Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 april 2017, 21:36   #1221
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik hoef uw gescheld niet en ben ik uw knecht niet. Bovendien heb ik hier nog nooit op de driehoek gedrukt. Verklikken was eerder iets voor jodenhaters in de oorlog.

Dat belet me niet te te zeggen dat u een jodenhater zijt die de holocaust ontkend en minimaliseert.

U brengt wel het voortbestaan van het forum in gevaar want als uw walgelijke poneringen buiten het forum bekend geraken kan de moderatie beslissen het forum te sluiten want zij zal aangesproken voor uw strafbare vulgaire anti-jood propaganda. Vooral het miskennen van de holocaust kan u voor de rechtbank brengen. Daar gaat ge met geen zever moeten afkomen dat ge het zo niet gezegd hebt.

Ik hoef geen bewijzen te brengen jodenhater. De holocaust bestaat uit miljoenen getuigenissen, documentaires, boeken, foto's, films, mensen die de gruwel overleefd hebben en nog steeds bestaande overblijfselen in exterminatie kampen. Waarvan ik er trouwens verschillende met mijn eigen ogen gezien heb in een periode toen ze nog niet opgekuist waren zoals nu.

U bent een walgelijk individu.
Dat klopt, en dat spreekt niemand tegen, ook Diego niet. Hij vraagt zich enkel (terecht) af, waarom de genocides in Armenië en Rwanda wel mogen ontkend of geminimaliseerd worden, maar die op de joden niet.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 22:20   #1222
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik hoef uw gescheld niet en ben ik uw knecht niet. Bovendien heb ik hier nog nooit op de driehoek gedrukt. Verklikken was eerder iets voor jodenhaters in de oorlog.

Dat belet me niet te te zeggen dat u een jodenhater zijt die de holocaust ontkend en minimaliseert.

U brengt wel het voortbestaan van het forum in gevaar want als uw walgelijke poneringen buiten het forum bekend geraken kan de moderatie beslissen het forum te sluiten want zij zal aangesproken voor uw strafbare vulgaire anti-jood propaganda. Vooral het miskennen van de holocaust kan u voor de rechtbank brengen. Daar gaat ge met geen zever moeten afkomen dat ge het zo niet gezegd hebt.

Ik hoef geen bewijzen te brengen jodenhater. De holocaust bestaat uit miljoenen getuigenissen, documentaires, boeken, foto's, films, mensen die de gruwel overleefd hebben en nog steeds bestaande overblijfselen in exterminatie kampen. Waarvan ik er trouwens verschillende met mijn eigen ogen gezien heb in een periode toen ze nog niet opgekuist waren zoals nu.

U bent een walgelijk individu.
Nogmaals, ik heb hier nergens de H. ontkent noch geminimaliseerd noch miskend, zoals je hier doet uitschijnen, maar blijkbaar kan je dus geen onomstotelijke bewijzen van het gebeurde aanbrengen, waarvan akte.
Ook je bewering van m'n zgn 'anti-joodpropaganda', mag je eens hard maken.

Voor de rest bekijk ik je litanie als 'n teken van intellectuele (nou ja)machteloosheid, uitgesponnen frustratie en de restanten van een verkalkt dogma, je levenslang opgelepeld door poco-historici en dito media, die je het vermeende recht geven om héél 'verontwaardigd' te doen, tegen degenen die je gewoon om onomstotelijke bewijzen vragen.

Ook m'n vraag waarom er andere massamoorden in de wereld dan wél mogen ontkend of geminimaliseerd worden en dit zónder wettelijke restricties, blijft onbeantwoord.
Neem anders nog 'n pindanootje, dat heb je wel verdiend.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 22:55   #1223
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dat klopt, en dat spreekt niemand tegen, ook Diego niet. Hij vraagt zich enkel (terecht) af, waarom de genocides in Armenië en Rwanda wel mogen ontkend of geminimaliseerd worden, maar die op de joden niet.
Heb jij iets van Diego gelezen over Armenië en Rwanda ?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 23:10   #1224
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heb jij iets van Diego gelezen over Armenië en Rwanda ?
Zjaakske komt weer wat trollen:

"Ook m'n vraag waarom er andere massamoorden in de wereld dan wél mogen ontkend of geminimaliseerd worden en dit zónder wettelijke restricties, blijft onbeantwoord."

