Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 april 2017, 20:12   #41
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik heb net een D-link gevonden zie vorige post, BE-prijs zal niet veel anders zijn.
Lijkt toch aan de dure kant indien men een Tesla model 3 als referte neemt, die een halve meter langer is...
De Tesla model 3 is een mooie en elegante wagen. Ik zag hem vandaag nog rijden in mijn streek. Maar toch wat duurder dan de Ampera-e Opel en zeker de Renault. Ik moet een kleine e-wagen hebben. Zeker als tweede wagen. Ben grote wagens beu. Model 3 is groter dan men denkt.

Men moet bovendien (minstens?) anderhalf jaar wachten eer dan men hem thuis krijgt. De actieradius van het model 3 is ook niet zo denderend.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 april 2017 om 20:22.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 20:17   #42
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

/

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 april 2017 om 20:18.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 20:41   #43
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
dat klopt. Maar ieder discussie, gesprek over elektrische wagens met vrienden, famiie, ... komt er altijd ene af met hetzelfde argument: "Jamaar hoe geraken we dan met zo'n auto in het zuiden van Frankrijk als we op vakantie gaan?" Vaak doen ze dan zo'n autoreis een keer per twee jaar, dus ze belissen welke auto te kopen omwille van veertien dagen dat ze hem nodig hebben op twee jaar tijd

Al de andere dagen rijden ze maximum misschien 40km naar en van het werk
Een elektrisch voertuig dat je betrouwbaar naar het zuiden van Frankrijk brengt bestaat al. Dat heet een TGV.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 20:49   #44
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Musk heeft nog wel meer ideetjes.

https://youtu.be/u5V_VzRrSBI

Maar ik vraag me af of het niet eenvoudiger kan. Gewoon auto's draadloos van energie voorzien vanuit de weg bijvoorbeeld.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 20:53   #45
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ha de Air car. Om de zoveel tijd komt er weer iemand mee aangedraven. Feit is dat het heel stil blijft in die hoek en dat vier jaar nadat men zogezegd ging beginnen met de massaproductie ervan, er niet echt iets nog gehoord is hiervan.
http://www.torquenews.com/1080/whate...air-car-anyway


http://www.ibtimes.co.in/tata-airpod...by-2020-716458
tis nu al voor na 2020... Projecten die steevast een nieuwe deadline datum kennen, daar komt meestal niet veel van in huis
Hij bestaat wel maar rijd nogal met snokjes.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 21:44   #46
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Model 3 gaat te duur zijn in Europa dankzij:

10 % invoertaksen
21 % btw

Zeer simpel.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 22:14   #47
araneus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2006
Berichten: 1.117
Standaard

De doorbraak van de elektrische wagen zal er pas komen wanneer er een voldoende dicht netwerk aan snelle laders beschikbaar is. Met een bereik van 350 �* 500 km heb je dan geen enkel probleem meer. Na 2 �* 3 uur ga je laden aan de snellader en op een half uur heb je weer 300 km bijgeladen. Helaas bestaat er momenteel geen publiek netwerk met snelle laders. De meeste laders zijn beperkt tot 11 kW of 22 kW en je vindt soms wel een een Chademo van 50 kW of een sneller type 3 lader.

Natuurlijk is er een uitzondering. Quasi alle Tesla's hebben een bereik van min. 350 km. Volgens mij is de enige uitzondering de Model X 75D die ergens rond de 300 km in de praktijk zal blijven steken. Het voldoende dicht netwerk aan snelle laders is er (enkel voor Teslarijders) ook, de superchargers die inderdaad 300 km per half uur kunnen laden of meer! Nu de superchargers betalend zijn geworden kosten een kWh er een aanvaardbare prijs (ongeveer de thuisprijs) waar de andere tragere laders 1,5 tot 2,5 keer deze prijs vragen.
Het aantal superchargers breidt bovendien nog enorm uit. Op korte termijn komen er in Belziek nog een aantal bij.
Momenteel heb je:

- Aartselaar
- Machelen
- Nijvel
- Gent
- Aarlen

Daar komt waarschijnlijk in 2017 nog bij:

- Antwerpen
- Gent 2
- Lummen
- Luik
- Verviers

De klassieke autobouwers hebben een grote achterstand op Tesla, niet alleen op de wagens, maar nog veel meer op laadinfrastructuur!
araneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 22:43   #48
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
De doorbraak van de elektrische wagen zal er pas komen wanneer er een voldoende dicht netwerk aan snelle laders beschikbaar is. Met een bereik van 350 �* 500 km heb je dan geen enkel probleem meer. Na 2 �* 3 uur ga je laden aan de snellader en op een half uur heb je weer 300 km bijgeladen. Helaas bestaat er momenteel geen publiek netwerk met snelle laders. De meeste laders zijn beperkt tot 11 kW of 22 kW en je vindt soms wel een een Chademo van 50 kW of een sneller type 3 lader.

