Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 mei 2017, 19:57   #21
korvo
Gouverneur
 
korvo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Locatie: Zoniënwoud
Berichten: 1.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Praat ook eens over de Vlaamse PPS constructie schandalen die je 20 miljard gekost hebben en waarvoor je nu een duurdere stroom, water, ziekenzorg en school factuur krijgt.

Volgens mij geloof je zelfs dat je auto properder rijd als je meer verkeersbelasting moet betalen.
Het gaat hier over Annie Taulet. Het staat je vrij over die PPS-constructies een andere onderbouwde draad op te starten. Maar graag dus je mening over Annie Taulet. Merci.

Laatst gewijzigd door korvo : 6 mei 2017 om 20:25.
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2017, 20:24   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
Het gaat hier over Annie Taulet. Het staat je vrij over die PPS-constructies een andre onderbouwde draad op te starten. Maar graag dus je mening over Annie Taulet. Merci.
U zal moeten wachten tot sint-juttemis.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2017, 20:27   #23
korvo
Gouverneur
 
korvo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Locatie: Zoniënwoud
Berichten: 1.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
U zal moeten wachten tot sint-juttemis.
Tja, en dat soort van mensen wil hier debatteren over politiek. Zucht ...
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2017, 21:23   #24
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ja, se. E mo.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2017, 21:48   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het blijft PS-schandalen regenen. Het zoveelste schandaal dat met de mantel der Belgisch nationalistische liefde zal bedekt worden. Hoelang zal het duren voor het gegraai van in opspraak gekomen N-VA-ers als tegengewicht in de strijd wordt gegooid?



http://www.standaard.be/cnt/dmf20170505_02867736

Mons, is dat niet de stad waar PS-voorzitter en ex.premier Di Rupo woont?
Wie bedekt wat juist met welke mantel ? Dat de PS dat mens naar de uitgang duwde staat zowat in elke krant te lezen.
http://www.lesoir.be/1497081/article...etre-candidate
Bekijk de chronologie : de waalse en franstalig Brusselse pers is haar put al sinds februari aan het graven :
http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belg...ntologie.dhtml
http://www.lalibre.be/actu/politique...702bc3191cba1b
https://www.rtbf.be/info/regions/hai...ats?id=9532422
https://www.rtbf.be/info/regions/hai...-an?id=9527346
http://bruxelles.lacapitale.be/44021...e-demissionner
http://www.lesoir.be/1438864/article...bl-provinciale
http://lepeuple.be/centre-dinformati...publifin/77801
http://www.laprovince.be/1786009/art...ion-d-une-asbl
http://www.levif.be/actualite/belgiq...al-612871.html
http://www.laprovince.be/1788337/art...s-l-illegalite
https://www.rtbf.be/info/regions/hai...age?id=9531131
http://tournai.nordeclair.be/60983/a...nnie-taulet-ps
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2017, 22:11   #26
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

De SP is wel heel erg tekortgeschoten.
Ik verwachte er echt veel van.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2017, 22:12   #27
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wie bedekt wat juist met welke mantel ? Dat de PS dat mens naar de uitgang duwde staat zowat in elke krant te lezen.
We nemen voor het gemak maar weer eens aan dat Di Rupo van niets wist...? Ik begin me zo stilaan af te vragen of Di Rupo wel op de hoogte is van wat er in zijn partij allemaal gebeurt. Bij ieder schandaal klinkt het immers steeds weer "je n'étais pas au courant"...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 06:20   #28
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
We nemen voor het gemak maar weer eens aan dat Di Rupo van niets wist...? Ik begin me zo stilaan af te vragen of Di Rupo wel op de hoogte is van wat er in zijn partij allemaal gebeurt. Bij ieder schandaal klinkt het immers steeds weer "je n'étais pas au courant"...
Of Di Rupo nu op de hoogte is of niet, hij blijft als partijvoorzitter verantwoordelijk voor wat er in zijn partij gebeurt. Dat hij maar zo lang mogelijk voorzitter blijft want dat is echt het ideale recept om hun steun volledig te decimeren.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 06:44   #29
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
We nemen voor het gemak maar weer eens aan dat Di Rupo van niets wist...? Ik begin me zo stilaan af te vragen of Di Rupo wel op de hoogte is van wat er in zijn partij allemaal gebeurt. Bij ieder schandaal klinkt het immers steeds weer "je n'étais pas au courant"...
Tijd voor dit!
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  klinker-borstel-met-gelakte-steel.jpg‎
Bekeken: 71
Grootte:  16,1 KB
ID: 105911  

