Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 oktober 2016, 21:15   #5941
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, hoor. Een goede dokter voelt dit ook aan de onderbuik.
Niet noodzakelijk, zeker niet als je ondertussen iets genomen hebt om het te kalmeren.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 21:16   #5942
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Er bestaan inderdaad talloze mogelijkheden om zo'n wet te fnuiken.

Als de wet er komt in overeenstemming met de vakbonden is het een ander verhaal. Als het ons opgedrongen wordt zullen we de boel saboteren.
Saboteren. In onze rechtstaat is dat een teken van absolute zwakte.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 21:17   #5943
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Niet noodzakelijk, zeker niet als je ondertussen iets genomen hebt om het te kalmeren.
Ook dan. Vraag het gerust eens aan uw huisarts.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 21:20   #5944
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Eerst kloten, dan langs de broek lopen, dan reet, nu een potje en drol.
Dat moet vroeger nogal een trauma geweest zijn.
Maar u spreekt over fraude.
Als u ziek bent en u gaat naar de dokter en de dokter schrijft u een ziektebriefje dan is wettelijk alles in orde.
Niks fraude maar u maakt daar fraude van.
Natuurlijk belastingen niet betalen, alles in het zwart doen is geen fraude volgens hen... Vandaag was ik bij de boekhouder en de elektricien kwam langs, allebei stelden ze voor in het zwart te betalen. Een vriendin heeft een online kledijwinkel maar verkoopt de helft in het zwart. In Nederland worden zulke mensen als criminelen beschouwd, en zwaar vervolgd, dus de Nederlandse staatskas is beter gespijsd logisch hé... maar ze steken het liever op de werknemers, die elke euro belasting die ze moeten betalen betalen...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 22:15   #5945
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Niet noodzakelijk, zeker niet als je ondertussen iets genomen hebt om het te kalmeren.
Dat voelt een dokter zeer zeker wel aangezien een kalmeringsmiddel nooit de zwelling zal wegnemen. Best niet te hard van de toren roepen...
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 22:21   #5946
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Moesten mensen tegen de vakbond zijn zouden ze zich er niet bij aansluiten, het is geen verplichting.
En die 5% heb je nergens kunnen aantonen natuurlijk tijdens een nationale staking.
Bij de NMBS wordt je als een paria behandeld als je niet bij de vakbond bent, tot zover de "vrije" keuze.

Het zijn de cijfers van uw eigen bedrijf dat registreert wie effectief staakt. Bij de "spontane" acties van dit jaar reed elke dag 75-80% van de treinen in Vlaanderen. Dat zijn heel veel bestuurders, treinbegeleiders, seingevers,... die aan het werk zijn. Toch zeker als we de vakbonden moeten geloven in hun verzet tegen de minimale dienstverlening.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 00:00   #5947
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
De privé firma heeft voor het wisselstuk gezorgd dus in ieder geval onontbeerlijk om de roltrap in gang te krijgen. Zonder de privé firma stond de roltrap nu nog altijd stil. Daarbij komt het nieuws van de woordvoerder van de NMBS, die eerder al vertelde dat de privé firma het ging oplossen zoals nu dus is gebeurd. Lang leve de privé firma die het geregeld heeft, de nazaten van Oscar doen het toch maar weer.
Maar de privé firma die instaat voor het onderhoud en de werking van de roltrappen in het station van Hasselt kregen de roltrappen niet gemaakt.
De NMBS heeft het opgelost en niet de privé onderhoudsfirma.
Lang leve de NMBS die voor elkaar krijgt wat een privé firma niet kan.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 04:11   #5948
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar de privé firma die instaat voor het onderhoud en de werking van de roltrappen in het station van Hasselt kregen de roltrappen niet gemaakt.
De NMBS heeft het opgelost en niet de privé onderhoudsfirma.
Lang leve de NMBS die voor elkaar krijgt wat een privé firma niet kan.
Gisteren in het station van Hasselt gevraagd en het is de privé firma die de trap heeft gemaakt. De privé firma die ook een speciaal wisselstuk moest maken omdat men dat bij de NMBS niet kan. De privé firma verdient dan ook mooi centjes die de NMBS beter had jaren geleden had uitgegeven aan een nieuwe roltrap. De nazaten van Oscar kunnen tevreden zijn.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 05:31   #5949
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.819
Standaard

Blijkbaar zijn er 2 kandidaten over om de huidige uitgaande CEO van NMBS op te volgen.

