Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 28 augustus 2016, 22:39   #61
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dankzij de niet-rambopartijen heeft bébé nu een mooie uitkering kunnen versieren en daarbovenop een leuke sociale woning in het vooruitzicht. Dat zij voorrang krijgt op de wachtlijsten tegenover de slechte autochtonen zal haar worst wezen. Eigen belang eerst.
Ik heb helemaal niets versierd, mijn uitkering werd mij opgelegd, tja omdat ik toevallig een kleurtje heb zou ik als tweederangsburger door het leven moeten gaan omdat de autochtoon van bepaalde politieke signatuur zich te kort gedaan voelt... Als die zijn job verliest krijgt die ook een uitkering by the way. Ik zit toch ook geen kritiek te spuien op mensen met kinderen omdat die kindergeld krijgen... Tja, verzuurden zullen er altijd zijn.
bembem is offline  
Oud 28 augustus 2016, 22:44   #62
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Irrationele angsten.....

Zot zijn doet geen pijn.
Ja het zijn volgens mij irrationele angsten.
In de VS zijn het doorgaans Afro-Americans die voor problemen zorgen. Toch zijn de United States of America overwegend in blanke handen en dat zal nog wel zo een tijdje blijven. Blanken zijn nu eenmaal een agressief minded ras dat steeds de plak wenst te zwaaien. De verlichting & co hebben wel voor wat soelaas gezorgd niettemin acht een bepaalde blanke man zich in wezen nog steeds superieur. Kijk maar naar de huidige situatie: een aantal relschoppers van bepaalde origine zorgt voor troubles en hup extreem-rechts grijpt het aan om iedereen van die origine hard aan te willen pakken, hate-speech over hen te spuien, hen te demoniseren enz.

Tja.

Laatst gewijzigd door bembem : 28 augustus 2016 om 22:51.
bembem is offline  
Oud 28 augustus 2016, 22:55   #63
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ja het zijn volgens mij irrationele angsten.
In de VS zijn het doorgaans Afro-Americans die voor problemen zorgen. Toch zijn de United States of America overwegend in blanke handen en dat zal nog wel zo een tijdje blijven. Blanken zijn nu eenmaal een agressief minded ras dat steeds de plak wenst te zwaaien. De verlichting & co hebben wel voor wat soelaas gezorgd niettemin acht een bepaalde blanke man zich in wezen nog steeds superieur. Kijk maar naar de huidige situatie: een aantal relschoppers van bepaalde origine zorgt voor troubles en hup extreem-rechts grijpt het aan om iedereen van die origine hard aan te willen pakken, hate-speech over hen te spuien, hen te demoniseren enz.

Tja.
In welk ander land krijg je zomaar een uitkering?
Carmagnole is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be