Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 augustus 2010, 20:00   #1
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.713
Standaard Heteroseksuele relaties VS homoseksuele relaties

Ik stel me er soms vragen bij als ik grotendeel van de heterokoppeltjes samen zie. Waarom zijn die samen?

Waarom zijn heterokoppels samen?
- Om bij hun vriendjes stoer te kunnen doen dat ze een hete aan de haak geslagen hebben.
- Om er bij te horen
- Om seks te hebben! Voor de meeste heteroseksuele meisjes is seks iets intiem. Heterojongens moeten dan een relatie aan gaan om ze 1 keer in bed te krijgen, en daarna zitten ze opgescheept met een relatie!

Veel heterojongens hebben zodanig ook langdurige relaties met de dame waarmee ze ontmaagd werden. Ze ‘moesten’ namelijk dringend ontmaagd worden. De enige oplossing hiervoor is een relatie aan te gaan met de eerste de beste vrouw.
(wat zouden zijn vrienden er anders van zeggen dat hij zo lang maagd is? )

Dan krijgen ze hooguit nog een relatie of 3, tot wanneer ze door de druk van de maatschapij moeten beginnen aan huisje, tuintje, kindje. Gedwongen om samen te leven met iemand die ze diep vanbinnen niet willen. Maar ze maken zichzelf wijs dat ze echt wel verliefd zijn op die persoon. Vroeger was dat'omdat god het zo wil' en de dag van vandaag omdat het gewoon zo is.

Heden ten dage is men ook zo godsvrezend niet meer, dus is scheiden na een tijdje net wel een optie. Omdat de man in zijn midlifecrisis (of er nog voor) graag wil wat hij echt wil: seks, en daarna de ware ontmoeten!

Dat is de reden van de vele gebroken heterorelaties.


Als men kijkt naar de heterojeugd ziet men ook steeds hetzelfde. Een kleine groep mannetjes die flirten met de wijfjes. De ene relatie na de andere aan gaan, enkel voor de seks. Andere mannetjes gaan met minder aantrekkelijke wijfjes relaties aan om ook seksueel actief te zijn.

Waarom spreekt een heteromannetje een heterowijfje aan? Omdat hij ze ‘ziet zitten’. Niet om haar karakter, of omdat hij verliefd op haar is, maar enkel voor het lichamelijke aspect.



Pas in bed leer je de echte gevoelens van mensen kennen! De gevoelens in bed zijn de diepste gevoelens van iemand, terwijl die in het echt vaak verborgen zijn achter een masker. Het zijn het onvoldoende kennen van die diepste gevoelens die relaties op de klippen laten lopen. Als je een relatie aan gaat nog voor je die persoon zijn echte gevoelens kent dan moet ik er geen tekening bij maken dat die veel kans heeft om stuk te gaan. En als je als heteroman in je hele leven maar gemiddeld 5 bedpartners hebt is de kans veel kleiner dat je een persoon vind die echt goed bij je past.


Bij homoseksuele relaties gaat dat heel anders. Homoseksuele mannen hebben in een hele leven met 10 maal meer mensen seksuele contacten, dus hebben ze meer keuze om hun ware te vinden en is er ook 10 maal meer kans dat ze de gepaste partner vinden dan heteroseksuele mannen.

Hierdoor zijn veel homoseksuele relaties langduriger en ‘echter’ dan heteroseksuele relaties.

Het begrip ‘relatie’ wordt door de heterokoppels verwaarloost! Het doet afbreuk op duurzame relaties. “Het is maar een relatie”


bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:02   #2
toccata
Europees Commissaris
 
toccata's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 7.056
Standaard

nvm
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Heel wat prille democratieen met onwillige burgers zouden het toejuichen, voor de chocoladecigarettenindustrie zou het een slag zijn


Laatst gewijzigd door toccata : 9 augustus 2010 om 20:02.
toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:04   #3
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard



wa zitte gij nu te zeveren?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:06   #4
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht

wa zitte gij nu te zeveren?
²
Die heeft dat zelf niet geschreven, volgens mij

Zelf ook nog maagd toevallig 324?
Citaat:
Pas in bed leer je de echte gevoelens van mensen kennen! De gevoelens in bed zijn de diepste gevoelens van iemand,
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Laatst gewijzigd door Cdude : 9 augustus 2010 om 20:08.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:09   #5
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Dat is de reden van de vele gebroken heterorelaties.
Mogen we weten hoeveel heterorelaties je er zelf had opzitten om tot dit inzicht te komen?
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:21   #6
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Mogen we weten hoeveel heterorelaties je er zelf had opzitten om tot dit inzicht te komen?
Ik kom gewoon tot die vaststelling als ik even rondom mij kijk.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:23   #7
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik kom gewoon tot die vaststelling als ik even rondom mij kijk.
Woon jij niet op de boerderieë?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:24   #8
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

o....k....
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:28   #9
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Woon jij niet op de boerderieë?
Ik kom ook wel eens van de erf hier.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 20:56   #10
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik kom gewoon tot die vaststelling als ik even rondom mij kijk.
Misschien in de toekomst eerst de prut uit je ogen halen voor je begint rond te kijken...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 21:03   #11
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Misschien in de toekomst eerst de prut uit je ogen halen voor je begint rond te kijken...
Het valt mij toch op dat het begrip 'relatie' niet meer is wat het geweest is. In vele gevallen is dit hetzelfde als fuckbuddy.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 21:15   #12
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht

Waarom zijn heterokoppels samen?
Omdat ze elkaar graag zien (ander blijf je niet samen). Tiens, zouden hetero's dan toch niet zoveel verschillen van holebi's?

