Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 14 september 2017, 01:16   #81
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Een bindend referendum is alleen maar nuttig én verantwoord indien alle deelnemers aan dat referendum goed op de hoogte gebracht kunnen worden waarover het gaat.
Dit laatse is een utopie.
Anders krijg je de kans dat er velen hun hoofd zot gemaakt wordt door enkele roepers die zo heel de boel verzieken.
Het gevaar van het populisme.

.
Als ik uw stelling volg ook geen verkiezingen meer houden dus.
daiwa is offline  
Oud 14 september 2017, 08:09   #82
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Maw, jij zou dus mensen die helemaal niet weten waarover het gaat laten meestemmen ?
Heeft volgens mij niets te maken met een drogreden, maar gewoon met gezond verstand.
Hoe kan je immers een 'eerlijke' stem uitbrengen als je niet weet waarover het gaat ?
'Eerlijkheid & rechtvaardigheid' vormen nog altijd het hart van een democratie.
Als je dus niet kan voldoen aan de voorwaarden van een bindend referendum, ben je dus niet eerlijk & rechtvaardig en kan er dus van een democratie geen sprake zijn.

Simpel toch ?
Hewel, waarom zijn de andere mensen niet op de hoogte???
Waar dient een media voor...
Geen vrije media, zoals in la Belgique, en dus ook geen echte democratie mogelijk...
marie daenen is offline  
Oud 14 september 2017, 10:16   #83
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zo op een forum campagne voeren voor de NVA, wat schuift dat?

Waar we allemaal wel bij varen?


Ze zijn in hetzelfde bedje ziek makker. De pot op met uw NVA
Een kans op een betere toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen.
TREBRON is offline  
Oud 14 september 2017, 10:27   #84
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Een kans op een betere toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen.
allé, steek u nu maar weg onder de noemer "we kunnen niet alles rechttrekken wat al tientallen jaren mank loopt"

Met de komst van uw NVA in de regering is het er al beter op geworden...
Skobelev is offline  
Oud 14 september 2017, 14:47   #85
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Als ik uw stelling volg ook geen verkiezingen meer houden dus.
Lol, had die vraag enigzins verwacht, en met reden zelfs.
Hoeveel mensen weten écht waar voor ze stemmen ?

En dat is ook duidelijk gebleken uit de grote verkiezingstest van enige tijd geleden.
Daar ging men net andersom te werk.
Je kon kiezen uit punten die je al dan niet wou, en waar je al dan niet tegen was.
Dan kreeg je een partij voorgeschoteld die het meeste voldeed aan je verwachtingen.
Het verschil was hemelsbreed.

Wat dus weer een duidelijk bewijs is dat 'we' meer werk moeten maken om de bevolking te informeren.
Maar dat kost geld, en de media alleen kan dat niet meer ophoesten.
De media, of wat er nog van overblijft moet leven van hun lezers, dus hebben ze er alle belang bij om te schrijven wat de mensen graag horen.

Spijtig om te zeggen, want de media is één van de pijlers in onze democratie.

