Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 november 2017, 11:05   #441
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Kan je dat specifiërem met links en tekst?
http://www.kustcodex.be/kustcodex-co...=24498&lang=nl
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:11   #442
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dan zijn zij en jij slecht geïnformeerd want hier wordt alle corruptie tot op het naadje vervolgd en verslagen. En daar ging het toch over of niet soms?
Mogelijks is die Christophe Bostyn net zo'n fantast als zijn forumvriend.
Pluspunt dan voor de Spaanse media... wat we niet kunnen zeggen over onze Belgische media...

Vraagje dan over wat Bostyn vertelt over de Spaanse corruptiezaken die onnodige lang aanslepen en de premier eerder uit de wind zetten dan iest anders... Dat klopt volgens u niet...?

Het is één zaak dat het in de kranten komt en dikwijls alleen nog maar in de sociale media en een andere zaak of het gerecht dan ook wel of niet zijn werk doet en of dat gedoogd wordt in bepaalde zaken en in andere zaken niet...

Ik veronderstel dat u spanjaard bent of spaanse connecties hebt, maar zelfs dat geeft u niet automatisch meer gelijk dan een ander want in la Belgique zijn er ook mensen die er heilig van overtuigd zijn dat de Vlaamse belangen goed door la Belgique bestuurd worden...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:11   #443
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Onder samenspannen dus: <maatregelen die in strijd zijn met de wetten of met koninklijke besluiten>

Zeggen die wetten of koninklijke besluiten iets over secessie?

(Strafwetboek van 8 juni 1867: niet zo recent)
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:15   #444
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je begrijpt er eens te meer niets van. Bostyn zit al jaren bij de grootste lobbygroep voor catalaanse secessie. Die hebben trouwens mensen uit verschillende europese landen op hun payroll staan. (is dan ook een van de verklaringen waarom ANC zijn propaganda zo gemakkelijk in de buitenlandse pers krijgt).
Het is niet normaal om betaalde lobbyist te zijn, en dan redactionele stukken bij Doorbraak te ondertekenen als 'journalist'.
Sluit dan de Belgische papierenmolen maar volledig, want inderdaad het is niet meer normaal hoe het hier op dat gebied aan toegaat...
Allemaal lobbyisten die zich uitgeven voor journalist...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:15   #445
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Onder samenspannen dus: <maatregelen die in strijd zijn met de wetten of met koninklijke besluiten>

Zeggen die wetten of koninklijke besluiten iets over secessie?

(Strafwetboek van 8 juni 1867: niet zo recent)
http://www.senate.be/doc/const_nl.html#t1

Citaat:
Art. 7

De grenzen van de Staat, van de provincies en van de gemeenten kunnen niet worden gewijzigd of gecorrigeerd dan krachtens een wet.
De wetshistoriek staat erbij.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:18   #446
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Ik stel voor dat we het geval Linkebeek gaan gebruiken om elk verder streven in Europa naar autonomie te fnuiken. We kunnen dit geval de Linkebeek-resolutie dopen.

Dan komt dat gat tenminste eens internationaal in de kijker.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:19   #447
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Leg eens uit?
De laatste talentelling (voor zoveel ze waard waren) was in 1947. Hoe weet je dan bij vastlegging taalgrens zoveel jaar later, welke taal de meerderheid heeft in een gemeente?

Voor Borgerhout kan je het misschien zien aan kledij, straatbeeld, gebruiken,.... Het verschil tussen een Waal, een Vlaming of een Brusselaar kan ik althans niet zomaar zien.
Er is dan ook geen verschil, buiten dat in heel la Belgique, Vlaanderen mee inbegrepen, de franstaligen het recht hebben om de Vlaamse elementaire rechten, onder het voorwendsel van franstaligen democratie, met de voeten te treden...
Het is niet mijn fout, noch de fout van de Vlamingen of het moest hun laksheid en collaboratie aan de top zijn, dat franstalig imperialisme gezien wordt als een mensenrecht van de francofonie...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:19   #448
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De mensen zouden altijd de bio van publicisten moeten lezen. Nu in dit geval volstaat het om te weten dat Doorbraak.be een propagandasite is voor Vlaams Nationalisten, vergelijkbaar met bijvoorbeeld Joods Actueel.

