![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als je ziek bent, ga dan in ziekenkas. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Je kent het verhaal wel van de zelfstandige die in ziekenkas gaat denk ik (verwaarloosbaar bedrag als uitkering, en niet van kunnen huren en leven ...) Trouwens, ik wil helemaal niet leven van de ziekenkas of eender welke andere uitkering, ik wil gewoon werken, maar daarvoor verplichten ze je om een adres te hebben, en dàt is nu net waarom ik bij iedereen poog ten rade te gaan ... Ben vandaag bij ocmw terug geweest, en kreeg weer de uitleg dat ik eerst aan de grond moet zitten vooraleer ik een referentieadres kan krijgen. Vanaf dat je één euro verdient loop je alle hulp mis ... Alhoewel het bij wet verboden is, forceren ze dus wel mensen om een "fake adres" te huren ...
|
|
|
|
#43 | |
|
|
Citaat:
En ik raad u aan van als je naar het OCMW stapt van te liegen dat je zwart ziet, denk maar dat je een asielzoeker bent. En anders, is er nog altijd misdaad. Of heb je het daar nog niet slecht genoeg voor? |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het is natuurlijk allang een vaststaand feit dat artiest zijn ( in vlaanderen )een garantie is voor een onzeker bestaan (inkomen) ..daarom dat de meesten in bijberoep gaan of gewoon een reguliere job zoeken.. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
Ik heb vele jaren gitaar gespeeld in groepen allerhande. Het is simpel, als je geen goedkope popmuziek brengt, dan kom je er niet. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is de eerste vraag niet hoe het komt dat die persoon ambtelijk geschrapt is? Of beter: waarom lost hij dat niet op?
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Adresloos zijn valt niet op te lossen als je uitkering onder de armoedegrens ligt of als je geen uitkering hebt (noch andere voldoende inkomsten)
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die gastjes versnipperden voor mijn eigen neus mijn identiteitskaart, en ik moest maar zien dat ik terug raakte van waar ik kwam, zonder identiteit.
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij had moeten de papiermand meevragen om zijn versnipperde identiteitskaart terug aan elkaar te plakken
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben helemaal gek, maar geen controleur wil me geloven. De baasjes wel.
Seriële Bully's Buiten! Laatst gewijzigd door eno2 : 2 February 2010 om 10:51. |
|
|
|
|