Niet duidelijk genoeg, Zjaak ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 01:40   #1225
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Om de zaken even om te draaien: mag jij in China publiekelijk beweren dat er destijds vele doden zijn gevallen bij de protesten op het Tiananmenplein, terwijl de Chinese overheid dit 'officieel' ontkent ?
Of papegaai je die ook zo 'stupide' na ?

Ik hoop dat je nu de stupiditeit van je post (h)erkent...
Om je vraag te beantwoorden: Neen want ik ben niet stupied zenne, ikke.
Voor de rest: Oei, ben je op je pitje getrapt? -Foei dan, maar kaddetni gezien.
Aanhangsel: De zaken omdraaien moogt gij ook van mij.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 01:53   #1226
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Om je vraag te beantwoorden: Neen want ik ben niet stupied zenne, ikke.
Voor de rest: Oei, ben je op je pitje getrapt? -Foei dan, maar kaddetni gezien.
Aanhangsel: De zaken omdraaien moogt gij ook van mij.
Op je pik, het is op je pik getrapt. Niet op je pit.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 02:09   #1227
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Op je pik, het is op je pik getrapt. Niet op je pit.
Sorry Gamla. Gij zijt blijkbeer meer intiem dan ik met dat manneke zijn dingetje.
Ieder zijn smaak.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 02:35   #1228
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Sorry Gamla. Gij zijt blijkbeer meer intiem dan ik met dat manneke zijn dingetje.
Ieder zijn smaak.
Jij was het toch die iemand stront noemde? De onderbuik is voor jou blijkbaar een geliefd onderwerp.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 04:17   #1229
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
U bent een walgelijk individu
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
2
Soms denk ik dat jullie tweelingbroers zijn.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 04:48   #1230
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ik hoop Marine Le Pen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 06:06   #1231
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Er is geen 'massa doden' door terrorisme. Relatief gezien is terrorisme een marginaal verschijnsel. Bovendien zorgt migratie niet voor terrorisme, toon mij eens eens studie die de correlatie aantoont.

Immigratie zorgt ook niet voor een 'massa verkrachtingen'. Toon mij eens een studie die de correlatie aantoont.

Eventjes anticiperen op de typische respons: de Breitbarttiteltjes over Zweden zijn heel simpel te verklaren: Zweden telt elk incident apart, niet enkel de aangifte.
Citaat:
Als in de VS een vrouw aangifte doet van verkrachting door haar echtgenoot gedurende 14 dagen,
telt dat als 1 incident, als een Zweedse vrouw aangifte doet, zal elke keer dat ze gedwongen seksueel contact had tellen als verkrachting. Bovendien heeft Zweden in 2005 de definitie van verkrachting aangepast, waardoor gevallen van wat bij ons en in andere landen onder 'aanranding' valt, daar ook onder verkrachting valt.
Hoe kan een vrouw nu verkracht worden door haar eigen echtgenoot met die grap heb ik altijd plezier als er daar ene mee uitpakt ... zoals nu je doet met lachen hoor....maar toch het instromende uitschot verkracht dagelijks vrouwen op openbare plaatsen en de media mag het niet naar buiten brengen deze regel over héél Europa dat wel...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 april 2017 om 06:07.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 06:11   #1232
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Citaat:
Zjaakske komt weer wat trollen:
"Ook m'n vraag waarom er andere massamoorden in de wereld dan wél mogen ontkend of geminimaliseerd worden en dit zónder wettelijke restricties, blijft onbeantwoord."

Niet duidelijk genoeg, Zjaak ?
het enige dat ie kan ... voor discussie lukt het hem niet , zou het niet durven zijn of is het echt niet kunnen ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 06:15   #1233
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Weer twee niet te ontcijferen posts...
Volg lessen Nederlands, Muyle, en volg er direct de module 'correct quoten' bij.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 06:36   #1234
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dat klopt, en dat spreekt niemand tegen, ook Diego niet. Hij vraagt zich enkel (terecht) af, waarom de genocides in Armenië en Rwanda wel mogen ontkend of geminimaliseerd worden, maar die op de joden niet.
Andere genocides heeft hij er maar achteraf in latere bijdragen bijgetrokken. Zoals gewoonlijk om uit te wijken als men hem met zijn anti-joods racisme confronteert. Hij heeft zelfs de ballen niet holocaust voluit te schrijven maar met H. (uit schrik dat zoekmachienes hem opsporen). Nogmaals is in Belgie de holocaust ontkennen of minimaliseren strafbaar net zoals in bijna alle EU landen en andere landen.

