Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 31 mei 2015, 01:42   #141
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Welke wapenexperts, en welke bron? Andere bronnen en andere experts beweren dat de rebellen het gedaan hebben. (zie boven)

Niet alleen Assad-fanboys, veel onafhankelijke bronnen geloven niets van het verhaal dat door de rebellen werd opgehangen. Overigens het "centrum voor de mensenrechten" (sic) dat de westerse media om de haverklap citeren is niets anders dan een kantoortje in Londen gehuurd door een aanhanger van de Syrische islamistische rebellen, gelieerd aan Al-Quaida. Plots zijn Al-Quaida (de enige andere groep die met enig succes strijdt tegen Assad) de goeie? Pas op, het zou mij niet verwonderen moest de Amerikaanse propaganda dat ooit zal proberen wijs te maken aan het grote publiek. Maar ze zullen nog eventjes wachten, tot 11/09 volledig vergeten is. (ondertussen zal er ook veel minder over 11/O9 bericht worden... )
http://www.nu.nl/buitenland/3567046/duits-bewijs-verantwoordelijkheid-
assad-gifgasaanval.html


http://www.nrc.nl/nieuws/2013/09/04/...gasaanval-zit/

http://www.nu.nl/politiek/3573969/ti...val-assad.html
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:42   #142
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninja Bekijk bericht
Barrel bombs kill 71 civilians after Syria army retreats

http://news.yahoo.com/regime-barrel-...091202407.html

In scène gezet door rebellen vermomd als regime soldaten in helicopters wellicht.
Dat een IS-aanhanger deze propaganda herhaalt is op zich al veelbetekenend. Ik weet wie je bent hoor, vroeger steunde je Al-Nusra, maar IS zijn nog extremistischer en vermoorden nog meer christenen, shiiten, Koerden en gematigde moslims dus die vind je nog beter.
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:43   #143
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat vind jij leuk hé, dat die koppensnellende christenen vermoordende gekken aan het winnen zijn? Jij en de zionistische lobby in Washington vinden dit leuk. De modale Syriër gruwt van jullie buitenlanders die hun land verwoest hebben, zogezegd in de naam van Allah.
Waarom neem jij het leven zo serieus?
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:46   #144
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninja Bekijk bericht
De befaamde gevangenis des doods werd tot as veroordeeld.

Er blijven genoeg gevangenissen over om jouw moordende, christenen onthoofdende, vrouwen verkrachtende misdadigers dood te martelen.
Uiteindelijk zullen jullie het onderspit delven, de Amerikanen, Saudi's en Israel hebben jullie slechts tijdelijk nodig, om hun onderhandelingspositie ten opzichte van Iran en Rusland te versterken.
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:47   #145
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Assad fanboy vs IS lover in dit topic, aiiiittttt
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:47   #146
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waarom neem jij het leven zo serieus?
Wat is dat nu weer voor een vraag, denk je dat ninja niet echt is? Er vechten talloze Belgen mee in Syrië en Irak, je gaat me niet zeggen dat geen enkele daarvan de weg naar dit forum gevonden heeft. Dit is weldegelijk een erg serieuze zaak.
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:50   #147
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Assad fanboy vs IS lover in dit topic, aiiiittttt
Wel ik verkies een niet al te democratische president die steeds staat en moskee gescheiden hield en minderheden rechten gaf en tot op het hoogste niveau liet vertegenwoordigen boven koppensnellende, christenen vermoordende, vrouwen verkrachtende terroristen die verklaren dat ze heel Europa willen zuiveren van christenhonden. Ik weet niet wat U erover denkt maar mijn keuze is inderdaad duidelijk.
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:50   #148
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wat is dat nu weer voor een vraag, denk je dat ninja niet echt is? Er vechten talloze Belgen mee in Syrië en Irak, je gaat me niet zeggen dat geen enkele daarvan de weg naar dit forum gevonden heeft. Dit is weldegelijk een erg serieuze zaak.
Ninja is een troll, en je doet alsof hij aan het masturberen is op dode christenen.

Geniet een beetje van het leven en hou je minder bezig met dit soort conflicten.
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:51   #149
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wel ik verkies een niet al te democratische president die steeds staat en moskee gescheiden hield en minderheden rechten gaf en tot op het hoogste niveau liet vertegenwoordigen boven koppensnellende, christenen vermoordende, vrouwen verkrachtende terroristen die verklaren dat ze heel Europa willen zuiveren van christenhonden. Ik weet niet wat U erover denkt maar mijn keuze is inderdaad duidelijk.
Assad is een massamoordenaar, die een kogel in zijn achterhoofd verdiend.

Niet meer, niet minder.
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:54   #150
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninja Bekijk bericht
Dat een gruwelijk regime ten onder gaat? Ik zal er geen traan om laten. Jij wel heb ik de indruk?
Vergeleken met IS en Al-quaida mag Assad wat mij betreft gerust heilig verklaard worden. Jullie willen alle christenen en seculiere moslims vermoorden. Wat jij gruwelijk vindt aan Assad is het feit dat vrouwen gewoon ongesluierd over straat konden lopen en christenhonden zelfs in de regering zitten, stel je voor o gruwel! Assad is 1000 keer minder gruwelijk dan IS. OK, IS strijders die in handen van het leger vallen zullen geen al te leuke dood kennen, dat klopt. Assad is gruwelijk voor degene die het verdienen, namelijk IS, Al-quaida, etc.
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:56   #151
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Awwwwww, dit topic is zo lieff
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:56   #152
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Assad is een massamoordenaar, die een kogel in zijn achterhoofd verdiend.

