Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 7 november 2004, 23:40   #21
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Er moet iets fout zijn gegaan want dat filmpje kan niet meer bekeken worden.
De computer waarvan het moet komen schijnt off-line te zijn.

Wellicht is dit ook de bedoeling na wat er gebeurde.
Neen, de link werkt bij mij nog perfect...
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...b.20040503.asf
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 8 november 2004, 00:20   #22
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Surf anders even naar

http://www.omroep.nl/bnn/

selecteer onder programmas BNN TV "meer programma's 2004"
selecteer daarna 2020 (2004)
selecteer rechts onder "archief" aflevering 2...

dit zou het moeten doen.....
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 8 november 2004, 02:20   #23
Katun
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 305
Standaard

Jah Jah was inderdaad heel beleefd, sereen en correct. Zei alles wat hij hoorde te zeggen. Niks meer en niks minder.
Katun is offline  
Oud 8 november 2004, 08:25   #24
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Patriot
De volgende column uit het gratis NLse openbaar vervoer krantje METRO van vandaag vrijdag 14 05 2004 wil ik mijn internetkameraden en geestverwanten in Vlaanderen zeker niet onthouden :

Ditjes & Datjes

Gut, dat was nog een heel gedoe, verleden week zaterdagavond in de Amsterdamse Stadsschouwburg. Nadat ik Allahs chef-Propaganda van de afdeling België, de Heer Dyab Abu Jah Jah,
'pooier van de Profeet' had genoemd, brak er enig tumult uit in de zaal. Meneer stond op, gevolgd door zijn roedel lulletjes rozewater
in het zwart, die als knokploeg optreden om ongelovigen te intimideren. Omdat ik van nature van het harmoniemodel ben, zong ik Dyab na:
"Allah weet het beter! Allah weet het beter!"
Vervolgens stond de Heer Boris Dittrich (D66) op om te verklaren dat ik 'een onbeschofte lul' ben, waarna ik mijn geachte opponent omschreef als 'het zalvend glijmiddel van D66'.
Kortom, het was een genoeglijke avond bij Happy Chaos.

Buiten probeerde journalist Yourie Albrecht de gekwetste pooier terug op het podium te krijgen. Hij werd door vijf lijfwachten beetgepakt en geslagen. Ondertussen legde de Heer Dittrich (D66) voor de camera's uit dat hij 'absoluut solidair' was met de geëerde gast uit België. Een jongeman met een laag voorhoofd waarin een diepe rimpel Allah van Ground Zero probeerde te onderscheiden, deed intussen pogingen om Albrecht wegens geweldpleging te laten arresteren door twee passerende agenten.
Dat was een aardig voorproefje van wat ons te wachten staat als de Heer Abou Jah Jah 'langs democratische weg' de Sharia, de islamitische wet, aan ons heeft opgelegd. De lijfwachten meldden inmiddels 'We maken dat varken af' of 'We pikken het niet langer van dat varken', waarmee vermoedelijk mijn persoontje werd bedoeld. Het varken is een lief en intelligent dier en beschikt zeker over meer hersens dan de sufferds waarmee de Heer Abou Jah Jah zich omringt. Ik vatte hun afkeer op als compliment.

Jammer dat de discussie niet doorging. Zo had ik bijvoorbeeld willen vragen of Boris Dyab een aantrekkelijke man vindt en,
omgekeerd, van welke verdieping Dyab Boris als sodomiet zou willen werpen? De Heer Aboe Jah Jah is een religieuze fascist die Apartheid propageert, minstens zo kwaadaardig als dat andere Verdriet van België, de Heer Filip de Winter (Vlaams Blok).
En jammer genoeg is Dyab veel te laf om als gevangene van zijn eigen aanhang met woorden terug te slaan.
Zou Allah niet altijd inspiratie geven?

De Heer Dittrich (D66) was één van de politici die twee jaar geleden champagne dronk toen het probleempje Fortuyn werd opgelost. Het was bepaald instructief om hem nu de aars van Aboe
Jah Jah te zien likken. Laat ons hopen dat hier een mooie vriendschap opbloeit.
Dat kwispelstaarten van Dittrich voor de laars die hem vertrappen wil, is wat in zijn partij vermoedelijk onder
'de dialoog verstaan wordt. Dittrich is er niet in geïnteresseerd dat Ayaan Hirschi Ali als democratisch gekozen volksvertegenwoordiger
nog steeds vierentwitig uur per dag bewaakt moet worden vanwege types als Aboe Jah Jah, die publiekelijk verklaarde dat zij
'haar mond moet houden' en 'opgesloten' dient te worden.
Dittrichs 'begrip' en behoefte om aan te schurken bij de pooiers en fanatici van Hamas
- en let wel, volgens mij is dat in Nederland een kleine minderheid-,
is er mede verantwoordelijk voor dat hier in toenemende mate een klimaat van intimidatie heerst. Onder de honderden bijvalsbetuigingen die sinds zaterdag mijn kant opkwamen
- met sommige vrienden heb ik geen vijand meer nodig;
anderen verrasten me-
klonk telkens weer: "Pas toch op!"