__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 07:14   #30
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
We nemen voor het gemak maar weer eens aan dat Di Rupo van niets wist...? Ik begin me zo stilaan af te vragen of Di Rupo wel op de hoogte is van wat er in zijn partij allemaal gebeurt. Bij ieder schandaal klinkt het immers steeds weer "je n'étais pas au courant"...
Weet jij dan wat "we" aannemen ?
Uiteraard wist EDR dat, iets anders verwachten is ervan uitgaan dat hij achterlijk is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 07:18   #31
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Weet jij dan wat "we" aannemen ?
Uiteraard wist EDR dat, iets anders verwachten is ervan uitgaan dat hij achterlijk is.
Ik denk dat ie niets wist.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 07:24   #32
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Tijd voor dit!
Dat is zo !
Maar ik hoop dat je het verschil toch wel ziet ?
-PS kuist zijn mandatarissen buiten die een schabbel wisten te versieren in het domein waarvoor zij reeds hun wedde krijgen ( Annie Taulet als voorbeeld )
-N-VA faciliteert net dit voorbeeld van mistoestand door het op het schoon verdiep zelf toe te passen. ( Koen Kennis als voorbeeld )

Wanneer gaat de bezem daar doorheen gaan ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 07:35   #33
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
Tja, en dat soort van mensen wil hier debatteren over politiek. Zucht ...
Als ik vraag om ook eens naar de malversaties van de Vlaamse regeringen te kijken, maak jij ervan dat ik de Waalse rotzooi goedkeur.

Jij wil enkel debatteren over Waalse rotzooi, terwijl er onder je Vlaamse ogen in je geliefde Vlaanderen identiek hetzelfde gebeurde en nog iedere dag gebeurd.

En die PPS constructies waar we voor 20 miljard mee in de zeik werden gezet zijn reeds genoeg draden opgezet waar ik werd uitgescholden voor leugenaar, totdat Eurostat de waarheid aan het licht bracht.

Je kinderen en jijzelf mogen die 20 miljard wel terugbetalen, maar dat doe jij graag omdat je door Vlamingen en je eigen partij genaaid bent.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 08:05   #34
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Als ik vraag om ook eens naar de malversaties van de Vlaamse regeringen te kijken, maak jij ervan dat ik de Waalse rotzooi goedkeur.

Jij wil enkel debatteren over Waalse rotzooi, terwijl er onder je Vlaamse ogen in je geliefde Vlaanderen identiek hetzelfde gebeurde en nog iedere dag gebeurd.

En die PPS constructies waar we voor 20 miljard mee in de zeik werden gezet zijn reeds genoeg draden opgezet waar ik werd uitgescholden voor leugenaar, totdat Eurostat de waarheid aan het licht bracht.

Je kinderen en jijzelf mogen die 20 miljard wel terugbetalen, maar dat doe jij graag omdat je door Vlamingen en je eigen partij genaaid bent.

Als er een topic over het zoveelste PS schandaal verschijnt dan beginnen subo- panda- en dalitrol vrijwel onmiddellijk over N-VA en De Wever. Het lijkt wel alsof jullie besmet zijn met de demonendiaree.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 08:27   #35
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Als er een topic over het zoveelste PS schandaal verschijnt dan beginnen subo- panda- en dalitrol vrijwel onmiddellijk over N-VA en De Wever. Het lijkt wel alsof jullie besmet zijn met de demonendiaree.
Het lijkt er veel meer op dat jullie, telkens als er ook maar een woordje kritiek komt, ook al is die gerechtvaardigd, snel de blinde en dove gaan uithangen.
Nog 2 weken en ik ben in Rome, zal ik popie jopie vragen BDW en zijn ganse partij heilig te verklaren?
Voor de rest zal ik vragen of hij geen oogdruppels heeft om de blindheid van N-VA kiezers te genezen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 08:55   #36
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Als ik vraag om ook eens naar de malversaties van de Vlaamse regeringen te kijken, maak jij ervan dat ik de Waalse rotzooi goedkeur.

