Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2017, 11:42   #201
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Jij spreekt nogal lichtzinnig over 'aanranding'. Daar is helemaal geen sprake van, want er was geen enkele vorm van dwang.

Als vrouwen nu eindelijk eens gewoon maar NEEN zouden durven zeggen tegen dit soort vieze mannen ... Hoeveel meisjes hebben hun Hollywooddroom niet mogen opbergen, omdat zij op een eerlijke manier wilden carrière maken?
Waarschijnlijk massa's, maar over hen wordt niet gesproken.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 17 oktober 2017 om 11:47.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 12:44   #202
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ze zijn rijk geworden omdat ze aangerand zijn?
Nee, ze zijn rijk geworden omdat ze erover gezwegen hebben. Misschien was dat niet gebeurd als ze het 25 jaar geleden hadden naar buiten gebracht. Het is quasi zeker dat Hollywood toen niet klaar zou geweest zijn voor een dergelijk verhaal. Alles zou zeker in de doofpot worden gestopt en de actrices in kwestie, daar zou je nooit meer iets van horen.

Dus neen, je kan het ze niet kwalijk nemen, dat ze in die tijd zwegen, want spreken zou toch niks veranderd hebben.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 12:56   #203
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee, ze zijn rijk geworden omdat ze erover gezwegen hebben. Misschien was dat niet gebeurd als ze het 25 jaar geleden hadden naar buiten gebracht. Het is quasi zeker dat Hollywood toen niet klaar zou geweest zijn voor een dergelijk verhaal. Alles zou zeker in de doofpot worden gestopt en de actrices in kwestie, daar zou je nooit meer iets van horen.

Dus neen, je kan het ze niet kwalijk nemen, dat ze in die tijd zwegen, want spreken zou toch niks veranderd hebben.
Ik zou echt niet weten waarom toen niet, en vandaag wel (alsof Hollywood 25jaar geleden, de middeleeuwen waren). Puur speculatie en veronderstellingen, dus.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 13:46   #204
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik zou echt niet weten waarom toen niet, en vandaag wel (alsof Hollywood 25jaar geleden, de middeleeuwen waren). Puur speculatie en veronderstellingen, dus.
Uiteraard pure speculatie. In de jaren '70 was er het schandaal rond Roman Polanski ... In 1995 werd zelfs een president beschuldigd van seksueel overschrijdend gedrag (de Lewinsky-affaire).
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 13:47   #205
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Uiteraard pure speculatie. In de jaren '70 was er het schandaal rond Roman Polanski ... In 1995 werd zelfs een president beschuldigd van seksueel overschrijdend gedrag (de Lewinsky-affaire).
nu hebben ze zelfs een pussygrabbende prez.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 13:49   #206
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hollywood-actrices gaan met een dikke joodse producer naar bed om de hoofdrol te krijgen in zijn film.
Dat is wat hollywood-actrices standaard doen.
Wanneer ze te oud zijn geworden om nog langer aan de bak te komen in Hollywood raken ze gefrustreerd en gaan ze roepen dat ze destijds verkracht zijn geweest.
Zo gaat dat met de diva's van het witte doek.




Hollywoodfilms hebben bovendien een uitgesproken anti-blanke ondertoon.

Boycot Hollywood, betaal niet voor hun films.
Alé, Thuleander kan blijkbaar toch nog beter joodse democraten verdragen dan vrouwen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 14:01   #207
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Zipper en co zijn de reden waarom veel vrouwen het niet aandurfden om te reageren. Ze worden toch niet geloofd, ze hebben die mannen uitgedaagd door zich op een bepaalde manier te kleden en ze hebben er een carrière opgebouwd.
Integendeel.

Het zijn de Vlijmscherpen en co, de typische zwart-witdenkers, die de kwalijke rol van de vrouwen in dit hele verhaal minimaliseren, ja zelfs ontkennen, die zonder enige vorm van nuance al hebben uitgemaakt wie hier de dader is, en wie het slachtoffer, die ervoor zorgen dat dit soort verhalen niet worden serieus genomen en in de toekomst nog niet zullen serieus worden genomen.

En het feit dat deze Hollywoodproducer toevallig een jood is, is er wellicht ook niet vreemd aan dat jullie zo hard van leer trekken.

De échte slachtoffers zijn niet die zogezegd volgens u "aangerande" vrouwen (ze zijn niet aangerand, want ze deden het vrijwillig). De echte slachtoffers zijn de vrouwen die door het slettengedrag en het stilzwijgen van andere vrouwen, hun kansen op een Hollywoodcarrière hebben verloren...

