Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 17 juni 2004, 15:26   #41
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Vergeet het.

Ik geef het op.

Discussieeren is hier onmogelijk geworden.
Calle is offline  
Oud 17 juni 2004, 15:27   #42
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Voordeel voor het blok : ze tonen dat ze bereid zijn om te helpen aan goed bestuur (zal toch afgewezen worden en dan zal skill een forum openen dat het de schuld is van het Vlaams Blok). ..
Wat een vooringenomenheid!

Laat het blok zijn beslissingen afhangen van mijn topics dan?
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 juni 2004, 15:31   #43
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

En eerst vuur en brand roepen als anderen geen coalitie willen vormen.

Ze durven zelf hun nek niet uitsteken, dus waarom zagen over anderen?
Het is wel een heel erg lepe zet. Op deze manier zouden ze bij de volgende verkiezingen kunnen claimen dat alles wat goed gaat, dank zij hen is gerealiseerd, terwijl ze alles wat slecht gaat nog steeds gewoon op de kap van de CD&V kunnen schuiven...
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 17 juni 2004, 15:44   #44
Flupper
Vreemdeling
 
Flupper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Berichten: 1
Standaard

Het Vlaams Blok neemt idd geen verantwoordelijkheid, want een partij acteert verantwoordelijk als ze beseft dat je compromissen moet aanvaarden en maken. Het Vlaams Blok vertikt het om ook maar ergens blijk van verantwoordelijkheid in deze zin te geven, omdat men weet dat dit hun eigenschap van niet capabel zijn in de verf gaat zetten. De strategie is dus: Roepen dat men niet mee mag doen (underdog spelen, dus sympathie opwekken), maar weten dat men niet mee wilt doen omdat dit tegen hun aard zou ingaan en zou verplichten tot meewerken, redelijk zijn e.d.

Roependen worden altijd gehoord, maar hardwerkende mieren vertrappeld, terwijl een wereld zonder hardwerkende mieren niet kan bestaan, maar een wereld zonder roependen wel.
__________________
Trotse Vlaming, maar geen VB-lammeling
Flupper is offline  
Oud 17 juni 2004, 15:45   #45
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Niet zo verzuurd worden mensen toch.

Ik kan het oplossen in 1 (allez licht overdreven) pakt 10 vingerknippen en dit zonder dat het Blok ooit in 1 regering zal gezeten hebben.

Maar aangezien ik geen bericht in mij PB krijg denk ik dat iedereen liever heeft dat het VB naar de 50 % gaat en alleen zal regeren.

En Skill ik ben heel regeringsgeil. Als ze ooit willen weten hoe het Vlaams Blok moet bestreden worden dan zult ge wel zien.....
En dat verwijzen naar uw forum was gewoon een grap, allez ik vond dat toch.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:20   #46
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Niet zo verzuurd worden mensen toch.

Ik kan het oplossen in 1 (allez licht overdreven) pakt 10 vingerknippen en dit zonder dat het Blok ooit in 1 regering zal gezeten hebben.

Maar aangezien ik geen bericht in mij PB krijg denk ik dat iedereen liever heeft dat het VB naar de 50 % gaat en alleen zal regeren.

En Skill ik ben heel regeringsgeil. Als ze ooit willen weten hoe het Vlaams Blok moet bestreden worden dan zult ge wel zien.....
En dat verwijzen naar uw forum was gewoon een grap, allez ik vond dat toch.
Verzuring treed doorgaans op als mensen lang met hun vragen blijven zitten. Dat hoef ik het blok toch niet uit te leggen!

Je kan beginnen met vingerknippen in deze topic.

Je mag het gerust in de groep gooien, ik post veel liever rechtstreeks op dit forum dan via PB'tjes.
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 08:36   #47
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrtnieuws
Het Vlaams Blok heeft aangekondigd dat
het niet zelf wil regeren.
En eerst vuur en brand roepen als anderen geen coalitie willen vormen.

Ze durven zelf hun nek niet uitsteken, dus waarom zagen over anderen?
Ofwel begrijp je geen Nederlands, ofwel ben je doof. Of nog van slechte wil. (volgens mij dat laatste).

Dewinter zei dat hij niet hoeft te regeren en reeds akkoord zou zijn om een minderheidsregering van Geel en Blauw te steunen vanuit de oppositiebanken. LIEFST zaten ze uiteraard in een regering, maar dat kan blijkbaar niet vanwege de uitsluiting door Leterme.

