Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2017, 08:35   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Bekijkt u het eens zo. Mocht u in Saoedi Arabie aangerand worden dan heeft u minstens 4 getuigen nodig om dit te bevestigen. In deze samenleving is dit niet noodzakelijk wat toch een stukje meer bescherming biedt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 08:45   #62
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik wel. Het was in een café. Een homo. Het was in de jaren 80.
Sedertdien kom ik nooit nog in café.
Nochtans geven die hun gaydar zelden false alerts
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 08:48   #63
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja. Soms uit geheel onverwachte hoek.

Hoe kan een zichzelf respecterende vrouw nu werken in deze samenleving? Het enige werk dat ik nog zou doen is bij mijn man op t werk maar volgens hem is dat niet nodig. Er werken tot op heden ook nog geen vrouwen...
Dat jij te maken had met ongewenste avances op het werk bewijst dat jij een vrouw bent die zichzelf niet respecteert want dat je werkt in deze zondige samenleving. Zonder sluier, want een gesluierde moslima hoeft niet bang te zijn voor ongewenste mannelijke avances.

Leuke wereld moet dat zijn in de moslimwereld, waar de mannen een kat in een zak kopen. Of zou het kunnen dat moslimtrutjes maar al te blij zijn met mannelijke avances en hen stiekem de waar onder hun burka laten keuren?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 februari 2017 om 09:10.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 08:56   #64
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat jij te maken had met ongewenste avances op het werk bewijst dat jij een vrouw bent die zichzelf niet respecteert want dat je werkt in deze zondige samenleving. Zonder sluier, want een gesluierde moslima hoeft niet bang te zijn voor ongewenste mannelijke avances.

Leuke wereld moet dat zijn in de moslimwereld, waar de mannen een kat een zak kopen. Of zou het kunnen dat moslimtrutjes maar al te blij zijn met mannelijke avances en hen stiekem de waar onder hun burka laten keuren?
Ge denkt dus bij vrouwen met burka aan tentsletjes ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 08:59   #65
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat jij te maken had met ongewenste avances op het werk bewijst dat jij een vrouw bent die zichzelf niet respecteert want dat je werkt in deze zondige samenleving. Zonder sluier, want een gesluierde moslima hoeft niet bang te zijn voor ongewenste mannelijke avances.