En... dan is er ook nog het geroddel. De mensen slikken het maar zonder na te denken, en volgen diegene die het harste roepen.
En weer, moet ik hier verwijzen naar de Brexit, of hoe het volk er blindelings is ingelopen...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 14 september 2017 om 14:50.
kojak is offline  
Oud 14 september 2017, 14:53   #86
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wat hebben ze aan de Britten gevraagd ivm de Brexit ?
Ja of neen.
Niet meer dan dat.
Voorafgaande aan dat Brexit-referendum waren er duizend&één artikels en tv-programma’s, die de voor-en nadelen ervan besproken hebben.
Hij/zij die nadien van niets wist, had dan maar beter moeten volgen, eh, kansen z�*t gehad.
Citaat:
Uw poll of vraag is net van hetzelfde caliber.
Ah, dus al die mensen die in die poll ondervraagd zijn, wisten dus niet waarover het ging.
Weet je, dat zou wel eens kunnen, want we hebben de laatste decennia nergens iets gezien/gehoord/gelezen, ivm de voor-en nadelen van moslimimmigratie…
Citaat:
Maw, wat de mensen eerst moeten weten is correcte informatie én argumentatie.
(En dat kan ik nergens terugvinden in jou posting).
Liefst uit een neutrale bron, dus zeker geen extremistische bron.
En met dat laatste bedoel ik uiterst rechts, en uiterst links. Alle 2.
Dus ik viseer niet alleen het VB.
Leg eerst eens uit wat een ‘neutrale bron’ zou zijn.
De EU ? De NVA ? De andere regeringspartijen ? De politiek-correcte media ? Uw grootje ?
Citaat:
Maar het VB is wél al veroordeeld geweest in het verleden, en ik denk dat iedereen dit weet. (april 2004)
Vlaams Blok of Vlaams Belang, whats in a name ?
Het VB is nóóit veroordeeld geweest voor racisme of discriminatie.
Check uw bronnen anders nog eens.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 14 september 2017, 15:52   #87
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Het onderwijs? Hieronder een (1) bewijs ende toelichting >

Zuhal Demir.

VERGEET DE HOOFDDOEK EVEN. KUNNEN WE HET EENS HEBBEN OVER DE BLINDDOEK?
Stukjes als deze beginnen traditioneel met: ik las de krant en verslikte me in mijn koffie. Ik verslikte me niet. Ik was geschokt en diep verontwaardigd. Moedeloos om zoveel goedbedoelde waanzin. Maar het verrast me niet meer. Het zoveelste bewijs dat nieuwkomers in dit land niet als gelijken worden gezien. Maar als mensen die door hun etnische of religieuze afkomst vooral gespaard moeten worden van kritiek om toch maar niet ‘discriminerend’ of ‘racistisch’ over te komen. Zelfs als wat ze doen of hen overkomt clasht met mensenrechten die wij hier zo hoog in het vaandel dragen. Het is alsof er twee maatstaven zijn voor die gelijke rechten. Één voor autochtonen en één voor de ‘andere Belgen’. En wat me nog het meest verontrust is de vanzelfsprekendheid waarmee we dit als maatschappij aanvaarden. Kunnen we het even niet over de hoofddoek hebben en wel over de blinddoek?
Ik verklaar me nader.
Stel: 14-jarige Ann-Sofie Peeters stapt naar haar schooljuf en vraagt haar om seksuele voorlichting. Die heeft ze dingend nodig. Ze weet namelijk nog van niks, maar ze wordt binnenkort wel door haar vader uitgehuwelijkt. De juf haalt plichtbewust haar handboeken boven en vertelt haar wat ze straks in het huwelijksbed mag verwachten. Einde verhaal.
Ik maak me sterk dat dit verhaal nooit zo zou eindigen. Toch niet in Vlaanderen. De juf zou niet toestaan dat 14-jarige Ann-Sofie zou uitgehuwelijkt worden. Terecht. Ze zou er jeugdbescherming, politie en vertrouwenscentrum bijhalen. Alles om het kind te beschermen.
En toch is dit exact het verhaal wat een naamloos meisje van vreemde origine, overkwam. Het was haar leerkracht zelf die het verhaal deed in de dinsdagkrant van ‘De Standaard’. Ik citeer letterlijk haar verhaal zoals het door de journalist werd opgetekend: “De meest confronterende ervaring had ik tijdens de summier academy van Teach For Belgium. Een meisje van het derde jaar kwam naar me toe om raad te vragen. Ze werd uitgehuwelijkt en had nog geen seksuele voorlichting gehad. Ik moest het haar uitleggen. Ik had gelukkig didactisch materiaal voorhanden."
Ik had gelukkig didactisch materiaal voor handen…
Mijn kabinet heeft dit verhaal bij alle betrokkenen gecontroleerd. Had de journalist zich van leerjaar vergist? Was het meisje veel ouder? Het antwoord was pijnlijk: nee, het kind was 14 en is niet geholpen. De juf bracht ‘Teach for Belgium’ pas later op de hoogte. Het kind is niet terug gevonden en vermoedelijk uitgehuwelijkt zonder dat iemand iets deed.
Ik wil de juf niets verwijten. Ook ‘Teach For Belgium’ wil ik niet aan de schandpaal nagelen. De organisatie was na het telefoontje van mijn kabinet, zelf vragende partij voor een open gesprek en nam al maatregelen. Zoals ik in het begin van dit verhaal al zei: het is een mentaliteit die in onze samenleving is gegroeid. De blinddoek van een hele maatschappij, de politiek en de pers. Ook de journalist -die nochtans van “Een meisje vroeg raad: ze zou uitgehuwelijkt worden” de kop van het stuk had gemaakt- stond er niet bij stil dat een kind onder onze neus, een gruwelijk onrecht werd aangedaan.
Ik wil het beeld nog eens oproepen: Wat als het over Ann-Sofie was gegaan? Els? Anna? Greet? We hadden collectief vol afschuw gereageerd. Dit verhaal kabbelde voorbij.
Ik wil met dit verhaal, aan het begin van het nieuwe schooljaar, leerkrachten oproepen om niet blind te zijn voor noodkreten voor allochtone kinderen. Verwar ‘schuldig verzuim’ niet met tolerantie. Er zijn instanties die jonge meisjes kunnen helpen om te ontsnappen aan kindhuwelijken of genitale verminking. En er is de wet die hen beschermt. Alsjeblieft, gebruik ze. Kinderen, ongeacht hun religie, afkomst of culturele achtergrond, verdienen onze bescherming.
Dit verhaal verbaast me niets. Wat hier aan de hand is, is echter het omgekeerde van wat Zuhal beweert: hier speelt geen doorgeslagen "politieke correctheid", wel ordinair racisme en sexisme. Hetzelfde racisme en sexisme van de onderwijzer die Meyrem Almaci wegens Turks en vrouwelijk naar "snit en naad" verwees. Gelukkig had ze een hekel aan naaien en kon ze hier met een list aan ontsnappen!