Na een eindeloze opeenvolging vanb "fin de carriere politici" ,en een eigenlijk al gepensioneerde,krijgen we misschien wel iemand die het gloeiend ijzer zal mogen hanteren om de wurmen er dan maar uit te branden....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 06:26   #5950
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Nu is er de schijt ook al bij, u heeft toch een traumake opgelopen toen u jong waart.
Maar de soap in het station van Hasselt is afgelopen, de hoofdroltrap werkt weer.
Maar wat lees ik... de NMBS slaagde erin ...
Niet de privé onderhoudsfirma die instaat voor het onderhoud en werking van de roltrappen in het station van Hasselt maar de NMBS.
De privé onderhoudsfirma is nochtans betaald voor het onderhoud en de werking van die roltrappen.
Wie heeft hier efficiënt gewerkt?
De NMBS en niet de privé.
Bewijs is er .

https://www.google.be/url?sa=t&rct=j...35974163,d.d2s
Komaan man, de privé firma heeft een as nagemaakt, het duurde zo lang omdat de NMBS de technische tekeningen kwijt was.

Ik heb jaren voor Ford Genk gewerkt, er stonden werktuigen van eind jaren '60, de technische tekeningen werden op twee plaatsen bewaard.
1 exemplaar in het archief en 1 exemplaar bij de installatie. Indien wij wisselstukken moesten voorzien (lees maken) kregen wij een kopie van zo'n plan (nooit het origineel).

Bij de NMBS liep en loopt toch veel mis!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 09:36   #5951
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Komaan man, de privé firma heeft een as nagemaakt, het duurde zo lang omdat de NMBS de technische tekeningen kwijt was.

Ik heb jaren voor Ford Genk gewerkt, er stonden werktuigen van eind jaren '60, de technische tekeningen werden op twee plaatsen bewaard.
1 exemplaar in het archief en 1 exemplaar bij de installatie. Indien wij wisselstukken moesten voorzien (lees maken) kregen wij een kopie van zo'n plan (nooit het origineel).

Bij de NMBS liep en loopt toch veel mis!
Maar de NMBS heeft het wel voor elkaar gekregen want de NMBS heeft de roltrap hersteld.
Lees het artikel.
Ik heb naar het station van Hasselt getelefoneerd en daar bevestigen ze mij dat de medewerkers van de NMBS de roltrap hebben hersteld.
De medewerkers van de NMBS hebben ook een andere roltrap hersteld omdat de privé firma het niet kon.
En dan is er nog die klokkenluider van de privé firma, die schrik heeft voor ontslag.
En waarom heeft de privé firma die in de tijd de roltrappen geplaatst heeft in het station van Hasselt de technische tekeningen niet meer?

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 19 oktober 2016 om 09:38.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 09:57   #5952
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar de NMBS heeft het wel voor elkaar gekregen want de NMBS heeft de roltrap hersteld.
Lees het artikel.
Ik heb naar het station van Hasselt getelefoneerd en daar bevestigen ze mij dat de medewerkers van de NMBS de roltrap hebben hersteld.
De medewerkers van de NMBS hebben ook een andere roltrap hersteld omdat de privé firma het niet kon.
En dan is er nog die klokkenluider van de privé firma, die schrik heeft voor ontslag.
En waarom heeft de privé firma die in de tijd de roltrappen geplaatst heeft in het station van Hasselt de technische tekeningen niet meer?
Het is in opdracht van de NMBS en vorige keer was het nog Infrabel? Het is dus de privé firma die heeft gezorgd voor het wisselstuk en dat ook heeft geplaatst. Dat is bevestigd door de mensen in het station van Hasselt. Daar hebben ze trouwens geen weet van iemand die ervoor al meermaals had gebeld om er informatie over te vragen. Wat zegt dat dan over u?

Bestaat de privé firma nog die de roltrappen heeft geleverd? Is het model van die roltrap nog ergens in gebruik buiten in het station van Hasselt? U kan dan toch wel zeggen welke firma de roltrappen heeft geplaatst, gezien de informatie die u hier elke keer verspreid.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 17:27   #5953
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Het is in opdracht van de NMBS en vorige keer was het nog Infrabel? Het is dus de privé firma die heeft gezorgd voor het wisselstuk en dat ook heeft geplaatst. Dat is bevestigd door de mensen in het station van Hasselt. Daar hebben ze trouwens geen weet van iemand die ervoor al meermaals had gebeld om er informatie over te vragen. Wat zegt dat dan over u?

