Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2010, 22:26   #21
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Man man man, ik hoop dat jij nooit priester wordt.
Waarom niet? Waren we allemaal maar zo naïef.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 23:38   #22
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Vreemdelingen zoals Jozef en Maria? Mensen die vervolgd worden en op de vlucht gaan?
Grapje?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 17:14   #23
Bloem123
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 augustus 2015
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Als katholieke nationaal solidarist vind ik dat bijzonder spijtig.

Pas op, het is goed dat de Kerk nog steeds via een Kristelijk-solidaristische visie opkomt voor de allerzwaksten in de samenleving. De Kerk doet dit reeds 2000 jaar met succes. Gelukkig voor die mensen dat de Kerk er is.

Maar de Kerk moet eens beseffen dat vreemdelingen van over heel de wereld hiervan profiteren. Heel wat vreendelingen komen naar hier puur om economische redenen. De Dietse Nederlanden kunnen toch geen OCMW zijn voor al de miserie van de rest van de wereld. Die vreemdelingen willen dan hier ook permanent blijven en brengen dan ook in hun onwil zich te assimileren hun cultuur naar hier, wat dan weer een bedreiging vormt voor de traditionele katholieke Diets-Vlaamse cultuur.

Bovendien gaat al die aandacht voor asielzoekers ten koste van de arme mensen bij ons. De Kerk zou beter meer steun geven aan al die sukkelaars en daklozen van het eigen volk die in onze steden in de grootste armoede leven. Bovendien zou de Kerk zich opnieuw veel meer moeten inlaten met het katholiek onderwijs. Opdat jongeren opnieuw een betere en strengere opvoeding krijgen op school, waardoor de criminaliteit in de steden gaat dalen.

Cyriel Verschaeve zou eens moeten weten met wat de Belgische Kerk bezig is, man man ...

En dit is nu het verschil tussen klassiek Kristelijk solidarisme en Kristelijk nationaal solidarisme, die een gezonde nationalistische component heeft.
Ik ben onlangs gedoopt en katholiek geworden, Onze Lieve Heer is het aller belangerijkste in mijn leven. Maar ik ben wel een allochtoon.
Voor God bestaan er geen volken, etniciteiten of rassen.
Voor God zijn er alleen maar zij die genade hebben gevonden in Christus.
Volks-nationalisme, Racisme en Leuzen zoals eigen volk eerst zijn dus volledig
onchristelijk en dus van den duivel.
Bloem123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 17:42   #24
Bloem123
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 augustus 2015
Berichten: 59
Standaard

En ik wil hier nog aan toevoegen dat multiculturaliteit en globalisatie in wezen fundamentele Christelijke waarden zijn. De apostelen spraken toch in alle talen,
en alle volkeren zijn toch geroepen tot de genade des Heren om zo in 1 Godsvolk te veranderen dat de Heer behaagd. Jezus zij toch in zijn evangelie wie een vreemde helpt, helpt mij. En wie een vreemde niet helpt, helpt mij niet.
In deze geest concludeer ik dat er in de ogen van God geen "illigalen" bestaan,
maar alleen zijn kinderen. En wie weigert een zoganaamde "illigale" te helpen, ontkent daarmede de heiligheid van God, door de waardigheid van zijn kinderen te ontkennen. En deze weigeraars zullen zwaar gestraft worden op de dag des ordeels, en in de brandende hel zullen zij geworpen worden. Voor hun zonde, dat zij de mens (in dit geval hun eigen volk) meer diende dan God.
Als het zover is dan kunnen ze dus hiermede niet beweren dat ze niet gewaarschuuwt zijn.
Bloem123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 17:51   #25
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Zou Jezus ook zo tolerant geweest zijn, tov Mohammed en z'n volgelingen ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 17:59   #26
Bloem123
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 augustus 2015
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zou Jezus ook zo tolerant geweest zijn, tov Mohammed en z'n volgelingen ?
nee, want moslims zijn heidenen.
Bloem123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 18:00   #27
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem123 Bekijk bericht
nee, want moslims zijn heidenen.
Dat is nu juist het antwoord dat bewijst dat je volkomen dwaalt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 18:52   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem123 Bekijk bericht
En ik wil hier nog aan toevoegen dat multiculturaliteit en globalisatie in wezen fundamentele Christelijke waarden zijn. De apostelen spraken toch in alle talen,
en alle volkeren zijn toch geroepen tot de genade des Heren om zo in 1 Godsvolk te veranderen dat de Heer behaagd. Jezus zij toch in zijn evangelie wie een vreemde helpt, helpt mij. En wie een vreemde niet helpt, helpt mij niet.
In deze geest concludeer ik dat er in de ogen van God geen "illigalen" bestaan,
maar alleen zijn kinderen. En wie weigert een zoganaamde "illigale" te helpen, ontkent daarmede de heiligheid van God, door de waardigheid van zijn kinderen te ontkennen. En deze weigeraars zullen zwaar gestraft worden op de dag des ordeels, en in de brandende hel zullen zij geworpen worden. Voor hun zonde, dat zij de mens (in dit geval hun eigen volk) meer diende dan God.
Als het zover is dan kunnen ze dus hiermede niet beweren dat ze niet gewaarschuuwt zijn.
Het zijn posts zoals de uwe die boeleke Jezus doen wenen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 19:59   #29
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem123 Bekijk bericht
Ik ben onlangs gedoopt en katholiek geworden, Onze Lieve Heer is het aller belangerijkste in mijn leven. Maar ik ben wel een allochtoon.
Voor God bestaan er geen volken, etniciteiten of rassen.
Voor God zijn er alleen maar zij die genade hebben gevonden in Christus.
Volks-nationalisme, Racisme en Leuzen zoals eigen volk eerst zijn dus volledig
onchristelijk en dus van den duivel.
>>>>Voor God bestaan er geen volken, etniciteit of rassen.<<<< De mens en vooral veel machtswellustelingen hebben veel "goden" gemaakt met verschillende wetten en regels om hen aan de macht te houden, die de dood verklaren tegen andersdenkenden, etniciteit en rassen....

