Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2017, 16:30   #21
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Francken is de populairste politicus, en dus moet hij dringend gedemoniseerd worden.
Misschien werkt dat zelf in zijn voordeel! Er zullen genoeg mensen zijn die hem volledig gelijk geven en nog meer van datte wensen in verband met het uit het land zetten van personen die we hier niet willen!
Het gewauwel en links gezever zal iedereen nu wel door hebben zeker?
Alleen een bepaalde groep die iets te verdienen heeft met die vreemdelingeninval ziet er nog de "voordelen" van in! Al was het maar stemmetjes verzamelen voor de verkiezingen!
En dan heb je nog diegenen die o zo graag in de aanval gaan tegen de NVA en diegenen die daar het boeltje laten draaien! En dit voor alles wat ze doen en wat ze zeggen.Waarom eigenlijk...
Alleen als je ze vraagt wie het beter zou kunnen doen of reeds gedaan heeft blijft het grote stilte! Opnieuw en opnieuw.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:30   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Beke, De Croo en Michel zijn in deze idioten. Door te reageren maken ze Theo Francken nog populairder op de sociale media.

"Praise what you love and ignore what you hate." is een betere manier om om te gaan met sociale media.

Het is vooral triestig voor een RTT minister om in dergelijk val te trappen. Ik begin me af te vragen of de politici van andere partijen het erom doen om Theo Francken zo populair te maken. Ze hebben dezelfde fout gemaakt met JM Dedecker, Filip De Winter & co en met Bart De Wever.

Zijn onze heren politici dom of zijn ze niet slimmer ?
Een "RTT-minister"???

Ik dacht dat ik een ouwe oubollige knol was, maar jij bent blijkbaar nog een heel stuk erger. Wie spreekt of denkt nu nog over de "RTT" ?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:46   #23
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wie is men?
Ik weet het alvast niet.
Wat weet jij niet ?

Dank zij dit forum kom jij zaken te weten die verdrinken in het geraas op de sociale media.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:47   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een "RTT-minister"???

Ik dacht dat ik een ouwe oubollige knol was, maar jij bent blijkbaar nog een heel stuk erger. Wie spreekt of denkt nu nog over de "RTT" ?
Alexander is zelfs een RTT minister van de tweede generatie. Zijn vader - Herman De Croo - ging hem voor.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:48   #25
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Iemand laten kamperen in een station of een parkje aan een station noem ik niet meteen 'bepamperen'.
En aan de rest die erbij hangt zoals stront- en urinegeur, vuilnishopen achterlaten, mensen lastigvallen en "kleine criminaliteit" allerhande moet men zich niet storen.
Toen men lang genoeg gewacht had in Calais bleef er echt niets anders meer over dan de boel opkuisen, letterlijk en figuurlijk.
Ze hier "onderdak" en al de rest geven zal vooral leiden tot telefoontjes naar kennissen en vriendjes om ook vlug naar hier af te zakken! "Het is hier goed in België" zoals één van die gasten wist te vertellen. Op een foto in HLN dacht ik zie je ze daar allemaal met een brede glimlach in het ingenomen gebouw staan met waarschijnlijk de gedachte en de wetenschap: we rammelen met jullie voeten zolang we willen!
Neen, dank U. Buiten met dat zootje.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:50   #26
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Theo Francken heeft juist niets opgekuisd. Geen mensen en ook geen problemen. Het is de lokale politie die heeft ingegrepen. Theo Francken heeft daar niets mee te zien.

Theo Francken creëert juist extra puinhoop door zijn laks beleid. De asielkraan wordt weer opengedraaid. De maatregelen van Maggie De Block worden teruggedraaid. De sans-papiers gaan opnieuw vrijuit. Meer nog; hij smokkelt mensen uit de middellandse zee en het nabije Oosten naar ons land.