Als je Ann-Sofie heet, heb je blijkbaar méér rechten en zijn je vorming en carrièrekansen wél belangrijk. Als je een "exotische" naam hebt en bovendien vrouw bent, dan verdien je blijkbaar niet beter dan uitgehuwelijkt te worden en is het hebben van enige professionele ambitie helemaal niet aangewezen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 14 september 2017, 16:10   #88
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Het VB is nóóit veroordeeld geweest voor racisme of discriminatie.
Check uw bronnen anders nog eens.
http://www.standaard.be/cnt/dmf09112004_005



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Voorafgaande aan dat Brexit-referendum waren er duizend&één artikels en tv-programma’s, die de voor-en nadelen ervan besproken hebben.
Toon dat eens aan als je wilt, want de bevolking beweert net het tegenovergestelde. Je gaat toch niet beweren dat niemand van de bevolking dit zou gezien hebben zekers ?
De bevolking is wél geïnformeerd geweest, dat ga ik niet ontkennen, maar ze hebben hun niet alles gezegd.
Of ken jij één intellectueel wezen dat zo maar zou stemmen om nadien jaren aan een stuk 1000€ te moeten verliezen op jaarbasis aan koopkracht.
Beetje serieus blijven hé.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 14 september 2017 om 16:15.
kojak is offline  
Oud 14 september 2017, 17:33   #89
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Lol, had die vraag enigzins verwacht, en met reden zelfs.
Hoeveel mensen weten écht waar voor ze stemmen ?

