Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2017, 13:48   #621
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat loop je met veel overtuiging te zeggen, maar of het daarom juist is ?
ik heb een dag nodig om uw kot leeg te halen en het parket heet een week nodig om iemand te sturen voor de vaststellingen

een deur die op slot was en plots opengebroken is? dat gaat vanzelf? het regende iets te hard? teveel wind?
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:49   #622
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik krijg net via de information room belangrijke data binnen.

Op 22 maart is het paleis onbewoond...

http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...ing-22-3.dhtml
Aha ! via de information room. Dan moet het wel waar zijn !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 13:51   #623
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Dank de Termonds en CO zijn niet alleen de Turken binnenkort baas in Gent maar gans België gevolgd door Europa komt in de puinhoop op die manier.
Het mijne is het mijne en het is al erg genoeg dat de belastingen eerder diefstal dan gewettigd nodig zijn dat allerlei gespuis hier ook nog eens de plak komt zwaaien.
Er moet eindelijk eens een einde komen aan dat gepamper en eigenbelang van die politiekers en hun uitwassen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 14:12   #624
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dan is de beste burgemeester ter wereld een leugenaar nietwaar.
Wie geeft leiding in strafonderzoeken ? Het parket of een burgemeester ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 14:20   #625
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Mij werd verteld door een ex.rijkswachter dat je ervoor moet zorgen dat de dief met zekerheid het hoekje om is, dit om te voorkomen dat je voor de rest van je leven voor de echte of vermeende invaliditeit van je "slachtoffer" opdraait.
Mij werd exact hetzelfde verteld door een politie-commissaris. ("als je een inbreker neerschiet, schiet je hem best zo dood mogelijk"), samen met de raad om nooit een indringer in de rug te schieten.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 14:22   #626
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dan is de beste burgemeester ter wereld een leugenaar nietwaar.
hij is vooral een zwak burgemeester
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 14:28   #627
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wie hier uit zijn nek zit te lullen is maar zeer de vraag...
Gent beschikt niet over een 'lijst met kraakpanden' maar wel over een lijst met gekraakte panden.
Wel, dat is een verkeerde conclusie.
Ze hebben dus wel toegegeven dat ze beschikken over een lijst met gekraakte panden.
Maar of ze in het geniep ook een lijst hebben met kraakpanden, dus: met nog te kraken panden; of panden die in aanmerking komen om eerstdaags gekraakt te worden ... , dat is nog maar de vraag.
Evenals: dat die lijst met kraakpanden niet bestaat, want drie minuten nadat een kandidaat-kraakpand ontdekt wordt, treft men al voorbereidingen voor de volgende 'verhuis'.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 14:55   #628
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wel, dat is een verkeerde conclusie.
Ze hebben dus wel toegegeven dat ze beschikken over een lijst met gekraakte panden.
Maar of ze in het geniep ook een lijst hebben met kraakpanden, dus: met nog te kraken panden; of panden die in aanmerking komen om eerstdaags gekraakt te worden ... , dat is nog maar de vraag.
Evenals: dat die lijst met kraakpanden niet bestaat, want drie minuten nadat een kandidaat-kraakpand ontdekt wordt, treft men al voorbereidingen voor de volgende 'verhuis'.

.
Dat ze een lijst hebben met gekraakte panden is logisch, via aangiftes door eigenaars, vaststellingen door de stadswachten e.a.
Maar als iemand beweert dat zij een lijst van kraakpanden hebben, moet die persoon dat zien te bewijzen. Anders is het cafépraat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 15:11   #629
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Aha ! via de information room. Dan moet het wel waar zijn !
Met moet zich wel haasten indien men de concurrentie voor wilt zijn.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 14 maart 2017 om 15:12.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 15:21   #630
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
de Britten hadden dit al in de gaten, met wat geluk de Nederlanders woensdag ook, een Nexit zal wel een eindpunt stellen aan heel dit EU debacle zeker?
Hoe vaak moet op dit forum herhaald worden dat het EVRM volledig los staat van de EU?

Na een Brexit zal het Verenigd Koninkrijk nog steeds lid zijn van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, net zoals bijvoorbeeld Rusland en Turkije dat zijn.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 15:53   #631
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Woningen kraken in België
Dat klopt.
Mijn woning kraakte ook in België.
Toen ik de Vlaamse woondienst daarvan verwittigde, kwamen ze niet opdagen.
Toen ik de eigenaar op de kraken wees, verkocht hij de woning voor afbraak.


Laatst gewijzigd door eno2 : 14 maart 2017 om 15:55.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 18:19   #632
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wie geeft leiding in strafonderzoeken ? Het parket of een burgemeester ?
Het gaa t er niet om wie de leiding heeft ma ar wie gelogen heeft.
Maar als het parket beter weet wat er een tijdje geleden in het huis stond dan de eigenaars moet ik ze bewonderen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 18:24   #633
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Eerste uitspraak van de rechter:
Is dit "Recht" ? Of zelfs maar rechtvaardig ?

titel: ‘Onaanvaardbaar dat wij nog 14 dagen moeten opdraaien voor kosten van de krakers’
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170314_02779618



Citaat:
Het Gents koppel wier huis gekraakt werd, betreurt de beslissing van de voorzitter van de rechtbank. De krakers krijgen namelijk nog veertien dagen de tijd om het huis te verlaten. Tot dan moet het koppel blijven betalen voor gas, elektriciteit en water. r

‘Wij hadden gehoopt dat de zaak nu achter de rug zou zijn. Dat blijkt dus niet. Het is voor ons totaal onaanvaardbaar dat wij nog 14 dagen langer gas, water en elektriciteit betalen,’ aldus het koppel. De rechter oordeelde dinsdag dat er geen sprake is van woonstschennis, omdat het gebouw onbewoond was en niet bemeubeld.

