Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2017, 07:42   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard Banen op de toch bij het Agentschap Integratie en Inburgering

Mogelijk 170 banen op de tocht bij Agentschap Integratie en Inburgering

Citaat:
Door een herstructurering moeten mogelijk 170 medewerkers het Agentschap Integratie en Inburgering verlaten. Dat werd maandag bekendgemaakt tijdens een ondernemingsraad bij het agentschap. Volgens de directie is dat een gevolg van de gedaalde instroom van asielzoekers en van het fusieproject van het agentschap.

Maar omdat de instroom van asielzoekers nu fors daalt, neemt ook het extra aanbod af en moeten de bijkomende medewerkers het agentschap verlaten.
Dat soort van agentschappen hadden nooit of te nimmer het levenslicht mogen zien.

Heeft iemand daar een boodschap aan, dat men de alsmaar meer en meer toestromende nieuwkomers de weg gaat wijzen over hoe ze hun inburgeringstraject moeten bewandelen.

Citaat:
Maar omdat de instroom van asielzoekers nu fors daalt, neemt ook het extra aanbod af en moeten de bijkomende medewerkers het agentschap verlaten.
De zin over de dalende instroom dat moet een véél te late 1 Aprilgrap zijn en nog een enorm slechte ook.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 07:44   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.436
Standaard

Jaag die asielparasieten maar de straat op, doek dat handeltje maar op.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 11:00   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Maar laat ons vooral indachtig blijven wat onze grootouders als vluchteling meemaakten in diverse landen waar ze naar toe konden.

Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 13:04   #4
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maar laat ons vooral indachtig blijven wat onze grootouders als vluchteling meemaakten in diverse landen waar ze naar toe konden.
WO1, Dat was dan Nederland. Geen pretje voor de meesten van de Vlaamse vluchtelingen. En Noord Frankrijk. Waar het voor sommigen minder erg was, en waar hard werk geapprecieerd werd.

Eigenaardig genoeg zijn de meesten van die vluchtelingen dan wel terug gekeerd , waarvan sommigen al van voor het einde van WO1.

En de economische vluchtelingen van die tijd. Die betaalden voor hun bootreis, kwamen toe in het verre land dat ze gekozen hadden (meestal de VS, enkelen naar Canada). Opvang???
Hard werken, dat was de boodschap. En met wat geluk hadden ze een goed leven, en hun kinderen, die spraken de lokale taal, en de kleinkinderen, die waren gewoon lokale inwoners.
Citaat:
Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb.
Hoeft ook niet. Blijkbaar zijn er niet al te veel mensen die kennis over deze periode willen hebben.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 13:09   #5
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Mogelijk 170 banen op de tocht bij Agentschap Integratie en Inburgering



Dat soort van agentschappen hadden nooit of te nimmer het levenslicht mogen zien.

Heeft iemand daar een boodschap aan, dat men de alsmaar meer en meer toestromende nieuwkomers de weg gaat wijzen over hoe ze hun inburgeringstraject moeten bewandelen.

En daarom dus mag de stroom van migranten/vluchtelingen/asielzoekers/gelukzoekers.. voor velen niet opdrogen, omdat deze mensen voor hun werkzekerheid zorgen.



De zin over de dalende instroom dat moet een véél te late 1 Aprilgrap zijn en nog een enorm slechte ook.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 15:34   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maar laat ons vooral indachtig blijven wat onze grootouders als vluchteling meemaakten in diverse landen waar ze naar toe konden.

Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb.
Tijdens de oorlogsperiodes zijn er inderdaad van onze mensen ook gaan vluchten naar andere oorden.

Ik geef een voorbeeld: Mijn moeder en haar broer zijn zo opgevangen geweest bij een familie in Frankrijk die nog steeds vrienden voor het leven gebleven zijn.

Nadat de situatie in ons land en andere landen een beetje terug stabiel waren zijn keerden ze terug huiswaarts.

Hun eigen ouders zijn zelfs niet gaan vluchten en zijn gebleven in ons land tussen de bommen door. Mijn grootvader zaliger haalde men zelfs nog eens onder het puin vandaan, nadat er een bom, op zijn zaak gevallen was.

Wat doen die andere van nu???

Komen naar hier op zoek naar de hoorn des overvloeds, komen de mensen aanvallen/verkrachten, eigen godsdiensten opdringen, eigen regeltjes opdringen, jobs afpakken en halen het zelfs mocht het in hun landen beter gaan het totaaaaaal niet in hun hoofd om terug te keren.

Zo zie je maar ...

p.s. Maar kom laten we niet vergeten dat er zijn die er aan verdienen zijnde Politici en mensenhandelaars.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2017 om 15:35.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 15:37   #7
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

op het nieuws.
Daar werkt bijna 700 man.
Onvoorstelbaar.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 15:45   #8
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maar laat ons vooral indachtig blijven wat onze grootouders als vluchteling meemaakten in diverse landen waar ze naar toe konden.

Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb.
Vluchtelingen!!!!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 16:37   #9
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
op het nieuws.
Daar werkt bijna 700 man.
Onvoorstelbaar.
700 parasitairen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2017, 16:42   #10
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
op het nieuws.
Daar werkt bijna 700 man.
Onvoorstelbaar.
Complete waanzin inderdaad. Dat er daar 700 statutairen/contractuelen "fulltime" werken is gewoonweg ongelofelijk. Geld strooien alsof het niks is...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be