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 17 oktober 2017 om 14:01.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 14:03   #208
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Integendeel.

Het zijn de Vlijmscherpen en co, de typische zwart-witdenkers, die de kwalijke rol van de vrouwen in dit hele verhaal minimaliseren, ja zelfs ontkennen, die zonder enige vorm van nuance al hebben uitgemaakt wie hier de dader is, en wie het slachtoffer, die ervoor zorgen dat dit soort verhalen niet worden serieus genomen en in de toekomst nog niet zullen serieus worden genomen.

En het feit dat deze Hollywoodproducer toevallig een jood is, is er wellicht ook niet vreemd aan dat jullie zo hard van leer trekken.

De échte slachtoffers zijn niet die zogezegd volgens u "aangerande" vrouwen (ze zijn niet aangerand, want ze deden het vrijwillig). De echte slachtoffers zijn de vrouwen die door het slettengedrag en het stilzwijgen van andere vrouwen, hun kansen op een Hollywoodcarrière hebben verloren...
Het moest er van komen: Weinstein is de sukkelaar. Het is allemaal de fout van de vrouwen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 14:06   #209
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Integendeel.

Het zijn de Vlijmscherpen en co, de typische zwart-witdenkers, die de kwalijke rol van de vrouwen in dit hele verhaal minimaliseren, ja zelfs ontkennen, die zonder enige vorm van nuance al hebben uitgemaakt wie hier de dader is, en wie het slachtoffer, die ervoor zorgen dat dit soort verhalen niet worden serieus genomen en in de toekomst nog niet zullen serieus worden genomen.

En het feit dat deze Hollywoodproducer toevallig een jood is, is er wellicht ook niet vreemd aan dat jullie zo hard van leer trekken.

De échte slachtoffers zijn niet die zogezegd volgens u "aangerande" vrouwen (ze zijn niet aangerand, want ze deden het vrijwillig). De echte slachtoffers zijn de vrouwen die door het slettengedrag en het stilzwijgen van andere vrouwen, hun kansen op een Hollywoodcarrière hebben verloren...
Het zijn nochtans de typische jodenhaters die nu plotsklaps een jood gaan verdedigen.

Blijkbaar toch liever joden dan vrouwen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 14:10   #210
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het moest er van komen: Weinstein is de sukkelaar. Het is allemaal de fout van de vrouwen.
dat heb je dan zelf gefantaseerd. Gij zijt trouwens best goed bedreven in het verdraaien van andermans woorden.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 17 oktober 2017 om 14:16.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 14:14   #211
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
die nu plotsklaps een jood gaan verdedigen.
Er verdedigt hier niemand deze perverse jood hoor.

Maar misschien zijn sommigen hier niet zo naïef te denken dat vrouwen de seksuele onschuld zelve zijn en kan jouw brein dat alleen maar interpreteren als 'de jood verdedigen'.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 17 oktober 2017 om 14:15.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 14:29   #212
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Die Weinstein zal krijgen wat hij verdiend heeft. Ik verdedig die niet.

Maar hij heeft enkel een aanbod gedaan, waar vrouwen zijn op ingegaan.
Hij heeft zijn positie misbruikt om aan seks te geraken.
Zij hebben zijn positie misbruikt om hun carrière uit te bouwen.
Zij hebben zich gedragen zoals junkies bij een drugsdealer. Niemand is in dit verhaal zonder fout.

Maar blijkbaar is men nu ook al een extremist wanneer men een genuanceerd standpunt durft innemen ...
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 14:29   #213
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat heb je dan zelf gefantaseerd. Gij zijt trouwens best goed bedreven in het verdraaien van andermans woorden.
Ah bon, wat heb ik hier verkeerd gelezen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Integendeel.

Het zijn de Vlijmscherpen en co, de typische zwart-witdenkers, die de kwalijke rol van de vrouwen in dit hele verhaal minimaliseren, ja zelfs ontkennen, die zonder enige vorm van nuance al hebben uitgemaakt wie hier de dader is, en wie het slachtoffer, die ervoor zorgen dat dit soort verhalen niet worden serieus genomen en in de toekomst nog niet zullen serieus worden genomen.

De échte slachtoffers zijn niet die zogezegd volgens u "aangerande" vrouwen (ze zijn niet aangerand, want ze deden het vrijwillig).
Hoeveel nuance heb je nodig?

Weinstein heeft het zelf al toegegeven.

