Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 september 2008, 10:59   #41
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Leterme heeft zich laten kennen als een onvervalste tjeef.
I told you so.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 11:02   #42
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
I told you so.


Niet dat ik op Leterme stemde maar ergens had ik toch de hoop dat het met hem anders ging worden....niet dus.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 11:06   #43
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niet dat ik op Leterme stemde maar ergens had ik toch de hoop dat het met hem anders ging worden....niet dus.
²
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 11:08   #44
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Komaan Fieseler, deze voorstelling is iets te doorzichtig. Het komt niet van één kant. Filip Dewinter heeft tijdens het voorafgaand debatje dat de intentieverklaring voorafging de N-VA bijzonder zwaar aangepakt. Ik vraag me nog altijd af welke reden hij daarvoor had. Tussen FDW en BDW komt het nooit meer goed. Wel dan moeten er andere figuren uit beide partijen op de voorgrond treden. Ik verwijs naar Valkeniers en Jambon, de rijzende ster bij de N-VA bv. BDW is nu wel oppermachtig, maar in het politieke landschap is veel mogelijk, het moet daarom geen jaren duren.
Ik heb de speech van FDW ook gehoord...het viel mij, in tegenstelling tot U blijkbaar, op hoe omzichtig hij de partij benaderde die de afgelopen jaren de rode media heeft platgelopen om toch maar het links-geconstrueerde beeld van het VB te helpen bevestigen.
Vergis jij je niet met de ongemeen scherpe toon waarmee FDW de tjeven heeft aangevallen net omdat zij de NVA hadden verraden?
Ik wacht op de allereerste uitval van BDW om de meute die het VB op de meest oneerlijke wijze aanvalt terecht te wijzen.
Wat had je verwacht?
Dat het VB de NVA ging proficiat wensen met hun schabouwelijke optreden ten aanzien van hun partij? Op geen enkel ogenblik heeft hij echter het programma van de NVA aangevallen...op geen enkel ogenblik...en weet je waarom?...omdat hij in tegenstelling tot BDW NIET schiet in de rug van Vlaams Nationalisten.

Neen: FDW heeft mijns inziens een prima speech gegeven. Ikzelf zou tav de NVA veel scherper zijn geweest en BDW hebben geconfronteerd met zijn eigen uitlatingen. Ik zou hem hebben gevraagd hoe het voelt door anderen beschuldigd te worden van "LANGS DE ZIJLIJN TE STAAN ROEPEN". Ik zou hem hebben gevraagd hoe het voelt om door mede Vlaams Nationalisten te worden beschuldigd van "ZICHZELF BUITEN DE BELEIDSLIJN TE PLAATSEN". Ik zou hem hebben gevraagd om na jaaaren kartel eens dat "DEUKJE IN EEN PAK BOTER" te laten zien waarmee hij het VB beschuldigt nooit te hebben gekund.
Ikzelf zou eens serieus van jetje hebben gegeven tegen de groep Vlaams Nationalisten die eerder "zaakjes" willen doen met de tjeven (we kennen het resultaat) en ondertussen op hun eigen Vlaams Nationalistenbroeders spuwen dan wel front te vormen en proberen bepaalde ideologische muren te slechten.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 11:08   #45
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niet dat ik op Leterme stemde maar ergens had ik toch de hoop dat het met hem anders ging worden....niet dus.
³
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be