Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 december 2011, 15:47   #461
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht

Spijtig, want door dergelijke meningen en reacties gaat het werk van ECHTE antiracisten totaal de mist in!!
Ja dat is idd aan het gebeuren. Eerst nog proberen met argumenten die er geen zijn en dan vervolgens discussies laten verzanden. Of wat gedreig met het CGKR. Als men een gasketel onder druk wil houden dan ontploft het boeltje wel eens.

Het is beter om de dingen eens bij naam te noemen en niet een belachelijk welles-nietjes spelletje te voeren. Maar ja, voor het hogere ideaal ...
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 18:57   #462
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik val omver als ik hier zo de reacties van artisjok lees. Is zij dan echt volledig wereldvreemd??

Ikzelf heb enorm veel respect voor die mensen die OPEN staan voor de verschillende culturen , en die ook zien wat er gebeurt. Realist zijn is voor mij een gave en zeker geen uiting van racisme. En spijtig genoeg is artisjok iemand die wil doorgaan voor antiracist , maar daardoor niet alleen oogkleppen heeft, maar totaal blind is !!

Spijtig, want door dergelijke meningen en reacties gaat het werk van ECHTE antiracisten totaal de mist in!!
Omdat ik die statistieken met bron en link wil?
Omdat ik de indruk heb dat de afkomst van de daders alweer belangrijker is dan de feiten en het gedrag.
Of omdat ik durf te zeggen dat er ook onder "ons" volk macho's rondlopen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 19:28   #463
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja dat is idd aan het gebeuren. Eerst nog proberen met argumenten die er geen zijn en dan vervolgens discussies laten verzanden. Of wat gedreig met het CGKR. Als men een gasketel onder druk wil houden dan ontploft het boeltje wel eens.

Het is beter om de dingen eens bij naam te noemen en niet een belachelijk welles-nietjes spelletje te voeren. Maar ja, voor het hogere ideaal ...
Je weet ongetwijfeld aan wie dit verzoek gericht is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Gelieve niet op de man te spelen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 21:25   #464
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je weet ongetwijfeld aan wie dit verzoek gericht is.
U heeft gelijk ivm met dat verzoek van Akira, want dat ging over die beledigende post van mij aan uw persoon en heb daarvoor een welverdiende reprimande ontvangen.

Gezien ik in die post de welvoeglijkheidsgrens serieus heb overschreden, wens ik u daarvoor ook mijn gemeende excuses aan te bieden.

U kan er dan ook op rekenen, dat ik in de toekomst mijn woordkeuze zorgvuldiger zal afwegen om uw persoonlijke integriteit niet meer te schenden.

Diego.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2011, 00:35   #465
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je weet ongetwijfeld aan wie dit verzoek gericht is.
Waarom zou ik dat moeten weten? En wat weet u ervan?

Bovendien, wat heeft dit te maken met wat ik eerder had gepost?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2011, 23:21   #466
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Ondertussen zijn we 72 uren verder en nog steeds geen reactie gezien van onze alom bekende ‘antiracisten’ op dit forum.
Nochtans stof en aanleiding genoeg om op deze moslim-confronterende ‘shit’ te reageren, dacht ik zo.
Bij ontstentenis daarvan moet er dan blijkbaar toch iets diep geraakt zijn, héél diep precies…

Bon, nog 's even ter berde brengen waar juist het over ging:

http://forum.politics.be/showthread....80&page=23#455
http://forum.politics.be/showthread....80&page=23#457


Edoch, W817, & correct me if I’m wrong, maar gezien de klaarblijkelijke weerstand van onze linkse rakkers om op m’n beide posts een onderbouwd en argumenteel antwoord te repliceren, voel ik zo’n kolenzwart vermoeden opborrelen, dat het wel lijkt alsof onze ultra-verdraagzamen via PB onder elkaar eensgezind besloten hebben, om een strak cordonneke rond dien ambetanten Diego aan te leggen, om zo deze hot wire op die manier een stille dood te laten sterven.

‘n Oude en helaas maar �*l te bekende truuk van de poco-foor dus, die echter geen spat verf zal pakken, aangezien ik jullie dan met beide linken opnieuw en opnieuw en opnieuw zal confronteren in elke soortgelijke draad, waarin jullie gekende ontwijkingen, kronkelingen, afleidingen, flagrante leugens en getrol meestal de armzalige regel blijken te zijn.
Als er iets is waarop u in deze onzekere tijden op zal kunnen rekenen, dierbare moslimfans, dan zal het dit wel zijn.

Aldus, niks persoonlijk hoor, m’n allerbeste ‘antiracisten’, verre van, maar intellectuele eerlijkheid heeft nu eenmaal een morele prijs en die prijs zal duur betaald worden, met uw en mijn geloofwaardigheid als inzet.
En of dat nu leuk bevonden wordt of niet, dat laat ik graag over aan jullie oordeelsvermogen.

Uiteraard kan er ook hic et nunc gereageerd worden op de betreffende posts en kunnen we gewoon weer verder met het onderwerp van discussie.
De keuze daartoe ligt dus volledig bij jullie.

Iemand die zich geroepen voelt om te reageren op bovenstaande linken ?

Dank bij voorbaat.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 december 2011 om 23:23.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2011, 06:16   #467
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Waarom zou ik dat moeten weten? En wat weet u ervan?

Bovendien, wat heeft dit te maken met wat ik eerder had gepost?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja dat is idd aan het gebeuren. Eerst nog proberen met argumenten die er geen zijn en dan vervolgens discussies laten verzanden. Of wat gedreig met het CGKR. Als men een gasketel onder druk wil houden dan ontploft het boeltje wel eens.

