Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 maart 2017, 01:41   #281
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Dit gaat al lang niet meer over Zweden, maar screw that, waardevolle post, dus ik reageer graag.
Bedankt voor de waardering.

Wat Zweden overkomt is het gevolg van een uit de bocht gierende politieke-correctheid, die notabene, in geen enkel ander land ter wereld zo grondig aanbeden beleden wordt als daar.
Oikofobie is dan ook de rode draad doorheen het (Europees) politiek-correcte debat, dat af en toe eens afgewisseld wordt met wat gezever over hoofddoeken en/of halal slachten, maar over de essentie van de zaak – de ideologische islam versus de ongelovigen – wordt met toegeknepen billen vermeden en iedereen die daar wél iets over te zeggen heeft, politiek-economisch-sociaal uitgesloten wordt.

Het is dié hypocrisie die ik aankaart.
Citaat:
Niet iedereen van die landen wil migreren. Als de levenscondities goed zijn (en verbeteren) zullen mensen willen blijven. Waar komt de vluchtelingencrisis vandaan misschien? Juist ja, Syrië.
Syriërs maken slechts 1/3 uit van de vluchtelingen.
Afghanen, Irakezen, Somaliërs ea Afrikanen vullen de statistieken aan, veelal op de vlucht voor een repressieve overheid of moslimterroristen die het op onschuldige burgers gemunt hebben.
Alleen wel spijtig dat die hun gezamenlijke godheid geen soelaas kan brengen, al handelen al die moslims naar ‘Zijn’ geboden en verboden, de een mss al wat devoter dan de andere, maar de rode lijn in die situatie is duidelijk zichtbaar; religieuze achterlijkheid.

Verder maken allerlei soorten gelukszoekers, halve en hele criminele geschiften en/of kansloze wannabe-hangmatters uit landen waar geen oorlog woedt, het plaatje vol.
Citaat:
Heb je een idee van hoeveel mensen in de (arme) wereld wil migreren?
Geen idee. 1000 ? 1.000.000 ? 1000.000.000 ?
De teonemende demografische evolutie in grote delen van Afrika, Azië en het M-O is niet bepaald hoopstemmend te noemen, gezien hierdoor de armoede en gerelateerde ziekten eveneens zal toenemen in die gebieden.
Het laat zich raden dat een (te) groot deel ervan, zich richting Europa zal begeven om hier te hopen op een beter leven dan ginder.

Neem anders nog ’n kauwgombal te slikken, ééntje kan er nog wel bij, en nog ééntje, en nog…, wel wat opletten voor voor ’n dysfagie, want dat wil ’n mens echt niet meemaken.
Citaat:
Je stelt het voor alsof men de hele 3e wereld wil adopteren. Dat is niet zo.
Het gaat om mensen in nood, die hun land ontvluchten voor oorlog en vervolging op te vangen; dat is heus geen "tsunami" van mensen. Vluchtelingen per capita vind ik altijd een interessante grafiek om perspectief te krijgen. Hoeveel Europese landen staan er in de top5 denk je?
Idd weinig en gelukkig maar, want andersom zouden de sociaal-maatschappelijke gevolgen voor ons niet meer te overzien zijn, gezien nu al amper beheersbaar zijn.
Citaat:
Niemand vraagt honderden immigranten en vluchtelingen op te vangen.
Idd, slechts een oikofobische minderheid van westerlingen, is bereid om alle ‘armen’ van de wereld binnen te laten en gratis van dak, bed, kledij en voedsel te voorzien, gratis en desnoods levenslang.

Er zijn destijds mensen voor minder (ter dood) veroordeeld, om te collaboreren met de trouwe volgers van een vijandige/agressieve/onderdrukkende ideologie, maar die kon zich toen (gelukkig) niet ten allen tijde verschuilen achter het afschuwelijke mombakkes van een ‘vredesreligie’.
Citaat:
Interessant.

Wat is "politiek correct" dan voor u? Wat is het anders dan een "moral code", een kapstok voor handelen, die uiteraard cultureel bepaald is doorheen de geschiedenis? Daar is ongetwijfeld een Christelijke grondslag. Waarom zou die code minderwaardig zijn? Waarom is "politiek correct" voor u een scheldwoord?!
Het is geen scheldwoord, het is de aanduiding voor een politieke georkestreerde downgrade van de westerse cultuur en een onverdiende upgrade voor de dragers/volgers van discriminerende/onderwerpende culturen/ideologieën, met een ‘uiterst gevoelige religieuze kwetsbaarheid’.
Vreemde haters en geweldaanbidders zijn dan de zgn ‘slachtoffers’ van het nietsontziende ‘blanke racisme’, terwijl de aanduiding van het fascistische aspect van de islam ten allen prijze vermeden worden door onze pocowiete moraalridders.