En dat is ook duidelijk gebleken uit de grote verkiezingstest van enige tijd geleden.
Daar ging men net andersom te werk.
Je kon kiezen uit punten die je al dan niet wou, en waar je al dan niet tegen was.
Dan kreeg je een partij voorgeschoteld die het meeste voldeed aan je verwachtingen.
Het verschil was hemelsbreed.

Wat dus weer een duidelijk bewijs is dat 'we' meer werk moeten maken om de bevolking te informeren.
Maar dat kost geld, en de media alleen kan dat niet meer ophoesten.
De media, of wat er nog van overblijft moet leven van hun lezers, dus hebben ze er alle belang bij om te schrijven wat de mensen graag horen.

Spijtig om te zeggen, want de media is één van de pijlers in onze democratie.

En... dan is er ook nog het geroddel. De mensen slikken het maar zonder na te denken, en volgen diegene die het harste roepen.
En weer, moet ik hier verwijzen naar de Brexit, of hoe het volk er blindelings is ingelopen...
Of die Brexit op termijn echt zo slecht zal zijn voor de Britten, dat moeten we nog zien! Alleen al hun nieuwe houding tov de immigratie zal zijn wat de mensen willen! Natuurlijk roept "Europa" het tegenovergestelde!
Afwachten hoeveel andere landen straks niet de weg van de Brexit zullen volgen en weer de touwtjes in eigen handen zullen nemen! Wat iedereen nu al wil...
andev is offline  
Oud 14 september 2017, 18:37   #90
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
allé, steek u nu maar weg onder de noemer "we kunnen niet alles rechttrekken wat al tientallen jaren mank loopt"

Met de komst van uw NVA in de regering is het er al beter op geworden...
Antwoord op uw eerste zin...............Inderdaad, dat kan niet, daarvoor was het te scheef.........
Antwoord op uw 2de zin...........Inderdaad, en dat had nog beter gekund moest er hun geen Mijnheer Non geen electorale stokken in de wielen gestoken hebben.
TREBRON is offline  
Oud 14 september 2017, 19:19   #91
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nope, het Vlaams Blok is niet veroordeeld:

“In april 2004 veroordeelt het hof van beroep in Gent drie vzw's van het Vlaams Blok voor inbreuken op de antiracismewet.”

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/2....elang/1.513199

Citaat:
Toon dat eens aan als je wilt, want de bevolking beweert net het tegenovergestelde. Je gaat toch niet beweren dat niemand van de bevolking dit zou gezien hebben zekers ?
Tiens, heb jij dan niks gehoord/gezien/gelezen over de Brexit vóór het referendum ?
Take a pic:

https://www.google.be/search?safe=of....0.GUZJC2TFZgs
Citaat:
De bevolking is wél geïnformeerd geweest, dat ga ik niet ontkennen, maar ze hebben hun niet alles gezegd.
W�*t juist is hen niet gezegd geweest ?
Trouwens, je blijft maar emmeren over de Brexit, terwijl het hier in wezen gaat over die Europese poll over de stopzetting van de immigratie uit moslimlanden.
Blijkbaar fiets je daar liever omheen:

What Do Europeans Think About Muslim Immigration?

https://www.chathamhouse.org/expert/...im-immigration

De tendens is duidelijk genoeg, me dunkt.
Trouwens, waarom ben jij tegen zo'n referendum, waarvan de kwalitatieve toekomst van je nakomelingen van afhangt ?
Citaat:
Of ken jij één intellectueel wezen dat zo maar zou stemmen om nadien jaren aan een stuk 1000€ te moeten verliezen op jaarbasis aan koopkracht.
Beetje serieus blijven hé.
De EU-pijpers voorspelden zoveel doemscenario’s, dat sommigen vreesden dat Engeland zou zinken in de zee, maar ondertussen blijkt dat gewoon bangmakerij geweest te zijn:

“Before the referendum last June, many economists produced gloomy forecasts which have since been proved wrong. Consumers' confidence has not suffered, and by and large, things have gone on as before.”
“The UK economy grew by more than previously reported in the final three months of 2016, according to the latest official estimate.
Gross domestic product (GDP) increased by 0.7%, up from 0.6%, according to the Office for National Statistics (ONS).”


http://www.bbc.com/news/business-36956418

Blijkbaar zaten de betreffende ‘economists’ er toen ‘n flink pak naast.