Het is beter om de dingen eens bij naam te noemen en niet een belachelijk welles-nietjes spelletje te voeren. Maar ja, voor het hogere ideaal ...
Mijn inziens is op de man spelen geen argumentatie.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2011, 13:01   #468
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja dat is idd aan het gebeuren. Eerst nog proberen met argumenten die er geen zijn en dan vervolgens discussies laten verzanden. Of wat gedreig met het CGKR. Als men een gasketel onder druk wil houden dan ontploft het boeltje wel eens.

Het is beter om de dingen eens bij naam te noemen en niet een belachelijk welles-nietjes spelletje te voeren. Maar ja, voor het hogere ideaal ...
Welk hoger ideaal? Ik voel enkel minachting voor dat zogenaamd streven, waarbij " er zijn ook onder ons volk macho's als argument moet doorgaan om niet culturen die dit gedrag goedkeuren te bekritiseren.
Want daarin zit het verschil, onze wetgeving biedt die heren geen ruimte,en wie over de lijn gaat krijgt te maken met justitie en sociale afkeuring. Binnen een aantal culturen wordt machogedrag voorgeschreven, en vooral vrouwen als levenslang onmondig bezit de grootste ellende aangedaan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2011, 13:03   #469
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ondertussen zijn we 72 uren verder en nog steeds geen reactie gezien van onze alom bekende ‘antiracisten’ op dit forum.
Nochtans stof en aanleiding genoeg om op deze moslim-confronterende ‘shit’ te reageren, dacht ik zo.
Bij ontstentenis daarvan moet er dan blijkbaar toch iets diep geraakt zijn, héél diep precies…

Bon, nog 's even ter berde brengen waar juist het over ging:

http://forum.politics.be/showthread....80&page=23#455
http://forum.politics.be/showthread....80&page=23#457


Edoch, W817, & correct me if I’m wrong, maar gezien de klaarblijkelijke weerstand van onze linkse rakkers om op m’n beide posts een onderbouwd en argumenteel antwoord te repliceren, voel ik zo’n kolenzwart vermoeden opborrelen, dat het wel lijkt alsof onze ultra-verdraagzamen via PB onder elkaar eensgezind besloten hebben, om een strak cordonneke rond dien ambetanten Diego aan te leggen, om zo deze hot wire op die manier een stille dood te laten sterven.

‘n Oude en helaas maar �*l te bekende truuk van de poco-foor dus, die echter geen spat verf zal pakken, aangezien ik jullie dan met beide linken opnieuw en opnieuw en opnieuw zal confronteren in elke soortgelijke draad, waarin jullie gekende ontwijkingen, kronkelingen, afleidingen, flagrante leugens en getrol meestal de armzalige regel blijken te zijn.
Als er iets is waarop u in deze onzekere tijden op zal kunnen rekenen, dierbare moslimfans, dan zal het dit wel zijn.

Aldus, niks persoonlijk hoor, m’n allerbeste ‘antiracisten’, verre van, maar intellectuele eerlijkheid heeft nu eenmaal een morele prijs en die prijs zal duur betaald worden, met uw en mijn geloofwaardigheid als inzet.
En of dat nu leuk bevonden wordt of niet, dat laat ik graag over aan jullie oordeelsvermogen.

Uiteraard kan er ook hic et nunc gereageerd worden op de betreffende posts en kunnen we gewoon weer verder met het onderwerp van discussie.
De keuze daartoe ligt dus volledig bij jullie.

Iemand die zich geroepen voelt om te reageren op bovenstaande linken ?

Dank bij voorbaat.
Uw commentaar is heel goed maar iets te hoog gegrepen voor de zelfverklaarde moraalridders vrees ik...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2011, 13:33   #470
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw commentaar is heel goed maar iets te hoog gegrepen voor de zelfverklaarde moraalridders vrees ik...
Hier mss wel, Alice,maar er zijn multi-draden genoeg op dit forum, om onze geborneerde trollen te pletten onder hun eigen achterbaksheid.

Je kent ook het gezegde over de snelle leugen en de achterhaling daarvan.., laten we ons daar dus maar geen zorgen over maken.
Things will turn out right.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2011, 13:46   #471
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hier mss wel, Alice,maar er zijn multi-draden genoeg op dit forum, om onze geborneerde trollen te pletten onder hun eigen achterbaksheid.

Je kent ook het gezegde over de snelle leugen en de achterhaling daarvan.., laten we ons daar dus maar geen zorgen over maken.
Things will turn out right.
Toch opvallend dat goed onderbouwde en confronterende reacties steevast geen antwoord krijgen!

Laatst gewijzigd door alice : 10 december 2011 om 13:46.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2011, 13:46   #472
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Mijn inziens is op de man spelen geen argumentatie.
Tja, artisjok. Het is toch ook niet verwonderlijk dat men zich op den duur gaat afvragen waarom bepaalde standpunten soms tegen beter weten in blijven verdedigd worden. Maar ik krijg de indruk dat we alweer wat aan het afdwalen zijn.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 10 december 2011 om 13:47.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2011, 19:01   #473
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Tja, artisjok. Het is toch ook niet verwonderlijk dat men zich op den duur gaat afvragen waarom bepaalde standpunten soms tegen beter weten in blijven verdedigd worden. Maar ik krijg de indruk dat we alweer wat aan het afdwalen zijn.
Vragen waarom bepaalde standpunten verdedigd worden is niet "op de man spelen".
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2011, 01:20   #474
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Toch opvallend dat goed onderbouwde en confronterende reacties steevast geen antwoord krijgen!
wachten op Godot is er niets tegen...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be