Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 augustus 2009, 12:41   #1461
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is niet omdat ze experimenteerden dat daar ook maar iets van in huis is gekomen, nietwaar?

Als ik een amerikaanse dr. in de psychology ben en ze betalen me riant om onderzoek te doen naar Black Projects, ik zou ook nogal eens projecten uitvinden en die pushen.

Man, man om die geldkraan te laten stromen zou ik zelfs durven experimenten faken.

Maar volgens de 'believers' is dergelijk gedrag dus niet denkbaar, want waar rook is is vuur, nietwaar?
Over dat van die geiten staren weet ik niet of het gewerkt heeft, maar remote viewing is wel degelijk echt. Bekijk die docu maar eens. Daar wordt er duiding gegeven en de mensen die betrokken waren in het project zeggen dat de data die verkregen werd uit remote viewing met succes is toegepast in operationele situaties.

De wetenschapsjournalist probeert op het einde ook eens na een opleiding gekregen te hebben van de experten en hij scoort opvallend goed.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 20 augustus 2009 om 12:45.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 13:39   #1462
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

[quote=straddle;4286091]yup, ik geef hem al heel de tijd op als bron... zie vorige blz. Maar er zijn tal van andere getuigenissen. Kost wel wat tijd om het allemaal te ontrafelen en door te nemen, als je het serieus wil nemen.

Die Michael Salla u bron ...en ik zal beleeft zeggen, heeft redelijk wat pillen nodig.

Ik zal in kort zeggen wat die zegt .

lang geleden bij maya's kwamen er aliens naar de aarde, om meester te spellen, over ons.
Maar plots hadden ze geen goesting meer in dat en lieten ze het over aan de mensen.. ze waren gaan lopen.
En dan gaat hij voort dat ze ons gered hebben van de zondvloed etc, etc.
want ze zijn een soort van morale ridders op aarde .
Ze mengde hun onder de mensen,.. wie weet waarom.
en proberen dan om op de achtergrond te blijven zonder engine inmenging met wat de mens doet.
Alle soms spreken ze af met de de president van amerika om er voor te zorgen dat we de aarde niet verkloten met atoombommen.
Zeg ik niet, zegt onze vriend..Salla.
Soms duiken ze is op, op het wittehuis... wie weet waarom nu juist het wittehuis .
En jawel die aliens hebben namen "Valiant Thor" noemt er ene

En er zijn nog van die dingen zoals volgens mr. salla is Nicola Tesla, van Venus dacht ik, of toch in ieder geval nen alien.
Venus moet trouwens een prachting vakantieoort zijn vermits het er tot 465 graden warm is.

En nu stop voor, dat het een circus word .

Laatst gewijzigd door doubled : 20 augustus 2009 om 13:44.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 15:26   #1463
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard



Ja ja, natuurlijk. Nu moet de bron weer aangevallen worden. Het was te peinzen. Nu is het Salla weer die pillen nodig heeft.

Je moet hem trouwens niets in de mond leggen dat hij niet gezegd heeft, over Tesla.

Ik zal hetzelfde eens doen als jullie: met zulke groteske uitspraken: lever de bewijzen!


.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 15:38   #1464
Sodomis
Gouverneur
 
Sodomis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.253
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Dit is geen onzin. Als je wil, beginnen we hier en nu dit te bespreken, maar je zal door heel wat aangebrachte documenten moeten harken. Mijn ervaring hier is, dat dit toch niet wordt gedaan.

Heb al gezegd dat er aanwijzingen zijn. Het is niet dat ik dat "geloof" of niet geloof, de feiten en getuigenissen duiden in die richting.
Ik denk dat je nogal vlug gelooft Straddle, maar kom.
Stuur me maar een PM met een literatuurlijst & ik zal het wel lezen.

In tegenstelling tot de goed gedocumenteerde (& met vele getuigenissen) gestaafde "UFO-flaps", hecht ik weinig belang aan de vele "storytellers" die dit verschijnsel willen toewijzen aan een complot.

