Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 september 2017, 15:45   #341
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zijn antwoord is juist in de feiten (die meerderheid is er idd niet) en ook juridisch juist. Wat is dan nog het probleem ?
Die meerderheid is er niet, tot zover klopt het zoals een zwerende duim.

Alleen, er is geen federale meerderheid nodig voor Vlaamse onafhankelijkheid.

Bart is dus aan het zeveren en aan het liegen zoals nooit tevoren.

Stel je voor dat de onafhankelijkheid van de USA niet doorging omdat er geen meerderheid was in het Engelse parlement...

Gelukkig waren de Amerikanen geen volk van onnozelaars zoals de Vlaming.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 15:45   #342
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zijn antwoord is juist in de feiten (die meerderheid is er idd niet) en ook juridisch juist. Wat is dan nog het probleem ?
Die meerderheid is er niet, tot zover klopt het zoals een zwerende duim.

Alleen, er is geen federale meerderheid nodig voor Vlaamse onafhankelijkheid.

Bart is dus aan het zeveren en aan het liegen zoals nooit tevoren.

Stel je voor dat de onafhankelijkheid van de USA niet doorging omdat er geen meerderheid was in het Engelse parlement...

Gelukkig waren de Amerikanen geen volk van onnozelaars zoals de Vlaming.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 15:46   #343
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eens kijken wat men in de hoek van de vendelzwaaiers over de nieuwe bocht denkt : bij Doorbraak.be
....
De vendelzwaaiersclub is heeelemaal niet tevreden zo te zien
Ik vind dat perfect zo.
Ik kan me inbeelden dat een overtuigde sociaal democraat tevreden is met de actie van de SPa, maar tegelijk ook tevreden met enig vakboungdsgemor omtrent diezelfde actie.
Beleidsfunctie en zweepslagfunctie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 15:50   #344
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die meerderheid is er niet, tot zover klopt het zoals een zwerende duim.

Alleen, er is geen federale meerderheid nodig voor Vlaamse onafhankelijkheid.

Bart is dus aan het zeveren en aan het liegen zoals nooit tevoren.

Stel je voor dat de onafhankelijkheid van de USA niet doorging omdat er geen meerderheid was in het Engelse parlement...

Gelukkig waren de Amerikanen geen volk van onnozelaars zoals de Vlaming.
die zwerende duim bleef precies op enter kloppen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 15:54   #345
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die zwerende duim bleef precies op enter kloppen
Ik moet zeggen, als het geen time outs zijn dan is het dit weer.

Dit forum begint serieus mijn voeten uit te hangen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 16:34   #346
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Alle banken die nu, zonder hun gat op te lichten, jarenlang een stevige rente optrekken uit de Belgische staatskas en waarvoor alle belastingsbetalers nu jaarlijks hun inkomens zien devalueren om dat op te hoesten...
Kan jij mij één naam noemen van een lid van het VBO die tot die groep renteniers behoort???
Johan Thijs ceo KBC
Michel Vermaerke, Febelfin
Wien De Geyter, Febelfin
Bart De Smet, Ageas
Hans De Cuyper, AG
Maxime Jadot, ceo BNP paribas Fortis
Thomas Leysen, voorzitter KBC
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 17:39   #347
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dat perfect zo.
Ik kan me inbeelden dat een overtuigde sociaal democraat tevreden is met de actie van de SPa, maar tegelijk ook tevreden met enig vakboungdsgemor omtrent diezelfde actie.
Beleidsfunctie en zweepslagfunctie.
Je klinkt nu toch echt wel als een volbloed tsjeef hoor... Die Sanctorum geeft in zijn column N-VA een stamp in hun kloten, en jij zegt "dank U"...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 17:42   #348
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik moet zeggen, als het geen time outs zijn dan is het dit weer.