Natuurlijk is er een uitzondering. Quasi alle Tesla's hebben een bereik van min. 350 km. Volgens mij is de enige uitzondering de Model X 75D die ergens rond de 300 km in de praktijk zal blijven steken. Het voldoende dicht netwerk aan snelle laders is er (enkel voor Teslarijders) ook, de superchargers die inderdaad 300 km per half uur kunnen laden of meer! Nu de superchargers betalend zijn geworden kosten een kWh er een aanvaardbare prijs (ongeveer de thuisprijs) waar de andere tragere laders 1,5 tot 2,5 keer deze prijs vragen.
Het aantal superchargers breidt bovendien nog enorm uit. Op korte termijn komen er in Belziek nog een aantal bij.
Momenteel heb je:

- Aartselaar
- Machelen
- Nijvel
- Gent
- Aarlen

Daar komt waarschijnlijk in 2017 nog bij:

- Antwerpen
- Gent 2
- Lummen
- Luik
- Verviers

De klassieke autobouwers hebben een grote achterstand op Tesla, niet alleen op de wagens, maar nog veel meer op laadinfrastructuur!
Als je zo eens op een tankstation terecht komt zoals op reis naar Spanje waar er 200 voor u staan te tanken....laden dan maar...zal dat best een bed en tankstation zijn in de toekomst.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 07:13   #49
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Model 3 gaat te duur zijn in Europa dankzij:

10 % invoertaksen
21 % btw

Zeer simpel.
De Tesla model 3 kost 35.000 dollar bodemprijs, zo wist Tesla Amsterdam me te vertellen. Daar moeten de taksen nog bijgeteld worden.

Leverbaar: ten laatste (?) begin 2019.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 07:14   #50
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
De doorbraak van de elektrische wagen zal er pas komen wanneer er een voldoende dicht netwerk aan snelle laders beschikbaar is. Met een bereik van 350 �* 500 km heb je dan geen enkel probleem meer. Na 2 �* 3 uur ga je laden aan de snellader en op een half uur heb je weer 300 km bijgeladen. Helaas bestaat er momenteel geen publiek netwerk met snelle laders. De meeste laders zijn beperkt tot 11 kW of 22 kW en je vindt soms wel een een Chademo van 50 kW of een sneller type 3 lader.

Natuurlijk is er een uitzondering. Quasi alle Tesla's hebben een bereik van min. 350 km. Volgens mij is de enige uitzondering de Model X 75D die ergens rond de 300 km in de praktijk zal blijven steken. Het voldoende dicht netwerk aan snelle laders is er (enkel voor Teslarijders) ook, de superchargers die inderdaad 300 km per half uur kunnen laden of meer! Nu de superchargers betalend zijn geworden kosten een kWh er een aanvaardbare prijs (ongeveer de thuisprijs) waar de andere tragere laders 1,5 tot 2,5 keer deze prijs vragen.
Het aantal superchargers breidt bovendien nog enorm uit. Op korte termijn komen er in Belziek nog een aantal bij.
Momenteel heb je:

- Aartselaar
- Machelen
- Nijvel
- Gent
- Aarlen

Daar komt waarschijnlijk in 2017 nog bij:

- Antwerpen
- Gent 2
- Lummen
- Luik
- Verviers

De klassieke autobouwers hebben een grote achterstand op Tesla, niet alleen op de wagens, maar nog veel meer op laadinfrastructuur!
Zo is dat.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 08:49   #51
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Als je zo eens op een tankstation terecht komt zoals op reis naar Spanje waar er 200 voor u staan te tanken....laden dan maar...zal dat best een bed en tankstation zijn in de toekomst.
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=11


Trololo, dit dus
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 09:01   #52
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Tesla model 3 is een mooie en elegante wagen. Ik zag hem vandaag nog rijden in mijn streek. Maar toch wat duurder dan de Ampera-e Opel en zeker de Renault. Ik moet een kleine e-wagen hebben. Zeker als tweede wagen. Ben grote wagens beu. Model 3 is groter dan men denkt.

Men moet bovendien (minstens?) anderhalf jaar wachten eer dan men hem thuis krijgt. De actieradius van het model 3 is ook niet zo denderend.
Klopt, het model 3 is helemaal geen kleine e-wagen.