En kind word NIET slecht geboren, word NIET als moordenaar, NIET als terroriste geboren!!
En kind Heeft zelfs géén geloof nodig om spontaan hulp te bieden in de mate dat het dit op zen leeftijd kan.

Het opgroeien zal alleen de mate van het kunnen hulp bieden verruimen/vergroten, aan dit menselijk oerinstinct kudde gedrag om elkaar te helpen en zo gezamenlijk te overleven, is géén geloof nodig, het zit gewoon in de genen!
Net zoals langdurende studies aangetoond hebben dat ieder kind al op zeer jonge leeftijd liegt als onbewuste reactie om te overleven.

Natuurlijk gedrag, Hulp bieden, liegen, angst en de wil om zichzelf te verdedigen word echter door de parabels van geloven uitgebuit om "de kudde" want zo staat het zelfs in de bijbel, te beheren, manipuleren er macht over te houden tot zelfs na de dood!!!!.

Geloven zijn de eerste politieke partijen om iemand en zijn/haar gevolg de almacht over en ander te bezorgen. Eeuwen lang via mondelinge overdracht steeds meer verfijnd werd om de mens zelfs met repressie tot na de dood te raken om hen onderdanig te houden. Toen het schrift uitgevonden werd werd deze truc om enkelen almacht te bezorgen op papier gezet….

In en land/ Europa... zou Volledige scheiding kerk/moskee/synagoge ...moeten!
Volledige scheiding kerk/moskee/synagoge en zeker geen link of Implantaten in justitie of andere politieke of maatschappelijke zaken.
Omdat er een enorm verschil is tussen interpreteren en handhaven de wetten en regels van en staat waar iedereen aanwezig in het land wat zen overtuiging ook mag zijn, zich bij wet moet aan houden.

Het gaat dus niet op dat een drugshandelaar zijn moeder in de rechtbank stelt dat hij niets misdaan heeft.... dat niet in de koran staat dat men géén drugs mag verkopen!

He kan dus bv; volgens mij totaal niet dat voor 7% islam gelovigen tegen over 93% andersdenkend dan islam de Wetten en regels van en land veranderd worden ten voordele van die 7% islam gelovigen. Wat heeft die 93% andersdenkend te maken met specifiek gedrag van islam.

Als de Engelsen hier komen wonen en willen Links met de auto rijden zal dat tot ongevallen en doden lijden. En het verweer dat ZELFS de treinen hier links rijden net zoals in Engeland en overal in de wereld….zal daar niets aan veranderen!Wij zullen inderdaad in Engeland moeten links rijden met de auto, maar onze regering gaat toch de wet en ons rijgedrag niet aanpassen voor enkelen % die hier bij ons dromen om links rijden!!! Zij moeten hun aan ons aanpassen of er vallen doden, punt uit.

