Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 april 2004, 12:24   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

De rechters hebben een Informatieve tekst over de inhoud van een arrest van het hof van beroep te Gent ten behoeve van de pers laten verspreiden.

Een duidelijke politieke veroordeling. Slaat gewoon nergens op.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 12:36   #2
pope
Gouverneur
 
pope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.005
Standaard

Wacht tot je het volledig arrest onder ogen krijgt. En wees er maar zeker van dat het Vlaams Blok er alles zal aan doen om deze zo wijd mogelijk te verspreiden. Met of zonder De Post.
Eens zien hoe de (momenteel politiek onbewuste) nuchtere vlamingen dit zullen verwerken!

De dag dat De Post ook maar één publicatie van het Vlaams Blok achterhoudt, kleef ik mijn brievenbus dicht. Ik wens geen post bezorgd te krijgen door een discriminerende instelling.
__________________
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 12:46   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Goed idee. Of als we nu eens met zijn allen de belastingsaangifte weigeren in te vullen.

Of met zijn allen massaal op bvb 20/6/2004 de belastingsdiensten laten weten dat we ons aangifteformulier niet ontvangen hebben. en eisen dat we een nieuwe aangifte formulier krijgen ?

een beetje staatbashing doen he. leuk toch.

en op 30/6/2004 bellen we weer en zeggen we dat we denken dat de post ze tussen het vlaams Blok drukwerk heeft gestoken ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 12:56   #4
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Goed idee. Of als we nu eens met zijn allen de belastingsaangifte weigeren in te vullen.

Of met zijn allen massaal op bvb 20/6/2004 de belastingsdiensten laten weten dat we ons aangifteformulier niet ontvangen hebben. en eisen dat we een nieuwe aangifte formulier krijgen ?

een beetje staatbashing doen he. leuk toch.

en op 30/6/2004 bellen we weer en zeggen we dat we denken dat de post ze tussen het vlaams Blok drukwerk heeft gestoken ?
Leuk idee, maar dat zou wel op kosten van de belastingbetaler zijn denk ik...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 13:00   #5
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.964
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
“te Brussel en bij samenhang elders in het [size=6]Rijk[/size]
Ik vind deze beginzin van dat arrest al sterk verwijzen naar de soortgelijke trukken uit begin jaren 30. En dat zonder het Vlaams Blok als origine.

Zijn de antifa's naar de verkeerden aan het kijken?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 13:07   #6
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

In de strijd tegen de dictatuur zijn alle middelen toegelaten
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 14:30   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
In de strijd tegen de dictatuur zijn alle middelen toegelaten
Ook zelfmoordaanslagen?
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 14:39   #8
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

ik ga alle niet-geadresseerde verkiezingspublicaties van andere partijen ergens illegaal storten. (heb trouwens een officiele sticker met "geen reclame aub" op mijn bus staan! ben dus niet verantwoordelijk)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 14:40   #9
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Een onverdacht vogeltje (uit links-nationalistische hoek) vertelt me net dat het arrest, dat je op de hogerstaande link kan raadplegen, zou geschreven zijn door een advocatenburo.

Niet zomaar een, maar wel het buro waar de wettige echtgenoot van ene madamme Onkelinckx werkt.

Niet zomaar een madamme, maar wel madamme de minister van justitie: Laurette Onkelinckx.

Voor ons Laurette federaal minister van Justitie werd, was zij minister van Arbeid en Gelijke Kansen.

Vandaag zit een ander PS-madamme op die stoel: madamme Arena, de poulin van Onkelinckx die uit de Waalse regering werd opgevist om de federale horde PS mandatarissen te komen versterken.

En wat lezen we vandaag in de gazetten: minister voor gelijke kansen, Arena, is tevreden en feleciteerd het Gentse hof met haar arrest in het proces tegen de 3 vzw van het Vlaams Blok...

Arena bejubelt het arrest dat geschreven werd door de man van haar beschermvrouwe en daarmee is de cirkel rond.

