Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 april 2012, 12:14   #741
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Steevast strak in een maffiaans gestreept kostuum met das, altijd omgeven door een soort van 'bodygards', lelijk vermagerd
....
't Is ook nooit goed hé.
Heet Polleke was altijd omringd door mooie vrouwen: niet goed.
Het Weverke zou omringd zijn door 'k weet niet wat (kleerkasten?) : ook niet goed.

Ernstig nu:
door wie of door wat zou hij 'altijd omgeven' zijn ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 12:24   #742
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je had geen kans, gewoon. Ik ook maakte dergelijke situaties als onvrijwillige erg gegeneerde toeschouwer mee. Ik weet ook welk resultaat een klacht erover bij 'Human' Relations had. Het maakte 't alleen maar erger: de klaagster kreeg een mooie C4. Eén die 'tzelfde overkwam, (wéér in mijn bijzijn) en 't liet gebeuren kreeg bevordering.

Corporate life in Flanders.

En elders is 't niet beter.
Zo erg als jij het beschrijft, heb ik niet meegemaakt.

Wat ik wel heb gezien in belendende diensten, en ik spreek van 9 jaar terug: een die zijn pollen niet kon thuishouden (strelen edm maar niet 'meer'): sito presto overgeplaatst.

Waar ik zelf voor gezorgd heb: een redelijke jonge universitair die dacht wat te moeten kleinerend doen naar lager personeel van niveau D (ongeschoolde arbeider die zich niet zo goed kon verdedigen): een aangifte van pesten op 't werk. Op een wijze dat de personeelsdienst er een formeel dossier van moest maken.

Ge moet wat durf hebben in 't leven, ge moet niet alleen soms kunnen brullen, je moet weten wanneer je - heel kort - moogt brullen, maar je moet vooral weten hoe je je medemens efficiënt kunt helpen. Zelfs als daar wat durf bij moet komen kijken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 12:40   #743
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Jaja, dat soort praat kennen we. Ik geloof dat sommigen alle persberichten geloven voorzover het maar in hun politieke kraam past.

Ondertussen is er wel een vrouw die een zaak aanhangig heeft gemaakt bij het gerecht betreffede deze kwestie.

"Gewezen Nieuwsblad-journaliste Marie-Anne Wilssens, die afgelopen week samen met journaliste Tine Hens getuigde over ongewenste seksuele intimiteiten door Pol Van Den Driessche, beslist dan toch om een klacht in te dienen tegen de Brugse N-VA-lijsttrekker."
Sta mij toe om eventjes te lachen met die zogenaamde « klacht », nietwaar.

U weet toch zelf wat er gebeurt met een klacht inzake voorgehouden feiten die hoe dan ook duidelijk verjaard zijn. Overigens is het feit dat de eventuele klaagster bij voorbaat weet dat er verjaring is ingetreden koren op de molen van Van den Driessche’s advocaat. Immers : dat maakt het zo mogelijk nog duidelijker dat het enig opzet van de klaagster het toebrengen is van schade aan de eer en de reputatie van de geviseerde. In het raam van een burgerlijke eis om vergoeding van de door Van den Driessche geleden schade is dat een zeer nuttig bijkomend element.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 12:48   #744
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Sta mij toe om eventjes te lachen met die zogenaamde « klacht », nietwaar.

U weet toch zelf wat er gebeurt met een klacht inzake voorgehouden feiten die hoe dan ook duidelijk verjaard zijn. Overigens is het feit dat de eventuele klaagster bij voorbaat weet dat er verjaring is ingetreden koren op de molen van Van den Driessche’s advocaat. Immers : dat maakt het zo mogelijk nog duidelijker dat het enig opzet van de klaagster het toebrengen is van schade aan de eer en de reputatie van de geviseerde. In het raam van een burgerlijke eis om vergoeding van de door Van den Driessche geleden schade is dat een zeer nuttig bijkomend element.
Wij hebben er begrip voor dat U dergelijks als vrouw en feministe toelacht.