HET interpreteren en handhaven de wetten en regels binnen en geloof gemeenschap kerk/moskee/synagoge waar en persoon, familie ER ZELF VOOR KIEST zich aan de spelregels van het geloof tot zelfs aan een versie sekte van/op dat geloof te volgen!

Dat iemand gelovig is mij goed, OK goed/ Maar wat heeft/hebben andersdenkenden daar “begod”mee te maken?

Niets totaal niets, het aan elkaar proberen linken van geloven enz. is onmogelijk omdat de sekte leden zelf kiezen voor hun gedrag en ze zich ze zich daarom steeds zullen afstoten als magnetische tegenpolen,
Dit zorgt duidelijk aantoonbaar wereldwijd steeds voor emmese problemen.

Zwart en wit mengen word grijs , geel en rood word Orange, dus steeds iets totaal anders in het denken van geloof sekte leden!

Verschillen en aanpak tussen de verschillende katholieke ordes.

Ik heb nog nooit gehoord van katholieke Diets orde, is dat zoiets nieuws, weer en nieuwe sekt zoals Europees islam?

.….Trappisten >> De de Cisterciënzer orde zijn géén Jezuïeten. Net zoals de islam familie sekten hebben, zijn er de christelijken sekten met steeds en alleen hun eigen gedrag, kledij, wetten en regels en hun agenda.

Deze orde / sekten binnen de kerk, Hun aanpak in de geschiedenis en interpretatie van hun lijdraad > de bijbel en hoe die verbonden moet worden met de maatschappij en het doel dat ze willen is verschillend.

De ene produceren Trappist om economisch als gesloten gemeenschap te overleven.

De Jezuïeten die zelfs tot onlangs eeuwen lang hun eigen en bovendien machtige Paus hadden. De Jezuïeten Hebben zich steeds ingenesteld in wetenschap, politiek om zich zich met de macht te kunnen bemoeid, om zo andersdenkenden te dicteren om hun macht te vergroten.
Lange tijd mocht niemand anders dan de De Jezuïeten zich in wetenschap enz. verdiepen, HOU ze dom weet je wel!!!!

Dus het meest vergelijkbaar met islam gedrag HOU ze dom, die geloof en politiek als en geheel beschouwen.

Dus als reactie op deze link: Als een kerkgemeenschap, belangengroepen of wat dan ook uitgaat van hun wetten en gedrags-regels meent vluchtelingen te moeten op nemen, hen te verzorgen en eten te geven is dat HUN overtuiging. Moet het dan binnen binnen hun eigen gezamenlijke gemeenschap DOEN!!! >>> het kerkgebouw, Moskee, clublokaal, gemeenschappelijke zaal enz..

Mijn Conclusie: Het land bepaalt zelf volgens de wetten en regels van het wetboek wat ze doen, bij het afhandelen van iets mag geloof, ideologie er totaal niets mee te maken hebben! De wetten werden op democratische wijze bereikt en moeten dus uitgevoerd worden naar de letter!
*
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 september 2017 om 20:11.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2017, 22:36   #30
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dat is nu juist het antwoord dat bewijst dat je volkomen dwaalt...
Idd, over dwalen gesproken...
De discrepantie in z'n posts 24 en 26 vallen 'm precies niet op.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 05:51   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.430
Standaard

"Acht op de tien Vlamingen bereid vluchtelingen te helpen"

Citaat:
Acht op de tien Vlamingen willen vluchtelingen helpen. Dat blijkt uit een enquête van 11.11.11. Een meerderheid vindt ook dat politici het migratievraagstuk te negatief benaderen.
Zo zie je maar.

Citaat:
Bijna drie kwart van de Vlamingen vindt dat Europa moet voorzien in veilige toegangswegen. Zeven op de tien Vlamingen stellen ook dat Europa niet langer een beroep mag doen op regimes die de mensenrechten niet respecteren. 11.11.11 klaagt al langer aan dat Europa samenwerkt met regeringen aan haar grenzen om vluchtelingen buiten te houden. Italië doet daarvoor zelfs een beroep op milities en smokkelbendes in Libië.
Dus niet echt om van te verschieten dat die bisshop van Antwerpen dat allemaal steunt?

Best raar dat er zovelen zijn die voor de ondergang van ons land tekenen.

Begrijpe wie begrijpe kan.

Of die van 11.11.11 van mij nog een cent mogen verwachten dat lijkt mij een twijfelachtige zaak???

