Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 maart 2015, 21:43   #1041
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Pragmatisch denken.
Het was een retorische vraag.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 21:44   #1042
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Geen jota!
Dat is een feit en in onze digitale wereld zal de kennis van het grieks (oud grieks) meer en meer beperkt blijven tot linguisten. Latijn zal iets meer stand houden, maar rooskleurig ziet het er ook niet naar uit.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 21:46   #1043
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Het was een retorische vraag.
Wat is de ROI van een retorische vraag?
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 21:47   #1044
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In Indonesie heb je voor 500 € in de maand een meid een kind oppas, een tuinier, een chauffeur en een kokkin alles samen. Het is hier echt een kloteland. Op de koop toe kan je ze daar zonder problemen van de ene dag op de andere buitengooien.
We zijn in het verkeerde land geboren, hier heeft het werkvolk een veel te grote muil.
Ach ja, ik ken die verhalen van de CEO... De banken doen voos, ik heb geniale plannen klaar. Nog wat armoedzaaiers overrijden en dan uw portefeuille opentrekken. Mijn merc is daar niet verzekert, maar ik koop gewoon een nieuwe als die kapot is. Nog wat leningen hier en daar als mijn projecten mislukken bol ik t af met de noorderzon Met de privejet heel t continent door op jacht naar deals... Druk druk druk

Steekpenning hier en daar. Nog wat champagne drinken met de bazen, wat lachen met t plebs en prijsafspraken maken. Wat wapenhandel en diamanthandel doen met de joden.... en tenslotte alles doorsluizen naar de bahama's...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 21:50   #1045
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Zelfs het Grieks alfabet (delta, gamma, theta en rho) is voor een belegger interessanter dan het frans.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Dat is een feit en in onze digitale wereld zal de kennis van het grieks (oud grieks) meer en meer beperkt blijven tot linguisten. Latijn zal iets meer stand houden, maar rooskleurig ziet het er ook niet naar uit.
Woooosh!

Black-Scholes
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 21:52   #1046
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Dat is een feit en in onze digitale wereld zal de kennis van het grieks (oud grieks) meer en meer beperkt blijven tot linguisten. Latijn zal iets meer stand houden, maar rooskleurig ziet het er ook niet naar uit.
Latijn en latijn-grieks mogen voor mijn part als richting een stille dood sterven. Samen met cobol.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 21:52   #1047
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Wat is de ROI van een retorische vraag?
Ik geloof niet dat ik op uw payroll sta om uw denken te verlichten.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 21:57   #1048
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Latijn en latijn-grieks mogen voor mijn part als richting een stille dood sterven. Samen met cobol.
De dood van COBOL werd 20 jaar geleden al aangekondigd. 70% van de meeste banksystemen die essentieel zijn voor een bank, blijven het gebruiken.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 22:00   #1049
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Latijn en latijn-grieks mogen voor mijn part als richting een stille dood sterven. Samen met cobol.
In onze global world economy zullen ze niet uitsterven, ze zullen de plaats krijgen die ze vandaag verdienen, een marginale plaats.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2015, 22:11   #1050
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Latijn en latijn-grieks mogen voor mijn part als richting een stille dood sterven. Samen met cobol.
Het overdreven belang die de Europeanen gehecht hebben aan de kennis van Latijn en Grieks, heeft meer dan waarschijnlijk heel wat industriële carrieres gefnuikt waar de VS nooit last van gehad hebben.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2015, 07:38   #1051
hagel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2014
Berichten: 1.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Van Overtveldt is economist. In welke taal denkt u zal zijn vakliteratuur gepubliceerd zijn? Ik heb destijds ook economie gestudeerd. Omzeggens alles wat we verwerken kregen was in het Engels. Hoeft dus helemaal niet te verbazen dat hij niet zo sterk staat in de Franse taal. Mag ik uw aandacht er op vestigen dat nagenoeg alle persconferenties van Trichet (ex-voorzitter van de ECB) evenals van Christine Lagarde (huidig voorzitter IMF) (tous les deux "français de souche"!) worden gegeven in de taal van Shakespeare?
Hij is nu wel minister van een land waar Engels geen volkstaal is. Het feit dat hij goed Engels kan, is geen reden om niet vlot Frans te spreken.
hagel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2015, 18:36   #1052
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hagel Bekijk bericht
Hij is nu wel minister van een land waar Engels geen volkstaal is. Het feit dat hij goed Engels kan, is geen reden om niet vlot Frans te spreken.
Als Nederlandstalige niet zo goed Frans kunnen spreken vind ik volstrekt niet abnormaal. Het is onze moedertaal niet. Het Engels weliswaar ook niet, maar het is een taal die Nederlandstaligen gemakkelijk ligt. In ieder geval gemakkelijker dan het Frans.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be