Het Tesla model 3 is idd groter dan men denkt, vooral de breedte mocht voor mij 10 cm minder zijn. Maar toch past de 1,885 m breedte nog vlot in mijn garage. De fietsen komen daarvoor in een nieuw hok.
Citaat:
Dimensions
Wheelbase 2,870 mm (113 in) est.[2]
Length 4,676 mm (184.1 in) est.[2]
Width 1,885 mm (74.2 in) est.[2]
Height 1,435 mm (56.5 in) est.[2]
Het model 3 is ook als ruime 5-zitter gemaakt, en zou zelfs iets ruimer kunnen zijn dan een Tesla S, vooal in vrije hoofdruimte achteraan. Heeft alles met het accupack te maken in de wagenbodem. De wielbasis en wagenbreedte moet ook voorzien zijn voor het allergrootste accupack van zeer wslk 75 kWh of mss zelfs iets meer. (de Tesla S hebben ze ook van 85 naar 100 kWh gekregen met andere koelingsinfra..)
Moesten ze het Model 3 van beginafaan ontworpen hebben voor max 60 kWh accupack dan zou die ook een stuk compacter kunnen zijn. Wie weet het volgende Model Y.

Het Model 3 is vooral bedoelt als 1e wagen en sowieso garagewagen. De 2e mag dan een kleine benzine zijn, die buiten staat onder het carport.

Bij de actieradius van het Model 3 heeft men natuurlijk de keus of keuzes naargelang men 5k? meer wilt uitgeven, de Ampera e zal dat niet kunnen/willen aanbieden.

In elk geval verwacht iedereen wat meer rijbereik van een Model 3 per kWh accupack dan bij de Ampera e, toch bij vlotte snelheden(snelweg). De Cd van ~0,21 tov ~0,31 is daar mee bepalend.

De Hyundai Ionic EV heeft (wel 4,47 m lange wagen) een Cd van 0,24 en is ook veruit de zuinigste momenteel. GM/Opel laat daar toch wat rijbereik liggen m.i.

Citaat:
Afmetingen Ionic EV
Overall Length 4,470
Overall Width 1,820
Overall Height 1,460
Wheel Base 2,700
Cd 0,24
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 29 april 2017 om 09:23.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 09:45   #53
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Model 3 gaat te duur zijn in Europa dankzij:

10 % invoertaksen
21 % btw

Zeer simpel.
Dat zullen we wslk in de zomer weten, vergeet niet dat de Opel Ampera e of EU-versie volledig en dus enkel in de USA gemaakt wordt, in tegenstelling tot de Tesla S/X die geassembleerd wordt in Tilburg. Op grote autodelen zijn de invoertaksen veel minder hoog... dan op een volledig verscheepte wagen.

Of weet jij meer dat de Opel Ampera e ook geassembleerd wordt in de EU?
Citaat:
http://www.handelsblatt.com/unterneh.../12964792.html

Neuer Elektro-Opel wird wohl nur in den USA gebaut
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 29 april 2017 om 09:46.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 09:50   #54
araneus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2006
Berichten: 1.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Als je zo eens op een tankstation terecht komt zoals op reis naar Spanje waar er 200 voor u staan te tanken....laden dan maar...zal dat best een bed en tankstation zijn in de toekomst.
De capaciteit van de SUC's wordt indien nodig uitgebreid. Tesla wil het aantal laadpunten op korte termijn verdubbelen, dus dat zal wel meevallen. Je mag niet vergeten dat in de toekomst de meeste Tesla's moeten betalen voor hun stroom uit de SUC. Mits een slimme keuze van energieleverancier kan je thuis nu al goedkoper laden dan aan de SUC wanneer je laadt op nachtstroom. Mensen zullen dus de wagen 's nachts opladen en gaan niet een 20 min aan de SUC staan. De laatste Tesla's die gratis kunnen laden voor de levensduur van de wagen werden een paar weken geleden geleverd. In de toekomst zullen dus vooral Tesla's die lange afstand rijden langs de SUC's rijden. Lokale rijders zullen er veel minder gebruik van maken.
araneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 09:51   #55
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Tesla model 3 kost 35.000 dollar bodemprijs, zo wist Tesla Amsterdam me te vertellen. Daar moeten de taksen nog bijgeteld worden.

Leverbaar: ten laatste (?) begin 2019.
46k basisorijs dus. Met wat opties 60k
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 09:52   #56
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Klopt, het model 3 is helemaal geen kleine e-wagen.

Het Tesla model 3 is idd groter dan men denkt, vooral de breedte mocht voor mij 10 cm minder zijn. Maar toch past de 1,885 m breedte nog vlot in mijn garage. De fietsen komen daarvoor in een nieuw hok.