Kortom, politieke correctheid is zuivere hypocrisie/lafheid/zelfhaat, kies maar uit.
Citaat:
Ik heb dat altijd paradoxaal gevonden, het argument om migranten te weren uit schrik voor het verlies van de eigen identiteit. Die identiteit die dan expliciet gestoeld wordt op de eigen godsdienst... Die godsdienst die net als centraal credo heeft... "uw medemens te helpen" (de barmhartige samaritaan en zo?). Conservatief, christelijk rechts moet de eigen houding tav migranten/vluchtelingen toch als een gigantische spreidstand ervaren? Met Rusland als exponent overigens.
Ik ben niet gelovig, al kan ik dat centrale credo praktisch wel smaken, ook zonder dat te associëren met religie.
Edoch schuif ik al enkele decennia jaarlijks tussen de 40 en de 60% van mijn inkomen af aan de (r)overheid en daarvan gaat ook een wezenlijk deel naar humanitaire hulp in het buitenland, nog los van de kosten die hier ter plekke gemaakt worden om werkloze immigranten en hun families levenslang van een inkomen te voorzien, inbegrepen de permanent administratieve meerkost daarvan in personeel en materiaal.
De extra kost van allochtone gevangenen is wellicht ook een aardig bedrag, nog los van de menselijke en materiele schade die ze hebben aangericht voor ze opgepakt werden.

Zo bekeken draag ik dus veel meer bij, dan die ene % van jou.
Citaat:
Bon, dat terzijde. Ik kan enkel zeggen dat ik handel volgens een morele code die ik, uiteraard, niet kan loskoppelen van mijn culturele geschiedenis. Is dat politiek correct? I guess so. En waarom is dat precies een probleem?
No prob at all, ik heb als kind bij de Chiro nog steunkaarten van 11.11.11 verkocht op drukke kruispunten en deur aan deur verkoop.
Het gebeurde toen regelmatig dat een goede ziel me het wisselgeld liet houden, die ik nadien mee afgaf bij de afrekening.
Toen dacht ik ook dat we de wereld aan het redden waren, maar het is sindsdien daar niet echt verbeterd, om het zacht uit te drukken.

Ik geef er dus de voorkeur aan om die morele code te reserveren voor ‘eigen volk eerst’ en pas als hier het ergste leed gelenigd is, kunnen we wellicht eens kijken of er nog iets overschiet, om ‘die van ginder’ te helpen.
Nu lijkt de trend wel andersom.
Citaat:
Jouw houding vind ik een klassiek voorbeeld van moral high-ground. De andere "politiek correcte" code is inferieur want die arme drommels laten zich misleiden ("you've been fooled") en moeten zich nog losrukken. Waarom denk je het zoveel beter te weten? Maybe you've been fooled?...
Ik heb je die artikels over het cultuurmarxisme gegeven en de feiten ervan onderbouwd.
Maar troost je, voor mij was het ook ’n hele hap, niet zozeer het begrijpen van die oikofobe leer, maar het persoonlijke aanvaarden, dat ik er voor ’n groot deel ook door beïnvloed was in mijn denken en doen.
Gelukkig brengen de jaren wat inzicht mee en hoef niet zo zeer (nog) persé gelijk te halen, maar sommige dingen zijn nu eenmaal waard om uitgespit te worden.
Citaat:
Klassiek vals dilemma:
optie 1: hou iedereen buiten, bescherm uw land
optie 2: neem iedereen binnen en laat uw land ten onder gaan.

Denkt ge nu echt niet dat er een 3e weg? nl. de mensen in hoge nood (ik zeg maar wat, oorlogsvluchtelingen) helpen? Dat zijn er geen honderdmiljoen he, en die komen heus niet allemaal naar hier. Het merendeel blijft in de buurt (bvb. in geval van Syrië: Jordanië of Turkijke) en wou ook blijven.
Niemand heeft iets tegen de tijdelijke opvang van echte oorlogsvluchtelingen, families met kinderen enz, zolang ze niet te veel hun asielcentra afbreken of het helpend personeel en elkaar niet al te veel naar het leven staan.
Momenteel bestaat echter de meerderheid (73% dacht ik) ervan uit gezonde en sterke mannen, met een westers-maatschappelijk analfabetisme om u tegen te zeggen.