De PS-maffia heeft haar slag thuis
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 07:47   #10
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.079
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Een onverdacht vogeltje (uit links-nationalistische hoek) vertelt me net dat het arrest, dat je op de hogerstaande link kan raadplegen, zou geschreven zijn door een advocatenburo.
Is daar enig bewijs van? Het lijkt me niet onmogelijk, en als dat het geval zou zijn zou dat toch publiek moeten worden gemaakt. Dan betekent dat m.i. het einde van België
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 07:54   #11
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Een onverdacht vogeltje (uit links-nationalistische hoek) vertelt me net dat het arrest, dat je op de hogerstaande link kan raadplegen, zou geschreven zijn door een advocatenburo.

Niet zomaar een, maar wel het buro waar de wettige echtgenoot van ene madamme Onkelinckx werkt.

Niet zomaar een madamme, maar wel madamme de minister van justitie: Laurette Onkelinckx.

Voor ons Laurette federaal minister van Justitie werd, was zij minister van Arbeid en Gelijke Kansen.

Vandaag zit een ander PS-madamme op die stoel: madamme Arena, de poulin van Onkelinckx die uit de Waalse regering werd opgevist om de federale horde PS mandatarissen te komen versterken.

En wat lezen we vandaag in de gazetten: minister voor gelijke kansen, Arena, is tevreden en feleciteerd het Gentse hof met haar arrest in het proces tegen de 3 vzw van het Vlaams Blok...

Arena bejubelt het arrest dat geschreven werd door de man van haar beschermvrouwe en daarmee is de cirkel rond.

De PS-maffia heeft haar slag thuis

indien dit waar is..... maar welke krant durft dat nog te publiceren? aan te klagen?

The Lions Club memberships even uitpluizen?

(ik had al het gevoel dat bepaalde stukken Vlaamse tekst niet echt goed begrepen werden)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 07:56   #12
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

wellicht wel, maar ik heb dat niet...
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 07:59   #13
pope
Gouverneur
 
pope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.005
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Goed idee. Of als we nu eens met zijn allen de belastingsaangifte weigeren in te vullen.
Heb ik nog gedaan in het verleden. Een afrader. De belastingen zenden één herinnering en dan gaan ze ervan uit dat je niets in te brengen hebt. En betaal je dus het maximum aan belastingen.
Voor mensen met een eigen huisje, levensverzekering of een zieke inwonende ouder een financiële aderlating.
Zo sluw zijn ze wel aan de top.
__________________
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:01   #14
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.079
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
wellicht wel, maar ik heb dat niet...
Van waar heeft je onverdachte bron dat dan?
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:05   #15
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Van waar heeft je onverdachte bron dat dan?
Opgevangen in de wandelgangen van BZ, waar ze werkt waarschijnlijk?
Maar ik vermoed dat ook op het Madouplein in die richting gedacht wordt. Van Hecke verklaarde al dat de rechter politiek gekleurd was, hetgeen zo is, het is eentje van SPA signatuur en dat de man in kwestie op het punt staat om te promoveren.
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:25   #16
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.079
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Opgevangen in de wandelgangen van BZ, waar ze werkt waarschijnlijk?
Maar ik vermoed dat ook op het Madouplein in die richting gedacht wordt. Van Hecke verklaarde al dat de rechter politiek gekleurd was, hetgeen zo is, het is eentje van SPA signatuur en dat de man in kwestie op het punt staat om te promoveren.
Fuck het is een 'ze', ik neem dus aan dat jij ze niet zal kunnen verleiden om daarmee naar buiten te komen

Zoiets kunnen bewijzen zou zoooooo mooi zijn :/
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:34   #17
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Fuck het is een 'ze', ik neem dus aan dat jij ze niet zal kunnen verleiden om daarmee naar buiten te komen

Zoiets kunnen bewijzen zou zoooooo mooi zijn :/
Idd daar kan ik niet bij helpen, iedereen zijn specialiteit uiteraard.
Maar als ge wilt kan ik eens over Di Rupo zijne knie gaan wrijven, tschijnt dat die dat graag heeft
__________________
stijnVL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be