Theo Francken en de N-VA kweken de perceptie van harde tantes te zijn. Op dit forum weet men beter.
Inderdaad. De mensen op dit forum weten beter...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:52   #27
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Alexander is zelfs een RTT minister van de tweede generatie. Zijn vader - Herman De Croo - ging hem voor.
Ik heb het over de door u gebruikte terminologie. "R.T.T." is een term uit de tijd dat Belgacom/Proximus nog moest in het leven geroepen worden. In mijn jonge tijd heb ik nog de toestand gekend dat zelfs een politieker moest aangesproken worden om een telefoonaansluiting te krijgen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:53   #28
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Misschien werkt dat zelf in zijn voordeel! Er zullen genoeg mensen zijn die hem volledig gelijk geven en nog meer van datte wensen in verband met het uit het land zetten van personen die we hier niet willen!
Het gros van het gepeupel is naïef en heeft geen zicht op het beleid dat Theo Francken werkelijk voert. Ze kunnen hem dus niet met kennis van zaken gelijk geven maar gaan af op zijn perceptie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het gewauwel en links gezever zal iedereen nu wel door hebben zeker?

Alleen een bepaalde groep die iets te verdienen heeft met die vreemdelingeninval ziet er nog de "voordelen" van in! Al was het maar stemmetjes verzamelen voor de verkiezingen!
En dan heb je nog diegenen die o zo graag in de aanval gaan tegen de NVA en diegenen die daar het boeltje laten draaien! En dit voor alles wat ze doen en wat ze zeggen.Waarom eigenlijk...
Alleen als je ze vraagt wie het beter zou kunnen doen of reeds gedaan heeft blijft het grote stilte! Opnieuw en opnieuw.
N-VA heeft het meeste verdienen met de vreemdelingeninval. Dat zie je ook aan het beleid dat in Antwerpen wordt gevoerd. Daar staat het N-VA beleid effectief voor " 't Stad is van de vreemdelingen"'.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:56   #29
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ze hebben alle moeite om de rioolputten onder het beleid, reeds jarenlang gegraven, gedekt te houden
Spijtig dat de NVA die rioolputten genre samusocial en niet-bestaand beleid tov binnenstromende vreemdelingen van de vorige regeringsploegen niet veel meer op tafel gooien telkens deze heren denken opmerkingen te moeten maken!
Het gaat tenslotte over de beerputten die zij zijn beginnen vullen...
En dan zou de opmerking "de NVA was er toch ook bij toen" meteen vallen, alleen had de NVA toen niets in de pak te brokken en nu wel. Men merkt het verschil...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 21:39   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
....
Wat belet jou en wat belet het Belang om jullie overtuigingen en voorstellen van oplossingen in een kiescampagne te steken, en de verkiezingen te winnen ?
Ik herhaal mijn vraag aan al die hier menen dat hun partij het beter kan dan de nva.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 21:52   #31
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat belet jou en wat belet het Belang om jullie overtuigingen en voorstellen van oplossingen in een kiescampagne te steken
Niets. Het VB is al sinds jaar en dag voor een veel kordater uitzettingsbeleid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
en de verkiezingen te winnen ?
Dat ligt volledig in handen van de kiezer. "De verkiezingen winnen" is niet zomaar een besluit dat je kunt nemen.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 21:55   #32
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik herhaal mijn vraag aan al die hier menen dat hun partij het beter kan dan de nva.
Onze nakomelingen gaan jouw post lezen en eindelijk begrijpen hoe men de verpaupering en de islamisering van Vlaanderen heeft kunnen laten gebeuren. Omdat mensen blij waren met een dooie mus.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 22:05   #33
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En aan de rest die erbij hangt zoals stront- en urinegeur, vuilnishopen achterlaten, mensen lastigvallen en "kleine criminaliteit" allerhande moet men zich niet storen.
Toen men lang genoeg gewacht had in Calais bleef er echt niets anders meer over dan de boel opkuisen, letterlijk en figuurlijk.
Ze hier "onderdak" en al de rest geven zal vooral leiden tot telefoontjes naar kennissen en vriendjes om ook vlug naar hier af te zakken! "Het is hier goed in België" zoals één van die gasten wist te vertellen. Op een foto in HLN dacht ik zie je ze daar allemaal met een brede glimlach in het ingenomen gebouw staan met waarschijnlijk de gedachte en de wetenschap: we rammelen met jullie voeten zolang we willen!
Neen, dank U. Buiten met dat zootje.
Wenselijk is het niet. Maar strafbaar ook niet. Laten we niet in Hyacinth Bouquet-meningen verzeilen.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 23:00   #34
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Er is maar één oplossing.
Zorgen dat ze ginder (in hun land) niet hoeven te vertrekken.
Eens ze hier zijn, is het begot niet gemakkelijk om ze terug te sturen.
Papieren, die hebben ze al lang niet meer, dus je kan ze eigenlijk niet terugsturen want je kent de afzender niet.
En zelfs, al ken je de afzender, dan moet hij ze ook nog terug willen op de koop toe.
Het is niet zo simpel als dat er velen denken.
Is een paar maand geleden eens op de telesevie geweest, en dán pas besef je dat we der alles moeten aan doen om te zorgen dat ze ginder blijven.
Eens ze vertrokken zijn naar hier, is het om zeep, en kost het ons bovendien nog pakken poen ook....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 06:28   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Theo Francken heeft juist niets opgekuisd. Geen mensen en ook geen problemen. Het is de lokale politie die heeft ingegrepen. Theo Francken heeft daar niets mee te zien.