Maar kom, in wezen gaat het over de honderdduizenden/miljoenen gelukszoekers/hangmatters/werklozen/illegalen/beroepscriminelen, die (al meer dan 2 decennia) meesurfen op de immigratie- en vluchtelingenstromen in Europese landen en een ontwrichtend resultaat hebben op het maatschappelijk-sociaal leven.
Enige vorm van ‘culturele verrijking’ moet ik sindsdien nog tegenkomen, alle regularisatiegolven, integratiecursussen en gepamper ten spijt.

En verder, van alle allochtone werknemers waar ik in m’n leven mee samen gewerkt heb, waren er weinig bij die iets konden wat niet door een Belgische/Europese werknemer zou kunnen gedaan worden.
De enkelen die dat wél konden zijn het mi dan ook waard om hier te blijven, maar dat verantwoord niet de (té grote) aanwezigheid en dito maatschappelijke kosten van werkloze en/of onaangepaste vreemdelingen/families.
Citaat:
Awel, 't is waar, anders had ik niet meer gereageerd.
Helemaal akkoord; de fundamentele oplossing is de ontwikkeling van de 3e wereld.
Over de hoeken en kanten van de maatschappelijke kwalen kunnen we mss van mening verschillen, maar het voelt wel ok dat we ergens overeenkomen over de oorzaak van het probleem.

Mss dat je die link dan eens kan doorsturen naar de mensen die je ev kent bij Vluchtelingenwerk Vlaanderen of andere hulporganisaties.
Die zullen dan (hopelijk) ook wel inzien dat de structurele uitbanning van armoede in de wereld, in omgekeerde evenredigheid afhangt van de monetaire uitbanning van het huidige misdadige geldcreatie-systeem.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 18:46   #282
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard PostNord houdt het voor bekeken de 'Zweedse' levensgevaarlijke NO GO Zones




Extra: Zweden, net als Mullahbeek:

http://www.zerohedge.com/news/2017-0...ant-no-go-zone
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 05:39   #283
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.228
Standaard

Citaat:
Op basis van een onderzoek door het Zweedse Dagens Nyheter blijkt dat 90 van 100 getoetste criminelen en verdachten van vuurwapengeweld in Zweden een migratieachtergrond hebben. Bij het overgrote merendeel hiervan gaat het om mannen met wortels in Noord-Afrika en het Midden-Oosten.Bron.
Officiële cijfers zijn het niet. Dat mag niet.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 29 mei 2017 om 05:41.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 22:13   #284
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

Aanrandingen op festivals in 2016 gestegen met 1000% in Zweden:

https://translate.google.com/transla...-text=&act=url

Het "We are Sthlm" festival kende een verdubbeling van aanrandingen in 2016 tov '15 ondanks de mediastorm die een half jaar eerder erover losbarstte in de nasleep van "Keulen":

https://translate.google.com/transla...-text=&act=url

Wat betreft die onthullingen in de media:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
1. "Keulen"-achtige taferelen gebeurden al jaren op Zweedse muziekfestivals, maar werden stilgehouden.

In de nasleep van de massa-aanrandingen in Keulen op Oud & Nieuw 2015/2016 berichtte de krant Dagens Nyheter dat gelijkaardige incidenten zich al jaren voordoen op iedere editie van het muziekfestival "We Are Sthlm" in Stockholm. Op de vraag waarom dit nooit naar buiten werd gebracht antwoordde politiechef Peter Ågren dat hij aan zelfcensuur doet om de anti-immigratie partij Sverigedemokraterna niet in de kaart te spelen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
In augustus 2015 werd een journaliste van die krant gecontacteerd door een psycholoog van de politie. Ze stonden enige tijd in contact en ook een andere agent werd erbij betrokken. Op een gegeven moment maakte de hoofdredacteur er een einde aan en deed de hele zaak af als "SD fabricaties" (SD : Zweedse anti-immigratiepartij). De krant publiceerde geen artikel. Na "Keulen" mocht dat plots wel en contacteerde de journaliste opnieuw de psycholoog. Op 9/1/'15 verscheen een artikel (*) dat terugkomt op de gebeurtenissen gedurende Oud & Nieuw en dat in de laatste paragrafen voor het eerst de massa-aanrandingen op het zomerfestival "We Are Sthlm" onthult. De reden voor zoveel vertraging in de berichtgeving wordt in het artikel omschreven als "onduidelijk". Dit laatste schoot bij de psycholoog in het verkeerde keelgat en hij stapte naar een concurrerende krant voor een tell-all.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Die massa-aanrandingen hebben verschillende jaren na elkaar plaats gevonden (volgens Sveriges Radio, zie het wikipedia artikel). Dat festival mikt op een publiek van jonge tieners en twee derde van de slachtoffers in 2015 was jonger dan 15. De politie heeft echter nooit het initiatief genomen om daarover alarm te slaan. De veiligheid van die meisjes heeft lagere prioriteit dan de angst om voor racist te worden versleten. Zo diep ingebakken zit de politieke correctheid. Het heeft iets cult-achtigs. Men offert de eigen kinderen boven het altaar van de muliticulti-utopie.
(*) Correctie: op 9/1/2016

