Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2008, 18:39   #41
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Tja...
Het zal een ziekte zijn...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 19:59   #42
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Als je zo verder doet ga je je nog omringt voelen door 'communisten'. Je noemt namelijk iedereeen communist die niet slaafs de propaganda slikt. En je weet toch wat er in Oost Duitsland gebeurd is. Zo goed als niemand geloofde de propaganda nog uiteindelijk.

Iemand 'communist' noemen omdat hij/zij niet het officiele verhaaltje gelooft is nogal goedkoop. Waarom doet u dat eigenlijk? Denkt u zo de waarheid te banalizeren misschien?

Als het natuurlijk gaat om figuren als Augusto Pinochet dan zijn de linkse hypocrieten er als de kippen bij om Human Rights Watch te citeren, gaat het om linkse massamoordenaars zijn het ineens "instrumenten van de VSA"....Geneer jullie vooral niet hé linkse miserie zakken....
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 20:01   #43
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Als het natuurlijk gaat om figuren als Augusto Pinochet dan zijn de linkse hypocrieten er als de kippen bij om Human Rights Watch te citeren, gaat het om linkse massamoordenaars zijn het ineens "instrumenten van de VSA"....Geneer jullie vooral niet hé linkse miserie zakken....
aantal doden Chavez vs aantal doden Pinochet

ik maak gewoon even de balans op hé..
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 20:06   #44
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
aantal doden Chavez vs aantal doden Pinochet

ik maak gewoon even de balans op hé..

Kan je ook even de leugenbalans opmaken van HRW gezien je die toch overal wilt buitenkegelen? Als ik hun website bekijk dan zie ik daar toch veel terechte kritiek op zowel west, zuid, oost als noord. Of bent u zoals de moderne ouders van vandaag tov hun kinderen: "mijn kind(Hugo) kan niets verkeerds doen en alle kritiek is bijgevolg onterecht."
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 20:09   #45
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
aantal doden Chavez vs aantal doden Pinochet

ik maak gewoon even de balans op hé..
We weten nog niet alles over dat geïsoleerde land. Hetzelfde geldt voor Cuba waar waarschijnlijk meer dan honderden politieke opposanten gevangen zitten in onmenselijke omstandigheden. Het feit dat die dikke Indiaan mensenrechtenactivisten de laan uitstuurt is een voorbode dat hij wel degelijk een aantal zaken te verbergen heeft. Het Westen dient de Venezuolaanse oppositie te ondersteunen en het regime van Chavez volledig te isoleren. Geen zaken met Rode fascisten!
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 20:41   #46
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

of hoe ge uzelf keihard kunt tegenspreken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
We weten nog niet alles over dat geïsoleerde land. Hetzelfde geldt voor Cuba blablabla
Citaat:
blablabla Het Westen dient de Venezuolaanse oppositie te ondersteunen en het regime van Chavez volledig te isoleren. Geen zaken met Rode fascisten!
beetje een circelredenering eh

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 september 2008 om 20:41.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 21:04   #47
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
of hoe ge uzelf keihard kunt tegenspreken

beetje een circelredenering eh
Met geïsoleerd land bedoel ik zich afsluiten voor buitenlandse pers en waarnemers maar langs de andere kant probeert Chavez alles te doen om zijn regime als aanvaardbaar voor de buitenwereld te doen tonen. Daarom moeten we geen zaken meer doen met een schurkenstaat als Venezuela. Dat bedoel ik met isoleren...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 21:08   #48
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
die dikke Indiaan
Je lijkt er een sport van te maken zoveel mogelijk racistische opmerkingen te maken... En dan maar huilen over antisemitisme als iemand kritiek heeft op een militaire actie van Israël.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 21:29   #49
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
We weten nog niet alles over dat geïsoleerde land. Hetzelfde geldt voor Cuba waar waarschijnlijk meer dan honderden politieke opposanten gevangen zitten in onmenselijke omstandigheden. Het feit dat die dikke Indiaan mensenrechtenactivisten de laan uitstuurt is een voorbode dat hij wel degelijk een aantal zaken te verbergen heeft. Het Westen dient de Venezuolaanse oppositie te ondersteunen en het regime van Chavez volledig te isoleren. Geen zaken met Rode fascisten!
Ik denk dat je overhaast een conclusie trekt; mij is het in ieder geval nog te weinig duidelijk hoe Chavez en gindse situatie zich zullen ontwikkelen dus ik zou hem nog enige tijd het voordeel van de twijfel willen gunnen.