Bestaat de privé firma nog die de roltrappen heeft geleverd? Is het model van die roltrap nog ergens in gebruik buiten in het station van Hasselt? U kan dan toch wel zeggen welke firma de roltrappen heeft geplaatst, gezien de informatie die u hier elke keer verspreid.
Ik weet dat ik gebeld heb en diegene die mij geantwoord heeft weet het ook.
Volgens mij heeft u helemaal geen contact gehad met het station in Hasselt. Wie heeft u gesproken en welke nummer heeft u gebeld, dan kan ik controleren of u de waarheid spreekt.
Ik heb intern gebeld, welke nummer heeft u gebeld?
U weet uw waarheid en ik weet mijn waarheid.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 18:34   #5954
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Feit is de rijkdom is toegenomen, alleen betalen de rijksten niet mee.
Daarenboven zie ik dagelijks in m'n omgeving dat zelfstandigen nog altijd geen belasting betalen zoals het moet. Daarom, anders dan Nederland, wil men graag dat je cash betaalt. Boekhouderkantoor, garage, elektricien, alles gebeurt in het zwart, transportbedrijven nemen Polen aan die aan het statuur van ginder werken. En de superrijken ontspringen de belastingsdans vaak volledig door allerlei constructies. (bvb. Panama schandaal).
Dan zul je waarschijnlijk zeggen, ja, het water staat die mensen aan de lippen. Ook dat klopt niet, nog nooit zijn Belgische gezinnen zo rijk geweest, alleen is die rijkdom heel erg slecht verdeeld.

De regering wil meer inkomsten? Heel simpel, vervang om te beginnen alle cash betalingen door elektronische, en laat de fiscus overal mee kijken.
En dan ervoor zorgen dat de superrijken en grote bedrijven de dans niet meer ontspringen, stel specialisten aan die de carrousels onderzoeken en kraken, en straf de daders door hen superboetes op te leggen.

U wil gewoon dat de rijken nog rijker worden en de werkende bevolking armer, dat was het gevolg van de politiek zoals U die voorstelt in de VS. De werkende bevolking is daar nu armer dan 40 jaar geleden. Helemaal geen noodzaak, maar een bewuste ideologische keuze.

https://www.theatlantic.com/business...overty/424341/

DIT is exact waar U naar toe wil:


For generations, factories provided good jobs to people who never went to college, allowing families—first white ethnic immigrants, and then others—to be upwardly mobile. Bringing together large numbers of people under a single roof, factory jobs were also relatively easy to organize. As the sociologists Bruce Western and Jake Rosenfeld have argued, unions at their prime helped create a “moral economy” in which wages rose both in firms with unions and those without them, and in which the average worker had a notable voice—however compromised back then by nativism and other exclusionary tendencies—lobbying on their behalf in Washington.

Twenty years ago, union membership—in decline since the ’60s—fell to a level not seen since the Great Depression. For various reasons, it became much harder to pursue the sorts of collective action that unions once cultivated throughout the economy—that is, banding together to convince companies and governments to treat employees better. Free trade and automation undercut the bargaining positions of the working class. Political leaders, bankrolled by the wealthy, rolled back the interventionist policies of the New Deal and postwar period. Corporations, once relatively tolerant of unions, tapped a cottage industry of anti-union consultants and adopted unseemly tactics to crush any organizing drives in their workplaces.

As organized labor in this country has withered, an extreme individualism has stepped in as the alternative—a go-it-alone perspective narrowly focused on getting an education and becoming successful on one’s own merit. This works well for some, but for others—especially the two-thirds of Americans over the age of 25 who don’t have a bachelor’s degree—it often means getting mired in an economy of contract work, low pay, and few, if any, benefits. These prospects suggest that this is an age of diminished expectations for the working class.


geen antwoord, zegt genoeg....
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 18:34   #5955
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Feit is de rijkdom is toegenomen, alleen betalen de rijksten niet mee.
Daarenboven zie ik dagelijks in m'n omgeving dat zelfstandigen nog altijd geen belasting betalen zoals het moet. Daarom, anders dan Nederland, wil men graag dat je cash betaalt. Boekhouderkantoor, garage, elektricien, alles gebeurt in het zwart, transportbedrijven nemen Polen aan die aan het statuur van ginder werken. En de superrijken ontspringen de belastingsdans vaak volledig door allerlei constructies. (bvb. Panama schandaal).
Dan zul je waarschijnlijk zeggen, ja, het water staat die mensen aan de lippen. Ook dat klopt niet, nog nooit zijn Belgische gezinnen zo rijk geweest, alleen is die rijkdom heel erg slecht verdeeld.

De regering wil meer inkomsten? Heel simpel, vervang om te beginnen alle cash betalingen door elektronische, en laat de fiscus overal mee kijken.
En dan ervoor zorgen dat de superrijken en grote bedrijven de dans niet meer ontspringen, stel specialisten aan die de carrousels onderzoeken en kraken, en straf de daders door hen superboetes op te leggen.