En als heterokoppels omwille van andere redens samen zouden zijn dan zijn het mijn zaken niet en hoop ik dat beide parters toch gelukkig zijn in hun relatie.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 9 augustus 2010 om 21:16.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 21:29   #13
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik stel me er soms vragen bij als ik grotendeel van de heterokoppeltjes samen zie. Waarom zijn die samen?
Waarom zijn heterokoppels samen?
- Om bij hun vriendjes stoer te kunnen doen dat ze een hete aan de haak geslagen hebben.
- Om er bij te horen
- Om seks te hebben! Voor de meeste heteroseksuele meisjes is seks iets intiem. Heterojongens moeten dan een relatie aan gaan om ze 1 keer in bed te krijgen, en daarna zitten ze opgescheept met een relatie!
Veel heterojongens hebben zodanig ook langdurige relaties met de dame waarmee ze ontmaagd werden. Ze ‘moesten’ namelijk dringend ontmaagd worden. De enige oplossing hiervoor is een relatie aan te gaan met de eerste de beste vrouw.
(wat zouden zijn vrienden er anders van zeggen dat hij zo lang maagd is? )
Dan krijgen ze hooguit nog een relatie of 3, tot wanneer ze door de druk van de maatschapij moeten beginnen aan huisje, tuintje, kindje. Gedwongen om samen te leven met iemand die ze diep vanbinnen niet willen. Maar ze maken zichzelf wijs dat ze echt wel verliefd zijn op die persoon. Vroeger was dat'omdat god het zo wil' en de dag van vandaag omdat het gewoon zo is.
Heden ten dage is men ook zo godsvrezend niet meer, dus is scheiden na een tijdje net wel een optie. Omdat de man in zijn midlifecrisis (of er nog voor) graag wil wat hij echt wil: seks, en daarna de ware ontmoeten!
Dat is de reden van de vele gebroken heterorelaties.
Als men kijkt naar de heterojeugd ziet men ook steeds hetzelfde. Een kleine groep mannetjes die flirten met de wijfjes. De ene relatie na de andere aan gaan, enkel voor de seks. Andere mannetjes gaan met minder aantrekkelijke wijfjes relaties aan om ook seksueel actief te zijn.
Waarom spreekt een heteromannetje een heterowijfje aan? Omdat hij ze ‘ziet zitten’. Niet om haar karakter, of omdat hij verliefd op haar is, maar enkel voor het lichamelijke aspect.
Pas in bed leer je de echte gevoelens van mensen kennen! De gevoelens in bed zijn de diepste gevoelens van iemand, terwijl die in het echt vaak verborgen zijn achter een masker. Het zijn het onvoldoende kennen van die diepste gevoelens die relaties op de klippen laten lopen. Als je een relatie aan gaat nog voor je die persoon zijn echte gevoelens kent dan moet ik er geen tekening bij maken dat die veel kans heeft om stuk te gaan. En als je als heteroman in je hele leven maar gemiddeld 5 bedpartners hebt is de kans veel kleiner dat je een persoon vind die echt goed bij je past.
Bij homoseksuele relaties gaat dat heel anders. Homoseksuele mannen hebben in een hele leven met 10 maal meer mensen seksuele contacten, dus hebben ze meer keuze om hun ware te vinden en is er ook 10 maal meer kans dat ze de gepaste partner vinden dan heteroseksuele mannen.
Hierdoor zijn veel homoseksuele relaties langduriger en ‘echter’ dan heteroseksuele relaties.
Het begrip ‘relatie’ wordt door de heterokoppels verwaarloost! Het doet afbreuk op duurzame relaties. “Het is maar een relatie”
Mannen die:

Niet zagen.
U met rust laten.
De was en de kuis duis -nu doe ik dit zelf en dat is wreed lastig-.
Niet naar uwe gsm bellen.
en uit u gat blijven.

Zult ge niet vinden, dus blijven we maar zoeken tussen die andere dinges.
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 21:33   #14
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Mannen die:

Niet zagen.
U met rust laten.
De was en de kuis duis -nu doe ik dit zelf en dat is wreed lastig-.
Niet naar uwe gsm bellen.
en uit u gat blijven.

Zult ge niet vinden, dus blijven we maar zoeken tussen die andere dinges.
allez gasten,tournée generale!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij)
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 23:04   #15
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Omdat ze elkaar graag zien (ander blijf je niet samen). Tiens, zouden hetero's dan toch niet zoveel verschillen van holebi's?

En als heterokoppels omwille van andere redens samen zouden zijn dan zijn het mijn zaken niet en hoop ik dat beide parters toch gelukkig zijn in hun relatie.
Ik heb het nu niet over oudere heterokoppels. Omdat je op den duur toch de persoon die je in het begin niet graag zag, wel graag gaat gaan zien.

Ik bedoel specifiek de -25jarigen. Relaties zijn wegwerpbegrippen geworden in die leeftijdscategorie.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 23:27   #16
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Mannen die:

Niet zagen.
U met rust laten.
De was en de kuis duis -nu doe ik dit zelf en dat is wreed lastig-.
Niet naar uwe gsm bellen.
en uit u gat blijven.

Zult ge niet vinden, dus blijven we maar zoeken tussen die andere dinges.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2010, 00:44   #17
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Who fucking cares welke relaties superieur zijn? Mensen zoeken zelf maar uit hoe ze een relatie willen of of ze er überhaupt een willen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2010, 00:45   #18
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Mannen die:

Niet zagen.
U met rust laten.
De was en de kuis duis -nu doe ik dit zelf en dat is wreed lastig-.
Niet naar uwe gsm bellen.
en uit u gat blijven.

Zult ge niet vinden, dus blijven we maar zoeken tussen die andere dinges.
Het niveau is weer eens zeer hoog

De helft van de homo's "blijven uit elkaars gat", de helft van de hetero's "blijven niet uit elkaars gat". Your point being?
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be