En in tegenstelling tot vroeger zitten er wel degelijk slimme mensen achter die publicaties. De indoctrinatie is heel gewiekst.

Typisch voorbeeld hier is dat het uitvoeren van een secessie hier niet strafbaar zou zijn.
Men zegt dat er geen straffen zijn op overtreding van de grondwet en dat een secessie dus in ons land niet strafbaar is.
Dat is uiteraard een prachtig sofisme. Want de daden die verricht worden om tot een secessie te komen zijn wél strafbaar, maar dat vergeet men er even bij te zeggen
Vroeger was Doorbraak inderdaad niet leesbaar... Zo slecht... Maar dat ligt nu heel anders. Ze hebben een aantal degelijke columnisten, regelmatig zijn er bijdragen die interessant zijn. Ook Bostyn zijn redactionele kwaliteiten zijn onmiskenbaar. Maar ik vind het laakbaar om in je bio te zetten : "stafmedewerker internationale relaties" maar wel handig weglaten bij welke organisatie dat is...
Zeker als dat bij een lobbygroep blijkt te zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:19   #449
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Leg eens uit?
De laatste talentelling (voor zoveel ze waard waren) was in 1947. Hoe weet je dan bij vastlegging taalgrens zoveel jaar later, welke taal de meerderheid heeft in een gemeente?

Voor Borgerhout kan je het misschien zien aan kledij, straatbeeld, gebruiken,.... Het verschil tussen een Waal, een Vlaming of een Brusselaar kan ik althans niet zomaar zien.
Er is dan ook geen verschil, buiten dat in heel la Belgique, Vlaanderen mee inbegrepen, de franstaligen het recht hebben om de Vlaamse elementaire rechten, onder het voorwendsel van franstaligen democratie, met de voeten te treden...
Het is niet mijn fout, noch de fout van de Vlamingen of het moest hun laksheid en collaboratie aan de top zijn, dat franstalig imperialisme gezien wordt als een mensenrecht van de francofonie...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:25   #450
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht

Vraagje dan over wat Bostyn vertelt over de Spaanse corruptiezaken die onnodige lang aanslepen en de premier eerder uit de wind zetten dan iest anders... Dat klopt volgens u niet...?
Alsof dat lang aanslepen ook niet een Belgische ziekte is...
Ik zie hier niet zoveel verjaren als schandaligerwijze wel in België gebeurt.

Rajoy heeft moeten opdraven als getuige op Gürtel corruptieproces. Dat is niet bepaald 'uit de wind zetten', dacht ik. De eertijdse First Deputy Prime Minister from 2003 to 2004 Rodrigo de Rata
is veroordeeld.. <On 23 February 2017, Rata was found guilty of embezzlement and sentenced to 4 ½ years' imprisonment>
Ook niet bepaald uit de wind zetten. Nee,, justitie werkt goed. Maar de corruptiemachine die de PP is, werkt nog beter...



Citaat:
Ik veronderstel dat u spanjaard bent of spaanse connecties hebt, maar zelfs dat geeft u niet automatisch meer gelijk dan een ander want in la Belgique zijn er ook mensen die er heilig van overtuigd zijn dat de Vlaamse belangen goed door la Belgique bestuurd worden...
[/quote]

Ik ben Vlaming en grootinvalide van de Vlaamse Strijd en voorstander van de Vlaamse Republiek
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:28   #451
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Leg eens uit?
De laatste talentelling (voor zoveel ze waard waren) was in 1947. Hoe weet je dan bij vastlegging taalgrens zoveel jaar later, welke taal de meerderheid heeft in een gemeente?