Leuke wereld moet dat zijn in de moslimwereld, waar de mannen een kat een zak kopen. Of zou het kunnen dat moslimtrutjes maar al te blij zijn met mannelijke avances en hen stiekem de waar onder hun burka laten keuren?
Onder hun boerka dragen ze enkel een string zodat de mannen het vlees beter kunnen keuren.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 09:19   #66
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ge denkt dus bij vrouwen met burka aan tentsletjes ?
Als vrouwen in Burka tentsletjes waren werden er niet zoveel vrouwen verkracht door moslims. Ik stel alleen maar vast dat het wegstoppen van vrouwelijk schoon geen garantie is voor het vermijden van onzedelijk gedrag. Zowel door baardmannen als door voorverpakt vrouwenvlees.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 09:24   #67
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Onder hun boerka dragen ze enkel een string zodat de mannen het vlees beter kunnen keuren.
Dat jij dat weet bewijst dat een burka geen bescherming biedt tegen het onzedelijke gedrag van moslima's.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 09:46   #68
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als vrouwen in Burka tentsletjes waren werden er niet zoveel vrouwen verkracht door moslims. Ik stel alleen maar vast dat het wegstoppen van vrouwelijk schoon geen garantie is voor het vermijden van onzedelijk gedrag. Zowel door baardmannen als door voorverpakt vrouwenvlees.
Worden dan veel vrouwen in burka verkracht ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 10:52   #69
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als vrouwen in Burka tentsletjes waren werden er niet zoveel vrouwen verkracht door moslims. Ik stel alleen maar vast dat het wegstoppen van vrouwelijk schoon geen garantie is voor het vermijden van onzedelijk gedrag. Zowel door baardmannen als door voorverpakt vrouwenvlees.
Die verkrachtingen zijn naar mijn bescheiden mening een vorm van psychologische oorlogsvoering. Andere kleding of ander gedrag gaan daar niets aan veranderen, wel een strikt immigratie- en uitwijzingsbeleid. Doch dit terzijde.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2017, 11:02   #70
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Die verkrachtingen zijn naar mijn bescheiden mening een vorm van psychologische oorlogsvoering. Andere kleding of ander gedrag gaan daar niets aan veranderen, wel een strikt immigratie- en uitwijzingsbeleid. Doch dit terzijde.
dit is niet terzijde, het is droog in de roos ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 11 februari 2017 om 11:03.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2017, 05:54   #71
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Worden dan veel vrouwen in burka verkracht ?
Was het maar waar. Verder dan de stiekeme keuring van hun vrouwelijk vlees gaan die niet. Ze moeten immers maagd zijn als ze trouwen. De arme hitsige moslims die bij hun eigen vrouwvolk hun opgepotte goesting niet kwijt kunnen nemen daarom uit arren moede hun toevlucht tot het bevredigen van hun lusten via ongelovig vrouwvolk. Die hoeren vragen er toch om met hun uitdagende klederdracht en westers gedrag?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2017, 06:03   #72
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Die verkrachtingen zijn naar mijn bescheiden mening een vorm van psychologische oorlogsvoering. Andere kleding of ander gedrag gaan daar niets aan veranderen, wel een strikt immigratie- en uitwijzingsbeleid. Doch dit terzijde.
Francken krijgt al kritiek omdat hij er een handvol probeert buiten te houden. Je hoeft niet te vragen wat die man te slikken kreeg mocht hij een Trumpke proberen. Neen, links progressief stelt liever het eigen vrouwelijk schoon seksueel ter beschikking dan zich door religieuze import voor racisten, fascisten en neonazi's te laten uitschelden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2017, 10:41   #73
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Francken krijgt al kritiek omdat hij er een handvol probeert buiten te houden. Je hoeft niet te vragen wat die man te slikken kreeg mocht hij een Trumpke proberen. Neen, links progressief stelt liever het eigen vrouwelijk schoon seksueel ter beschikking dan zich door religieuze import voor racisten, fascisten en neonazi's te laten uitschelden.
Francken verdedigt in De Tijd van dit weekend anders behoorlijk indrukwekkend een Trumpke doen!
de moeite om je dit artikel eens aan te schaffen. (heb deze keer enkel een papieren versie, anders stuurde ik het je toe)

zijn kritiek op oppositie voor hun tegenstand tegen de nieuwe 'Franckenwet' die deze week door t parlement ging was behoorlijk goed. ... "ik voer een praktijk terug in die tot 2005 gangbaar was onder paarsgroen, Sp-a en Groen hadden daar toen geen woord kritiek op"

die man kent zijn dossiers toch goed hoor.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2017, 11:00   #74
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
heeft u al te maken gehad met ongewenste avances op t werk
Telt schoolwerk ook mee?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 02:00   #75
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Helemaal de laborante van Talpe Kortemark vergeten die brutaal bij de zeventienjarige Eno2 in bed kroop tijdens zijn maand jobstudent bij Talpe. We logeerden beiden in een aangrenzend café-hotelletje.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 02:07   #76
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Ik wist dat ik dit topic niet had moeten starten...
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 04:15   #77
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.798
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik wist dat ik dit topic niet had moeten starten...
Of ge draagt de muzelmaniakale anti avance kledij, of u leeft in het decadente westen.
Beide tegelijk is moeilijk.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 11:51   #78
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik wist dat ik dit topic niet had moeten starten...
Klopt. En nu terug achter het fornuis vrouw.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 12:03   #79
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik wist dat ik dit topic niet had moeten starten...
Wij allemaal.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 15:46   #80
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Francken verdedigt in De Tijd van dit weekend anders behoorlijk indrukwekkend een Trumpke doen!
de moeite om je dit artikel eens aan te schaffen. (heb deze keer enkel een papieren versie, anders stuurde ik het je toe)

zijn kritiek op oppositie voor hun tegenstand tegen de nieuwe 'Franckenwet' die deze week door t parlement ging was behoorlijk goed. ... "ik voer een praktijk terug in die tot 2005 gangbaar was onder paarsgroen, Sp-a en Groen hadden daar toen geen woord kritiek op"

die man kent zijn dossiers toch goed hoor.
Ist waar?

En Francken is al de populairste Belgische politicus in Belgique.
Wat een racistisch volkske die Belgen!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be