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 11 juni 2017 om 22:18.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 22:39   #285
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

Somalische pedofiel maakt 14-jarig Zweeds meisje zwanger maar moet niet naar cel.
"Anders worden zijn 'positieve ontwikkelingen' bedreigd":

http://nieuws.tpo.nl/2017/02/25/zwee...isbruiker-cel/

https://translate.google.com/transla...ing&edit-text=
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 22:39   #286
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

Jongens verkrachten Zweeds meisje (14) in school
Rector: 'Daders zijn ook slachtoffer'

http://nieuws.tpo.nl/2017/03/07/jong...sje-14-school/

De daders mochten gewoon les blijven volgen.
Interview rector: https://translate.google.com/transla...-text=&act=url

Bezorgde moeder:
https://translate.google.com/transla...-text=&act=url
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 22:39   #287
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

Mohammed verkracht Zweeds meisje (13) in school, mag blijven, verkracht nog een meisje
Mohammed ontkent alles
Mohammed krijgt 4 maanden jeugddetentie

http://nieuws.tpo.nl/2017/03/21/moha...ht-nog-meisje/

Citaat:
Na de eerste aanval, in januari, mocht de knul geen onderwijs meer volgen tijdens reguliere uren. In plaats daarvan kreeg hij apart les in de avonden. Dit weerhield hem echter niet ervan om afgelopen oktober overdag de school binnen te dringen om opnieuw een meisje tot orale seks te dwingen, schrijft Expressen.
Citaat:
Schooldirectrice Ingela Hamlin zegt dat het tweede seksmisdrijf niet te voorkomen was geweest, “zelfs niet als we de jongen hadden overgeplaatst”. Hamlin: “Onze scholen zijn geweldig. In Zweden hebben we open en toegankelijke schoolgebouwen. Dat maakt het echter lastig detecteren als er iemand illegaal binnenkomt.” Hoewel de rectrix nog niet klaar is met haar evaluatie van de zaak, vindt ze wel dat “het schoolbestuur correct heeft opgetreden”.
https://translate.google.com/transla...-text=&act=url

https://translate.google.com/transla...-text=&act=url

https://translate.google.com/transla...-text=&act=url
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 22:46   #288
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Zo te zien is Zweden dik naar de kltn aan 't gaan.
De Zweedse poco's zijn precies ook over het randje van oikofobische psychopathie aan 't glijden.
Mss moeten ze hun oor maar eens te luisteren leggen bij hun buren:

"De Deense psycholoog Nicolai Sennels, die vanuit zijn professie veel ervaring heeft met moslims, legt uit waarom juist de islam zoveel psychopaten en sociopaten voortbrengt, veel meer dan enige andere ideologie."

https://nl4nl.wordpress.com/2015/10/...s-voortbrengt/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 juni 2017 om 22:49.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 22:51   #289
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

Zweden: de eerste feministische regering ter wereld!

http://www.government.se/government-...st-government/
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 22:56   #290
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

De feministische regering van Zweden bezoekt Iran:

https://www.washingtonpost.com/news/...arves-in-iran/







vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 08:30   #291
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.622
Standaard

yet another obvious hellhole.

Blijf er weg jongens...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:37   #292
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Toch raar dat het juist die noordelijke landen zijn die zo overstag aan het gaan zijn voor de islam. Hun culturele identiteit moet erg zwak zijn.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:44   #293
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
yet another obvious hellhole.

Blijf er weg jongens...
Vanwaar jouw sarcasme?

Zijn die feiten op zich niet erg genoeg misschien? Of twijfel je aan de waarachtigheid van de geciteerde bronnen?

