Berichten: 35
Standaard

kNUFFELPOLITIEK HAD IK WAT BETER OPGELET OP SCHOOL OF WAS IK ALLOCHTOON DAN HAD IK NU GEEN AVONDSCHOOL MOETEN VOLGEN OM EEN BEDRIJFSATTEST TE BEKOMEN.
WAS IK VLUCHTELING DAN KREEG IK EEN DAK BOVEN MIJN HOOFD?LEEFGELD EN DE REST VAN MATERIEELE BEHOEFTE.
WAS IK ALLOCHTOON DAN WERD IK RAP VRIJ GELATEN MOEST IK IETS HEBBEN MISPEUTERT.
WAS IK ALLOCHTOON DAN KRIJG IK STEUN VAN DE BELGISCHE REGERING EN PATER LEMAN OMDAT IK NU EENMAAL DIEN BESCHERMT TE WORDEN TEGEN DAT HAAT DRAGEND VLAANDEREN.
MAAR ZE VERGETEN DAT HAAT DRAGEND VLAANDEREN HUN BUIK ERVAN VOL HEEFT.
EERST ZIEN DAT DE VLAMINGEN GEKNUFFELD WORDEN EN DAN DE REST.

OF BEN IK NU RACISTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sigrid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 22:01   #28
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sigrid
kNUFFELPOLITIEK HAD IK WAT BETER OPGELET OP SCHOOL OF WAS IK ALLOCHTOON DAN HAD IK NU GEEN AVONDSCHOOL MOETEN VOLGEN OM EEN BEDRIJFSATTEST TE BEKOMEN.
WAS IK VLUCHTELING DAN KREEG IK EEN DAK BOVEN MIJN HOOFD?LEEFGELD EN DE REST VAN MATERIEELE BEHOEFTE.
WAS IK ALLOCHTOON DAN WERD IK RAP VRIJ GELATEN MOEST IK IETS HEBBEN MISPEUTERT.
WAS IK ALLOCHTOON DAN KRIJG IK STEUN VAN DE BELGISCHE REGERING EN PATER LEMAN OMDAT IK NU EENMAAL DIEN BESCHERMT TE WORDEN TEGEN DAT HAAT DRAGEND VLAANDEREN.
MAAR ZE VERGETEN DAT HAAT DRAGEND VLAANDEREN HUN BUIK ERVAN VOL HEEFT.
EERST ZIEN DAT DE VLAMINGEN GEKNUFFELD WORDEN EN DAN DE REST.

OF BEN IK NU RACISTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag ik weten wat uw verdienste is dat u eerst geknuffeld moet worden, en dan pas een Nederlander, een Marokkaan, een Chinees, die hier woont of zelfs hier geboren is?
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2003, 00:59   #29
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
O
Belgie het vierde welvarendste land begot daarom dat er nog zoveel mensen armoede hebben !
Dat ze eerst eens voor het eigen volk zorgen en dan over de grenzen heen kijken.
Kan jij niet voor je eigen zorgen, bleiter?
Zo typisch voor dat VB-volkje: de staat moet er alleen zijn om hén te "verzorgen". Als de migrant problemen heeft is dat z'n eigen schuld, en als de hersenloze ongeletterde rechtse conservatieve Vlaming een probleem heeft, is dat de regering z'n schuld.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2003, 01:34   #30
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard



--- Democratsteve ... scores! ---

__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be