Trouwens, om hier nog eens op terug te komen:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Een bindend referendum is alleen maar nuttig én verantwoord indien alle deelnemers aan dat referendum goed op de hoogte gebracht kunnen worden waarover het gaat.
Dit laatse is een utopie.
Waarom zou dat een utopie zijn ?
Citaat:
Anders krijg je de kans dat er velen hun hoofd zot gemaakt wordt door enkele roepers die zo heel de boel verzieken.
Het gevaar van het populisme.
Vraagje; vind je nu van jezelf dat je te onwetend/te dom bent, om aan een goed georganiseerd/voorbereid referendum deel te nemen ?
Of vind jij jezelf slim genoeg, maar al je medeburgers gewoonweg te dom, om zelf te kunnen beslissen mbt de stopzetting/voortzetting mbt moslimimmigratie ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 14 september 2017, 20:04   #92
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Tiens, heb jij dan niks gehoord/gezien/gelezen over de Brexit vóór het referendum ?
Take a pic:
'Meanwhile, a large slice of the press continues to churn out pro-Brexit propaganda. Even on Monday, a day when the news was dominated by the Panama tax haven revelations and the Port Talbot steel crisis, the insistent anti-EU messages were evident.'

https://www.theguardian.com/media/gr...-propagandists

Maar ik ga je een 10/10 geven.
Je bent een échte VB-er.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 14 september 2017 om 20:05.
kojak is offline  
Oud 14 september 2017, 21:12   #93
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
'Meanwhile, a large slice of the press continues to churn out pro-Brexit propaganda. Even on Monday, a day when the news was dominated by the Panama tax haven revelations and the Port Talbot steel crisis, the insistent anti-EU messages were evident.'

https://www.theguardian.com/media/gr...-propagandists

Maar ik ga je een 10/10 geven.
Je bent een échte VB-er.
Blijf maar eindjes verder lullen over de Brexit, ondertussen blijft Engeland het economisch goed doen.
Je illustreert anders wel mooi je oorverdovende stilzwijgen op de vragen die ik je stelde:

Vraagje; vind je nu van jezelf dat je te onwetend/te dom bent, om aan een goed georganiseerd/voorbereid referendum deel te nemen ?
Of vind jij jezelf slim genoeg, maar al je medeburgers gewoonweg te dom, om zelf te kunnen beslissen mbt de stopzetting/voortzetting mbt moslimimmigratie ?


En weet je, dictators zijn ook tegen referenda.
Je bent alvast gebuisd, Kale.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 14 september 2017, 21:19   #94
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
'Meanwhile, a large slice of the press continues to churn out pro-Brexit propaganda. Even on Monday, a day when the news was dominated by the Panama tax haven revelations and the Port Talbot steel crisis, the insistent anti-EU messages were evident.'

https://www.theguardian.com/media/gr...-propagandists
Btw, de journo die dat artikel schreef, is bepaald niet vies om leugens en bedrog te verzinnen:

"While editor of the Daily Mirror, Greenslade was at the centre of a controversy after he rigged a competition in the paper to make sure it was unwinnable. He admitted his behaviour in October 2011 at a seminar at the Leveson Inquiry: ″On behalf of my proprietor Robert Maxwell I fixed a game offering a million pounds to anyone who could spot the ball and ensured that no-one won. Mea culpa, mea culpa, mea culpa.″


https://en.wikipedia.org/wiki/Roy_Greenslade

Ach...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 14 september 2017, 21:49   #95
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Alé dan, het derde reslutaat uit de zoekopdracht van Google die je zelf gepost had.
http://www.independent.co.uk/news/me...-a7043446.html

