Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 11 april 2014, 11:54   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.830
Standaard

Zoals ik al eerder wist te schrijven: It's All In The Game
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 11 april 2014, 16:37   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als de NVA nu nog niet wint met al die overlopers op hun lijst en met het massale overlopen van Vlaams Blokkers (sic), dan weet ik het ook niet meer. Maar zal de winst voldoende zijn? Met andere woorden: het is nu of nooit voor de NVA. Want Panda-Bart begint ook ferm van zijn pluimen te verliezen.

Één zaak is alvast zeker: overlopers-loon gedijt niet. Andere partijen weten daarover mee te spreken.
Er is maar één zaak zeker, en dat is dat alle zaken zeker zullen zijn, voor 5 jaar lang, vanaf de 25° mei 's avonds.

Verder maak ik me niet de minste zorgen dat er iemand pluimen zou winnen of verliezen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 11 april 2014, 20:58   #23
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De NVA zet de toon? En welke toon mag dat dan wel wezen? Haar gebruikelijke toon misschien dan, de toon van alles af te breken en persoonlijke aanvallen te beginnen op de politieke tegenstander. En voortrekker in dit laatste is Bart Panda.
Ik heb Bart nog nooit een tegenstander horen uitschelden voor aasgier hoor. Dat kan je alleen van stalinisten verwachten.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be