Complotten & geheimen hebben een beperkte houdbaarheidsdatum in mijn boekje. Geen 60 jaar.

Citaat:
It’s important to however point out that the decades long strategy of convincing UFO skeptics through hard evidence has been an abject failure. After six decades of amassing enough hard evidence to fill a small library, genuine UFO disclosure has still not happened.
__________________
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 15:56   #1465
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
En voor Kiko, ondanks massa's en pakken harde feiten verzameld over al die jaren, nog steeds zien de skeptics het niet. Reden: de clandestiene politiek van obstructie en desinformatie, georchestreerd door Majestic (documenten voor majestic heb ik hoger al aangegeven).
Toch maar een vreemde manier hoor, om informatie geheim te houden.

Enerzijds promoten de meeste regeringen massaal internetgebruik, waardoor mensen van alle rangen en standen over het grootste naslagwerk ter wereld beschikken, en waardoor iedereen van over de hele wereld met elkaar kan communiceren en elkaar gegevens verschaffen.

Anderzijds zou de overheid krampachtig proberen om het grootste complot ooit ten alle koste geheim te houden.

Waarom krijgen de sheeple dan de grootste, meest handige communicatievorm en het grootste naslagwerk ooit ?

Enerzijds beweren dat de overheid ons dom houdt, en anderzijds erkennen dat de overheid massaal internet promoot, is zo contradictorisch als maar kan zijn.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 16:28   #1466
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

[quote=straddle;4286712]

Ja ja, natuurlijk. Nu moet de bron weer aangevallen worden. Het was te peinzen. Nu is het Salla weer die pillen nodig heeft.

Je moet hem trouwens niets in de mond leggen dat hij niet gezegd heeft, over Tesla.

Ik zal hetzelfde eens doen als jullie: met zulke groteske uitspraken: lever de bewijzen!

wel hier is het bewijs, beste

http://www.youtube.com/watch?v=RiH8x...eature=related

in zijn eigen woorden

En hier zegt hij zelfs dat er in Irak een "stargate" verborgen ligt,
de reden waarom amerika dat land aanviel
http://www.youtube.com/watch?v=vgWgUzxCa-s

Kan wel goed verhalen verzinnen, Dan Brown is er niks tegen.
Wat die werkloze autist, zei nam ik nog aan tot op een zeker hoogte.
Maar dit exemplaar...Neen.
Zou zeggen daar gaat u bron..
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 16:37   #1467
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

ET PHONE ROME



U weet toch dat het Vatikaan stillekes de gelovigen laat gewennen op mogelijke aliens?? Waarom die plotse ommezwaai?

http://www.youtube.com/watch?v=8gB7QhHcYIE



Het Vatikaan heeft trouwens een Observatorium in Arizona, USA.
VATT: Vatican Advanced Technology Telescope

http://vaticanobservatory.org/


Citaat:
The Vatican Advanced Technology Telescope, aka the VATT, is a 1.8 meter Gregorian telescope observing in the optical and infrared. It is part of the Mount Graham International Observatory. It is situated on Mount Graham in southeast Arizona, and it achieved 'first light', the first starlight to pass through the telescope onto a detector, in 1993. It is operated by the Vatican Observatory, one of the oldest astronomical research institutions in the world, in partnership with The University of Arizona.

The heart of the telescope is .... Because it has such a short focal length, a Gregorian design could be employed which uses a concave secondary mirror at a point beyond the primary focus; this allows unusually sharp focusing across the field of view.

The unusual optical design and novel mirror fabrication techniques mean that both the primary and secondary mirrors are among the most exact surfaces ever made for a ground-based telescope. In addition, the skies above Mount Graham are among the most clear, steady, and dark in the continental North America. Seeing of better than one arc-second even without adaptive optics can be achieved on a regular basis.

Uit: http://en.wikipedia.org/wiki/Vatican...logy_Telescope




Tot daar objectieve feiten.

Nu wat meer uit speculatieve hoek...
(angels and demons )

Enne, ik geef het maar aan, doe ermee wat je wil, maar toch wel de moeite om in het achterhoofd te houden.