Bovendien, de Zweden hebben eerder dit jaar slechte ervaringen gehad met het weglachen van Trumpismes.

http://www.telegraph.co.uk/news/2017...tion-problems/
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:49   #294
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Vanwaar jouw sarcasme?

Zijn die feiten op zich niet erg genoeg misschien? Of twijfel je aan de waarachtigheid van de geciteerde bronnen?

Bovendien, de Zweden hebben eerder dit jaar slechte ervaringen gehad met het weglachen van Trumpismes.

http://www.telegraph.co.uk/news/2017...tion-problems/
We hebben het hier al over gehad...

Vandaar mijn sarcasme
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:52   #295
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Toch raar dat het juist die noordelijke landen zijn die zo overstag aan het gaan zijn voor de islam. Hun culturele identiteit moet erg zwak zijn.
Misschien was, voor de invasie, hun land dermate veilig dat ze zo naïef zijn geworden te denken dat de geïmporteerde barbaren zich naar hun levenswijze gingen aanpassen?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:52   #296
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
yet another obvious hellhole.

Blijf er weg jongens...
Hier nog wat info die misschien beter in je ideologisch straatje past:

https://www.thelocal.se/20170203/swe...e-centre-blast

https://www.thelocal.se/20170609/got...ning-in-russia

Er gebeuren bomaanslagen tegen extreem-links en tegen vluchtelingencentra.

De Zweedse overheid laat haar goed-nieuws-show echter niet onderbreken en weigert deze aanslagen te categoriseren als terreur.

De opgepakte verdachten blijken neo-nazi's te zijn die militaire training hebben gehad in Rusland.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:58   #297
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
We hebben het hier al over gehad...

Vandaar mijn sarcasme
Uit die conversatie is mij opgevallen dat je meldingen van grootschalig seksueel geweld vanwege moslims tegen autochtone vrouwen - hoe goed gedocumenteerd ook - bij voorbaat afdoet als hysterie.

Alleen de golf van granaatexplosies in de binnensteden nam je enigzins serieus.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 10:00   #298
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Hier nog wat info die misschien beter in je ideologisch straatje past:

https://www.thelocal.se/20170203/swe...e-centre-blast

https://www.thelocal.se/20170609/got...ning-in-russia

Er gebeuren bomaanslagen tegen extreem-links en tegen vluchtelingencentra.

De Zweedse overheid laat haar goed-nieuws-show echter niet onderbreken en weigert deze aanslagen te categoriseren als terreur.

De opgepakte verdachten blijken neo-nazi's te zijn die militaire training hebben gehad in Rusland.
Waar slaat dit nu weer op...

Nee, mijn sarcasme kwam voort uit de observaties dat je weer exact hetzelfde doet als een paar maanden geleden. Fragmentarisch en selectief mediaberichten oppikken om daaruit een negatief beeld te vormen dat niet strookt met de werkelijkheid.

Opnieuw, er is niemand die problemen ontkent maar een topic als "Zweden hopeloos verloren" en alle posts hier die dat zouden bewijzen is onnozel.

Ik heb dat proberen aan te tonen, maar dat had blijkbaar niet veel impact.

Beetje gelaten/sarcastisch nu, want ik had er veel tijd ingestoken
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 10:02   #299
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Uit die conversatie is mij opgevallen dat je meldingen van grootschalig seksueel geweld vanwege moslims tegen autochtone vrouwen - hoe goed gedocumenteerd ook - bij voorbaat afdoet als hysterie.

Alleen de golf van granaatexplosies in de binnensteden nam je enigzins serieus.
Hier is mijn antwoord:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=189

+ de rest.

Lees het, of lees het niet.

Ik heb geen zin opnieuw dezelfde discussie aan te gaan
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 10:14   #300
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Waar slaat dit nu weer op...

Nee, mijn sarcasme kwam voort uit de observaties dat je weer exact hetzelfde doet als een paar maanden geleden. Fragmentarisch en selectief mediaberichten oppikken om daaruit een negatief beeld te vormen dat niet strookt met de werkelijkheid.

Opnieuw, er is niemand die problemen ontkent maar een topic als "Zweden hopeloos verloren" en alle posts hier die dat zouden bewijzen is onnozel.

Ik heb dat proberen aan te tonen, maar dat had blijkbaar niet veel impact.

Beetje gelaten/sarcastisch nu, want ik had er veel tijd ingestoken
er is ook niemand die iets aan die problemen doet
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be