Duidelijk lijkt mij wel dat tè veel mensen tè lang daar in armoede hebben geleefd terwijl er plenty natuurlijke rijkdommen voorhanden liggen waarvan slechts een kleine elite profiteerde; dit lijkt mij ook de enige reden waarom zo veel mensen op deze man hebben gestemd.

Zeer zeker wantrouw ik de persoon maar ik wil eerst waarnemen of dat niet ten onrechte is.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 21:45   #50
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

De kameraden Bush, Paulson en Bernanke heten u welkom, naar model van Hugo Chaves.
A.S.O.K.S.R= Amerikaanse staatsinterventies om kapitalistische systeem te redden.
http://www.cpusa.org/
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 22:04   #51
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
We weten nog niet alles over dat geïsoleerde land.
Het tegendeel is eerder waar. Als chavez een scheet laat staat de westerse media er vol van.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 22:21   #52
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Sinistra,
We weten meer over CUBA:

De folterkamers van Guantánamo Bay, deze zijn buiten de VS gelegen omdat geen enkele democratische nationale of internationale wetgeving er vat zou kunnen op hebben.

VS militaire interventies kunnen alle mensenrechten op deze manier ongestraft vertrappelen.

Tevens heeft de VS folterkamers in: Irak, Afghanistan, Egypte, Roemenie en Polen enz.

Waterfolter: http://www.youtube.com/watch?v=RAF2p...eature=related
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 01:20   #53
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Who is behind Human Rights Watch?
by Paul Treanor


http://www.leftgatekeepers.com/artic...aulTreanor.htm
__________________
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 12:52   #54
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Who is behind Human Rights Watch?
by Paul Treanor


http://www.leftgatekeepers.com/artic...aulTreanor.htm
Oef; Hr Treanor is bepaald niet 1 van mijn idolen maar ik moet de mogelijkheid niet uitsluiten dat hij goed geïnformeerd kan zijn ....
Citaat:
........ Cynically summarised, Human Rights Watch arose as a joint venture of George Soros and the State Department ........
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...rtuyn&where=nl
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 03:43   #55
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

ik blijf het moeilijk te begrijpen vinden waarom er zo moeilijk wordt gedaan over een land waar de plaatselijke leiders in de eerste plaats de belangen van de inwoners dienen, mag dat dan echt niet?
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 07:34   #56
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
ik blijf het moeilijk te begrijpen vinden waarom er zo moeilijk wordt gedaan over een land waar de plaatselijke leiders in de eerste plaats de belangen van de inwoners dienen, mag dat dan echt niet?
Tja, dat heb ik ongeveer tien jaar geleden ook over Zimbabwe gehoord...

Kunt U eens één land opnoemen waar het communisme - buiten Noord-Korea, China en Cuba - welstand, respect voor de vrije meningsuiting en de andere mensenrechten heeft gebracht...

U krijgt één week de tijd om te antwoorden...
Eén, twee, drie... START!
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 10:05   #57
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
ik blijf het moeilijk te begrijpen vinden waarom er zo moeilijk wordt gedaan over een land waar de plaatselijke leiders in de eerste plaats de belangen van de inwoners dienen, mag dat dan echt niet?
Ik laat mij graag positief verrassen, op termijn; ééns moet toch de eerste keer zijn.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 13:20   #58
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Tja, dat heb ik ongeveer tien jaar geleden ook over Zimbabwe gehoord...

Kunt U eens één land opnoemen waar het communisme - buiten Noord-Korea, China en Cuba - welstand, respect voor de vrije meningsuiting en de andere mensenrechten heeft gebracht...

U krijgt één week de tijd om te antwoorden...
Eén, twee, drie... START!
1. wie denkt dat een vrije mening bestaat, mag diegene joinen die op zoek zijn naar hun god. Die zijn ook goed bezig.