Voor Borgerhout kan je het misschien zien aan kledij, straatbeeld, gebruiken,.... Het verschil tussen een Waal, een Vlaming of een Brusselaar kan ik althans niet zomaar zien.
Er is dan ook geen verschil, buiten dat in heel la Belgique, Vlaanderen mee inbegrepen, de franstaligen het recht hebben om de Vlaamse elementaire rechten, onder het voorwendsel van franstaligen democratie, met de voeten te treden...
Het is niet mijn fout, noch de fout van de Vlamingen of het moest hun laksheid en collaboratie aan de top zijn, dat franstalig imperialisme gezien wordt als een mensenrecht van de francofonie...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:30   #452
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht

Vraagje dan over wat Bostyn vertelt over de Spaanse corruptiezaken die onnodige lang aanslepen en de premier eerder uit de wind zetten dan iest anders... Dat klopt volgens u niet...?
Alsof dat lang aanslepen ook niet een Belgische ziekte is...
Ik zie hier niet zoveel verjaren als schandaligerwijze wel in België gebeurt.

Rajoy heeft moeten opdraven als getuige op Gürtel corruptieproces. Dat is niet bepaald 'uit de wind zetten', dacht ik. De eertijdse First Deputy Prime Minister from 2003 to 2004 Rodrigo de Rata
is veroordeeld.. <On 23 February 2017, Rata was found guilty of embezzlement and sentenced to 4 ½ years' imprisonment>
Ook niet bepaald uit de wind zetten. Nee,, justitie werkt goed. Maar de corruptiemachine die de PP is, werkt nog beter...



Citaat:
Ik veronderstel dat u spanjaard bent of spaanse connecties hebt, maar zelfs dat geeft u niet automatisch meer gelijk dan een ander want in la Belgique zijn er ook mensen die er heilig van overtuigd zijn dat de Vlaamse belangen goed door la Belgique bestuurd worden...
Ik ben Vlaming en Grootinvalide van de Vlaamse Strijd en voorstander van de Vlaamse Republiek

En leef zowat 13 jaar in Spanje

Ik vind dat de Vlaamse Gemeenschap me een extra pensioen mag toekennen als Grootinvalide van de Vlaamse Strijd. .

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 november 2017 om 11:44.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:37   #453
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik stel voor dat we het geval Linkebeek gaan gebruiken om elk verder streven in Europa naar autonomie te fnuiken. We kunnen dit geval de Linkebeek-resolutie dopen.

Dan komt dat gat tenminste eens internationaal in de kijker.
goeike !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:45   #454
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Een territoriaal volk? Al even absurd, dat is meerdere malen veranderd gedurende de geschiedenis. Mijn collega die over de taalgrens gaan wonen is wegens goedkopere bouwgrond zou dan niet meer tot "ons volk" behoren? Hoe absurd kan je het bedenken.
Dat volksbesef van sommigen is duidelijk iets irrationeel, dienstig om grensjes te trekken, en groepjes te vormen. Doel? waarschijnlijk eerder despotisch om macht te krijgen over een gebiedje.
Ga dat eens in Frankrijk vertellen dat alle inwijkelingen daar niets te zien hebben en niets te zien willen hebben met de grote francofonie... Dat ze het zelfs vertikken om Frans met hen te praten en dat ze zo ver gaan, met staatssteun zoals hier in la Belgique, om hun eigen taal op te dringen boven het frans...
Ga dat eens vertellen met je grote franstalige mond...

Oh ja de francofonie kent zogezegd geen grenzen meer... enfin toch wat betreft hun veroveringszucht... ze gaan zich toch niet laten tegenhouden door kunstmatig in het leven geroepen grenzen...

Al van Frans Vlaanderen gehoord, waar het, bij staat verboden was om nog Nederlands te praten... Al gehoord van de Elzas, waar de franse staat er alles aan doet om heel de bevolking te verfransen en de rechten van de bewoners op het gebruik van de Duitse taal te fnuiken waar ze kan...

Maar je denkt toch niet dat een francofoon die om de betaalbaarheid van de grond de taalgrens oversteekt zich gaat verlagen (want dat heel la Belgique en de grote francofonie hen zo geleerd dat de Vlamingen minderwaardige wezens zijn die zogezegd zo racistisch zijn dat ze niets van hun grote francofonie moeten hebben terwijl het juist die grote francofonie is die zo racistisch is dat ze niets van de Nederlandse taal van hun landgenoten moeten hebben) om de oorspronkelijke bevolking in zijn eigen taal en gewoontens aan te spreken??? Hoe durven ze het nog maar veronderstellen en nog meer hoe durven ze het zelfs maar vragen...