Dit forum begint serieus mijn voeten uit te hangen.
De server saboteert je omdat je het Belgische volk niet respecteert in zijn democratische besluitvorming. Voil�* sie !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 17:46   #349
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Johan Thijs ceo KBC
Michel Vermaerke, Febelfin
Wien De Geyter, Febelfin
Bart De Smet, Ageas
Hans De Cuyper, AG
Maxime Jadot, ceo BNP paribas Fortis
Thomas Leysen, voorzitter KBC
Als jij nu echt denkt dat het die, weliswaar dikbetaalde, maar slechts dienstdoende directeurs zijn die met de grote winsten uit het bankwezen gaan lopen...
Kwam je af met de naam van Albert Frère, maar die hoort zeker niet bij het VBO, ik zou er nog kunnen inkomen... Maar al die andere namen zijn slechts brave uitvoerders van internationale geldopslorpende instanties, die een kleine groep steed rijker en rijker maakt en dat op de rug van de ganse wereldbevolking...
En één van de beste manieren om op de gemakkelijkste wijze hun winsten te verzekeren is inderdaad door de rest van de wereld te onderdompelen in een schuldenberg van hier tot de maan...
Denk jij nu echt dat die namen die jij hierboven hebt opgesomd voor de invoering van een hele natie armen hier in rijk Europa zijn???
Ik denk dat die mannen het zweet zal uitbreken bij de gevolgen voor hun omgeving door die invoering... Maar het grootkapitaal veegt daar vierkant zijn voeten aan; zij zien enkel de winst en de macht die dat hen zal opbrengen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 17:53   #350
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Johan Thijs ceo KBC
Michel Vermaerke, Febelfin
Wien De Geyter, Febelfin
Bart De Smet, Ageas
Hans De Cuyper, AG
Maxime Jadot, ceo BNP paribas Fortis
Thomas Leysen, voorzitter KBC

Stevig gedocumenteerd! Ik geef dat graag toe hoor.
Is tenminste wat anders dan commentaar geven op hetgeen de kranten reeds vermelden of steeds maar herhalen wat degenen die logisch kunnen denken al wel een hele tijd vermoedden. Laat sommigen maar zelf eens conclusies trekken zonder dat je dat steeds in hun plaats wil doen.
En daar je toch schijnbaar heel goed gedocumenteerd bent ware het mij tenminste aangenaam mocht je af en toe iets brengen dat niet in de gazet stond. Maar dan zou je waarschijnlijk zondigen tegen de omerta zeker?
Nu trek jij conclusies en bovendien alleen de conclusies die in uw kraam passen. Niemand; en ik zeker niet; neemt die conclusies ernstig.
Zelfs indien ze juist zijn. Het wordt en blijft dan fluiten in het donker.
Heel het forum zit vol met deelnemers die alleen conclusies trekken die hen passen. Oftewel de andere richting uitkijken.
Oftewel debatteer je als politicus oftewel probeer je van een debat iets te maken. Alhoewel; en ik geef het graag toe; je op dit forum heel moeilijk een echt debat kan voeren. De oogmerken van te veel deelnemers is uitsluitend pamfletten uitdelen over hun och zo goede partij. Zowel rechts als links bezondigt zich daar aan. Het is hier een laag bij de grondse mentaliteit van hooligans. De tegenstander is altijd in fout en hun eigen ploeg speelt altijd het beste. Scheldpartijen; one-liners en zotte praat zijn de middelen die door velen gebruikt worden. En schrijf je iets waar zelfs veel kritiek kan worden op gegeven; dan nog komt er geen reactie meestal.
Over wat er echt verkeerd loopt spreekt niemand graag.
De omerta is doorgedrongen in alle geledingen en......het volk vreest de politiekers. Sommigen van dezen gebruiken graag hun ongebreidelde macht om vermoede tegenstanders aan de grond te helpen.
En er is geen enkele andere partij die het initiatief neemt om recht te doen geschieden. Of die een luisterend oor heeft voor onrecht.
Ze drinken liever een wijntje met de kameraden en lachen met de sukkelaars bovenop.
Er wordt veel gekakeld over vernieuwing van politieke zeden maar er is geen vernieuwing. Het wordt erger en erger.
Het is zoals bij de pastoors. Voorheen was er geen vuiltje aan de lucht.
Maar plotsklaps komt de rottigheid boven.
Nu homo's zich mogen en kunnen uiten willen ze geen pastoor meer worden.
Waar is de tijd dat ze uit jaloersheid durfden beweren dat zelfs de normale liefde bedrijven "een zonde des vleesch" was. En dat voorbehoedmiddelen pillen van de duivel waren. Potske in Rome krijgt het zelfs nu nog niet over zijn hart om ze openlijk te gedogen.
Dat het de schuld van de godsdiensten is dat de wereld overbevolkt geraakt zullen ze wel nooit toegeven. En zeker niet dat hun wangedrag al zoveel miljoenen doden heeft veroorzaakt. Doden worden immers engelen.
Zonde en boete doen is het enige wat ze de mens gunnen.
En in het verkopen van aflaten en lucht zijn ze altijd zeer sterk geweest.
En nu de ene processie aan de einder bijna is verdwenen sturen ze een andere op onze nek. Volgens hun geloof mogen en moeten deze laatsten onverdoofd slachten. Het betert er niet op. Integendeel.

