Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 maart 2015, 00:55   #181
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik ben van mening dat het heel simpele zielen zijn die in God geloven.
Of in een moorddadige pedofiel !
daiwa is offline  
Oud 3 maart 2015, 01:00   #182
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat is geen reden. Kies er maar een uit waarvan je denkt dat het beter is, neem je rugzak en trap het hier af aangezien ge het hier toch niet naar uw zin hebt.
Zo werkt het niet in het leven hé. Er zijn verschillende obstakels (taal, familie, financiën...)

Het enige wat ik wil is het beste voor de toekomst van dit land
Drukazz is offline  
Oud 3 maart 2015, 01:03   #183
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Of in een moorddadige pedofiel !
Voor mij is het heel simpel. Al die teksten over God en het geloof zijn niet zo oud als de straat maar zo ongeveer 100 keer ouder.

De generatie die deze verhalen verzon geloofden nog dat de aarde plat was, dat ge er kon afvallen als je aan de rand ging komen.

Later, toen bleek dat de aarde niet plat maar rond was, dachten ze dat de aarde het middelpunt was en dat de zon rond de aarde draaide.

Als nu al die theorieën over God en al die zever even geloofwaardig zijn als de andere verhalen van uit die tijd afkomstig, moet ge er vanuit gaan dat al die mensen die in God geloven nog altijd van mening zijn dat de aarde plat is.
Garry is offline  
Oud 3 maart 2015, 01:07   #184
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Zo werkt het niet in het leven hé. Er zijn verschillende obstakels (taal, familie, financiën...)

Het enige wat ik wil is het beste voor de toekomst van dit land
Ik vertoef jaarlijks zo ongeveer een half jaar in Italië. Ik ben Belg, hier geboren en ook mijn ouders, grootouders overgrootouders en die hun ouders zijn hier geboren. Ik spreek, lees en schrijf nochtans vlot Italiaans. Denk jij misschien dat dat naar binnen geglipt is met mijn fruitpap?
Garry is offline  
Oud 3 maart 2015, 01:08   #185
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik vertoef jaarlijks zo ongeveer een half jaar in Italië. Ik ben Belg, hier geboren en ook mijn ouders, grootouders overgrootouders en die hun ouders zijn hier geboren. Ik spreek, lees en schrijf nochtans vlot Italiaans. Denk jij misschien dat dat naar binnen geglipt is met mijn fruitpap?
Tof voor u.
Drukazz is offline  
Oud 3 maart 2015, 06:16   #186
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Volgende week weten we of deze betoging een massale verschuiving van de Vlaamse kijkcijfers van Thuis en Familie hebben te weeg gebracht en of we over een aderlating kunnen spreken ...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 06:18   #187
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Is De Wever nu goed of slecht?
Wat hij vooral is, is burgemeester.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 06:20   #188
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Grappig om te zijn dat de "antifa's" in België dictatoriale middelen toejuichen om andersgezinden de mond gesnoerd te zien. Les extrêmes se touchent, nietwaar?
grappig om te zien dat de fanclub van BDW nu klaagt dat hun eigen burgemeester dixit henzelf nu dictatoriale middelen gebruikt. De evolutie is opmerkelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 06:21   #189
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dokmans Bekijk bericht
en de ander kant: CASHEN, CASHEN, CASHEN.....



hiiibihihihihi.....
Wat smijten ze hier nu weer binnen.....
Skobelev is offline  
Oud 3 maart 2015, 06:23   #190
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Al bij al is dat toch als begin een redelijk succes, met gelijk door het verbod enorme reclame gratis erbij.
Op een zaterdagavond is er meer volk in een café in vlaanderen dan in die betoging. Volgens de uitgedeelde gas PV's was er 227 man. Dat is onbetekenend.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 06:28   #191
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Vermeulen geeft niet op.
Tja, beroepsagitatoren...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 06:30   #192
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Ik kan naar nergens opkrassen want ik heb geen ander land dan België