Citaat:
Mijn Conclusie: Het land bepaalt zelf volgens de wetten en regels van het wetboek wat ze doen, bij het afhandelen van iets mag geloof, ideologie er totaal niets mee te maken hebben! De wetten werden op democratische wijze bereikt en moeten dus uitgevoerd worden naar de letter!
En wat met zij die de wetten gewoon naast zich neerleggen en hun 'eigen wetten' proberen op te dringen?


p.s.

Mohammed en Jezus waren tegenpolen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 september 2017 om 05:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 06:22   #32
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem123 Bekijk bericht
Ik ben onlangs gedoopt en katholiek geworden, Onze Lieve Heer is het aller belangerijkste in mijn leven. Maar ik ben wel een allochtoon.
Voor God bestaan er geen volken, etniciteiten of rassen.
Voor God zijn er alleen maar zij die genade hebben gevonden in Christus.
Volks-nationalisme, Racisme en Leuzen zoals eigen volk eerst zijn dus volledig
onchristelijk en dus van den duivel.
Edoch had God een uitverkoren volk. Was dat ook geen vorm van volksnationalisme?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 06:25   #33
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem123 Bekijk bericht
En ik wil hier nog aan toevoegen dat multiculturaliteit en globalisatie in wezen fundamentele Christelijke waarden zijn. De apostelen spraken toch in alle talen,
en alle volkeren zijn toch geroepen tot de genade des Heren om zo in 1 Godsvolk te veranderen dat de Heer behaagd. Jezus zij toch in zijn evangelie wie een vreemde helpt, helpt mij. En wie een vreemde niet helpt, helpt mij niet.
In deze geest concludeer ik dat er in de ogen van God geen "illigalen" bestaan,
maar alleen zijn kinderen. En wie weigert een zoganaamde "illigale" te helpen, ontkent daarmede de heiligheid van God, door de waardigheid van zijn kinderen te ontkennen. En deze weigeraars zullen zwaar gestraft worden op de dag des ordeels, en in de brandende hel zullen zij geworpen worden. Voor hun zonde, dat zij de mens (in dit geval hun eigen volk) meer diende dan God.
Als het zover is dan kunnen ze dus hiermede niet beweren dat ze niet gewaarschuuwt zijn.
Dus toen de Heer ons rond de oren sloeg met de Babelse spraakverwarring had Hij multiculturalisme en globalisatie voor ogen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 14:41   #34
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De realiteit ziet er iets anders uit:

http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=74

Overal in Europa is er een meerderheid te vinden, om de huidige mosliminvasieimmigratie met onmiddelijke ingang te stoppen.
Die van 11.11.11 dwalen dus en spreken alleen om hun eigen winkeltje draaiende te houden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 17:12   #35
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De realiteit ziet er iets anders uit:

http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=74

Overal in Europa is er een meerderheid te vinden, om de huidige mosliminvasieimmigratie met onmiddelijke ingang te stoppen.
Die van 11.11.11 dwalen dus en spreken alleen om hun eigen winkeltje draaiende te houden.
Inderdaad!
Hoe is het mogelijk dat sommige lieden nog denken dat ze iedereen voor de gek kunnen houden met hun praatjes en hun schijnvoorstellingen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 19:34   #36
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad!
Hoe is het mogelijk dat sommige lieden nog denken dat ze iedereen voor de gek kunnen houden met hun praatjes en hun schijnvoorstellingen?
Politici en hun ruifvreters moéten wel zo denken, gezien ze anders moeten toegeven dat ze iedereen al decennia voor de gek houden.

Ik heb 'n redelijk grote kennissenkring en via m'n beroep en sociale bezigheden kom ik met allerlei mensen in contact, gaande van universitair- en masteropgeleiden tot degenen die amper hun middelbaar onderwijs hebben afgemaakt.
Tot nog toe heb ik nog niemand de hallelujahs horen bezingen, mbt moslims, gewoonweg niemand.
Multicul is idd een schijnvoorstelling.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2017, 17:02   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De realiteit ziet er iets anders uit:

http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=74

Overal in Europa is er een meerderheid te vinden, om de huidige mosliminvasieimmigratie met onmiddelijke ingang te stoppen.
Die van 11.11.11 dwalen dus en spreken alleen om hun eigen winkeltje draaiende te houden.
Of die meerderheid echt bestaat om het paard van Troje/de moslim invasie een halt toe te roepen, mag ik daar aan twijfelen?

En uiteraard proberen die van 11.11.11 hun eigen winkeltje draaiende te houden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 september 2017 om 17:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be