Jij wil enkel debatteren over Waalse rotzooi, terwijl er onder je Vlaamse ogen in je geliefde Vlaanderen identiek hetzelfde gebeurde en nog iedere dag gebeurd.

En die PPS constructies waar we voor 20 miljard mee in de zeik werden gezet zijn reeds genoeg draden opgezet waar ik werd uitgescholden voor leugenaar, totdat Eurostat de waarheid aan het licht bracht.

Je kinderen en jijzelf mogen die 20 miljard wel terugbetalen, maar dat doe jij graag omdat je door Vlamingen en je eigen partij genaaid bent.
Partijleider en sterke man in Mons EDR laat Annie Taulet jarenlang graaien, en k�*n nu niet anders dan grote kuis houden door de schandalitis.
Partijleider en sterke man in Antwerpen organiseert zelf de graaierij voor Koen Kennis, en rationaliseert dat. "omdat hij uit de privé komt + omdat ikzelf niets ken van bedrijven aansturen"

Voor PS is dat een schandaal.
Voor N-VA is dat : joepie, wij zijn aan de beurt
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 08:57   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Als er een topic over het zoveelste PS schandaal verschijnt dan beginnen subo- panda- en dalitrol vrijwel onmiddellijk over N-VA en De Wever. Het lijkt wel alsof jullie besmet zijn met de demonendiaree.
Net niet : ik wijs op de quasi perfecte parallel tussen het gegraai bij PS en het gegraai bij N-VA.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 09:14   #38
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Als ik vraag om ook eens naar de malversaties van de Vlaamse regeringen te kijken, maak jij ervan dat ik de Waalse rotzooi goedkeur.

Jij wil enkel debatteren over Waalse rotzooi, terwijl er onder je Vlaamse ogen in je geliefde Vlaanderen identiek hetzelfde gebeurde en nog iedere dag gebeurd.

En die PPS constructies waar we voor 20 miljard mee in de zeik werden gezet zijn reeds genoeg draden opgezet waar ik werd uitgescholden voor leugenaar, totdat Eurostat de waarheid aan het licht bracht.

Je kinderen en jijzelf mogen die 20 miljard wel terugbetalen, maar dat doe jij graag omdat je door Vlamingen en je eigen partij genaaid bent.
Jij hebt hier helemaal niets te "vragen" en je moet bij het onderwerp van de draad blijven. En dat ging over een zoveelste PS-gesjoemel. Het lijkt er op dat dit voor jou een "ongemakkelijke waarheid" is. Maar daar hoeven wij ons geen zorgen over te maken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 09:18   #39
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het blijft PS-schandalen regenen. Het zoveelste schandaal dat met de mantel der Belgisch nationalistische liefde zal bedekt worden. Hoelang zal het duren voor het gegraai van in opspraak gekomen N-VA-ers als tegengewicht in de strijd wordt gegooid?



http://www.standaard.be/cnt/dmf20170505_02867736

Mons, is dat niet de stad waar PS-voorzitter en ex.premier Di Rupo woont?
Vind je het dan schandalig dat ze is opgestapt? Wat kan de N-VA er aan doen? Petjes uitdelen?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 09:31   #40
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Net niet : ik wijs op de quasi perfecte parallel tussen het gegraai bij PS en het gegraai bij N-VA.
De omvang, de frequentie en de smerigheid van het gegraai bij de PS kent geen gelijke in België. Het feit dat jij zoiets vergelijkt met het vermeende gegraai bij N-VA doet uw geloofwaardigheid nog verder zakken en het stond al onder nul.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be