Niemand keurt andere genocides goed. Maar in dit geval was het gewenst concreet bij het racisme van het FN te blijven. Het blijft een vuile partij ook met de dochter aan het roer.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 07:00   #1235
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Andere genocides heeft hij er maar achteraf in latere bijdragen bijgetrokken. Zoals gewoonlijk om uit te wijken als men hem met zijn anti-joods racisme confronteert. Hij heeft zelfs de ballen niet holocaust voluit te schrijven maar met H. (uit schrik dat zoekmachienes hem opsporen). Nogmaals is in Belgie de holocaust ontkennen of minimaliseren strafbaar net zoals in bijna alle EU landen en andere landen.

Niemand keurt andere genocides goed. Maar in dit geval was het gewenst concreet bij het racisme van het FN te blijven.
Citaat:
Het blijft een vuile partij ook met de dochter aan het roer.
een vuile partij die voor zijn land en eigen volk staat knobbelt dat aan elkaar ..; krijgt ge er geld voor misschien om tegen te werken? je zou het beginnen te denken dat sommige betaald worden om straf rechtse partijen af te breken... hoe ver kan men gaan als mens je eigen continent nog liever afbreken en nog meer vuiligheid aanvullen puur voor het platte geld..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 08:52   #1236
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Hoe kan een vrouw nu verkracht worden door haar eigen echtgenoot met die grap heb ik altijd plezier als er daar ene mee uitpakt ...
Het feit dat intrafamiliaal seksueel geweld een grap is voor u, zegt veel over uw persoon.

Je zou bijna denken dat je een extremistische moslim bent.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"

Laatst gewijzigd door Zeus : 30 april 2017 om 08:53.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 08:53   #1237
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Andere genocides heeft hij er maar achteraf in latere bijdragen bijgetrokken. Zoals gewoonlijk om uit te wijken als men hem met zijn anti-joods racisme confronteert. Hij heeft zelfs de ballen niet holocaust voluit te schrijven maar met H. (uit schrik dat zoekmachienes hem opsporen). Nogmaals is in Belgie de holocaust ontkennen of minimaliseren strafbaar net zoals in bijna alle EU landen en andere landen.

Niemand keurt andere genocides goed. Maar in dit geval was het gewenst concreet bij het racisme van het FN te blijven. Het blijft een vuile partij ook met de dochter aan het roer.
Neen, maar waarom riskeert iemand een veroordeling voor het ontkennen/minimaliseren van de holocaust, en helemaal niks voor het ontkennen/minimaliseren van iedere andere genocide ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 08:58   #1238
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Het feit dat intrafamiliaal seksueel geweld een grap is voor u, zegt veel over uw persoon.

Je zou bijna denken dat je een extremistische moslim bent.
Als je menage niet meer werkt ... moet je scheiden , dan heb je al die intrafamiliaal zever niet meer . Ge kunt zo blijven zeveren jaren aan een stuk .. .. als het respect weg is is het gedaan met de leute . en vergelijk mij a.u.b niet met een extremist , dank u.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 april 2017 om 08:59.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 09:00   #1239
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Bischop Williamson heeft het erover.

https://www.youtube.com/watch?v=0yVCSwHB9w4
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 09:02   #1240
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Hoe kan een vrouw nu verkracht worden door haar eigen echtgenoot met die grap heb ik altijd plezier als er daar ene mee uitpakt ... zoals nu je doet met lachen hoor....maar toch het instromende uitschot verkracht dagelijks vrouwen op openbare plaatsen en de media mag het niet naar buiten brengen deze regel over héél Europa dat wel...
Eerst een geflipte holocaust ontkenner, en nu een vrouw die lacht met het concept van verkrachting binnen een huwelijk.
Het onderwerp "Marine Le Pen" brengt blijkbaar het laagste in de mens naar boven...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be