Het model 3 is ook als ruime 5-zitter gemaakt, en zou zelfs iets ruimer kunnen zijn dan een Tesla S, vooal in vrije hoofdruimte achteraan. Heeft alles met het accupack te maken in de wagenbodem. De wielbasis en wagenbreedte moet ook voorzien zijn voor het allergrootste accupack van zeer wslk 75 kWh of mss zelfs iets meer. (de Tesla S hebben ze ook van 85 naar 100 kWh gekregen met andere koelingsinfra..)
Moesten ze het Model 3 van beginafaan ontworpen hebben voor max 60 kWh accupack dan zou die ook een stuk compacter kunnen zijn. Wie weet het volgende Model Y.

Het Model 3 is vooral bedoelt als 1e wagen en sowieso garagewagen. De 2e mag dan een kleine benzine zijn, die buiten staat onder het carport.

Bij de actieradius van het Model 3 heeft men natuurlijk de keus of keuzes naargelang men 5k? meer wilt uitgeven, de Ampera e zal dat niet kunnen/willen aanbieden.

In elk geval verwacht iedereen wat meer rijbereik van een Model 3 per kWh accupack dan bij de Ampera e, toch bij vlotte snelheden(snelweg). De Cd van ~0,21 tov ~0,31 is daar mee bepalend.

De Hyundai Ionic EV heeft (wel 4,47 m lange wagen) een Cd van 0,24 en is ook veruit de zuinigste momenteel. GM/Opel laat daar toch wat rijbereik liggen m.i.
Bij mij is het omgekeerd. Een tweede wagen zal een elektrische zijn. En niet te groot. Vermoedelijk de Renault. Moest het elektrisch rijden meevallen, dan worden alle wagens thuis e-wagens.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 april 2017 om 09:54.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 10:00   #57
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
46k basisorijs dus. Met wat opties 60k
Ja, zoiets zal het zijn. Tesla Amsterdam wees me enkele weken geleden er wel op dat: ' Model 3 een minder luxere auto is dan de Model S of Model X. ' Maar dat hadden we al begrepen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 april 2017 om 10:00.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 10:05   #58
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Tesla model 3 kost 35.000 dollar bodemprijs, zo wist Tesla Amsterdam me te vertellen. Daar moeten de taksen nog bijgeteld worden.

Leverbaar: ten laatste (?) begin 2019.
Amsterdam#? kan dat ook niet weten.

Wat men wel weet is dat de basisprijs van een Opel Ampera e, ttz Chevrolet Bolt EV bij $37,495 ligt in de USA dus 2,5k duurder dan de basisprijs van een model 3 in de USA, voordelen niet inbegrepen.

Citaat:
http://www.caranddriver.com/chevrolet/bolt-ev
The Bolt starts at $37,495 in LT trim, but a $7500 federal tax credit will pull the price under $30,000. Some states and municipalities offer incentives beyond that.

Price as Tested:
$43,905 (base price: $37,495)
Citaat:
https://www.tesla.com/model3
$35,000
Starting price before incentives
Production begins mid 2017
Tesla Nederland#:
Citaat:
35,000 USD
Vanafprijs in USD. Lokale prijzen worden aangekondigd in 2017.
De productie gaat midden 2017 van start.

https://www.tesla.com/nl_NL/model3?redirect=no
Waar jullie het vandaan halen dat een basis model 3 duurder gaat zijn dan een Ampera e is me een raadsel, ik verwacht dan ook dat dit tenminste gestaafd wordt.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 29 april 2017 om 10:13.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 10:12   #59
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

In de VS is de goedkoopste Model S 70k dollar
In EU 90k euro

Hetzelfde zullen we zien voor Model 3.

Ik denk eerlijk dat met deze pricing De Renault Zoe 40 kWh of de 60 kWh Leaf veel, veel concurrentieler worden tegen 33k euro. Met wat premie (4k) en terruggave eigen wagen kan je een mooie electrische wagen kopen tegen 20k-25k ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 10:18   #60
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Amsterdam#? kan dat ook niet weten.

Wat men wel weet is dat de basisprijs van een Opel Ampera e, ttz Chevrolet Bolt EV bij $37,495 ligt in de USA dus 2,5k duurder dan de basisprijs van een model 3 in de USA, voordelen niet inbegrepen.




Tesla Nederland#:


Waar jullie het vandaan halen dat een basis model 3 duurder gaat zijn dan een Ampera e is me een raadsel, ik verwacht dan ook dat dit tenminste gestaafd wordt.
Het zou kunnen dat inderdaad de Ampera iets meer kost dan de Tesla 3. Maar dan is de Tesla toch eleganter.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 april 2017 om 10:22.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be