Dat liegen door het verdraaien van de feiten vanwege anti-Blokkers heeft het Vlaams Blok de laatste 13 jaar niets dan stemmen opgeleverd.

Gaan jullie nu nooit de zoveelste les leren? Of wens je stiekem dat het Blok blijft groeien?
__________________
Antoon is offline  
Oud 18 juni 2004, 08:44   #48
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

En eerst vuur en brand roepen als anderen geen coalitie willen vormen.

Ze durven zelf hun nek niet uitsteken, dus waarom zagen over anderen?
Ofwel begrijp je geen Nederlands, ofwel ben je doof. Of nog van slechte wil. (volgens mij dat laatste).

Dewinter zei dat hij niet hoeft te regeren en reeds akkoord zou zijn om een minderheidsregering van Geel en Blauw te steunen vanuit de oppositiebanken. LIEFST zaten ze uiteraard in een regering, maar dat kan blijkbaar niet vanwege de uitsluiting door Leterme.

Dat liegen door het verdraaien van de feiten vanwege anti-Blokkers heeft het Vlaams Blok de laatste 13 jaar niets dan stemmen opgeleverd.

Gaan jullie nu nooit de zoveelste les leren? Of wens je stiekem dat het Blok blijft groeien?
Ofwel hou je ervan op anderen te lopen zeiken ofwel verwijt je nog liever. Slechte wil zie je pas in de spiegel, Antoon!

Door in de oppositie te blijven, willen ze de eer opstrijken en de fouten in de schoenen van anderen schuiven, zoals ze al jaren doen!

Beledig de anderen nog meer voor leugenaar, dan komt je ware aard naar boven.


Blijf maar zagen over Leterme dit, die ander dat,...
Zoals al van 'day one' blijkt durven jullie niet vanuit jullie zelf vertrekken als het nochtans over jullie zelf gaat.
Ik zou nog niet zo zeker uit de mouw schudden dat het blok wel in de regering wil (tenzij met een utopische meerderheid).
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 09:22   #49
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Ofwel begrijp je geen Nederlands, ofwel ben je doof. Of nog van slechte wil. (volgens mij dat laatste).

Dewinter zei dat hij niet hoeft te regeren en reeds akkoord zou zijn om een minderheidsregering van Geel en Blauw te steunen vanuit de oppositiebanken. LIEFST zaten ze uiteraard in een regering, maar dat kan blijkbaar niet vanwege de uitsluiting door Leterme.

Dat liegen door het verdraaien van de feiten vanwege anti-Blokkers heeft het Vlaams Blok de laatste 13 jaar niets dan stemmen opgeleverd.

Gaan jullie nu nooit de zoveelste les leren? Of wens je stiekem dat het Blok blijft groeien?
Ofwel hou je ervan op anderen te lopen zeiken ofwel verwijt je nog liever. Slechte wil zie je pas in de spiegel, Antoon!

Door in de oppositie te blijven, willen ze de eer opstrijken en de fouten in de schoenen van anderen schuiven, zoals ze al jaren doen!

Beledig de anderen nog meer voor leugenaar, dan komt je ware aard naar boven.


Blijf maar zagen over Leterme dit, die ander dat,...
Zoals al van 'day one' blijkt durven jullie niet vanuit jullie zelf vertrekken als het nochtans over jullie zelf gaat.
Ik zou nog niet zo zeker uit de mouw schudden dat het blok wel in de regering wil (tenzij met een utopische meerderheid).
Beste Skill Effect,

Het is mijn bedoeling niet jou te beledigen. Ik stel alleen maar een aantal zaken vast.

Ten eerste zou je ondertussen al moeten weten dat ik niet op het Blok stem. Dat "jullie"-gedoe is dus al ook verkeerd. Voor de zoveelste keer : ik het VLD gestemd Europees (met veel twijfel en zonder entoesiasme) en blanco voor de Vlaamse Raad.

Maar ik maak mij boos omdat het Vlaams Blok blijft groeien, en de tegenstanders steeds weer dezelfde fouten maken. Waardoor het Blok steeds weer blijft groeien. Een vicieuze cirkel, zo te zien.

Jij begint de thread met de titel dat het Vlaams Blok het niet aandurft verantwoordelijkheid te nemen, met als bewijs dat Dewinter gezegd heeft niet in de regering te hoeven zitten.

De feiten zijn, en je kan die niet ontkennen, dat het Blok al meteen is uitgesloten door Leterme en door alle andere 'traditionele' partijen. In eerste instantie hebben de Blok-vertegenwoordigers hier boos op gereageerd, omdat men zelfs niet wilde praten met hen, ondanks hun klinkende overwinning.