Laatst gewijzigd door werkman : 13 september 2017 om 17:57.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 18:00   #351
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die meerderheid is er niet, tot zover klopt het zoals een zwerende duim.

Alleen, er is geen federale meerderheid nodig voor Vlaamse onafhankelijkheid.

Bart is dus aan het zeveren en aan het liegen zoals nooit tevoren.

Stel je voor dat de onafhankelijkheid van de USA niet doorging omdat er geen meerderheid was in het Engelse parlement...

Gelukkig waren de Amerikanen geen volk van onnozelaars zoals de Vlaming.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 18:49   #352
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De server saboteert je omdat je het Belgische volk niet respecteert in zijn democratische besluitvorming. Voil�* sie !
Wat hadden ze besloten misschien?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 19:02   #353
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Als jij nu echt denkt dat het die, weliswaar dikbetaalde, maar slechts dienstdoende directeurs zijn die met de grote winsten uit het bankwezen gaan lopen...
Kwam je af met de naam van Albert Frère, maar die hoort zeker niet bij het VBO, ik zou er nog kunnen inkomen... Maar al die andere namen zijn slechts brave uitvoerders van internationale geldopslorpende instanties, die een kleine groep steed rijker en rijker maakt en dat op de rug van de ganse wereldbevolking...
En één van de beste manieren om op de gemakkelijkste wijze hun winsten te verzekeren is inderdaad door de rest van de wereld te onderdompelen in een schuldenberg van hier tot de maan...
Denk jij nu echt dat die namen die jij hierboven hebt opgesomd voor de invoering van een hele natie armen hier in rijk Europa zijn???
Ik denk dat die mannen het zweet zal uitbreken bij de gevolgen voor hun omgeving door die invoering... Maar het grootkapitaal veegt daar vierkant zijn voeten aan; zij zien enkel de winst en de macht die dat hen zal opbrengen...
En wat hebben die internationale grootbankiers met de PS dat ze niet met de N-VA hebben? Denk je in alle ernst dat een figuur als Van Overtveldt onafhankelijk van de salons opereert?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 20:15   #354
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Als jij nu echt denkt dat het die, weliswaar dikbetaalde, maar slechts dienstdoende directeurs zijn die met de grote winsten uit het bankwezen gaan lopen...
Kwam je af met de naam van Albert Frère, maar die hoort zeker niet bij het VBO, ik zou er nog kunnen inkomen... Maar al die andere namen zijn slechts brave uitvoerders van internationale geldopslorpende instanties, die een kleine groep steed rijker en rijker maakt en dat op de rug van de ganse wereldbevolking...
En één van de beste manieren om op de gemakkelijkste wijze hun winsten te verzekeren is inderdaad door de rest van de wereld te onderdompelen in een schuldenberg van hier tot de maan...
Denk jij nu echt dat die namen die jij hierboven hebt opgesomd voor de invoering van een hele natie armen hier in rijk Europa zijn???
Ik denk dat die mannen het zweet zal uitbreken bij de gevolgen voor hun omgeving door die invoering... Maar het grootkapitaal veegt daar vierkant zijn voeten aan; zij zien enkel de winst en de macht die dat hen zal opbrengen...
Maar mens toch, de namen die ik hier geef zijn NIET de leden van het directie comité, die inderdaad de strategie moeten uitvoeren die hen door anderen is opgedragen. De namen die ik geef zijn die van de decision makers in de organen van het VBO die uit de financiële sector komen. Je hebt duidelijk geen enkel benul wat het VBO is en hoe zij werken...
Je goochelt met een naam (albert frere) om wat indruk te maken terwijl je niet eens beseft dat die man in geen kilometers te zien is van de invloedsfeer van het VBO waar hij niets mee te maken heeft...
En om je -zoveelste- epic fail te maskeren begin je te grossieren in inhoudsloos gezwam over "internationaal geldopslorpende instanties " ( welke ? ) die "zich rijker maakt op de rug van de ganse wereldbevolking ".

