Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 september 2017, 10:46   #261
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Waarom?
Martinez wil in de Premier League trainen, daar verdient hij praktisch evenveel. De Belgische ploeg is een opstapje: als hij een goed resultaat neerzet kan hij zo in Engeland aan de slag.
grapje omdat hij 36 mio euro liet liggen.

in praktijk is t zo dat hij op dat moment niet meer zo goed lag in de Premier League, en daar wel naar terug wil...dat grote geld gaan scheppen, kan hij altijd nog n�* zijn carrière in Europa.

ps die link en connecties met de PL speelt volgens mij ook in het nadeel van Nainggolan, Martinez belt wekelijks meermaals met zijn ex collega trainers in de PL, ik kan me niet voorstellen dat hij ook wekelijks met Spalletti belde bvb
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 10:55   #262
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
grapje omdat hij 36 mio euro liet liggen.

in praktijk is t zo dat hij op dat moment niet meer zo goed lag in de Premier League, en daar wel naar terug wil...dat grote geld gaan scheppen, kan hij altijd nog n�* zijn carrière in Europa.

ps die link en connecties met de PL speelt volgens mij ook in het nadeel van Nainggolan, Martinez belt wekelijks meermaals met zijn ex collega trainers in de PL, ik kan me niet voorstellen dat hij ook wekelijks met Spalletti belde bvb
Ja maar Naingolan en Martinez zit lastig vrees ik.

En dat interview van Naingolan heeft het niet beter gemaakt. Kompany heeft het onlangs op tv goed gezegd, ik ken de juiste woorden niet meer, maar het was zoiets als.

'Radja is iemand die niet goed nadenkt als hij iets doet of zegt. En soms (dikwijls) doet hij iets dom (lachje). Je kan hem dat vergeven of niet.'

Probleem is dat een coach hem dat moeilijk kan vergeven omdat hij anders alzs een watje overkomt.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 september 2017 om 10:55.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 11:05   #263
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja maar Naingolan en Martinez zit lastig vrees ik.

En dat interview van Naingolan heeft het niet beter gemaakt. Kompany heeft het onlangs op tv goed gezegd, ik ken de juiste woorden niet meer, maar het was zoiets als.

'Radja is iemand die niet goed nadenkt als hij iets doet of zegt. En soms (dikwijls) doet hij iets dom (lachje). Je kan hem dat vergeven of niet.'

Probleem is dat een coach hem dat moeilijk kan vergeven omdat hij anders alzs een watje overkomt.
terwijl zo'n flapuit wel t makkelijkst is om mee om te gaan en te coachen, aan zo iemand weet je altijd wat je hebt en je kan die sturen ... een stille speler die malcontent is, is altijd veel gevaarlijker voor de groep...

ik vind t een beetje zwakjes v Martinez eigenlijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 11:25   #264
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Waarom?
Martinez wil in de Premier League trainen, daar verdient hij praktisch evenveel. De Belgische ploeg is een opstapje: als hij een goed resultaat neerzet kan hij zo in Engeland aan de slag.
Martinez evenveel verdienen in de PL als in China?

Hij was coach van Everton en men was daar blij dat ze er vanaf waren. Welke topclub zie jij hem coachen in de PL?

Of waar zie jij hem in de pikorde van toptrainers in de PL?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 11:29   #265
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
terwijl zo'n flapuit wel t makkelijkst is om mee om te gaan en te coachen, aan zo iemand weet je altijd wat je hebt en je kan die sturen ... een stille speler die malcontent is, is altijd veel gevaarlijker voor de groep...

ik vind t een beetje zwakjes v Martinez eigenlijk.
Hoe denk je dat het er in het bedrijfsleven aan toe gaat als er iemand de authoriteit van de baas openlijk in vraag stelt
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 11:30   #266
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Martinez evenveel verdienen in de PL als in China?

Hij was coach van Everton en men was daar blij dat ze er vanaf waren. Welke topclub zie jij hem coachen in de PL?