Het optreden van Dittrich was de smakeloze Judaskus van een politicus die even veel ambitie heeft als gebrek aan talent.
Het was heel leerzaam om dat type Nieuwe NSB'er, Dittrich, in de weer te zien. Een aangever. Een onderkruiper.
Een anti-democraat (D66).
Laat ons hem gedogen met de deernis die collaborateurs toekomt.

Ben Patriot is het geheel en al eens met Theo van Gogh.
Voor diverse mogelijk toekomstige rechts-nationalistische demonstraties heb ik een spandoek gemaakt die veel op heeft met de laatste zin in de column van Theo :

Media, politici en justitie
zijn islamcollaborateurs
Maakte hij niet iedereen een beetje belachelijk?...Misschien ook zichzelf?
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 8 november 2004, 09:18   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Is dit dan zo belachelijk, Ibeke?


Citaat:
Dittrich is er niet in geïnteresseerd dat Ayaan Hirschi Ali als democratisch gekozen volksvertegenwoordiger
nog steeds vierentwitig uur per dag bewaakt moet worden vanwege types als Aboe Jah Jah, die publiekelijk verklaarde dat zij
'haar mond moet houden' en 'opgesloten' dient te worden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 8 november 2004, 09:47   #26
snoodaard
Gouverneur
 
snoodaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: rodenbachstede
Berichten: 1.071
Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
In de Telegraaf las ik dat de Heer Abou Jahjah overweegt om België te verlaten, al denkt 'ie misschien wel vijf jaar nodig te hebben om zijn opvolger bij de AEL in te werken. Abou is verbitterd; hij kreeg maar 1400 stemmen bij de laatste verkiezingen en acht het Vlaamse volk beneden zijn waardigheid.
Toch een beetje beangstegend als je bedenkt dat er hier 1400 potentiele zelfmoordterroristen rondlopen.
__________________
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen

Laatst gewijzigd door snoodaard : 8 november 2004 om 09:49.
snoodaard is offline  
Oud 9 november 2004, 19:36   #27
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Is dit dan zo belachelijk, Ibeke?
Als jij niets beters te doen hebt dan mensen belachelijk te maken, dat is belachelijk ja.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:02   #28
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Als jij niets beters te doen hebt dan mensen belachelijk te maken, dat is belachelijk ja.
Het aanklagen van zulke wantoestanden zou ik niet meteen "mensen belachelijk maken" noemen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 22:22   #29
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het aanklagen van zulke wantoestanden zou ik niet meteen "mensen belachelijk maken" noemen.
Theo van Gogh maakt Abu Jahjah en Dittrich (D66) belachelijk

...dat was de topic toch?
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:31   #30
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Theo van Gogh maakt Abu Jahjah en Dittrich (D66) belachelijk

...dat was de topic toch?
Yep. Dat wil nog niet zeggen dat slechts afgedaan moet worden als "niets beters te doen hebben dan mensen belachelijk maken".
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 22:33   #31
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Yep. Dat wil nog niet zeggen dat slechts afgedaan moet worden als "niets beters te doen hebben dan mensen belachelijk maken".
Wel, zo denk ik er wel over.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 9 november 2004, 22:44   #32
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Wel, zo denk ik er wel over.
Verwondert mij niks.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 22:59   #33
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Verwondert mij niks.
Mij ook niet .
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 10 november 2004, 11:47   #34
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Patriot
De volgende column uit het gratis NLse openbaar vervoer krantje METRO van vandaag vrijdag 14 05 2004 wil ik mijn internetkameraden en geestverwanten in Vlaanderen zeker niet onthouden :