'EU Referendum: National press biased in favour of Brexit, says study

Of the articles analysed 45 per cent were in favour of leaving the EU while 27 per cent were in favour of staying
'

Weet je wat ?
Kruip terug in je hoekske en speel daar wat braafkes met uw vlaamse blokskes, want veel zinnigs kan je hier blijkbaar toch niet posten.
In het tegendeel zelfs, je spreekt jezelf tegen.
Ik haal 2 linken uit je voorgestelde zoekopdracht, en beiden zeggen nét het tegenovergestelde van wat jij beweert.
Beetje serieus blijven hé.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 15 september 2017, 02:40   #96
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Nope, het Vlaams Blok is niet veroordeeld:

“In april 2004 veroordeelt het hof van beroep in Gent drie vzw's van het Vlaams Blok voor inbreuken op de antiracismewet.”

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/2....elang/1.513199


Tiens, heb jij dan niks gehoord/gezien/gelezen over de Brexit vóór het referendum ?
Take a pic:

https://www.google.be/search?safe=of....0.GUZJC2TFZgs

W�*t juist is hen niet gezegd geweest ?
Trouwens, je blijft maar emmeren over de Brexit, terwijl het hier in wezen gaat over die Europese poll over de stopzetting van de immigratie uit moslimlanden.
Blijkbaar fiets je daar liever omheen:

What Do Europeans Think About Muslim Immigration?

https://www.chathamhouse.org/expert/...im-immigration

De tendens is duidelijk genoeg, me dunkt.
Trouwens, waarom ben jij tegen zo'n referendum, waarvan de kwalitatieve toekomst van je nakomelingen van afhangt ?

De EU-pijpers voorspelden zoveel doemscenario’s, dat sommigen vreesden dat Engeland zou zinken in de zee, maar ondertussen blijkt dat gewoon bangmakerij geweest te zijn:

“Before the referendum last June, many economists produced gloomy forecasts which have since been proved wrong. Consumers' confidence has not suffered, and by and large, things have gone on as before.”
“The UK economy grew by more than previously reported in the final three months of 2016, according to the latest official estimate.
Gross domestic product (GDP) increased by 0.7%, up from 0.6%, according to the Office for National Statistics (ONS).”


http://www.bbc.com/news/business-36956418

Blijkbaar zaten de betreffende ‘economists’ er toen ‘n flink pak naast.

Trouwens, om hier nog eens op terug te komen:

Waarom zou dat een utopie zijn ?

Vraagje; vind je nu van jezelf dat je te onwetend/te dom bent, om aan een goed georganiseerd/voorbereid referendum deel te nemen ?
Of vind jij jezelf slim genoeg, maar al je medeburgers gewoonweg te dom, om zelf te kunnen beslissen mbt de stopzetting/voortzetting mbt moslimimmigratie ?

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 15 september 2017, 11:15   #97
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Niet te vlug victorie kraaien. Het VB is destijds in een cordon geduwd, omdat zij een bedreiging vormden voor de macht van de gevestigde partijen.
Nu waarschijnlijk het tegengestelde. BDW haalt het confederalisme uit zijn programma waardoor het VB meer stemmen krtijgt. Na 2019 vormt de NVA misschien een coalitie met het VB. En vervolgens kan BDW de beest uithangen (lees Nieuwe Vlaamse Alliantie incluus verdoken etnische zuiveringen)
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie
Gelukkoos is offline  
Oud 15 september 2017, 14:31   #98
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Alé dan, het derde reslutaat uit de zoekopdracht van Google die je zelf gepost had.
http://www.independent.co.uk/news/me...-a7043446.html

'EU Referendum: National press biased in favour of Brexit, says study

Of the articles analysed 45 per cent were in favour of leaving the EU while 27 per cent were in favour of staying
'