Zijn jullie vertrouwd met wijlen Father Malachi Martin ? o.a. pauselijke adviseur, gestudeerd in Leuven ... heeft zelfs verklaard dat de reden waarom het Vatikaan de beste telescoop wilde hebben, op de beste plaats... :

http://www.youtube.com/watch?v=NQh1LQocZuQ



Wie meer wil weten over het Vatikaan en aliens: Secretum Omega

U kan in dat verband een volledig (lang) interview met Luca Scantamburlo bekijken op Youtube of Project Camelot, ivm Cristoforo Barbato... journalisten in Italie met de nodige credentials, over wat het Vatikaan liet uitlekken.......


Tiens, wat doet DIT HIER in het Vatikaan?




.
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 20 augustus 2009 om 16:40.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 16:46   #1468
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
blabla bla
Maar man man man toch. Dat zijn Salla zijn woorden niet. Dat zijn de woorden van Matthews, hij citeert die man gewoon!! Volg vanaf 2:35.

Je moet beter luisteren naar wat men zegt. Of is het eerder dat je eerlijk en precies moet leren zijn??


(het zou ook helpen als je de quote knop beter leert hanteren )
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 20 augustus 2009 om 17:06.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 16:57   #1469
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

[quote=straddle;4286884][quote=doubled;4286840]



Maar man man man toch. Dat zijn Salla zijn woorden niet. Dat zijn de woorden van Matthews, hij citeert die man gewoon!! Volg vanaf 2:35.

Kom seg ..ga nu nog zeggen dat omdat die Salla iemand, aanhaald hij er zelf niet in gelooft.
Erg goedkoop natuurlijk.
En ik heb trouwens nooit gezegt dat die Salla dat zelf zei vanuit zijn eigen, overtuigening maar dat hij het zei is een feit.

Je moet beter luisteren naar wat men zegt. Of is het eerder dat je eerlijk en precies moet leren zijn??

Eerlijk en precies daar kent gij alles van natuurlijk. O ironie.

Laatst gewijzigd door doubled : 20 augustus 2009 om 17:07.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 16:59   #1470
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Ik denk dat je nogal vlug gelooft Straddle, maar kom.
Stuur me maar een PM met een literatuurlijst & ik zal het wel lezen.

In tegenstelling tot de goed gedocumenteerde (& met vele getuigenissen) gestaafde "UFO-flaps", hecht ik weinig belang aan de vele "storytellers" die dit verschijnsel willen toewijzen aan een complot.

Complotten & geheimen hebben een beperkte houdbaarheidsdatum in mijn boekje. Geen 60 jaar.

Ik zal binnekort alles online hier opsommen (een hele boterham).


Maar toch eerst dit: ik dacht hier stap voor stap alles aan te brengen. Als ik alles bronnen zomaar als linken weergeef, dan doet men er toch niks mee.

Overigens, als ik aanbreng, wil dit nog niet zeggen dat ik alles slik. Maar ik ben wel bereid te zeggen dat er tal van aanwijzingen zijn voor 1 en ander. Jullie moeten oppassen met aanbrengers van info en gegevens te snel af te schieten.


.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:00   #1471
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Zou het kunnen zijn dat er een wereldwijd complot in werking is met als doel om voornamelijk Belgen opnieuw tot een Geloof te brengen? Wees toch voorzichtig.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:00   #1472
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

@ doubled

Begin eens met de quote knop juist te gebruiken Tavarish. Zie nu wat een soep ge ervan maakt met die quotes doorheen te halen.


__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 20 augustus 2009 om 17:03.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:04   #1473
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Zou het kunnen zijn dat er een wereldwijd complot in werking is met als doel om voornamelijk Belgen opnieuw tot een Geloof te brengen? Wees toch voorzichtig.
Gij hebt mij toch op de negeer gezet?

Hou dan uw bakkes als je niet weet wat er gezegd werd.


.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:10   #1474
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
@ doubled

Begin eens met de quote knop juist te gebruiken Tavarish. Zie nu wat een soep ge ervan maakt met die quotes doorheen te halen.