Hete mannekens die niet inzien dat zij het probleem zijn in hun vrijpostig gedrag en zelfs na formele klachten op het werk na 10-tallen jaren in dezelfde waan hun vrijpostigheid laten botvieren moet U niet sparen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 april 2012 om 12:50.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:22   #745
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

politieke afrekening op Italiaanse maffia wijzen,schande zeg,waar zijn de klachten tegen deze man heen???
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:23   #746
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vies Polleke (wat laat) gedumpt door NVA.


Vieze Pol werd opgeofferd door de NVA en oude jongeling De Wever. Eerst probeerde De Wever de zaak te sussen door te verwijzen naar de NVA-afdeling-Brugge in de hoop dat het zou overwaaien. Nu moet hij wel -zeer tegen zijn zin- overloper Vieze Pol laten vallen. Over schijnheiligheid gesproken. Kim Geybels heeft niet het geluk gekend als Vies Polleke zoveel tijd te krijgen om zich te verdedigen...

Ook metamorfose van De Wever na zijn vermageringskuur is een echte tegenvaller. Steevast strak in een maffiaans gestreept kostuum met das, altijd omgeven door een soort van 'bodygards', lelijk vermagerd (en dat 'lelijk' mag men letterlijk nemen), bleek met uitpuilende ogen, ziet De Wever er niet naar uit. Als hij zo denkt stemmen te winnen?

Waar is de ietwat verwaaide maar goede papzak Bart gebleven? Wel, weggetoverd door zijn PR-mensen in een schriel, vaal en streng mannetje van alledag, zonder charisma , en -wat erger is- zonder boodschap.
Je bericht is één grote leugen, zoals we van jou gewoon zijn.

Te beginnen met PVDD. De beslissing om af te haken heeft hij alleen genomen. Geen enkel redelijk mens is bestand tegen dergelijke moddercampagne, ook al zijn de feiten niet bewezen. Hij moet ook denken aan zijn familie, vrienden en kennissen. Kortom, hij is een mens. Iets wat jij niet bent.

Dan je braaksels over BDW. Ik heb de man onlangs meegemaakt in mijn gemeente, waar hij een fel gesmaakte toespraak gehouden heeft. In maatpak én met das, passend bij de toekomstige minister-president van Vlaanderen. Hij heeft bijna twee uur gesproken, rechtstaand én zonder spiekbriefje. Vandaag neemt hij deel aan een loopwedstrijd, hetgeen wijst op een uitstekende fysieke conditie. Hoelang zou het duren vooraleer jij uit de wedstrijd zou moeten stappen? Na 500 meter?

Ik wil je tenslotte waarschuwen voor een gevaarlijke ontwikkeling die ik bij jou waarneem. Je zit dag in dag uit op dit forum en dat onder diverse nicks.
Je komt gemakkelijk aan 30 postings per dag. Daardoor ga je alle voeling met de realiteit verliezen. Dat kan verregaande gevolgen hebben voor je familie, voor zover je die nog hebt. En natuurlijk ook voor je geestelijke gezondheid. Ieder redelijk mens weet welke dramatische gevolgen diepgewortelde haatgevoelens kunnen hebben. Doe er dus iets aan vooraleer het te laat is.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:29   #747
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Sta mij toe om eventjes te lachen met die zogenaamde « klacht », nietwaar.

U weet toch zelf wat er gebeurt met een klacht inzake voorgehouden feiten die hoe dan ook duidelijk verjaard zijn. Overigens is het feit dat de eventuele klaagster bij voorbaat weet dat er verjaring is ingetreden koren op de molen van Van den Driessche’s advocaat. Immers : dat maakt het zo mogelijk nog duidelijker dat het enig opzet van de klaagster het toebrengen is van schade aan de eer en de reputatie van de geviseerde. In het raam van een burgerlijke eis om vergoeding van de door Van den Driessche geleden schade is dat een zeer nuttig bijkomend element.
Ik ga er voor het gemak even van uit dat PVDD niet alleen de opdracht heeft gekregen zich terug te trekken uit de politiek, maar eveneens om niet meer golven te maken door allerlei processen te beginnen. Met andere woorden: er komt helemaal geen klacht van PVDD.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:35   #748
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wel, ik vind dit een zeer mooie symbolische uitspraak.