Theo Francken creëert juist extra puinhoop door zijn laks beleid. De asielkraan wordt weer opengedraaid. De maatregelen van Maggie De Block worden teruggedraaid. De sans-papiers gaan opnieuw vrijuit. Meer nog; hij smokkelt mensen uit de middellandse zee en het nabije Oosten naar ons land.

Theo Francken en de N-VA kweken de perceptie van harde tantes te zijn. Op dit forum weet men beter.
Zo is dat 2

Ik stelde mezelf ook al dikwijls de vraag of daar ook maar iets van waar is geweest dat men er al terug gestuurd heeft?

Misschien moeten we het wel plaatsen onder de noemer: volksverlakkerij
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 september 2017 om 06:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 06:44   #36
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wel dat is een goede vraag om eens al de problemen die Théo moet overwinnen om die illegalen en andere soorten ongewensten buiten te krijgen op een rijtje te zetten!
Moest het zo eenvoudig zijn of alleen van hem afhangen...
Inderdaad, er zitten tal van ngo's (die met ons geld betaald worden) te kijken naar wat Theo doet.
Ze hebben daarbij geld genoeg om daar, als het moet (volgens hun) een hele rits advocaten op te zetten.
Denk maar aan het humanitair visum.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 06:45   #37
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een "RTT-minister"???

Ik dacht dat ik een ouwe oubollige knol was, maar jij bent blijkbaar nog een heel stuk erger. Wie spreekt of denkt nu nog over de "RTT" ?
Dat is ondertussen Belgacom.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 06:47   #38
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Niets. Het VB is al sinds jaar en dag voor een veel kordater uitzettingsbeleid.



Dat ligt volledig in handen van de kiezer. "De verkiezingen winnen" is niet zomaar een besluit dat je kunt nemen.
Misschien omdat het VB programma iets te bruin is?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 06:50   #39
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Theo Francken heeft juist niets opgekuisd. Geen mensen en ook geen problemen. Het is de lokale politie die heeft ingegrepen. Theo Francken heeft daar niets mee te zien.

Theo Francken creëert juist extra puinhoop door zijn laks beleid. De asielkraan wordt weer opengedraaid. De maatregelen van Maggie De Block worden teruggedraaid. De sans-papiers gaan opnieuw vrijuit. Meer nog; hij smokkelt mensen uit de middellandse zee en het nabije Oosten naar ons land.

Theo Francken en de N-VA kweken de perceptie van harde tantes te zijn. Op dit forum weet men beter.
Francken doet wat hij kan. mocht hij niet gebonden zijn aan wetten en verdragen allerhande dan zou hij volgens mij het door links gekweekte knoeiboeltje echt opkuisen. Hij moet het nog maar tweeten en het hele middenveld en de linkerzijde staan te tieren op hun achterpoten, niet beseffende dat ze hiermee Francken en de N-VA slapend rijk maken.

Meer en meer mensen in dit land zijn het kotsbeu dat we overspoeld worden door Afrikaanse gelukzoekers en moslims van overal ter wereld.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 07:03   #40
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Francken doet wat hij kan. mocht hij niet gebonden zijn aan wetten en verdragen allerhande dan zou hij volgens mij het door links gekweekte knoeiboeltje echt opkuisen. Hij moet het nog maar tweeten en het hele middenveld en de linkerzijde staan te tieren op hun achterpoten, niet beseffende dat ze hiermee Francken en de N-VA slapend rijk maken.

Meer en meer mensen in dit land zijn het kotsbeu dat we overspoeld worden door Afrikaanse gelukzoekers en moslims van overal ter wereld.
Alle verstandige mensen zijn het kotsbeu.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be