Of waar zie jij hem in de pikorde van toptrainers in de PL?
Als hij met de RD de finale haalt kan hij zijn ploeg uitkiezen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:08   #267
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hoe denk je dat het er in het bedrijfsleven aan toe gaat als er iemand de authoriteit van de baas openlijk in vraag stelt
daar hangt dat van zijn salescijfers af of van zijn onmisbaarheid als IT'er. de baas weet wel bij wie wel en bij wie niet hij op zijn strepen kan staan.

er is wel een reden waarom elke kantooraap in kostuum en soms met das moet opdraven terwijl de IT'er in short en op sandalen door datzelfde kantoor cruised hoor.

m.i. is Nainggolan er eentje die in sandalen mag lopen ... en je zal zien, nu heeft Martinez even stoer gedaan, maar voor t WK loopt Radja daar terug bij, sigaretje in de hand af en toe.

Laatst gewijzigd door Anna List : 5 september 2017 om 12:09.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:22   #268
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
AzG zou nog meer kunnen doen als alle mensen die deze transfer schandalig vinden al het extra's buiten hun primaire uitgaven aan hen zouden storten.
Uw voorbeeld gaat ook op, akkoord, maar is minder sprekend dan dat van de transfersom voor Neymar. Neymar is een gevolg van het feit dat mensen het belangrijker vinden naar een goede voetbalmatch te kijken of live bij te wonene dan het geld van hun ticket te geven aan het voorkomen van een kind dat sterft van de honger.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:27   #269
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dus als u naar het voetbal kijkt moet u steeds aan de belastingen denken?
Jawel en dan vind ik het zeer spijtig dat Lukaku weer eens onbeweeglijk en steeds op de verkeerde plek geparkeerd staat en weer een paar kansen verkwanselt. Als Lukaku in de eerste helft tegen Griekenland 2 keer aan de bal komt en hem 2 keer verliest, dan denk ik dat ze beter met 10 aan de match begonnen waren. Ik weet niet hoeveel geld er wordt uitgegeven op een jaar voor tickets om voetbalmatchen bij te wonen. Interessant gegeven. Het gaat er bij mij niet in dat men betoogt en staakt voor meer koopkracht als men nog geld over heeft blijkbaar om naar een voetbalmatch te gaan kijken.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:29   #270
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Jawel en dan vind ik het zeer spijtig dat Lukaku weer eens onbeweeglijk en steeds op de verkeerde plek geparkeerd staat en weer een paar kansen verkwanselt. Als Lukaku in de eerste helft tegen Griekenland 2 keer aan de bal komt en hem 2 keer verliest, dan denk ik dat ze beter met 10 aan de match begonnen waren. Ik weet niet hoeveel geld er wordt uitgegeven op een jaar voor tickets om voetbalmatchen bij te wonen. Interessant gegeven. Het gaat er bij mij niet in dat men betoogt en staakt voor meer koopkracht als men nog geld over heeft blijkbaar om naar een voetbalmatch te gaan kijken.
uw economisch punt zou misschien beter aankomen indien je je kritiek niet trachtte op te hangen aan het ontbreken van kwaliteit bij de topscorer in de Premier League én de topscorer van de Rode Duivels van de laatste jaren ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:29   #271
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Jawel en dan vind ik het zeer spijtig dat Lukaku weer eens onbeweeglijk en steeds op de verkeerde plek geparkeerd staat en weer een paar kansen verkwanselt. Als Lukaku in de eerste helft tegen Griekenland 2 keer aan de bal komt en hem 2 keer verliest, dan denk ik dat ze beter met 10 aan de match begonnen waren. Ik weet niet hoeveel geld er wordt uitgegeven op een jaar voor tickets om voetbalmatchen bij te wonen. Interessant gegeven. Het gaat er bij mij niet in dat men betoogt en staakt voor meer koopkracht als men nog geld over heeft blijkbaar om naar een voetbalmatch te gaan kijken.
De enige goede bal die hij kreeg heeft hij op prachtige wijze binnengekopt.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:30   #272
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En hij zal waarschijnlijk niet blijven. Hij wil terug naar de Premier League.
Eens de zakken gevuld zijn is het de moeite van de miserie niet meer waard. Is ook niet makkelijk: verwende arrogante tatoes als Naingolan binnen de lijntjes doen kleuren is een niet makkelijk job (en hij slaagt er dan ook niet in).
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:31   #273
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als hij met de RD de finale haalt kan hij zijn ploeg uitkiezen.
Nu hang je er ineens een voorwaarde aan vast.