Anders graag
Er is ook nog Israël hee Drukazz
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 07:31   #193
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat hij vooral is, is burgemeester.
Dat is geen antwoord op een blijkbaar moeilijk meerkeuzevraag.
Spitting Image is offline  
Oud 3 maart 2015, 07:33   #194
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Op een zaterdagavond is er meer volk in een café in vlaanderen dan in die betoging. Volgens de uitgedeelde gas PV's was er 227 man. Dat is onbetekenend.
Sinds wanneer zijn GAS-boetes dictatoriale middelen? Het zijn ordemaatregelen.
Spitting Image is offline  
Oud 3 maart 2015, 08:48   #195
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Dat is geen antwoord op een blijkbaar moeilijk meerkeuzevraag.
De nogal dwaze vraag of hij 'goed' is of 'slecht' is niet relevant : hij is burgemeester en geeft/weigert toelating om te betogen. De rest is zever.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 08:51   #196
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Sinds wanneer zijn GAS-boetes dictatoriale middelen? Het zijn ordemaatregelen.
Ik heb er bijzonder veel plezier in dat die 227 blokkers een gas boete aan hun teelballen hebben.
Ordnung muß sein!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 08:53   #197
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De nogal dwaze vraag of hij 'goed' is of 'slecht' is niet relevant : hij is burgemeester en geeft/weigert toelating om te betogen. De rest is zever.
Als je niet kan/wil/mag antwoorden dan plak je er maar het etiket 'irrelevant' op.
Er bestaat geen gemakkelijker argument dan dat om onder een ,keuze uit te komen.
Spitting Image is offline  
Oud 3 maart 2015, 08:56   #198
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

De grote fout die gemaakt is, was dat Abou Jahjah met zijn movement X wèl heeft mogen betogen terwijl er terreurdreiging niveau 3 was.

Gewone denkfout vrees ik: bij Jahjah moet ze niet vrezen dat de vlaamse Antwerpenaar het stad overhoop haalt waarbij de politie die toen paraat moest staan te weinig mankracht had.

Geen betogingen bij terreurniveau 3 lijkt me een goed uitgangspunt.

Maar dan aan Jahjah wèl en aan Pegida géén toestemming te geven is olie op het vuur gooien. Iedereen dan ook nog eens 250 euro boete geven zet enkel kwaad bloed. Zeker als men weet dat de Jahjahjanen ooit de Turnhoutsebaan hebben afgebroken en daarna braafkes hun couscous mochten gaan opeten, zonder enige vorm van vervolging.

De mensen worden dat beu.
(ik denk trouwens niet dat ze die gasboetes effektief gaan uitdelen, zou er wel helemaal over zijn).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 maart 2015 om 08:57.
circe is offline  
Oud 3 maart 2015, 08:58   #199
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb er bijzonder veel plezier in dat die 227 blokkers een gas boete aan hun teelballen hebben.
Ordnung muß sein!
Nochtans zijn er 4 administratief opgepakt en 8 tegenbetogers. Blijkbaar waren er meer tegenbetogers die over de schreef zijn gegaan. Waarom lezen we daar niets van? Dat die Pegida-betogers een mogelijke administratieve wacht, is normaal vermits de betoging verboden was, net zozeer als de tegen betoging trouwens. Maar die tegenbetoging lijkt in de pers vooral een spookbetoging te zijn geweest.
Zou De Wever de betogingen niet hebben verboden om de confrontatie tussen die twee groepen in het openbaar te vermijden? En heeft hij dat dan niet goed aangepakt? Of is dat voor jou een probleem om dat te erkennen?
Spitting Image is offline  
Oud 3 maart 2015, 09:00   #200
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De grote fout die gemaakt is, was dat Abou Jahjah met zijn movement X wèl heeft mogen betogen terwijl er terreurdreiging niveau 3 was.

Gewone denkfout vrees ik: bij Jahjah moet ze niet vrezen dat de vlaamse Antwerpenaar het stad overhoop haalt waarbij de politie die toen paraat moest staan te weinig mankracht had.

Geen betogingen bij terreurniveau 3 lijkt me een goed uitgangspunt.

Maar dan aan Jahjah wèl en aan Pegida géén toestemming te geven is olie op het vuur gooien. Iedereen dan ook nog eens 250 euro boete geven zet enkel kwaad bloed. Zeker als men weet dat de Jahjahjanen ooit de Turnhoutsebaan hebben afgebroken en daarna braafkes hun couscous mochten gaan opeten, zonder enige vorm van vervolging.

De mensen worden dat beu.
(ik denk trouwens niet dat ze die gasboetes effektief gaan uitdelen, zou er wel helemaal over zijn).
Over de GAS-boetes beslist enkel de bevoegde ambtenaar. Daar moeit De Wever zich niet mee.
Spitting Image is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be