De volgende dag liet hij zich fotograferen toen hij ergens op bezoek ging om zijn 'sexverslaving' te laten verzorgen. Heel gewiekst van hem trouwens: hij gaat nu doen alsof hij ziek is (sexverslaafd).
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 14:48   #214
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Houzee geraakt niet aan de vrouw en is gefrustreerd. Een beetje een vrouwenhater.
LOL. De dag dat mijn vrouw het is afgestapt, is zowat de gelukkigste van heel mijn leven geweest.

Gefrustreerd amai, psychologie is toch uw sterkste kant niet hoor
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 16:41   #215
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Jennifer Lawrence over vernederende auditie: “Ik werd naakt gedwongen om af te vallen”


Nu is dat allemaal in stijgende lijn aan het gaan dat al de actrices er ineens problemen met hebben.

Het is zoals ik al schreef anders iets dat al jaaaaaaaren aan de gang is.

En dat is niet alleen bij de filmindustrie terug te vinden.

Ik geef een voorbeeld:

Een collega vroeger wou een dag verlof en ze zei tegen wij, ik ga naar de baas en ik zet alvast mijn blouse wat verder open.

Ze had die dag ook gekregen.

Zo zie je maar een héle heisa om iets wat ze eigenlijk zelf in de hand gewerkt hebben om maar aan de 'bak' te geraken.

En vergewis u ervan dat het niet alleen opgaat in de film/tv/muziek gelederen maar in bepaalde gevallen ook als u om de één of andere reden bij een dokter terecht komt.

Zo moest ik eens bij een dokter op 'bezoek' gaan om naar mijn oorkes (géén rode oortjes!!!) te laten kijken.

De man in kwestie zei: kleed u maar uit.

Ik merkte nog beleefd op: Dokter het is voor mijn oorkes.

Ik ben het daar naderhand gewoon afgetrapt.

Ik had die eigenlijk moeten aangeven maar ja ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 oktober 2017 om 16:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 16:48   #216
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Zij hebben zijn positie misbruikt om hun carrière uit te bouwen.
Op basis van wat baseer je dat ? Noem mij eens een handvol actrices op die gretig op zijn aanbod ingegaan zijn en die, dank zij hem, vervolgens een briljante carrière tegemoet gingen.

Dit gezegd zijnde, zo zullen er wel genoeg geweest zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar het gaat niet over hen, het gaat over de meisjes en vrouwen die hij seksueel bedreigde.

Ik dacht dat dit eigenlijk wel duidelijk was.

Citaat:
Zij hebben zich gedragen zoals junkies bij een drugsdealer. Niemand is in dit verhaal zonder fout.
Dus een 17 jarige die sekuseel aangerand werd, of bijna, is volgens jou ook in fout ?

Tja.

Citaat:
Maar blijkbaar is men nu ook al een extremist wanneer men een genuanceerd standpunt durft innemen ...
Neen het is gewoon nonsens wat je verkoopt.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 17:03   #217
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Die Kate Beckinsale is ondertussen 42. Waarom wachtte ze 25jaar om het uit te brengen ???
Ja, een onbekende 17-jarige zal zo eventjes één van de allermachtigste personen uit Hollywood voor de rechtbank sleuren voor feiten die zeer moeilijk te bewijzen zijn.

Ze zal daar snel geconfronteerd worden met een batterij advocaten en zelf een proces wegens smaad aan haar been krijgen. Haar carrière kan ze ondertussen ook vergeten.

Dus wat doen de meesten ? Zo laten, en hopen dat ze die creep niet meer moeten ontmoeten.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2017, 17:16   #218
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Ik heb Kate Beckinsale altijd wel een leuke gevonden.


Was zij het die héél die heisa opgestart is?


__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 07:35   #219
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het lijkt er stilaan op dat dit uitgedraaid is op een rondje "vrouwen bashen mannen"


Ze hebben een stok gevonden om zeer hard te slaan: elke man is een pussygrabber en een verkrachter en de vrouwen gaan en zullen hun gelijk en hun zin krijgen...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 07:42   #220
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het lijkt er stilaan op dat dit uitgedraaid is op een rondje "vrouwen bashen mannen"


Ze hebben een stok gevonden om zeer hard te slaan: elke man is een pussygrabber en een verkrachter en de vrouwen gaan en zullen hun gelijk en hun zin krijgen...
Op enkele zottinnen na, welke serieuze persoon beweert dit?

De vrouwen in de Weinstein-affaire alleszins niet.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 oktober 2017 om 07:43.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be