Maar waar zie je hem nu in de pikorde van top-coaches in de PL?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:31   #274
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Feit is dat de KBVB eigenlijk geen geld heeft om een toptrainer te betalen. Martinez kon naar China en daar 40 miljoen verdienen.
Als dat zo is, dan is hij een domme kloot dat hij het niet heeft gedaan.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:33   #275
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De enige goede bal die hij kreeg heeft hij op prachtige wijze binnengekopt.
Juist, hij moet ballen perfect krijgen en dan zet hij er af en toe eens eentje van binnen. Zelf een man omspelen kan hij niet.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:34   #276
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als hij met de RD de finale haalt kan hij zijn ploeg uitkiezen.
Als dat zijn tactisch plan is, dan is hij nog een grotere idioot. hij heeft zich dan namelijk in een positie gemanouvreert waar hij vooral kan verliezen, immers als ze zich plaatsen is het meestal de verdienste vd spelers en als ze die doelstelling niet halen, met deze kwalitatieve kern, is het de schuld vd trainer ... zo gaat dat in het voetbal.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:37   #277
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Uw voorbeeld gaat ook op, akkoord, maar is minder sprekend dan dat van de transfersom voor Neymar.
De transfersom wordt voor PSG hopelijk gedekt door de voordelen die zij hebben ingeschat.

Voor dat geld had er ook een nieuwe productiehal voor duizenden werknemers gebouwd kunnen worden.
Maar welk nut heeft zo'n hal voor PSG?
Net zoals er geen link is tussen PSG, de transfersom en AzG.

Citaat:
Neymar is een gevolg van het feit dat mensen het belangrijker vinden naar een goede voetbalmatch te kijken of live bij te wonene dan het geld van hun ticket te geven aan het voorkomen van een kind dat sterft van de honger.
Dat geldt eveneens voor elke uitgave van alle mensen dat niet behoort tot de primaire behoeften, hoe klein deze ook is.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:41   #278
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Uw voorbeeld gaat ook op, akkoord, maar is minder sprekend dan dat van de transfersom voor Neymar. Neymar is een gevolg van het feit dat mensen het belangrijker vinden naar een goede voetbalmatch te kijken of live bij te wonene dan het geld van hun ticket te geven aan het voorkomen van een kind dat sterft van de honger.
die ticketverkoop is marginaal, het gaat om TV rechten, de vedetten oorlog tussen Adidas en Nike, en het promoten van de UAE, d�*t zijn de belangrijkere inkomsten van PSG en topclubs in t algemeen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:43   #279
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De enige goede bal die hij kreeg heeft hij op prachtige wijze binnengekopt.
Een goede spits is niet enkel afhankelijk van goede ballen die hij op zijn kop geschilderd krijgt.
Hij moet zijn kansen en ballen mede afdwingen middels zijn looplijnen en acties.

Heb je Dries Mertens nog niet zo lang geleden tegen Nice zien spelen?

Breng de voetballende kwaliteiten van Lukaku over in het lichaam van Mertens en je hebt een speler net goed genoeg voor de amateurliga's.
Breng de voetballende kwaliteiten van Mertens over in het lichaam van Lukaku en je hebt een wereldspits voor vele jaren.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 12:43   #280
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die ticketverkoop is marginaal, het gaat om TV rechten, de vedetten oorlog tussen Adidas en Nike, en het promoten van de UAE, d�*t zijn de belangrijkere inkomsten van PSG en topclubs in t algemeen.
In dit geval is het gewoon privé geld. PSG moet dat in principe terugverdienen met die aktiviteiten. Gaat hen nooit lukken.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 september 2017 om 12:43.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be