In tweede instantie, wanneer Leterme na veel aandringen toch aanvaard heeft eens met die mensen te gaan praten, maar door nog steeds een regeringsdeelname uit te sluiten, heeft Dewinter gezegd dat hij dus ook een minderheidsregering kan steunen vanuit de oppositie. Hoewel hij liefst meeregeerde. Dat waren zijn woorden.

Jouw titel is dus op z'n zachtst uitgedrukt verkeerd, althans het bewijs dat je voorlegt om tot die conclusie te komen. Ik heb het woord 'leugen' gebruikt, want het is een complete verdraaiing van de feiten. En dat is de houding die reeds 13 jaar aan een stuk, verkiezing na verkiezing genomen wordt door de tegenstanders van het Blok, met als gevolg de evenveelste overwinning op een rij voor het Vlaams Blok.

Je gaat me niet zeggen dat je dat zelf niet ziet, hé?
__________________
Antoon is offline  
Oud 18 juni 2004, 11:33   #50
abramis brama
Parlementslid
 
abramis brama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 augustus 2002
Berichten: 1.979
Standaard

Wie nu nog beweert dat het VB alleen maar geïnteresseerd is in de pluchen zetels met bijhorende vetbetaalde postjes, is eraan voor de moeite.
Het is wel duidelijk dat het VB oplossingen wenst voor een hele reeks maatschappelijke problemen en ik kan deze positieve houding dan ook alleen maar toejuichen.

D�*t is nu toch wel duidelijk, niet ? Zoniet kom je niet aandraven met een voorstel tot steun aan een minderheidregering.
__________________
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline  
Oud 18 juni 2004, 12:18   #51
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Zoals ik al zei het is allemaal tactisch spel.

Iedere andere partij had zich al lang in een regering gestort zonder na te denken.... Laat me nu niet tot de conclusie moeten komen dat het Blok de enige partij is die verder denkt dan haar neus lang is he ?

Gelukkig is er Agalev nog. Die hebben het deze keer ook bekeken op iets langere termijn. En het zal hun opbrengen volgende keer. Ga het dan maar eens aan Steve vragen.

Het blok is inderdaad geen partij zoals de anderen (Agalev ook terug lijkt het wel) en zolang jullie dat niet wensen in te zien (en de andere politieke partijen) zal het Blok blijven groeien.

Om maar 1 facet er uit te halen. Het Blok heeft een doel op termijn. Eigenlijk hun voornaamste doel. En alles wat ze doen is naar dat doel gericht. (Vlaanderen terug aan de Vlamingen te geven als zelfstandig land in de EU). En dat doel is voor het Blok veel belangrijker dan eens minister te kunnen spelen in een of andere minderwaardige regering (want dat is de Vlaamse regering nog altijd - de reserveploeg van het eerste elftal dat nationaal mag spelen).

En voor het ogenblik lijkt het erop dat men bij het Vlaams Blok niet bezwijkt aan de lokroep van de macht. Al zijn er weinigen die echt staan te roepen om het Blok aan de macht te helpen he. Geen enkele zelfs.

Nogmaals ik herhaal mezelf : vandaag is morgen voorbij.

En de winnaar van overmorgen is diegene die vandaag het hoofd koel weet te houden.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:13   #52
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Zolang het blok maar niet over zichtzelf moet praten.
Het Skill Effect is offline  
Oud 20 juni 2004, 13:57   #53
muishond
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Locatie: zuid-afrika
Berichten: 311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrtnieuws
Het Vlaams Blok heeft aangekondigd dat
het niet zelf wil regeren.
En eerst vuur en brand roepen als anderen geen coalitie willen vormen.

Ze durven zelf hun nek niet uitsteken, dus waarom zagen over anderen?
Wij mogen blij zijn dat de VRT en de andere media voortgaan met hun leugens.

De volgende keer wordt het 30%.

Uw titel zegt dat het VB geen verantwoordelijkheid willen nemen.

Het VB neemt reeds 27 jaar zijn verantwoordelijkheid op. Dit is weerspiegeld in zijn programma. Wij zijn steeds zeer duidelijk geweest.
Vlaamse onafhankelijkheid is ons eerste en voornaamste programmapunt.

Veel nationalisten en vlaamsgezinden vonden dat in het begin niet opportuun en wilden meer autonomie, federalisme en zo meer.

Maar de leiding van de partij heeft doorgedrukt en het heeft geen windeieren gelegd.

