Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 april 2017, 00:31   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard Een voorbeeld van de verrijking

Dat zijn de gene die voor onze pensioenen komen werken,
https://www.youtube.com/watch?v=mzcR...ature=youtu.be
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 00:57   #2
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 06:38   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat zijn de gene die voor onze pensioenen komen werken,
https://www.youtube.com/watch?v=mzcR...ature=youtu.be
Goed bezig!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 06:40   #4
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.808
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Helaas zag ik soortgelijks op de werkvloer.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 06:49   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Helaas zag ik soortgelijks op de werkvloer.
Waar groeit dat gras?
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 07:17   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.808
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waar groeit dat gras?
Ik heb een redelijk uitgebreide CV.... Ik heb al figuren gezien die een zonnebloem als genie laten uitschijnen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 07:48   #7
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Kunt ge het haar kwalijk nemen? Wat heeft die van levenservaringen op gedaan?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 07:49   #8
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb een redelijk uitgebreide CV.... Ik heb al figuren gezien die een zonnebloem als genie laten uitschijnen.
Vaneigenst. Ik heb ook de perfecte CV.
Ik heb die gewoon van 3 pagina's ingekort naar 1 pagina.
Met de beste presentaties naar voren gebracht en al mijn lijken in de kast gehouden.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 11:05   #9
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Vaneigenst. Ik heb ook de perfecte CV.
Ik heb die gewoon van 3 pagina's ingekort naar 1 pagina.
Met de beste presentaties naar voren gebracht en al mijn lijken in de kast gehouden.
Waarvoor heeft u dat nodig?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 11:58   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.808
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Vaneigenst. Ik heb ook de perfecte CV.
Ik heb die gewoon van 3 pagina's ingekort naar 1 pagina.
Met de beste presentaties naar voren gebracht en al mijn lijken in de kast gehouden.
Ik heb nergens een vermelding gemaakt van een perfect CV.

Oftewel, ik denk dat we al een voorbeeld hebben van de net niet zonnebloem.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 14:22   #11
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=46Q1Rl-aPCs
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 09:01   #12
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Nog een voorbeeld van "verrijking"...

Citaat:
"De kater is hier enkele maanden geleden afgezet, maar wij zorgen ervoor. Net zoals de vrijwilligers van Poezenleed de zwerfkatten verzorgen en eten geven", zegt de buurtbewoonster die zich al enkele maanden over de rosse kater ontfermt. "Het dier zat vol leven, een echte lieverd. Het was enorm schrikken toen hij zwaargewond huiswaarts keerde. De achterste pootjes bewoog hij nog nauwelijks. De toestand was zo erg dat de dierenarts meteen dacht aan euthanasie. We wilden hem een kans geven en dus heeft de dokter een dagje gewacht. Het dier leeft nog en is al een klein beetje aan de beterhand, maar er zijn nog inwendige bloedingen. Het kan nog alle kanten uit", zegt de buurtbewoonster.

De dierenarts zegt dat het zeker niet om een aanrijding gaat. "Er zijn ook nauwelijks auto's in de verkeersluwe buurt. De verwondingen van de kat, de inwendige bloedingen, wijzen erop dat op de kat geschopt is", zegt de dierenarts.
Onlangs hebben ze een garage opengebroken en alles wat erin lag, verkocht. En ja, die zijn maar 8, 9, 10 jaar. Ik noem dat geen kinderen meer maar jongeren
Met die diagnose in handen, wijzen de buren naar een groepje kinderen tussen 8 en 10 jaar oud. Ondanks hun erg jonge leeftijd slagen ze erin de buurt al een tijdje te terroriseren. Volgens de buurt zijn de daders die de kat afranselden dezelfde als diegenen die vorig jaar stenen gooiden naar de tuinders van de volkstuintjes.

"Een zakje hondenpoep uitgooien op een auto, pipi doen in brievenbussen tot diefstallen plegen en mensen afdreigen, de lijst met 'kattenkwaad' is ondertussen eindeloos", zeggen de buren. Geen enkele van hen wil met een naam in de krant, uit schrik om de volgende prooi te worden van de jonge 'boefjes'. "Op YouTube zijn filmpjes te zien van jongeren die katten in de lucht werpen en van grote hoogte laten vallen, gewoon voor het plezier. Daar zitten ze naar te kijken en ze vinden dat fantastisch. De rosse kat is in tegenstelling tot de zwerfkatten in de Sint-Elisabethwijk een vrij tam dier. Ik denk dat de kat die kinderen zal vertrouwd hebben", zegt de buurtbewoonster.

Bij de vereniging Poezenleed die de zwerfkattenkolonie in de wijk van voedsel voorziet is er ongerustheid na het incident. "Ik zou er alleszins niet van verschieten moesten die mannetjes dat op hun geweten hebben. De brandweer moet hier regelmatig komen omdat ze dingen in brand steken. Onlangs hebben ze een garage opengebroken en alles wat erin lag verkocht. En ja, die zijn maar 8, 9, 10 jaar. Ik noem dat geen kinderen meer maar jongeren", zegt Annie De Smet (71) van Poezenleed. "Al die vandalenstreken dat ze uithalen, ik kan ze niet meer optellen. Als je een blauwe zak buitenzet, schoppen ze hem kapot. Van de katten moeten ze blijven. Dierenbeulen zijn het", zegt Annie.

De context waar deze kinderen moeten opgroeien, is natuurlijk wel keihard. In de sociale woonwijk op de Rechteroever zijn generatiearmoede, werkloosheid en verslavingsproblemen geen zeldzaamheid, krijgen drugsdealers weinig tegenkanting van politie en is er weinig om de jongeren van de straat te houden. Dat het ene incident na het andere zich voordoet in de Sint-Elisabethwijk, dat is ook de sociaal werkers van de wijk niet ontgaan.