Weet je wat ?
Kruip terug in je hoekske en speel daar wat braafkes met uw vlaamse blokskes, want veel zinnigs kan je hier blijkbaar toch niet posten.
In het tegendeel zelfs, je spreekt jezelf tegen.
Ik haal 2 linken uit je voorgestelde zoekopdracht, en beiden zeggen nét het tegenovergestelde van wat jij beweert.
Beetje serieus blijven hé.
Ik weet niet of je het al door hebt, Kale, maar met die copy/paste spreek je jezelf zwaar tegen, want dit schreef je eerder:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Toon dat eens aan als je wilt, want de bevolking beweert net het tegenovergestelde. Je gaat toch niet beweren dat niemand van de bevolking dit zou gezien hebben zekers ?
De bevolking is wél geïnformeerd geweest, dat ga ik niet ontkennen, maar ze hebben hun niet alles gezegd.
De bevolking was dus wél goed op de hoogte gebracht en je sofisme gaat daar niks aan veranderen, tot spijt van je nijd.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 15 september 2017, 18:00   #99
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik weet niet of je het al door hebt, Kale, maar met die copy/paste spreek je jezelf zwaar tegen, want dit schreef je eerder:

De bevolking was dus wél goed op de hoogte gebracht en je sofisme gaat daar niks aan veranderen, tot spijt van je nijd.
Blijkbaar is begrijpend lezen ook niet aan U besteed.

Citaat:
...De bevolking is wél geïnformeerd geweest, dat ga ik niet ontkennen, maar ze hebben hun niet alles gezegd....
Maw, van de nadelen heb ze hun amper iets gezegd.
Een groot verschil.
Beetje dezelfde taktiek die extremisten gebruiken.
En dat blijkt ook uit de linken die jij hier nota bene zelf gepost hebt.
Maar tja, van mensen met een IQ van de vierkantswortel van -130 mag je nu ook niet alles verwachten.
Ik begrijp dit probleem maar al te goed, dus ik kan je het moeilijk kwalijk nemen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 15 september 2017 om 18:02.
kojak is offline  
Oud 15 september 2017, 18:35   #100
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Blijkbaar is begrijpend lezen ook niet aan U besteed.

Maw, van de nadelen heb ze hun amper iets gezegd.
Een groot verschil.
Momentje, eventjes recapituleren.
Uit je c/p blijkt het volgende:

“Of the articles analysed 45 per cent were in favour of leaving the EU while 27 per cent were in favour of staying

Maw, meer dan ‘n kwart van de mediapublicaties en tv-programma’s daarover, heeft gehamerd op de ev nadelen van ’n Brexit, enfin, zaken die nog steeds zullen moeten blijken, quoi.
Citaat:
Beetje dezelfde taktiek die extremisten gebruiken.
En dat blijkt ook uit de linken die jij hier nota bene zelf gepost hebt.
Dus 45% van de Britse media is volgens jouw visie extremistisch ?
Citaat:
Maar tja, van mensen met een IQ van de vierkantswortel van -130 mag je nu ook niet alles verwachten.
Ik begrijp dit probleem maar al te goed, dus ik kan je het moeilijk kwalijk nemen.
Good 4 U, maar je armzalige PA-tjes kunnen helaas niet verhullen dat je zelf ’n extremistische inslag hebt, Kale, en dat is gemakkelijk aan te tonen, gezien je absoluut tégen referenda bent ( http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=71 ) en simpelweg weigert om m'n herhaalde vraagstelling te antwoorden:

“Vraagje; vind je nu van jezelf dat je te onwetend/te dom bent, om aan een goed georganiseerd/voorbereid referendum deel te nemen ?
Of vind jij jezelf slim genoeg, maar al je medeburgers gewoonweg te dom, om zelf te kunnen beslissen mbt de stopzetting/voortzetting mbt moslimimmigratie ?”

Ben alvast benieuwd naar je reply.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 september 2017 om 18:39.
Diego Raga is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be