Dit programmapunt staat nu in de belangstelling en wordt nu gebruikt om het cordon sanitaire te verlengen. Geen racisme meer of nazi-sympathie en dergelijke onzin maar nu openlijk : Ze willen de splitsing.

Yves Leterme wou gesprekken om het programma van het VB nader te leren kennen - dat zegt hij toch.

Hij zou beschaamd moeten zijn om te erkennen dat hij het programma
van een van de grootste Vlaamse partijen = en nu de grootste- niet kende.

Of was dit maar net een doekje voor het bloeden?
__________________
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij
der oude tyrannie voor immer was voorbij
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.


Willem Elsschot (In Bormsgedicht)
muishond is offline  
Oud 20 juni 2004, 14:27   #54
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Verantwoordelijkheid opnemen, wat een lachtertje!

Ze roepen vanop de zijlijn, maar kunnen niet aantonen dat ze water bij de wijn durven doen als ze in echte coalitiegesprekken zouden belanden.

De stuurlui hebben gemakkelijk roepen aan wal. De successen komen dan door de druk van het blok en de fouten schuiven ze zonder moeite naar de anderen.

Het blok heeft van zichzelf just niks geleerd. ik vraag het al weken en hoor niks! Telkens antwoord van de ene dit en de andere dat en het blok als zwart schaap!

Geen doekje voor het bloedendus, maar een snotvod voor de zijlijners!
Het Skill Effect is offline  
Oud 20 juni 2004, 14:38   #55
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Skill de democratische partijen hebben ook nog niks van zichzelf geleerd. Bekijk daarvoor de verkiezingsuitslagen eens van de laatste pakweg 12 verkiezingen ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 20 juni 2004, 14:39   #56
muishond
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Locatie: zuid-afrika
Berichten: 311
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Wat zijn al die andere topics dan waarin al de VB-slaafjes zo kwaad zijn over het feit dat ze niet mogen meeregeren ?


Ook 'tactisch' denken ?


Ben jij nu echt zo blind ?
Het gaat over de houding.

Er is een groot verschil tussen "op voorhand - zelfs zonder gesprekken - uitsluiten" enerzijds en "na gesprekken niet tot een akkoord komen" anderzijds.

Het ene is vooringenomen, het tweede is realistisch mogelijk.

Dat het VB terughoudend reageert op Leterme is niet meer dan normaal. De man stelt immers dat hij sowieso nooit in coalitie gaat met het VB. Nogal wiedes dat het Blok zich dan ook niet verder vastpint op dat parcours, maar een alternatieve route zoekt om het cordon te vergruizelen.

Ik heb zo'n voorgevoel dat het gesprekje van morgen inderdaad enkel maar een schijnbeweging is. Een poging om de Blok-kiezers zand in de ogen te strooien. A la : "Zie je wel dat we met ze willen praten, dat we rekening houden met jullie ?", om vervolgens verder te doen alsof het gesprekje nooit heeft plaatsgevonden.

't Zal echter "in hun oor" zijn. De kiezer is niet zo dom als men denkt.

Maar ik ben onder de indruk gebracht dat ALLE Vlaams Blokkers dom
zijn als ik de linkselaars op dit forum mag geloven!

Ook intellectueel onderontwikkelden.

En daar zegt gij juist het tegendeel.

Wie moet ik nu geloven?
__________________
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij
der oude tyrannie voor immer was voorbij
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.


Willem Elsschot (In Bormsgedicht)
muishond is offline  
Oud 20 juni 2004, 14:59   #57
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Skill de democratische partijen hebben ook nog niks van zichzelf geleerd. Bekijk daarvoor de verkiezingsuitslagen eens van de laatste pakweg 12 verkiezingen ?
Klopt ook tegendradigaard.

Ik ben er ook niet om die partijen te verdedigen.

Wel wil ik al langer hier de denkoefening eens doen, los van het feit wat democratische partijen al dan niet doen/zeggen.
Het Skill Effect is offline  
Oud 20 juni 2004, 15:00   #58
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muishond
Maar ik ben onder de indruk gebracht dat ALLE Vlaams Blokkers dom
zijn als ik de linkselaars op dit forum mag geloven!

Ook intellectueel onderontwikkelden.

En daar zegt gij juist het tegendeel.

Wie moet ik nu geloven?
Ik ben al sinds 'day one' tegen de simplistische indeling links-recht.

Hopelijk duw je mij niet in zo'n kamp.
Het Skill Effect is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be