2. andere mensen = andere rechten/plichten ; rijke blanke mensen besturen bange blanke mensen om te zeggen dat hun rechten universeel zijn.

3. pogen de rijkdommen van uw land ten dienste te stellen van de bevolking is blijkbaar communistisch en daarom zeer slecht? Joepiee voor de vrije meningsuiting.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 13:29   #59
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

De waardeloze vrijmeningsuiting.

Vrije meningsuiting is waardeloos wanneer er geen gevolg wordt gegeven aan de vrije mening, in deze vorm is vrije meningsuiting de meest subtiele vorm van dictatuur.

De kwaliteit van de vrije meningsuiting wordt bepaald door het gevolg dat aan de terechte vrije meningsuiting wordt gegeven.
We speken hier enkel over de democratische landen waar de vrije meningsuiting waardeloos is.

Ongeveer 60 miljoen mensen leven in de U.S.A onder de armoede grens, waarvan 40 miljoen hulpbehoevend zijn.
De concentraties van hulpbehoevenden bevinden zich grotendeels in de steden.
De schreeuw van deze 40 miljoen mensen wordt niet gehoord, deze arme mensen is hun vrije wil afgenomen.
Deze supermacht, het land van de dynamische vrije markt heeft geen plaats voor verliezers.
Naar schatting 20 miljoen van deze mensen leven terug van de natuur, van jacht en visvangst zoals 100 jaar terug.
Deze 20 miljoen mensen zijn geen deel van de U.S.A samenleving, velen zijn niet geregistreerd.
Van educatie, beschaving, opvoeding en scholen is geen sprake meer, een degeneratie van afvalligen.
Onder hen vele Indianen, Afro-Amerikanen en ook vele blanken, deze mensen zijn niet meer hulpbehoevend, ze leven terug zoals hun voorouders van de natuur, mensenverwildering kan in dit grote land waar plaats genoeg is.
De natuur, waar de mens een deel van is heeft zich hier terug hersteld, de drang naar zelfbehoud en het eergevoel van vele Indianen is te groot om deze vernedering van hulpbehoeftigheid te kunnen doorstaan.

In het huidige Rusland waar nu vrije markt economie heerst leven naar schatting 50 miljoen mensen terug van de natuur, van jacht en visvangst zoals 100 jaar terug, deze zijn zelfs niet meer hulpbehoevend, ook in dit grote land kan deze mensenverwildering.
Volgens ruwe schattingen zullen er in het jaar 2025 op onze totale planeet terug 3 miljard mensen van jacht en visvangst leven, deze primitieve levensvorm zal op onze planeet als normaal beschouwd worden.

Het oude Europa met zijn vangnetten voor arme en hulpbehoevenden is “het” voorbeeld voor onze totale planeet.
Mensenverwildering in al zijn vormen moet worden vermeden, dan pas kunnen we ons zelf menswaardig noemen.
Met alle kracht moet het oude Europa in de toekomst het voorbeeld blijven van gelijke rechten en gelijke kansen voor iedereen.
De politieke chirurgen die dit werk willen doen, zijn de grondleggers van onze toekomst, het nieuwe denken en de nieuwe wereld.
Europa kan deze etterende kanker nog verwijderen, laat ons hopen dat de terminale kanker van Amerika nog te behandelen is.
Hoe groter de kloof tussen rijk en arm, hoe hardnekkiger de rijken zich aan hun macht en rijkdom vastklampen en hoe minder kans de arme hebben om er bovenop te geraken, een altijd maar moeilijker te doorbreken vicieuze cirkel.
De politiek heeft als doel extreem slechte verdeling van geld en rijkdom in onze samenleving te verwerpen en deze extreem slechte verdeling zeker niet te promoten, scholen en universiteiten kunnen dit in hun programma opnemen.
Laten we onze Europese beschavingsvorm en samenleving hoogwaardig maken, en daarbij afzien van elke vorm van extremisme!!!
Dit is levenskwaliteit in zijn hoogste vorm, voor iedereen.

"Het mooie van vrije meningsuiting is dat je altijd weer verrast wordt door de schaamteloosheid van degenen die haar willen beknotten" het denken mag zich nooit onderwerpen.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 13:40   #60
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

De automatische piloot is opnieuw ingeschakeld...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be