We zijn er weer... waar zij in de minderheid zijn daar telt het persoonsprincipe boven het territorialiteitsprincipe (ze gaan zelfs zo ver om dat laatdunkend durven uit te roepen tot een Vlaamse uitvinding; terwijl heel de geschreven geschiedenis om territorialiteit draait... Lees de Vlamingen staan aan de oorsrpong van de menselijke evolutie)...

en dat geldt totdat zijn genoeg stemmen hebben verzameld om de rest van de bevolking verder dood te zwijgen en verder in de verdoemenis te duwen; want dan ineens gaat er niets boven hun franstalige gronden waar vreemdelingen (autochtone bevolking inbegrepen) hun wetten zullen respecteren of ophoepelen...

Tot daar de grote barbarie van de grote francofonie...
Om een oorlogje min of meer voor hun egoïstische racistische grootheidswaan daar draaien ze zelfs hun hand niet meer voor om...

Je weet wel het vrijwaren van de Franstalige elementaire mensenrechten en vrijheden, noemen ze dat...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 14 november 2017 om 11:48.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:54   #455
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ga dat eens in Frankrijk vertellen dat alle inwijkelingen daar niets te zien hebben en niets te zien willen hebben met de grote francofonie... Dat ze het zelfs vertikken om Frans met hen te praten en dat ze zo ver gaan, met staatssteun zoals hier in la Belgique, om hun eigen taal op te dringen boven het frans...
Ga dat eens vertellen met je grote franstalige mond...

Oh ja de francofonie kent zogezegd geen grenzen meer... enfin toch wat betreft hun veroveringszucht... ze gaan zich toch niet laten tegenhouden door kunstmatig in het leven geroepen grenzen...

Al van Frans Vlaanderen gehoord, waar het, bij staat verboden was om nog Nederlands te praten... Al gehoord van de Elzas, waar de franse staat er alles aan doet om heel de bevolking te verfransen en de rechten van de bewoners op het gebruik van de Duitse taal te fnuiken waar ze kan...

Maar je denkt toch niet dat een francofoon die om de betaalbaarheid van de grond de taalgrens oversteekt zich gaat verlagen (want dat heel la Belgique en de grote francofonie hen zo geleerd dat de Vlamingen minderwaardige wezens zijn die zogezegd zo racistisch zijn dat ze niets van hun grote francofonie moeten hebben terwijl het juist die grote francofonie is die zo racistisch is dat ze niets van de Nederlandse taal van hun landgenoten moeten hebben) om de oorspronkelijke bevolking in zijn eigen taal en gewoontens aan te spreken??? Hoe durven ze het nog maar veronderstellen en nog meer hoe durven ze het zelfs maar vragen...

We zijn er weer... waar zij in de minderheid zijn daar telt het persoonsprincipe boven het territorialiteitsprincipe (ze gaan zelfs zo ver om dat laatdunkend durven uit te roepen tot een Vlaamse uitvinding; terwijl heel de geschreven geschiedenis om territorialiteit draait... Lees de Vlamingen staan aan de oorsrpong van de menselijke evolutie)...

en dat geldt totdat zijn genoeg stemmen hebben verzameld om de rest van de bevolking verder dood te zwijgen en verder in de verdoemenis te duwen; want dan ineens gaat er niets boven hun franstalige gronden waar vreemdelingen (autochtone bevolking inbegrepen) hun wetten zullen respecteren of ophoepelen...

Tot daar de grote barbarie van de grote francofonie...
Om een oorlogje min of meer voor hun egoïstische racistische grootheidswaan daar draaien ze zelfs hun hand niet meer voor om...

Je weet wel het vrijwaren van de Franstalige elementaire mensenrechten en vrijheden, noemen ze dat...
wat een tirade

het was voldoende om te antwoorden of mijn Vlaamstalige collega over de taalgrens nu al of niet nog tot ons Vlaamse volk behoort.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 11:56   #456
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De mensen zouden altijd de bio van publicisten moeten lezen. Nu in dit geval volstaat het om te weten dat Doorbraak.be een propagandasite is voor Vlaams Nationalisten, vergelijkbaar met bijvoorbeeld Joods Actueel.