Niet meer, niet minder.
Dan verdienen alle politici die ooit in een oorlog betrokken zijn geweest een kogel, te beginnen met Sarkozy, Bush, Blair, Sharon, Netanyahu, Churchill, etc. zelfs Obama. Dus als ik morgen Sarkozy neerschiet ben ik een held volgens U?
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:57   #153
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dan verdienen alle politici die ooit in een oorlog betrokken zijn geweest een kogel, te beginnen met Sarkozy, Bush, Blair, Sharon, Netanyahu, Churchill, etc. zelfs Obama. Dus als ik morgen Sarkozy neerschiet ben ik een held volgens U?
Uiteraard, dat is nogal evident.

Maar jij bent een fanboy van politici met macht. Wat de achtergrond van die fetisj is wil ik niet eens weten.

Fucking smerig, gewoon.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 31 mei 2015 om 01:57.
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 01:59   #154
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Kennen jullie Gytian?
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 02:07   #155
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninja Bekijk bericht
Neenee, onthoofdende christenen.



Syrian Christian 'beheads Isis fighter in revenge attack'

http://www.independent.co.uk/news/wo...-10286370.html
Wel, ik hoop oprecht dat meer christenen dat voorbeeld volgen. Maar voor ze naar de hel gaan verdienen IS terroristen eerst wel nog eens een leuk laatste avondmaal. Ik stel voor: varkenstong in madeirasaus, gevolgd door een baba au rhum, alles rijkelijk overgoten met een bordeaux uit 2009.
Wie weigert te eten kan het voorrecht krijgen eens kennis te maken met een geoefende fistfucker uit de betere homoclubs van Berlijn. Zo zou ik zulke mensen aanpakken.
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 02:09   #156
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Oehhhhh, nu gaan de boys elkaar provoceren...
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 02:10   #157
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Uiteraard, dat is nogal evident.

Maar jij bent een fanboy van politici met macht. Wat de achtergrond van die fetisj is wil ik niet eens weten.

Fucking smerig, gewoon.
Ik verkies politici die het Midden-Oosten kunnen gehoeden voor IS, Al-quaida en ander ongedierte dat christenen en seculieren wil uitmoorden in het Midden-Oosten. Ik ben ook fan van Al-Sisi. Goed, ze zullen nooit omhelsd worden door links in West-europa want niet politiek correct, maar ze doen hun job namelijk het ongedierte bestrijden in het Midden-Oosten. We zouden hen beter steunen want deze plaag dreigt zich ook uit te breiden naar West-Europa.
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 02:12   #158
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik verkies politici die het Midden-Oosten kunnen gehoeden voor IS, Al-quaida en ander ongedierte dat christenen en seculieren wil uitmoorden in het Midden-Oosten. Ik ben ook fan van Al-Sisi. Goed, ze zullen nooit omhelsd worden door links in West-europa want niet politiek correct, maar ze doen hun job namelijk het ongedierte bestrijden in het Midden-Oosten. We zouden hen beter steunen want deze plaag dreigt zich ook uit te breiden naar West-Europa.
Assad "behoed" geen moer, hij vindt het gewoon tof om straten plat te bombarderen.

Geef dat toch gewoon toe man. Assad is een ranzige machtsbewusteling, net zoals heel zijn familie. smerige baathisten.
Nietzsche is offline  
Oud 31 mei 2015, 02:28   #159
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Assad "behoed" geen moer, hij vindt het gewoon tof om straten plat te bombarderen.

Geef dat toch gewoon toe man. Assad is een ranzige machtsbewusteling, net zoals heel zijn familie. smerige baathisten.
Onzin, ik ben in Syrië geweest, heel wat Syriërs steunen hem.
Zijn vader heeft het land behoed voor een islamistische machtsovername in de jaren 80, toegegeven, heel wat islamisten hebben toen hun 70 maagden ontmoet, en Bashar doet net hetzelfde nu, alleen krijgen de islamisten vandaag de dag de steun van belangrijke krachten in de wereld, wat de strijd veel moeilijker maakt. Maar ik hoop dat hij zal overwinnen, de baardmannen in de pan zal hakken, en van Syrië opnieuw een land maken waar het niet uitmaakt tot welke religie je behoort en hoe je die belijdt, zolang je maar je medeburgers respecteert. Het zal jaren duren om alles herop te bouwen, en de vele slachtoffers zullen eeuwig herinnerd worden, maar er is geen andere weg.
tomm is offline  
Oud 31 mei 2015, 02:31   #160
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Onzin, ik ben in Syrië geweest, heel wat Syriërs steunen hem.
Zijn vader heeft het land behoed voor een islamistische machtsovername in de jaren 80, toegegeven, heel wat islamisten hebben toen hun 70 maagden ontmoet, en Bashar doet net hetzelfde nu, alleen krijgen de islamisten vandaag de dag de steun van belangrijke krachten in de wereld, wat de strijd veel moeilijker maakt. Maar ik hoop dat hij zal overwinnen, de baardmannen in de pan zal hakken, en van Syrië opnieuw een land maken waar het niet uitmaakt tot welke religie je behoort en hoe je die belijdt, zolang je maar je medeburgers respecteert. Het zal jaren duren om alles herop te bouwen, en de vele slachtoffers zullen eeuwig herinnerd worden, maar er is geen andere weg.
O my god !

argumentum ad verecundiam , alles G
Nietzsche is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be