Niet dat het me verwondert, want zo kennen we u.
Degelijke argumenten moeten we van Henri1 niet verwachten. Hatelijke oneliners des te meer, waarvoor je hem nu en dan een schouderklopje geeft. De gebruikelijke meester-knecht verhouding. Je hebt hem goed gekneed, d�*t moet ik je nageven.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:47   #749
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Op deze manier zijn we weer een hele goede politieker armer,bedankt rotte politiek !!!!
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:51   #750
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Op deze manier zijn we weer een hele goede politieker armer,bedankt rotte politiek !!!!
Noem eens 1 politieke verwezenlijking van de man?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:52   #751
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Om eerlijk te zijn vond ik het een beetje beschamend dat Miet Smet nu op de proppen komt als bijstaander van de "gekwetste vrouwen", terwijl haar oef-echtgenoot eerst met haar te doen had toen zijn vrouw nog leefde, dan zijn secretaresse knipte en er drie kinderen bij maakte, en dan terug naar zijn (ondertussen) oude liefde keerde en er uiteindelijk mee trouwde.

In dat geval ben je niet echt goed geplaatst om over onverwerkte sexuele intimidatie te spreken die na 15 jaar wordt opgerakeld.
Zullen we de uitschuivertjes van Wilfried anders eens bekijken?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:55   #752
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Noem eens 1 politieke verwezenlijking van de man?
Je kan niets verwezenlijken als je geen macht heb,zeg nu zelf,wat een stom antwoord was dat zeg pffff....

Maar wees eerlijk,deze man kent iets van deze Wereld,kan zijn mannetje staan,sptijtig dat mensen soms zo rot zijn,en hoeveel hebben deze vrouwen hier voor gekregen
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:55   #753
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Op deze manier zijn we weer een hele goede politieker armer,bedankt rotte politiek !!!!
Dat klopt maar de afrekening vindt plaats op 14 oktober. De "belgian bastards" zullen van een kale reis reis terugkomen. Wie laatst lacht best lacht.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:55   #754
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Je kan niets verwezenlijken als je geen macht heb,zeg nu zelf,wat een stom antwoord was dat zeg pffff....

Maar wees eerlijk,deze man kent iets van deze Wereld,kan zijn mannetje staan,sptijtig dat mensen soms zo rot zijn,en hoeveel hebben deze vrouwen hier voor gekregen
Was hij vroeger dan geen senator?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 13:59   #755
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Was hij vroeger dan geen senator?
De Senaat heeft nooit uitvoerende macht gehad,ben ik hier met kinderen aan het praten zeg pfffff
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 14:00   #756
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
De Senaat heeft nooit uitvoerende macht gehad,ben ik hier met kinderen aan het praten zeg pfffff
Dus enkel mensen van de uitvoerende macht kunnen dingen verwezenlijken?
Wetsvoorstellen en zo, nooit van gehoord?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 april 2012 om 14:01.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 14:01   #757
Helias
Gouverneur
 
Helias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Noem eens 1 politieke verwezenlijking van de man?
Dat is een goede vraag om over het even welke politicus die nooit partijvoorzitter of minister is geweest. En zelfs voor heel wat die het wel geweest zijn.
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 14:04   #758
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

PS ...


een senator voert uit wat een partij wil,niet meer en niet minder !!!!!!
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 14:05   #759
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
PS ...


een senator voert uit wat een partij wil,niet meer en niet minder !!!!!!
Hoe kan iemand dan een goed politicus zijn??

Hoe komt het toch dat het zo moeilijk is aan te tonen dat Pol een "goede" politieker zou zijn?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 april 2012 om 14:12.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2012, 14:09   #760
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Daar ben ik het grotendeels mee eens : het "natuurlijk guitige" aan De Wever's imago lijkt mij verdwenen te zijn, als ik de laatste foto's bekijk.


hij heeft inderdaad niets meer van "holle bolle Gijs" of "Lamme Goedzak" meer over. Daarvoor moeten we naar het franstalige gedeelte van het land, maar daar primeren dan weer andere eigenschappen vrees ik:



Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be