En in tegenstelling tot vroeger zitten er wel degelijk slimme mensen achter die publicaties. De indoctrinatie is heel gewiekst.

Typisch voorbeeld hier is dat het uitvoeren van een secessie hier niet strafbaar zou zijn.
Men zegt dat er geen straffen zijn op overtreding van de grondwet en dat een secessie dus in ons land niet strafbaar is.
Dat is uiteraard een prachtig sofisme. Want de daden die verricht worden om tot een secessie te komen zijn wél strafbaar, maar dat vergeet men er even bij te zeggen
Hoe gemakkelijk toch om alles of iedereen die in dit land de waarheid durft te zeggen af te maken als Vlaams nationalist...

Een franstalige ziet de letters NVa en ze gaan erbij zweren dat de zon rond de aarde draait en niet omgekeerd want de NVa durft het omgekeerde t beweren...

Ziet je zelf niet in tot welk een verdwazing jullie grote francofonie gezakt is en dat allemaal omdat ze hun eigen kromheid voor de enige geldende waarheid willen verkopen...

Hoe wil je dat ik nog maar de minste waardering voor zoveel regelrechte lompheid en domheid kan opbrengen???

En wat veel erger is; zo'n totaal verkeerd geindoctrineerd volk is tot de grootste excessen in staat en kan nog heel veel kwaad berokkenen aan zichzelf en aan alle mensen rondom hen...

Zoals het islamisme een groot gevaar voor Europa inhoudt, zo belooft de grote francofonie niet minder en ik zie ze als eerste op de Islamitische boot springen om de rest van Europa een pad in de korf te zetten en omdat ze zo hopen hun franse grootheidswaanzintaal nieuwe gouden tijden te kunnen laten tegemoet gaan...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 12:00   #457
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
wat een tirade

het was voldoende om te antwoorden of mijn Vlaamstalige collega over de taalgrens nu al of niet nog tot ons Vlaamse volk behoort.
Dat is aan jouw collega om dat te beslissen, maar als hij over de taalgrens woont dan heeft hij zich wel, in tegenstelling tot wat de grote francofonie voor zijn franstalige burgers voorhoudt, aan de francofone levensregels rondom hem te gedragen...

Ik ben Vlaming en ik blijf Vlaming ook al woon ik niet ver van Durbuy en pas ik mij hier aan mijn omgeving aan...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 12:03   #458
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Alsof dat lang aanslepen ook niet een Belgische ziekte is...
Ik zie hier niet zoveel verjaren als schandaligerwijze wel in België gebeurt.

Rajoy heeft moeten opdraven als getuige op Gürtel corruptieproces. Dat is niet bepaald 'uit de wind zetten', dacht ik. De eertijdse First Deputy Prime Minister from 2003 to 2004 Rodrigo de Rata
is veroordeeld.. <On 23 February 2017, Rata was found guilty of embezzlement and sentenced to 4 ½ years' imprisonment>
Ook niet bepaald uit de wind zetten. Nee,, justitie werkt goed. Maar de corruptiemachine die de PP is, werkt nog beter...




Ik ben Vlaming en grootinvalide van de Vlaamse Strijd en voorstander van de Vlaamse Republiek[/quote]

Wat la Belgique betreft geef ik je overduidelijk gelijk... maar vergeet niet dat de corruptie het cement is dat la Belgique samenhoudt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 12:06   #459
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ik ben wel niet gevlucht of heb geen asiel gevraagd als separatist maar ik ben Royalistisch en unitair België wel goed beu tot op het punt dat ik nooit meer terugkom (naast een hoop andere redenen, bijvoorbeeld het weer).

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 november 2017 om 12:07.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2017, 12:07   #460
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
wat een tirade

.
Wie zich als een "dur de comprenure " gedraagt, heeft meestal een extra woordje nodig, wat hier is geschied.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be