Dat doe ik trouwens de hele tijd, maar blijkbaar ziet gij dat niet .
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:15   #1475
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Please someone tell him..........


.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 20:00   #1476
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
Dat doe ik trouwens de hele tijd, maar blijkbaar ziet gij dat niet .
Niet zeveren hé
Het kost trouwens weinig moeite om na het typen van uw bericht op "voorbeeld van bericht" te klikken om eerst eens na te kijken of alles wel juist is. Het ontbreken van kaders met een gekleurde achtergrond kan je moeilijk missen.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 20:00   #1477
Omar Torrijos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 juni 2009
Locatie: Bij uw moeder
Berichten: 504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
ET PHONE ROME



U weet toch dat het Vatikaan stillekes de gelovigen laat gewennen op mogelijke aliens?? Waarom die plotse ommezwaai?

http://www.youtube.com/watch?v=8gB7QhHcYIE



Het Vatikaan heeft trouwens een Observatorium in Arizona, USA.
VATT: Vatican Advanced Technology Telescope

http://vaticanobservatory.org/





Uit: http://en.wikipedia.org/wiki/Vatican...logy_Telescope




Tot daar objectieve feiten.

Nu wat meer uit speculatieve hoek...
(angels and demons )

Enne, ik geef het maar aan, doe ermee wat je wil, maar toch wel de moeite om in het achterhoofd te houden.

Zijn jullie vertrouwd met wijlen Father Malachi Martin ? o.a. pauselijke adviseur, gestudeerd in Leuven ... heeft zelfs verklaard dat de reden waarom het Vatikaan de beste telescoop wilde hebben, op de beste plaats... :

http://www.youtube.com/watch?v=NQh1LQocZuQ



Wie meer wil weten over het Vatikaan en aliens: Secretum Omega

U kan in dat verband een volledig (lang) interview met Luca Scantamburlo bekijken op Youtube of Project Camelot, ivm Cristoforo Barbato... journalisten in Italie met de nodige credentials, over wat het Vatikaan liet uitlekken.......


Tiens, wat doet DIT HIER in het Vatikaan?




.
Hihihihi, ze hebben geld geroken, de smerige zotten!
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 20:02   #1478
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
ET PHONE ROME



U weet toch dat het Vatikaan stillekes de gelovigen laat gewennen op mogelijke aliens?? Waarom die plotse ommezwaai?

http://www.youtube.com/watch?v=8gB7QhHcYIE



Het Vatikaan heeft trouwens een Observatorium in Arizona, USA.
VATT: Vatican Advanced Technology Telescope

http://vaticanobservatory.org/





Uit: http://en.wikipedia.org/wiki/Vatican...logy_Telescope




Tot daar objectieve feiten.

Nu wat meer uit speculatieve hoek...
(angels and demons )

Enne, ik geef het maar aan, doe ermee wat je wil, maar toch wel de moeite om in het achterhoofd te houden.

Zijn jullie vertrouwd met wijlen Father Malachi Martin ? o.a. pauselijke adviseur, gestudeerd in Leuven ... heeft zelfs verklaard dat de reden waarom het Vatikaan de beste telescoop wilde hebben, op de beste plaats... :

http://www.youtube.com/watch?v=NQh1LQocZuQ



Wie meer wil weten over het Vatikaan en aliens: Secretum Omega

U kan in dat verband een volledig (lang) interview met Luca Scantamburlo bekijken op Youtube of Project Camelot, ivm Cristoforo Barbato... journalisten in Italie met de nodige credentials, over wat het Vatikaan liet uitlekken.......


Tiens, wat doet DIT HIER in het Vatikaan?




.
Eigenlijk zijn ze nog steeds intensief op zoek naar god.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 22:25   #1479
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Dienen bal is een kunstwerk van Arnaldo Pomodoro. Genaamd "Sphere within a Sphere".

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Po...icansphere.jpg

betekenis... ? er zijn er verschillende.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2009, 00:56   #1480
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=qCDqqesXDoA

Vrij opmerkelijk
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be