"Een jeugdhuis of een jeugdwerking zou misschien een structurele oplossing kunnen betekenen. Daarvoor hebben we met vzw Parol op dit moment te weinig mensen. De stad heeft ook maar één straathoekwerker", zegt Lander Claeys van Parol. "Twee extra opbouwwerkers die zich richten op de jeugd, zou het probleem misschien kunnen verhelpen."
uit HLN online

Zonder twijfel gaat het hier weer om een groepje "bruinsmoelenkrapuul", groepjes die enkel maar kunnen aangroeien en voor nog meer ellende zorgen. De jeugdhuizen en gevangenissen zitten al overvol waardoor ze nog maar weinig kans hebben om een straf op te lopen! Mensen in dergelijke wijken hebben schrik om nog buiten te komen, lopen tussen de vuiligheid die ze rond smijten, merken op dat hun auto opnieuw bekrast is, dat alles wat niet vastzit gestolen wordt enz enz enz
En wat kunnen we er aan doen? O ja! Nog een paar jeugdhuizen bouwen voor die boefjes met de centen van de belastingbetaler! En ze zijn waarschijnlijk nog "Belg" ook want hier geboren...
Hoe is het mogelijk dat politieke verantwoordelijken en een gerechtssysteem die naam niet meer waardig de bevolking van ons landje zoiets kan aandoen...
Die halfdood getrapte kat is natuurlijk maar een speld in de hooiberg waarmee deze "verrijkers" ons leven en onze maatschappij meer en meer in de vernieling helpen...
Je kunt hier zo elke dag een paar bladzijden vullen, en dat is nog maar wat in de openbaarheid komt, de bedoeling is dat er zoveel mogelijk over gezwegen wordt!
En we zitten nog maar aan het begin van de ellende.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 12:06   #13
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat zijn de gene die voor onze pensioenen komen werken,
https://www.youtube.com/watch?v=mzcR...ature=youtu.be
Is dat filmpje geen schending van de privacy?
Iemand zo herkenbaar in beeld brengen?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 18:01   #14
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Is dat filmpje geen schending van de privacy?
Iemand zo herkenbaar in beeld brengen?
Ja, inderdaad, was me nog niet opgevallen.
Groen vuilkzakken zijn inderdaad zeldzaam.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 18:13   #15
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Nog een voorbeeld van "verrijking"...


uit HLN online

Zonder twijfel gaat het hier weer om een groepje "bruinsmoelenkrapuul", groepjes die enkel maar kunnen aangroeien en voor nog meer ellende zorgen. De jeugdhuizen en gevangenissen zitten al overvol waardoor ze nog maar weinig kans hebben om een straf op te lopen! Mensen in dergelijke wijken hebben schrik om nog buiten te komen, lopen tussen de vuiligheid die ze rond smijten, merken op dat hun auto opnieuw bekrast is, dat alles wat niet vastzit gestolen wordt enz enz enz
En wat kunnen we er aan doen? O ja! Nog een paar jeugdhuizen bouwen voor die boefjes met de centen van de belastingbetaler! En ze zijn waarschijnlijk nog "Belg" ook want hier geboren...
Hoe is het mogelijk dat politieke verantwoordelijken en een gerechtssysteem die naam niet meer waardig de bevolking van ons landje zoiets kan aandoen...
Die halfdood getrapte kat is natuurlijk maar een speld in de hooiberg waarmee deze "verrijkers" ons leven en onze maatschappij meer en meer in de vernieling helpen...
Je kunt hier zo elke dag een paar bladzijden vullen, en dat is nog maar wat in de openbaarheid komt, de bedoeling is dat er zoveel mogelijk over gezwegen wordt!
En we zitten nog maar aan het begin van de ellende.
strontvolk om op te spuwen.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 21:06   #16
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
strontvolk om op te spuwen.
Opmerkelijk dat haat, vernieling, respectloosheid, kwaadaardigheid, egoïsme, luiheid, ..., zo in in één religieuze bevolkingsgroep geconcentreerd zit en dat overal in de wereld...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 29 april 2017 om 21:09.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 03:37   #17
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Een voorbeeld van verrijking is alle vreemde parasieten eruit jagen.
Het is een vorm van naastenliefde.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 06:54   #18
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Opmerkelijk dat haat, vernieling, respectloosheid, kwaadaardigheid, egoïsme, luiheid, ..., zo in in één religieuze bevolkingsgroep geconcentreerd zit en dat overal in de wereld...
en dat er nog mensen zijn die die soort nog verdedigen versta ik nog minder .. dus wie zoiets verdedigd is al even erg .. al die instanties zoals Unia en mensenrechten zijn in feite ook schoon uitschot , want ze verdedigen vulgaire kwaadaardige mensen.. dus.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 07:49   #19
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
en dat er nog mensen zijn die die soort nog verdedigen versta ik nog minder .. dus wie zoiets verdedigd is al even erg .. al die instanties zoals Unia en mensenrechten zijn in feite ook schoon uitschot , want ze verdedigen vulgaire kwaadaardige mensen.. dus.
Pleit je nu om de mensenrechten af te schaffen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2017, 08:48   #20
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Pleit je nu om de mensenrechten af te schaffen ?
Ik heb het over vervormde monster beesten , die verdedigd worden met mensenrechten...


Waar geen sprake meer is van menselijkheid naar de maatschappij toe hoeft geen verdediging op menselijk vlak ook niet. hup

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 april 2017 om 08:50.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be