Ditjes & Datjes

Gut, dat was nog een heel gedoe, verleden week zaterdagavond in de Amsterdamse Stadsschouwburg. Nadat ik Allahs chef-Propaganda van de afdeling België, de Heer Dyab Abu Jah Jah,
'pooier van de Profeet' had genoemd, brak er enig tumult uit in de zaal. Meneer stond op, gevolgd door zijn roedel lulletjes rozewater
in het zwart, die als knokploeg optreden om ongelovigen te intimideren. Omdat ik van nature van het harmoniemodel ben, zong ik Dyab na:
"Allah weet het beter! Allah weet het beter!"
Vervolgens stond de Heer Boris Dittrich (D66) op om te verklaren dat ik 'een onbeschofte lul' ben, waarna ik mijn geachte opponent omschreef als 'het zalvend glijmiddel van D66'.
Kortom, het was een genoeglijke avond bij Happy Chaos.

Buiten probeerde journalist Yourie Albrecht de gekwetste pooier terug op het podium te krijgen. Hij werd door vijf lijfwachten beetgepakt en geslagen. Ondertussen legde de Heer Dittrich (D66) voor de camera's uit dat hij 'absoluut solidair' was met de geëerde gast uit België. Een jongeman met een laag voorhoofd waarin een diepe rimpel Allah van Ground Zero probeerde te onderscheiden, deed intussen pogingen om Albrecht wegens geweldpleging te laten arresteren door twee passerende agenten.
Dat was een aardig voorproefje van wat ons te wachten staat als de Heer Abou Jah Jah 'langs democratische weg' de Sharia, de islamitische wet, aan ons heeft opgelegd. De lijfwachten meldden inmiddels 'We maken dat varken af' of 'We pikken het niet langer van dat varken', waarmee vermoedelijk mijn persoontje werd bedoeld. Het varken is een lief en intelligent dier en beschikt zeker over meer hersens dan de sufferds waarmee de Heer Abou Jah Jah zich omringt. Ik vatte hun afkeer op als compliment.

Jammer dat de discussie niet doorging. Zo had ik bijvoorbeeld willen vragen of Boris Dyab een aantrekkelijke man vindt en,
omgekeerd, van welke verdieping Dyab Boris als sodomiet zou willen werpen? De Heer Aboe Jah Jah is een religieuze fascist die Apartheid propageert, minstens zo kwaadaardig als dat andere Verdriet van België, de Heer Filip de Winter (Vlaams Blok).
En jammer genoeg is Dyab veel te laf om als gevangene van zijn eigen aanhang met woorden terug te slaan.
Zou Allah niet altijd inspiratie geven?

De Heer Dittrich (D66) was één van de politici die twee jaar geleden champagne dronk toen het probleempje Fortuyn werd opgelost. Het was bepaald instructief om hem nu de aars van Aboe
Jah Jah te zien likken. Laat ons hopen dat hier een mooie vriendschap opbloeit.
Dat kwispelstaarten van Dittrich voor de laars die hem vertrappen wil, is wat in zijn partij vermoedelijk onder
'de dialoog verstaan wordt. Dittrich is er niet in geïnteresseerd dat Ayaan Hirschi Ali als democratisch gekozen volksvertegenwoordiger
nog steeds vierentwitig uur per dag bewaakt moet worden vanwege types als Aboe Jah Jah, die publiekelijk verklaarde dat zij
'haar mond moet houden' en 'opgesloten' dient te worden.
Dittrichs 'begrip' en behoefte om aan te schurken bij de pooiers en fanatici van Hamas
- en let wel, volgens mij is dat in Nederland een kleine minderheid-,
is er mede verantwoordelijk voor dat hier in toenemende mate een klimaat van intimidatie heerst. Onder de honderden bijvalsbetuigingen die sinds zaterdag mijn kant opkwamen
- met sommige vrienden heb ik geen vijand meer nodig;
anderen verrasten me-
klonk telkens weer: "Pas toch op!"

Het optreden van Dittrich was de smakeloze Judaskus van een politicus die even veel ambitie heeft als gebrek aan talent.
Het was heel leerzaam om dat type Nieuwe NSB'er, Dittrich, in de weer te zien. Een aangever. Een onderkruiper.
Een anti-democraat (D66).
Laat ons hem gedogen met de deernis die collaborateurs toekomt.

Ben Patriot is het geheel en al eens met Theo van Gogh.
Voor diverse mogelijk toekomstige rechts-nationalistische demonstraties heb ik een spandoek gemaakt die veel op heeft met de laatste zin in de column van Theo :

Media, politici en justitie
zijn islamcollaborateurs
De laatste zin geldt zeker ook voor België !!
__________________
Antoon is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be