U wil gewoon dat de rijken nog rijker worden en de werkende bevolking armer, dat was het gevolg van de politiek zoals U die voorstelt in de VS. De werkende bevolking is daar nu armer dan 40 jaar geleden. Helemaal geen noodzaak, maar een bewuste ideologische keuze.

https://www.theatlantic.com/business...overty/424341/

DIT is exact waar U naar toe wil:


For generations, factories provided good jobs to people who never went to college, allowing families—first white ethnic immigrants, and then others—to be upwardly mobile. Bringing together large numbers of people under a single roof, factory jobs were also relatively easy to organize. As the sociologists Bruce Western and Jake Rosenfeld have argued, unions at their prime helped create a “moral economy” in which wages rose both in firms with unions and those without them, and in which the average worker had a notable voice—however compromised back then by nativism and other exclusionary tendencies—lobbying on their behalf in Washington.

Twenty years ago, union membership—in decline since the ’60s—fell to a level not seen since the Great Depression. For various reasons, it became much harder to pursue the sorts of collective action that unions once cultivated throughout the economy—that is, banding together to convince companies and governments to treat employees better. Free trade and automation undercut the bargaining positions of the working class. Political leaders, bankrolled by the wealthy, rolled back the interventionist policies of the New Deal and postwar period. Corporations, once relatively tolerant of unions, tapped a cottage industry of anti-union consultants and adopted unseemly tactics to crush any organizing drives in their workplaces.

As organized labor in this country has withered, an extreme individualism has stepped in as the alternative—a go-it-alone perspective narrowly focused on getting an education and becoming successful on one’s own merit. This works well for some, but for others—especially the two-thirds of Americans over the age of 25 who don’t have a bachelor’s degree—it often means getting mired in an economy of contract work, low pay, and few, if any, benefits. These prospects suggest that this is an age of diminished expectations for the working class.


geen antwoord, zegt genoeg....
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 18:52   #5956
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Inderdaad, zwijgen is toegeven.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 19:15   #5957
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar de NMBS heeft het wel voor elkaar gekregen want de NMBS heeft de roltrap hersteld.
Lees het artikel.
Ik heb naar het station van Hasselt getelefoneerd en daar bevestigen ze mij dat de medewerkers van de NMBS de roltrap hebben hersteld.
De medewerkers van de NMBS hebben ook een andere roltrap hersteld omdat de privé firma het niet kon.
En dan is er nog die klokkenluider van de privé firma, die schrik heeft voor ontslag.
En waarom heeft de privé firma die in de tijd de roltrappen geplaatst heeft in het station van Hasselt de technische tekeningen niet meer?
De NMBS heeft juist geen kloten gedaan.
De privéfirma heeft veel werk gehad om de as na te maken, omdat de NMBS de technische tekeningen kwijt was.

De privéfirma heeft de as moeten uitbouwen en heeft ter plaatse de maten moeten nemen.

Allemaal onnodige kosten en tijdverlies doordat de NMBS zo slordig omgesprongen was / is met de plannen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 19:17   #5958
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik weet dat ik gebeld heb en diegene die mij geantwoord heeft weet het ook.
Volgens mij heeft u helemaal geen contact gehad met het station in Hasselt. Wie heeft u gesproken en welke nummer heeft u gebeld, dan kan ik controleren of u de waarheid spreekt.
Ik heb intern gebeld, welke nummer heeft u gebeld?
U weet uw waarheid en ik weet mijn waarheid.
De poetsvrouw, die de telefoon opnam, was eigenlijk niet op de hoogte van de gang van zaken.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 20:49   #5959
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De poetsvrouw, die de telefoon opnam, was eigenlijk niet op de hoogte van de gang van zaken.
En wat heeft die poetsvrouw u dan verteld?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 20:50   #5960
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik weet dat ik gebeld heb en diegene die mij geantwoord heeft weet het ook.
Volgens mij heeft u helemaal geen contact gehad met het station in Hasselt. Wie heeft u gesproken en welke nummer heeft u gebeld, dan kan ik controleren of u de waarheid spreekt.
Ik heb intern gebeld, welke nummer heeft u gebeld?
U weet uw waarheid en ik weet mijn waarheid.
Waarom zou ik bellen als ik in het station de werknemers van de NMBS zo kan aanspreken aan het loket, op het perron, de werkmannen die er rondlopen,...

Welk nummer heeft u gebeld en met wie heeft u gesproken? Dan kan ik dat morgen eens gaan vragen in het station.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be