‘Wij hebben inderdaad de afgelopen twee maanden, sinds wij het pand gekocht hebben, niet in dat huis gewoond. Maar er staan wel degelijk meubelen in, op het bovenste verdiep. Het is natuurlijk best mogelijk dat die meubelen al de deur uit zijn,’ verklaart het koppel.
Advertentie

Kansloos

In beroep gaan is geen optie voor het koppel, tenzij ze opnieuw tweehonderd euro betalen en een nieuw verzoekschrift indienen. Dat wordt dan voorgelegd aan dezelfde rechter, die reeds op de hoogte is van de argumenten van het koppel. ‘Kansloos, dus,’ concludeert het stel.

‘We begrijpen niet hoe een rechter zoiets in onze plaats kan beslissen,’ luidt het verder. ‘De krakers gebruiken EGW op onze kosten. Dat heeft de politie klaarblijkelijk niet opgemerkt en dat vindt de voorzitter van de rechtbank onbelangrijk, net zo min als het risico op brandgevaar.’

Het koppel legt uit dat er een stel oude gaskachels in het gebouw staan die lang niet meer gebruikt werden en ‘absoluut niet aan de elementaire veiligheidsnormen voldoen.’

‘Misschien hadden wij er beter aan gedaan om aan de voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg voor te stellen dat deze Roma-families op hotel konden gaan in de stad, op onze kosten, zolang, tot de stadsgemeenschap gastvrijer de Roma’s weet op te vangen. Dat zou natuurlijk veel geld gekost hebben, maar dan moesten we ons niet langer zorgen maken,' betreurt het koppel.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 18:25   #634
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Mij werd exact hetzelfde verteld door een politie-commissaris. ("als je een inbreker neerschiet, schiet je hem best zo dood mogelijk"), samen met de raad om nooit een indringer in de rug te schieten.
Kunt ge toch beter niet doen als het met het eerste schot niet gelukt is.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 18:34   #635
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kunt ge toch beter niet doen als het met het eerste schot niet gelukt is.
Als 1 schot niet genoeg is kan je best beginnen oefenen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:35   #636
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Uit de link van Schoof:

"Misschien hadden wij er beter aan gedaan om aan de voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg voor te stellen dat deze Roma-families op hotel konden gaan in de stad, op onze kosten, zolang, tot de stadsgemeenschap gastvrijer de Roma’s weet op te vangen. Dat zou natuurlijk veel geld gekost hebben, maar dan moesten we ons niet langer zorgen maken,' betreurt het koppel."

Dubbel genaaid worden - door de krakers én de overheid - en dan nog bereid zijn, om op te draaien voor de bijkomende kosten.
How low can you go, pocokoppel ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 maart 2017 om 19:37.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:37   #637
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Feit, geeft die van de eerste keer een woonwijk zoals de Marokkanen Borgerhout het Kiel en Hoboken kregen?
Woonwijken zijn the way to go, soort bij soort. In het centrum komen we dan multicultureel samen.
Yes we can!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:40   #638
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Feit, geeft die van de eerste keer een woonwijk zoals de Marokkanen Borgerhout het Kiel en Hoboken kregen?
Woonwijken zijn the way to go, soort bij soort. In het centrum komen we dan multicultureel samen.
Yes we can!
Ha, vandaag zijn we terug links. Wanneer terug rechts?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:41   #639
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kunt ge toch beter niet doen als het met het eerste schot niet gelukt is.
Een kennis van me heeft een paintball-geweer steeds gebruiksklaar liggen.
Als 'n ongenode gast zich toegang verschaft tot z'n woning, dan zal die het geweten hebben.

Vb van het effect van zo'n verfballetje op de huid: https://www.youtube.com/watch?v=3FmMfpGzYKw
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:42   #640
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ha, vandaag zijn we terug links. Wanneer terug rechts?
Ik bedacht mij laatst, waarom hebben wij zo geen woonwijken voor mensen met een lichte handicap zoals ADHD of autisme?
Dat die mensen bij elkaar wonen en niet verdeeld in een grote massa verdwalen. Daarbovenop ook sociale woonwijken voor zigeuners, moslims, Christenen, Joden, en dergelijke. Iedereen zijn wijkje en iedereen gelijk.
Er zullen weinig conflicten zijn en in het centrum komen we dan als bruisende multiculturele maatschappij samen waarin het individu centraal staat.

De woonwijk van de moslims dragen bij voor de moskee, de woonwijk van de christenen dragen bij aan de kerk, de woonwijk van de joden aan de synagoge en ga maar door....

Ieder zijn plekje.

Denkt U trouwens dat ik hedendaags nog flirt met links of rechts? Think again.
Ik ben het addergebroed, de schaduw in haar pure vorm. Ik overschaduw eender welke ideologie Hoomer. Ik eigen het me toe, ik ben het, ik overstijg het, ik verwerp het.


Laatst gewijzigd door Peche : 14 maart 2017 om 19:46.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be