K�*n het eigenlijk nog melodramatischer ?
Plots is het niet meer "la belgique" of "het instituut" of "de grote francofonie" maar nu is de hele wereldbevolking in gevaar !

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 20:21   #355
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat hadden ze besloten misschien?
Uitstekende vraag !
De laatste keer was de beslissing om gedurende 5 jaar niet te zeveren over communautaire dinges.
De volgende keer moeten we uiteraard afwachten, maar dat zal waarschijnlijk een blanco lijstje met grondwetsartikelen zijn die voor wijziging vatbaar worden gemaakt, als de indiscreties die vanuit CD&V naar buiten kwamen zullen juist blijken te zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 20:27   #356
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je klinkt nu toch echt wel als een volbloed tsjeef hoor... Die Sanctorum geeft in zijn column N-VA een stamp in hun kloten, en jij zegt "dank U"...
Stamp in onze kloten?
Dat geval kan een voet amper opheffen zonder om te vallen ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 20:29   #357
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uitstekende vraag !
De laatste keer was de beslissing om gedurende 5 jaar niet te zeveren over communautaire dinges.
De volgende keer moeten we uiteraard afwachten, maar dat zal waarschijnlijk een blanco lijstje met grondwetsartikelen zijn die voor wijziging vatbaar worden gemaakt, als de indiscreties die vanuit CD&V naar buiten kwamen zullen juist blijken te zijn.
Dat zal een spannend moment worden. Dat geef ik toe.

Maar voor de rest mag je het gerust geloven: er zijn bij ons veel caractériels, en als ge dat zijt, dan zijt ge dat voor het leven.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 20:39   #358
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Stamp in onze kloten?
Dat geval kan een voet amper opheffen zonder om te vallen ...

Zijn er nog zulke gevallen Schoof? Of is Sanctorum misschien gehandicapt?
Natuurlijk kan hij dan zijn enige voet niet opheffen zonder om te vallen.
Mij zou het trouwens niet storen indien men in kloten van anderen stampt.
Alleen van de mijne moeten ze afblijven.
Maar.....ik lees Sanctorum wel graag. Soms is hij wel amusant hoor.
En vooral zijn benaderingen zoals men ze niet vindt in de betaalde en gesubsidieerde persorganen weerhouden mijn aandacht. Ik eet graag van diverse walletjes.

Laatst gewijzigd door werkman : 13 september 2017 om 20:45.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 20:52   #359
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uitstekende vraag !
De laatste keer was de beslissing om gedurende 5 jaar niet te zeveren over communautaire dinges.
De volgende keer moeten we uiteraard afwachten, maar dat zal waarschijnlijk een blanco lijstje met grondwetsartikelen zijn die voor wijziging vatbaar worden gemaakt, als de indiscreties die vanuit CD&V naar buiten kwamen zullen juist blijken te zijn.
Dat was door het Belgische volk democratisch besloten, dat de winnaar van de verkiezing haar programma, haar bestaansreden, liet vallen?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 21:11   #360
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
En wat hebben die internationale grootbankiers met de PS dat ze niet met de N-VA hebben? Denk je in alle ernst dat een figuur als Van Overtveldt onafhankelijk van de salons opereert?
Het gaat er niet over of Van Overtveldt onafhankelijk van de salons opereert; het gaat erom dat de salons niet onafhankelijk van het groot kapitaal opereren... en dan vooral de socialistische salons... en daar reken ik de linkse CD&V bij...

Door wiens toedoen zijn wij aan die grote overheidsschuld gekomen zelfs daar waar Vlaanderen steeds weer en opnieuw voor een gezonde huishouden smeekten???
Wie was tegen??? De grote francofonie (grootkapitaal) met op kop de sossen...

En na de jarenlange PS uitbuiting hebben de grootbankiers inderdaad geen enkel probleem meer met de NVa, want de schuldenberg staat er en zelfs de grootbankiers hebben de sossen niet meer nodig, want de schuldenberg staat er... en afbetaald zal hij worden; onafhankelijk van wie nog in de regering komt...
La Belgique ligt aan de leiband en Vlaanderen met hen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be